Gå til innhold

Dere som har funnet kjæreste i løpet av de siste 5 årene men ikke vis datingapper, hvor møtte dere hverandre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kg :) vært sammen i 5 år og er gift 

Anonymkode: 77445...ac2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde vært venner siden barneskolen, og ble etterhvert mer enn det for litt over et år siden.

Anonymkode: 76f2d...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å bruke happn da jeg var singel, men fant fort ut at jeg ikke kunne dømme folk etter et par bilder og litt tekst. 

Kjæresten min møtte jeg via en app som ikke var for dating, men for språkutveksling. Profilbildet kunne ikke forstørres, og folk som prøvde seg på flirting kunne bli kastet ut. Prata med litt forskjellige folk, men kun en av dem var flink til å lære bort språket sitt. Så vi begynte å prate sammen hver kveld klokken 19. Etter hvert gikk vi over til messenger. 

To måneder senere dro jeg til landet hans for å ta språkkurs og spurte i samme slengen om han hadde mulighet til å si hei. Så langt var det ikke mer enn et vennskap og jeg hadde ikke blitt lei meg en gang om han sa nei. 

Heldigvis hadde han tid. Og vi møttes som to turister i Paris og hadde en utrolig fin kveld. 2 måneder og mange facetime-seanser senere dro jeg tilbake kun for å finne ut om vi kunne være et par. Vi her vært sammen siden, er forlovet og han her flyttet til Norge for meg. 

Jeg hadde aldri i livet plukket ut ham via en dating app om han så var der. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på et online pc-spill for ca 5-6 år siden nå, han hjalp meg med noe på spillet og vi la hverandre til som venner. Snakket sammen daglig mens vi spilte og nå er vi samboere på 3. året. 

Anonymkode: fad40...6e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min nyeste kjæreste på en fest hos felles bekjente for en del år siden. Jeg var da i et annet forhold, så vi hadde ikke kontakt. Et år etter det ble slutt mellom meg og daværende kjæreste, tok han nye kontakt med meg og snakket mye på nett. Det ble slutt for et halvt år siden da.

Anonymkode: 0df33...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes på treningssenter 😊

Anonymkode: 914b2...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På et utested. Synes han var flott og tok motet til meg og gikk bort til ham. Vi avtalte en date og etter den var det oss ❤️❤️

Anonymkode: 9bc2d...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Møttes på treningssenter 😊

Anonymkode: 914b2...b2b

Hvordan kom dere i kontakt?

Anonymkode: 41f29...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shady engangsligg etter nach viste seg å være en helt fantastisk fyr. 

Anonymkode: 68459...298

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre år siden. Vi studerte på samme universitet og møttes og utviklet kontakten på flere brettspillkvelder organisert på studieområdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte typen på bingo :-) 

Anonymkode: de1f8...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hos fysioterapeuten🤓

Anonymkode: ee67e...83c

Er det lov? 🤔

Anonymkode: f697f...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første eks var broren til en venninne, andre eks møtte jeg på fest med felles bekjente, og tredje som jeg holdt på med lenge men ikke ble sammen med var en fra et byggefirma som kom for å fikse noe hjemme hos meg. Vi likte hverandre godt, men var enkelte ting som gjorde at jeg ikke ville gå vidre med han desverre. Hadde ikke fungert i lengden. 

Anonymkode: 2fbcd...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På festival. Deppa helg, skulle ikke være med,men venninna mi overtalte meg til å bli med. Javel, ha en kjekk helg uten å tenke for mye på menn var intensjonen, kom i kontakt med en fyr, og tok initiativ til et nytt møte edru kort tid etterpå, og siden har det vært oss 2. Akkurat 4 år siden snart. 

Anonymkode: 2422b...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På en felles samling/møte i jobbsammenheng 

Anonymkode: 0429d...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes på konsert for snart fem år siden. Han spilte og jeg kunne mange av sangene, så vi kom i prat. (Ikke noe kjendisgreier her altså. Han var ikke headliner og jeg var ikke fan. Det var helt tilfeldig.)

Anonymkode: f8e48...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det lov? 🤔

Anonymkode: f697f...bc3

Lov? Hva snakker du om?!

Anonymkode: b4e7b...fe1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møttes på en 17.mai frokost 5 år siden hos ei venninne. Fortsatt sammen, og med barn.

Anonymkode: 09522...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...