Gå til innhold

Dere som har funnet kjæreste i løpet av de siste 5 årene men ikke vis datingapper, hvor møtte dere hverandre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er singel og har vært på div apper men kjenner jeg begynner å bli lei av å bruke tid på å skrive og treffes for så å oppdage at det ikke var noe kjemi slik man først trodde. 

Men så klarer jeg ikke å se for meg hvor jeg kan treffe en flott mann; jeg ønsker meg jo en kjæreste men vil liksom treffe han litt mer på «gamlemåten»😉 

så da lurer jeg på, hvordan møtte dere hverandre? Trenger litt inspirasjon😉

Anonymkode: 5ae10...08a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møttes på valpekurs. 

Anonymkode: f81d9...02a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 år siden, møttes på en bursdagsfest. 

Han var ikke den type mann jeg hadde gått for før, men jeg kjente han var utrolig hyggelig å prate med. Så jeg ga det en sjans. Og han er bare helt fantastisk!:)

 

Anonymkode: 60a3f...da3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte kjæresten min helt tilfeldig i bursdagen til ei felles venninne. Vi fant tonen den kvelden og siden da har det faktisk vært oss. Hadde egentlig en litt «kjip» helg og vurderte om jeg skulle bli hjemme isteden for å dra i bursdag, men siden det var ei nær venninne valgte jeg å dra. Det er jeg veldig glad for nå🥰

Anonymkode: 74a48...e5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på jobb! Vi var begge på tinder og han fant meg visst der har han fortalt i ettertid, men ville da heller prøve seg i virkeligheten i stedet for via en app. Det var lurt! Hadde vi begynt å prate på tinder er jeg sikker på at vi ikke ville vært samboere i dag.

Anonymkode: 91f4f...8e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så var han da ikke "min type" i det hele tatt, så hadde sikkert ikke sveipet på han heller. Det er det beste med å møte noen IRL tror jeg, man møter ofte noen som ikke er det man tenker på som sin type, og det ender opp med å være en helt fantastisk match

Anonymkode: 91f4f...8e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte i ny jobb, og ble kjent med verdens fineste ungkar😍 

Anonymkode: 55841...626

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var kjørelæreren min da jeg kjørte opp til tilhenger 🤪 vi visste begge litt interesse For hverandre under timene, men seriøs som han var, ble det ikke noe mer før etter jeg var ferdig med kurset. Da sendte han meg melding, og lurte på om jeg ønsket å ta han med på kjøretur med henger, og det gjorde vi. Pakket med kaffe og skiver og kjørte ut til havet. Første «date»🥰  

Anonymkode: 1f2ea...587

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spilte Minecraft sammen, han skulle komme og besøke meg fra England, men den ferien har nå vart i 4 år og resultert i en baby 🤭

Anonymkode: d3645...c4b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forum på nettet. Begynte å sende meldinger eller hun begynte med det. Så fortsatte vi og holde kontakten. Så ble jeg lei og sendte telefonnr. istedet. Da ble det stille ganske lenge før jeg fikk ei melding om hun kunne ringe.

Etter det ble det fart i sakene. Mange titalls timer i telefonen og en date som ble til to dater.

Reiste halve Norge for å treffe henne. Fantastisk dame fra A til Å.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felles bekjente. Kona hans. 

Anonymkode: a837f...a15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På byen, men fortsatte praten edru en annen dag. 

Anonymkode: 58acc...e91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var kollegaer, ble sammen og kjøpte bolig. Ble slutt etter 6 år. Han gikk fra meg. Fortsatt kollegaer. Nytt forhold nå, og det er med naboen på samme sted...:)

Anonymkode: 211ff...942

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos fysioterapeuten🤓

Anonymkode: ee67e...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i samme, store, omgangskrets. Inviterte ham hjem på mat. Datet i noen måneder og så ble det oss ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste hvem han var via felles venner, så addet han på FB så gikk det derfra! 

Anonymkode: 9706f...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 år siden akkurat nå. Jeg hadde gjort det ganske klart for venninnene mine hva slags fyr jeg så etter. Og jaggu traff ikke en av de en slik fyr på jobben sin! 😉 Hun ba han ta ta kontakt med meg og 5 år senere har vi hus, hund og to barn! 

Anonymkode: b092c...645

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb 😊 

Jobber i dagligvare og han er vekter. Syntes han var så kjekk. Møttes flere ganger når han ble tilkalt på div alarmer. 
Plutselig la han meg til på Facebook og vi begynte å sende meldinger. Ba meg på en tur-date. 
Er fortsatt i dating fasen og koser meg kjempemye. Han er nabo og barndomsvenn med bestevenninnen min 😊
 

Tenkte at jeg aldri kom til å møte noen igjen etter jeg ble skilt. Har et barn fra før. Han er skilt selv og har et barn. Vi er begge 30 år. 
 

Møtte eksmannen min på tinder, ikke å anbefale da jeg egentlig ikke kjente han så godt som jeg trodde. 

Anonymkode: d95bd...ade

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi møtte mannen sin på et infomøte for de som skulle på en tur. Og på turen, og etterpå ...

Anonymkode: ef568...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...