vegasus Skrevet 9. mai 2020 #1 Del Skrevet 9. mai 2020 (endret) Hei! 🥰 Jeg tar sjansen på å starte en dagbok her nå, og går det ikke nå heller så kan jeg bruke denne igjen senere. 😊 Litt om meg for de som ikke kjenner meg fra før: Jeg er nå gravid for tredje gang så langt i år, og håper at denne gangen skal resultere i en baby! Jeg er 28 år gammel, samboende og dette blir (forhåpentligvis) vårt første barn! 👶 Jeg er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei. Så da sier jeg foreløpig 4+0, og så justerer jeg etterhvert som jeg har vært på TUL. 😊 Symptomer: Oppblåst Metallsmak i munn Sure oppstøt Trøtt Lett andpusten Humørsvingninger Ømme bryster Kvalm av og på Tissetrengt Sliten Følsom Foreløpig delmål på veien: - Få 1-2 på clearblue digital ✅ - Få 2-3 på clearblue digital ✅ - Få 3+ på clearblue digital ✅ - Passere 5+0 ✅ - Passere 6+1 (da jeg mistet sist) ✅ - TUL i uke 6/7 ✅ - 10+0 (for da er det tosifret!) ✅ - Passere 12+0 ✅ - TUL i uke 13/14 - OUL i uke 18 Endret 4. juli 2020 av vegasus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 10. mai 2020 Forfatter #2 Del Skrevet 10. mai 2020 (endret) Antatt 4+1 Tok sjansen på å blåse av en digital, og jaggu så viser den 2-3 😍🥳 Har nytt symptom å legge til også, nå har kvalmen kommet. 😅 Symptomer: Oppblåst Metallsmak i munn Sure oppstøt Trøtt Lett andpusten Humørsvingninger Kvalm Delmål: - Få 1-2 på clearblue digital ✅ - Få 2-3 på clearblue digital ✅ - Få 3+ på clearblue digital - Passere 5+0 - Passere 6+1 (da jeg mistet sist) - TUL i uke 8 - Passere 12+0 - TUL i uke 13 Endret 10. mai 2020 av vegasus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 11. mai 2020 #3 Del Skrevet 11. mai 2020 Gratulerer 😍 Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast! Så kjekt med delmål! Det reddet virkelig meg dette svangerskapet - alltid noe å se frem til 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 11. mai 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 11. mai 2020 17 minutter siden, J1994 skrev: Gratulerer 😍 Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast! Så kjekt med delmål! Det reddet virkelig meg dette svangerskapet - alltid noe å se frem til 😁 Tusen takk 😍 Har hatt bedre stigning på graviditetstestene denne gangen, i tillegg er jeg rimelig kvalm nå, så de to tingene kombinert gir meg en veldig god følelse denne gangen 🥰😁😁 Går rundt på jobb og føler jeg kommer til å kaste opp hvert øyeblikk 🙈 Det må bare være et godt tegn det vel 😁 Har sett flere setter delmål og blitt inspirert av det, og må si det virker veldig motiverende og får det til å føles som at tiden går litt fortere 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 11. mai 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 11. mai 2020 Symptomer: Oppblåst Metallsmak i munn Sure oppstøt Trøtt Lett andpusten Humørsvingninger Kvalm Tissetrengt Ømme bryster 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 12. mai 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 12. mai 2020 4+3 +/- Dagens test 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 13. mai 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 13. mai 2020 (endret) Det er så deilig å se strekene 🥰 Endret 13. mai 2020 av vegasus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 13. mai 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 13. mai 2020 Symptomer: Oppblåst Metallsmak i munn Sure oppstøt Trøtt Lett andpusten Humørsvingninger Kvalm Tissetrengt Ømme bryster Forsterket luktesans Sulten nesten hele tiden Følsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 14. mai 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 14. mai 2020 🥳🤩 Delmål: - Få 1-2 på clearblue digital ✅ - Få 2-3 på clearblue digital ✅ - Få 3+ på clearblue digital ✅ - Passere 5+0 - Passere 6+1 (da jeg mistet sist) - TUL i uke 8 - Passere 12+0 - TUL i uke 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 14. mai 2020 Forfatter #10 Del Skrevet 14. mai 2020 4+5? 👶 Jeg lurer virkelig på hvor langt på vei jeg egentlig er! På fredag fikk 1-2 på digital med én times urin. Søndag fikk jeg 2-3, og i dag torsdag fikk jeg 3+ 😊 Første dag i siste mens (SA): 06. April Ubeskyttet sex: 21. April (CD 16) Antatt eggløsning: 28. April (CD 23) Jeg har brukt eggløsningstester, men har virkelig slitt med å bli med enig med meg selv hvilken som har vært sterkest. Så da har jeg tatt utgangspunkt i hva Premom analyserer på bildene. Så jeg er vel et sted mellom 4+4 og 5+3. Jeg som er littegrann kontrollfreak synes det er fryktelig frustrerende å ikke vite. 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 14. mai 2020 #11 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg synes ikke premom er feilfri når det kommer til å vurdere tester 😶 når jeg fikk smiley på digital clesrblue så målte premom strimmeltesten til å være 0.66 for eksempel 🙈 stoler heller på clearblue personlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 14. mai 2020 #12 Del Skrevet 14. mai 2020 3 timer siden, vegasus skrev: 🥳🤩 Delmål: - Få 1-2 på clearblue digital ✅ - Få 2-3 på clearblue digital ✅ - Få 3+ på clearblue digital ✅ - Passere 5+0 - Passere 6+1 (da jeg mistet sist) - TUL i uke 8 - Passere 12+0 - TUL i uke 13 Åh, dette gjør meg så glad! ❤️ Sender deg en stooor lykkeklem🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 14. mai 2020 Forfatter #13 Del Skrevet 14. mai 2020 13 minutter siden, Neutral90 skrev: Jeg synes ikke premom er feilfri når det kommer til å vurdere tester 😶 når jeg fikk smiley på digital clesrblue så målte premom strimmeltesten til å være 0.66 for eksempel 🙈 stoler heller på clearblue personlig Jeg er helt enig med deg i det, men denne gangen synes jeg EL-testene var vanskelig å tolke, så da har jeg gått utifra Premom. 🙈 Jeg bare skjønner ikke helt når eggløsninga kan ha vært. Jeg må ha bommet på en topp eller noe sånt 🤔 Jeg fikk blinkende smiley på clearblue den 28. og 29. april 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 14. mai 2020 #14 Del Skrevet 14. mai 2020 Oi, da har sæden levd lenge på vent! Kan det være at du har hatt El før den 20 april og pos eltest 28 april er pga hcg fra graviditet? Bare synser her altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 14. mai 2020 Forfatter #15 Del Skrevet 14. mai 2020 13 minutter siden, SUPERMIRI skrev: Åh, dette gjør meg så glad! ❤️ Sender deg en stooor lykkeklem🤗 Tuuuusen takk ❤️ 😃😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 14. mai 2020 Forfatter #16 Del Skrevet 14. mai 2020 Akkurat nå, Neutral90 skrev: Oi, da har sæden levd lenge på vent! Kan det være at du har hatt El før den 20 april og pos eltest 28 april er pga hcg fra graviditet? Bare synser her altså. Ja, det er det jeg ikke forstår. 🙈 Sæden skal jo ikke leve så lenge!! Bladde litt lenger bak og det kan ha vært en peak den 19. April 🤷🏼♀️ Kanskje mer sannsynlig det, enn at sæden har levd i 7 dager 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 14. mai 2020 #17 Del Skrevet 14. mai 2020 (endret) Virker veldig mer logisk så det gjør at du mer trolig er 5+5 i dag da eller? Endret 14. mai 2020 av Neutral90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 14. mai 2020 Forfatter #18 Del Skrevet 14. mai 2020 10 minutter siden, Neutral90 skrev: Virker veldig mer logisk så det gjør at du mer trolig er 5+5 i dag da eller? Det er jo ikke umulig det nei. 🤔 Kanskje jeg må ta TUL om 2 uker for å komme litt nærmere et svar på det 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 16. mai 2020 Forfatter #19 Del Skrevet 16. mai 2020 Jeg vet jeg kan være en uke lenger på vei, men velger foreløpig å følge det korteste jeg kan være. Bedre med TUL litt senere enn at det skal være for tidlig 😊 Så da jubler jeg for at jeg iallfall er 5+0 i dag 🥳 Jeg er ganske trøtt og sliten mesteparten av tiden, så jeg gleder meg til jeg får litt mer overskudd igjen. Alt er et ork nå, men ting må jo fortsatt gjøres. Så da er det bare å legge opp litt jevnt med pauser gjennom dagen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 16. mai 2020 #20 Del Skrevet 16. mai 2020 1 time siden, vegasus skrev: Jeg vet jeg kan være en uke lenger på vei, men velger foreløpig å følge det korteste jeg kan være. Bedre med TUL litt senere enn at det skal være for tidlig 😊 Så da jubler jeg for at jeg iallfall er 5+0 i dag 🥳 Jeg er ganske trøtt og sliten mesteparten av tiden, så jeg gleder meg til jeg får litt mer overskudd igjen. Alt er et ork nå, men ting må jo fortsatt gjøres. Så da er det bare å legge opp litt jevnt med pauser gjennom dagen 😊 Hurra for 5+0 😍 Hvilke symptomer er det du har? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå