Gå til innhold

Vegasus får en mini 💕


vegasus

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, vegasus skrev:


Jaaa!! Måtte bruke doppleren igjen i går, bare for å sjekke, og fant en nydelig hjertelyd igjen. 😍 Jeg tør ikke bruke den mer enn bare et par minutter av gangen, og ca 1-2 ganger i uken. Er så redd for å varme opp fostervannet, selvom jeg tror man må bruke den ganske lenge for å kunne gjøre det. 😋 Man blir fort litt overbeskyttende! 

Forstår deg godt, både det med å ville høre og det å ikke ville bruke den for mye 😏 verdien av å få høre er sikkert høy 🧡 jeg kommer til å bestille samme som du har om alt er bra på tidlig ul 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Neutral90 skrev:

Forstår deg godt, både det med å ville høre og det å ikke ville bruke den for mye 😏 verdien av å få høre er sikkert høy 🧡 jeg kommer til å bestille samme som du har om alt er bra på tidlig ul 🤞

Ja, den er veldig god å ha. Anbefaler deg å se litt på youtube for gode tips til å lettest finne lyden når den tid kommer 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+0 👶

Tiden går sakte, men samtidig så fort!! Nå er det bare en uke igjen til ferie, og 9 dager igjen til TUL! Håper vi får vite kjønn, for jeg er sååå nysgjerrig! 😁 

F62DC150-A335-4131-AB96-4D54320BC524.thumb.png.2127041aec00d0359613c1c974485991.png

 

Nå begynner formen stadig å bli bedre. Jeg føler meg ikke konstant som en zombie lenger heller, så energinivået er heldigvis på vei opp det også! 😊 

Jeg har fått vite at to venninner også venter barn rundt samme tid som meg, så det blir veldig koselig å ha noen å trille turer sammen med, og også etterhvert lekekamerater 😊 

Sola skinner, humøret er på topp, i dag skal jeg bare kose meg! 🥰 
 

Håper alle har en like fin helg ☀️❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, tenk at du er 14 uker allerede! Tiden går så fort ❤️ 

Så utrolig koselig oppdatering, dagboken din gjør meg så glaaad 😃☀️ 

Nyt dagen og helgen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, SUPERMIRI skrev:

Ååå, tenk at du er 14 uker allerede! Tiden går så fort ❤️ 

Så utrolig koselig oppdatering, dagboken din gjør meg så glaaad 😃☀️ 

Nyt dagen og helgen ❤️ 

Ja! Det er helt rart hvor fort tiden plutselig gikk! 😊 

Det var koselig å lese ❤️☀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+6 👶

 

Jeg som trodde jeg slapp unna oppkast! Neida, i dag kastet jeg faktisk opp for første gang i svangerskapet! Jeg pleier vanligvis ikke klare å kaste opp uten å stikke en finger i halsen, samme hvor kvalm jeg er, men i dag hadde jeg ikke sjans til å holde det tilbake! 🙈 Ny opplevelse for meg.. 

Ellers er formen ganske lik som forrige uke. Men nå har jeg FERIE! Det skal bli sååå deilig med 3 uker ferie nå kjenner jeg 😄 

Mandag er det tid for ny TUL. Det blir så spennende!! Tror helgen kommer til å gå saaaakte.. 😅 Håper sånn at vi får vite kjønn, for da skal jeg gå amok med strikkepinnene 😁 

Ha en flott helg dere! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åneei, har du fått oppkast! Så kjedelig, meeen, forhåpentligvis blir det ikke oftere av det! 😃 Så utrolig deilig med ferie da! Håper du kommer til å kose deg og nyte ferien masse ❤️

Gleder meg til å høre om tidlig UL på mandag. Krysser fingrene for at de kan se kjønn :strix: 

Klem til deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, SUPERMIRI skrev:

Åneei, har du fått oppkast! Så kjedelig, meeen, forhåpentligvis blir det ikke oftere av det! 😃 Så utrolig deilig med ferie da! Håper du kommer til å kose deg og nyte ferien masse ❤️

Gleder meg til å høre om tidlig UL på mandag. Krysser fingrene for at de kan se kjønn :strix: 

Klem til deg 

Jeg satser på at det ble med den ene gangen 😋 Skal jo egentlig ikke klage, når jeg tross alt bare har kastet opp en eneste gang 😊 

Grugleder meg skikkelig til mandag! Jeg er så redd for at noe skal være alvorlig galt eller at det ikke skal være liv. Samtidig så gleder jeg meg til å se baby igjen, og håååper vi får vite kjønn 😬😃 

 

I dag er baby like stor som en appelsin 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+2 👶 TUL ! 
 

Da er ultralyd overstått, og alt var i skjønneste orden ❤️ 
Det var ingen tvil, det blir en liten gutt! 🥰 

Vi kunne telle fingre, se lunger, nyrer og magesekk. Ribbein, hjernen, plasseringen til øynene. Beina. Nesebeinet. Alt så helt perfekt ut 🥰 

Det synker enda litt inn! Det var helt surrealistisk å se en liten person inni magen min!! Det ble liksom veldig mye mere virkelig, samtidig som det virker så fjernt! 
Lettelsen for at alt ser bra ut er hvertfall stor ❤️ Nå skal jeg finne frem masse fine strikkeoppskrifter til gutt. Og begynne å handle inn gutteting og diskutere navn 🥰 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så herlig 😍 gratulerer med lille 💙 i magen, så godt å kunne se at alt er bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Neutral90 skrev:

Å så herlig 😍 gratulerer med lille 💙 i magen, så godt å kunne se at alt er bra! 

Takk! 😍 Ja, det var utrolig deilig å se at alt var bra!! 
Nå håper jeg det samme for deg på torsdag! ❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Åh, så fantastisk!! Gratulerer så mye 💙💙💙

Tusen takk 🥰😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.7.2020 den 23.50, Noldi skrev:

Gratulerer med babygutt❤️

Tusen takk 💙 Det blir stas 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15+0 👶

 

Min første ferieuke er snart over. Det har vært utrolig deilig å få lade batteriene, og få gjort unna mye her hjemme. Vi har blant annet kommet godt i gang med oppussing av barnerom. 🥰 Gleder meg til vegger og gulv er ferdig så jeg kan begynne å innrede 😍 

Ellers er det ikke så mye nytt. Magen har poppet litt, så nå har jeg en konstant liten kul og flere har begynt å kommentere det nå. Synes det er litt rart enda, da jeg selv synes jeg ser mer tjukk ut enn gravid ut akkurat nå, men folk sier noe annet så jeg får vel bare stole på de da 🤷🏼‍♀️🙈

To uker ferie igjen, veldig deilig å tenke på kjenner jeg 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16+0 👶 

Formen holder seg fin. Deilig å kunne sove lenge og ta livet med ro. Har vært på mange lange turer i skogen så langt i ferien. Har plukket 6 liter bringebær og 10 liter blåbær så langt. Må ut på blåbærtur igjen, for jeg bruker ganske mye blåbær gjennom året. 😊 

Det er egentlig lite nytt å dele, magen vokser sakte men sikkert. Jeg prøver å ikke skjule den så mye lenger, men heller omfavne magen så jeg blir vant til at den blir større. 😊 

Matlysten min begynner heldigvis å bli mer normal igjen også, så det er mye lettere å spise sunt nå. Akkurat det er noe jeg har gledet meg til! 😊 

Nå skal jeg gjøre unna litt husarbeid og begynne å pakke for å tilbringe noen dager på hytta. 😊 

Håper alle har en fin sommer! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt går bra med både deg og den lille 💛 

Nyt dagene på hytta 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Så godt å høre at alt går bra med både deg og den lille 💛 

Nyt dagene på hytta 🤗

Tusen takk 🥰 Det skal nytes ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+1 👶

Dagene flyr avgårde nå føles det som. Glemmer nesten å oppdatere her. 🙈 

Tror jeg kanskje kan ha kjent liv, men er veldig usikker. Det er ikke noe system i det, kan gå dager uten noenting også. Gleder meg til jeg kan kjenne liv og være sikker på at det er det jeg kjenner. Og enda mer gleder jeg meg til også mannen kan få kjenne. 🥰 

Nå er det bare 8 dager til ordinær ultralyd. Det er utrolig leit at ikke mannen får være med, men vi får lov til å bruke facetime heldigvis. 
 

Formen er for det meste bra, men bekkenet krangler dessverre enda. Så jeg gleder meg til å begynne på gravidyoga om 3 uker og håper at det vil hjelpe på bekkenet. Skal også få bestilt time til fysio nå som fellesferien er over og det er fysioterapeuter på jobb igjen. 
 

I morgen begynner jeg på jobb igjen, jeg tenker jeg skal prøve å jobbe 100%, men foreløpig er jeg redd bekkenet kommer til å krangle for mye. Har kjent en del på bekkenleddsmerter i ferien, og det kommer jo mest sannsynlig til å bli verre av å jobbe. Noe som for meg føles som et nederlag. Jeg skal derfor prøve å jobbe fult, men vet veldig godt at jeg er nødt til å lytte til kroppen også. Så den kommende uken blir veldig spennende sånn sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...