Gå til innhold

Utseende på en skala fra 1-10


ballerina123

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skalaen for menn: U3AnCZM.jpg

 

Skalaen for kvinner: YlBqElb.png

Anonymkode: 2c927...816

Dette må være den rareste skalaen jeg har sett. Svært mange mindre pene menn på skalaen som scorer høyt, mens for kvinner er de mye strengere. En 9.5 gutt ville ha vært en 4'er jente. Synes også at kvinnene varierte voldsomt i attraktivitet. En 9.5 kvinne synes jeg hadde vært 5, og en 6 en 10 om jeg leser deres beskrivelse av skalaen. Hvilke kronidioter har laget dette her?

Anonymkode: 5e23a...90e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro de fleste over 14 er for gamle til å holde på med 'skalaen'. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2020 den 16.00, AnonymBruker skrev:

Hvis hun er 8, hva er da 10 for deg? 😱

Anonymkode: ea9b0...0c7

Hvordan klarer dere å se hvordan hun egentlig ser ut? Hun har jo tykt med sminke på.Kan jo ikke rate henne da. Blir som kvinner som bruker filter og spør om noen kan gjette alderen på henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Dette må være den rareste skalaen jeg har sett. Svært mange mindre pene menn på skalaen som scorer høyt, mens for kvinner er de mye strengere. En 9.5 gutt ville ha vært en 4'er jente. Synes også at kvinnene varierte voldsomt i attraktivitet. En 9.5 kvinne synes jeg hadde vært 5, og en 6 en 10 om jeg leser deres beskrivelse av skalaen. Hvilke kronidioter har laget dette her?

Anonymkode: 5e23a...90e

Men er det ikke slik at nesten ingen menn ses på som attraktive? Som du sier er de mest attraktive mennene bare 4

Anonymkode: dbec1...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnéa Myhre er 10’er for meg. Klarer ikke komme på flere i farten. 
Ashton Kutcher & Channing Tatum på mannesiden (der kan jeg dog liste opp maaaange) 

Anonymkode: 853b7...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Linnéa Myhre er 10’er for meg. Klarer ikke komme på flere i farten. 
Ashton Kutcher & Channing Tatum på mannesiden (der kan jeg dog liste opp maaaange) 

Anonymkode: 853b7...24f

Finner ikke Channing Tatum kjekk i det hele tatt jeg, så smaken er som baken. 

Anonymkode: f8317...eba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenna Coleman er mitt bidrag til en 10'er. Nydelig dame.

Anonymkode: 94167...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

James Franco er en 10. Jeg er egentlig lesbisk, men han er vel nesten det peneste menneske jeg har sett tror jeg. 

Anonymkode: 5dfac...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er det ikke slik at nesten ingen menn ses på som attraktive? Som du sier er de mest attraktive mennene bare 4

Anonymkode: dbec1...714

Poenget var at de scoret pene kvinner lavt og hadde mye strengere kriterier på hva som var pent, mens hos men var det ganske motsatt. Det finnes mange menn som er attraktive så det er ikke det jeg prater om. Henry Cavill er i mine øyne 10.

Anonymkode: 5e23a...90e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2020 den 15.48, norw skrev:

Dama er kanskje 8. Godt mulig at mannen er en tier, han er i hvert fall kjekk. 

Synes damen er 8

 

Og mannen er  3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Isprinsessen7 skrev:

Synes damen er 8

 

Og mannen er  3

 

 

Tror du er ganske alene om å mene at han er lavere enn 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 Lilly Collins, Jenna Coleman, Sophia Bush og Josefine Preuß

9 Shannon Woodward, Allison Munn, Helena af Sandeberg, og Lea Thompson (som ung i 20 og 30 årene)

8 Amy Adams, Camilla Belle, Allison Brie, Emilia Clarke, Melissa Fumero og Katie Melua

7 Kristen Bell, Alison Lohman, Charity Wakefield, Emmy Rossum, Jessica Alba og Linda Cardellini

6 Danielle Panebaker, Emer Kenny, Ginnifer Goodwin, Jenna Fischer og Keegan Connor Tracy

5 Courtney Ford, Elizabeth Olsen, Jessy Schram, Lindy Gooth og Jayma Mays

Anonymkode: 79a97...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

10 Lilly Collins, Jenna Coleman, Sophia Bush og Josefine Preuß

9 Shannon Woodward, Allison Munn, Helena af Sandeberg, og Lea Thompson (som ung i 20 og 30 årene)

8 Amy Adams, Camilla Belle, Allison Brie, Emilia Clarke, Melissa Fumero og Katie Melua

7 Kristen Bell, Alison Lohman, Charity Wakefield, Emmy Rossum, Jessica Alba og Linda Cardellini

6 Danielle Panebaker, Emer Kenny, Ginnifer Goodwin, Jenna Fischer og Keegan Connor Tracy

5 Courtney Ford, Elizabeth Olsen, Jessy Schram, Lindy Booth og Jayma Mays

Anonymkode: 79a97...68b

Lindy Booth skal det stå

Anonymkode: 79a97...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 9.5.2020 den 10.19, norw skrev:

Tror du er ganske alene om å mene at han er lavere enn 7.

Det kan hende men synes ikke mannen er tiltrekkende. Det er jo egentlig en bekreftelse på hvor forskjellig vi oppfatter  utseendet på ulike mennesker.

 

Hilsen  kvinne . 

Endret av Isprinsessen7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sjelden mennesker som skal være veldig pene er det. Jeg oppfatter disse veldig ofte som kjedelige, det mangler et eller annet for å fange oppmerksomheten min. Jeg ser mange flere i det virkelige liv jeg anser som pene enn jeg gjør gjennom media og underholdning. Selv jeg som gjør det dårlig på Tinder dater i all hovedsak kvinner jeg selv synes er penere enn samtlige skuespillerinner jeg har sett. Mye sminke trekker veldig ned, som sikkert har en del å si. Naturlig pene mennesker blir som regel mindre pene med sminke, og mindre pene ser ikke representative ut.

Anonymkode: 2df95...51c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes sjelden mennesker som skal være veldig pene er det. Jeg oppfatter disse veldig ofte som kjedelige, det mangler et eller annet for å fange oppmerksomheten min. Jeg ser mange flere i det virkelige liv jeg anser som pene enn jeg gjør gjennom media og underholdning. Selv jeg som gjør det dårlig på Tinder dater i all hovedsak kvinner jeg selv synes er penere enn samtlige skuespillerinner jeg har sett. Mye sminke trekker veldig ned, som sikkert har en del å si. Naturlig pene mennesker blir som regel mindre pene med sminke, og mindre pene ser ikke representative ut.

Anonymkode: 2df95...51c

Så utrolig enig med dette. Finner ikke "perfekte menn" med symmetriske fjes noe særlig attraktiv eller interessante. Og tiltrekkes heller av "skavanker". 

Anonymkode: ca754...214

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Så utrolig enig med dette. Finner ikke "perfekte menn" med symmetriske fjes noe særlig attraktiv eller interessante. Og tiltrekkes heller av "skavanker". 

Anonymkode: ca754...214

Har dere kanskje en mindre pen foreldre? Man tiltrekkes ofte av de som ligner på motsatt kjønn av foreldrene. Min pappa er veldig vakker og var en 10’er i sin ungdom, jeg har alltid falt for menn som ligner på han med rene, skarpe, symmetriske trekk og vakre øyne. Klarer ikke falle for menn som ikke er klassisk pene.

Anonymkode: ea9b0...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/19/2020 at 1:49 PM, AnonymBruker said:

Har dere kanskje en mindre pen foreldre? Man tiltrekkes ofte av de som ligner på motsatt kjønn av foreldrene. Min pappa er veldig vakker og var en 10’er i sin ungdom, jeg har alltid falt for menn som ligner på han med rene, skarpe, symmetriske trekk og vakre øyne. Klarer ikke falle for menn som ikke er klassisk pene.

Anonymkode: ea9b0...0c7

Nei, begge mine foreldre er veldig pene, penere enn jeg er vil jeg si

Anonymkode: ca754...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2020 den 22.11, AnonymBruker skrev:

Tome Damli er ikke attraktiv i det hele tatt for min del. Jeg har 12+ stykk kvinner på jobben som ser bedre ut... Kommer under 4 på min skala. 5 hvis vi sier at karakter 5 skal brukes på 60 % av kvinner uten sminke

Min mening, sikkert en eller annen mann der ute som vil score henne til 12 av 10 mulige.

Anonymkode: d235b...e70

Lurer virkelig på hvor jeg er på denne skalaen dersom Tone er på 4. Gjerne minus 2. Er liten og lubben osv. 

Anonymkode: 90086...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...