Gå til innhold

Utseende på en skala fra 1-10


ballerina123

Anbefalte innlegg

Siden mange tråder er litt overfladiske i disse tider så slenger jeg meg likeså greit med😅 

 

Det er mye snakk om utseende på en skala fra 1-10. Men hva tilsvarer egentlig en sekser, sjuer, åtter osv.? 
Hvordan ville dere plassert kjendiser? Og hva er det som «teller» i et utseende for deg? Jada, det er subjektivt osv., men studier viser jo likevel at skjønnhet også i stor grad er objektivt. 

Jeg synes f.eks. at Tome Damli er en ren 10er. Det samme gjelder Sondre Justad. Jeg er selv kvinne, om det har noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig altså. Jeg kan se at en mann er pen uten at jeg nødvendigvis finner han tiltrekkende. Jeg har visse trekk jeg foretrekker foran andre, som kanskje andre igjen finner mindre tiltrekkende. Poengskalaen er sånn sett litt ubrukelig. 

Anonymkode: 22fb2...f09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker litt stygt å plassere folk på en utseende skala

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi prøve med skuespillerinne?

10 - Charlize Theron, Synnøve Macody Lund, Margot Robbie
9 - Evan Rachel Wood, Cate Blanchett
8 - Kirsten Dunst, Drew Barrymore, Amy Adams
7 - hun i Better Call Saul, Kate Winslett
6 - Jodie Foster

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TheWolfMayNot skrev:

Skal vi prøve med skuespillerinne?

10 - Charlize Theron, Synnøve Macody Lund, Margot Robbie
9 - Evan Rachel Wood, Cate Blanchett
8 - Kirsten Dunst, Drew Barrymore, Amy Adams
7 - hun i Better Call Saul, Kate Winslett
6 - Jodie Foster

Se her, smaken er sannelig som baken

Anonymkode: 940e6...7f4

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Se her, smaken er sannelig som baken

Anonymkode: 940e6...7f4

Jeg gleder meg til foreslåene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En person kan være pen uten at det vekker den store interessen hos meg. For meg er det mye smilet og at smilet når øynene. 

Tone Damli vil jeg også si er en 10'er på penhetsskalaen. 

Anonymkode: 395aa...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, TheWolfMayNot said:

Skal vi prøve med skuespillerinne?

10 - Charlize Theron, Synnøve Macody Lund, Margot Robbie
9 - Evan Rachel Wood, Cate Blanchett
8 - Kirsten Dunst, Drew Barrymore, Amy Adams
7 - hun i Better Call Saul, Kate Winslett
6 - Jodie Foster

Enig Charlize Theron og Margot Robbie er 10, syns også Cheryl Cole var det før fillers, samt Grace Kelley og Birgitte Bardot. Men Cate Blanchett, Jodie Foster og Kirsten Dunst er en svak 4 i mine øyne. 

Anonymkode: ea9b0...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skalaen er jo egentlig bare tull da, de fleste ser jo på seg selv som 7 eller høyere. Matematisk burde jo snittet vært 5. Kvinner rangeres sikkert til 7-8 i snitt

Anonymkode: dbec1...714

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig Charlize Theron og Margot Robbie er 10, syns også Cheryl Cole var det før fillers, samt Grace Kelley og Birgitte Bardot. Men Cate Blanchett, Jodie Foster og Kirsten Dunst er en svak 4 i mine øyne. 

Anonymkode: ea9b0...0c7

Nei da, Grace Kelly blir selvfølgelig 11 😄

Pass på at ingen av flere tusen Ringenes Herre fan hører deg om Cate Blanchett 😄 90% menn vil sikkert ha sex med henne og Kirsten Dunst, så er de automatisk minst 7 tror jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameron Diaz i år 2000 må jo være den ultimate 10er. Er det mulig å være så PEN, sjamerende som faen OG kul og morsom? 

Er ikke så kjent med disse nye, unge kjendisene, men syns Amanda Seyfried er en 10er, hun er like vakker uten sminke og har en eventyrlig feminin kropp. 

Ariana Grande er en 7er som prøver å være en tier. Hun er ganske vanlig, har ikke noen spesielle trekk som får en til å si wow, men likevel pen.

Hva tenker dere om Mae Whitman? Jeg syns hun ser ut som en blanding av alle venninnene mine så det er så vanskelig å si noe. Har et grunnprinsipp om å ikke vurdere utseende på venner. 

Anonymkode: 61424...f1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig Charlize Theron og Margot Robbie er 10, syns også Cheryl Cole var det før fillers, samt Grace Kelley og Birgitte Bardot. Men Cate Blanchett, Jodie Foster og Kirsten Dunst er en svak 4 i mine øyne. 

Anonymkode: ea9b0...0c7

https://tse2.mm.bing.net/th?id=OGC.4a1b9ea08c263709fdf71bf9eed62808&pid=Api&rurl=https%3a%2f%2fmedia.giphy.com%2fmedia%2fNGEjMG4zopjCE%2fgiphy.gif&ehk=ACdodcj9j2uRPwTEHkbxBsA7C6z%2fdH3twEbjU%2bmuaCs%3d

Anonymkode: 61424...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Cameron Diaz i år 2000 må jo være den ultimate 10er. Er det mulig å være så PEN, sjamerende som faen OG kul og morsom?

For what it's worth, jeg prøvde å holde personlighet og sånn ut av dette, det blir altfor personlig. Ville anse Cameron Diaz som en 9: hun har noen "defekter", men de kan også være sjarmerende.
Mae Whitman? Ikke mer enn 6.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, TheWolfMayNot said:

Nei da, Grace Kelly blir selvfølgelig 11 😄

Pass på at ingen av flere tusen Ringenes Herre fan hører deg om Cate Blanchett 😄 90% menn vil sikkert ha sex med henne og Kirsten Dunst, så er de automatisk minst 7 tror jeg...

Jeg syns ikke Blanchett er stygg, men Kirsten Dunst syns jeg nesten er på grensen. 
 

Menn som er 10 i mine øyne er Brad Pitt og Johnny Depp som unge (klisjè men er nå sånn), Matt Boomer og Henry Cavill. Aldri skjønt de sexy listene på menn, syns aldri de «sjarmerende» mennene som andre kvinner er pene, liker litt kald skjønnhet hos menn 😍

Anonymkode: ea9b0...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kunne ha overvurdert Cate Blanchett litt. Scarlett Johansson i steden for henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TheWolfMayNot skrev:

For what it's worth, jeg prøvde å holde personlighet og sånn ut av dette, det blir altfor personlig. Ville anse Cameron Diaz som en 9: hun har noen "defekter", men de kan også være sjarmerende.
Mae Whitman? Ikke mer enn 6.

Exsqueese me, defekter? Asså hun har små pupper og hofter, men det gjør bare henne bare mer Cameron Diaz lissom. 

Anonymkode: 61424...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

image.jpeg.b0262f4c16b6e77c8c561b373bd1ff50.jpeg
10

image.jpeg.bb8860b818dab1eb38c98567e5484e9c.jpeg
10 

Min smak begge to ;) 

Anonymkode: ea9b0...0c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, TheWolfMayNot said:

Ja, jeg kunne ha overvurdert Cate Blanchett litt. Scarlett Johansson i steden for henne?

Ja, Scarlett er definitivt en 9 👏🏻

Anonymkode: ea9b0...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på. Synes selv at Scarlett Johansson og Henry Cavill er 10. Tone Damli som er nevnt synes jeg er 8.

Anonymkode: 5e23a...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Scarlett Johansson bare er ei gjennomsnittlig pen dame, og hun har operert nesen i tillegg. Brooke Shields i sine glansdager derimot! Men smak og behag 😊

Anonymkode: 22fb2...f09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...