Gå til innhold

Utseende på en skala fra 1-10


ballerina123

Anbefalte innlegg

9 hours ago, ballerina123 said:

Jeg synes f.eks. at Tome Damli er en ren 10er. Det samme gjelder Sondre Justad. Jeg er selv kvinne, om det har noe å si. 

Tome Damli er ikke attraktiv i det hele tatt for min del. Jeg har 12+ stykk kvinner på jobben som ser bedre ut... Kommer under 4 på min skala. 5 hvis vi sier at karakter 5 skal brukes på 60 % av kvinner uten sminke

Min mening, sikkert en eller annen mann der ute som vil score henne til 12 av 10 mulige.

Anonymkode: d235b...e70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skalen på utseende daler med alderen. Selvfølgelig så var jeg penere for 10 -15 år siden enn det jeg er idag.  Slik er nå livet i vår verden.

Anonymkode: 1d4a6...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at Stalin, er en god 10er.

Anonymkode: 9526f...f8c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Skalen på utseende daler med alderen. Selvfølgelig så var jeg penere for 10 -15 år siden enn det jeg er idag.  Slik er nå livet i vår verden.

Anonymkode: 1d4a6...f4f

Får man barn i 20-30-års alderen så daler utseende betraktelig fortere enn om man får det senere. 

Anonymkode: 977ae...ea9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun er 8, hva er da 10 for deg? 😱

Anonymkode: ea9b0...0c7

Shakira i Beautiful Liar for eksempel 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får man barn i 20-30-års alderen så daler utseende betraktelig fortere enn om man får det senere. 

Anonymkode: 977ae...ea9

Nei det er nok motsatt. En yngre kropp retter seg fortere og bedre etter et svangerskap enn en som er eldre fordi vev og muskler er smidigere og sterkere jo yngre man er. 

Anonymkode: 1d4a6...f4f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at Stalin, er en god 10er.

Anonymkode: 9526f...f8c

Om ikke en 10'er, så så han i alle fall ålreit ut i sin ungdom:

File:Staline-1902.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Selv om det åpenbart finnes noen universelle kriterier for skjønnhet, som forholdsvis symmetriske trekk, pen hud, ingenting som er for stort eller for smått i forhold til resten av ansiktet etc., så er det jo også veldig individuelt. Mange folk nevner her som 10'ere synes jeg bare er "vanlig pene" mennesker. 

Av kjendiser vil jeg si Grace Kelly i sine glansdager må være noe av det nærmeste man kommer en 10'er. Mange pene kvinner (og sikkert menn også) i dag driver dessverre med fillers, botox, operasjoner osv., og det ødelegger sjarmen en del... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2020 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Enig Charlize Theron og Margot Robbie er 10, syns også Cheryl Cole var det før fillers, samt Grace Kelley og Birgitte Bardot. Men Cate Blanchett, Jodie Foster og Kirsten Dunst er en svak 4 i mine øyne. 

Anonymkode: ea9b0...0c7

I utlandet vil folk alltid ta selfie med meg fordi de tror jeg er Cate Blanchett😊 Så du har nok mer rett når hun ikke er stylet, jeg er nok heller svak 4...selv om det var mye hyggeligere med hun som sa hun var en 9 er. 

Men er nok veldig forskjellig hva folk legger merke til av trekk hos andre, for jeg blir aldri tatt for å være henne i Norge, men har skjedd så mange forskjellige ganger i utlandet at jeg må vel bare erkjenne at jeg er ganske lik henne da....ser det ikke selv.

At en skala er ubrukelig er helt sikkert når man kan variere fra 4 til 9, men det er jo selvfølgelig en kjerne av sannhet hvis mange nok rangerer de samme...

Anonymkode: fa3a1...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått høre jeg ligner på Alison Brie i GLOW. Kjøyr vurdering! 

Anonymkode: 61424...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2020 den 14.25, AnonymBruker skrev:

Denne skalaen er jo egentlig bare tull da, de fleste ser jo på seg selv som 7 eller høyere. Matematisk burde jo snittet vært 5. Kvinner rangeres sikkert til 7-8 i snitt

Anonymkode: dbec1...714

5.5* hvis skalaen var normalfordelt.

(1+2+3+4+5+6+7+8+9+10 = 55

55/10 = 5.5)

Men enig i det du sier. Jeg kjenner mangemange flere jeg ville sagt var en 8-er enn folk jeg ville sagt var en 2-er.

Anonymkode: 5d67c...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felicity Jones, Charlie Hunnam og Colin Firth er 10ere i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes definitivt Angelina Jolie og Irina Shayk er tiere, fordi jeg synes de er vakre. Scarlett Johansson feks er lavere på min skala fordi jeg synes hun er mer søt enn hun er vakker. Samtidig synes jeg rett og slett ikke Cameron Diaz er særlig pen fordi noe med ansiktet hennes er "off" for min del - avstanden mellom øynene, hodeformen og smilet. 

Anonymkode: 6f084...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

I utlandet vil folk alltid ta selfie med meg fordi de tror jeg er Cate Blanchett😊 Så du har nok mer rett når hun ikke er stylet, jeg er nok heller svak 4...selv om det var mye hyggeligere med hun som sa hun var en 9 er. 

Men er nok veldig forskjellig hva folk legger merke til av trekk hos andre, for jeg blir aldri tatt for å være henne i Norge, men har skjedd så mange forskjellige ganger i utlandet at jeg må vel bare erkjenne at jeg er ganske lik henne da....ser det ikke selv.

At en skala er ubrukelig er helt sikkert når man kan variere fra 4 til 9, men det er jo selvfølgelig en kjerne av sannhet hvis mange nok rangerer de samme...

Anonymkode: fa3a1...1d9

Det er meg du siterte, jeg har også fått høre at jeg ligner på henne faktisk, og mange har sagt jeg er en klassisk 10 😜 mente ikke å tråkke på noen tær, tror hun generelt går for å være en pen dame 😊 er bare jeg som alltid har vært oppslukt av de klassiske som ser litt dukkeaktige ut (ikke dukke 2020, men dukke 1960).

Anonymkode: ea9b0...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes definitivt Angelina Jolie og Irina Shayk er tiere, fordi jeg synes de er vakre. Scarlett Johansson feks er lavere på min skala fordi jeg synes hun er mer søt enn hun er vakker. Samtidig synes jeg rett og slett ikke Cameron Diaz er særlig pen fordi noe med ansiktet hennes er "off" for min del - avstanden mellom øynene, hodeformen og smilet. 

Anonymkode: 6f084...45f

Aldri forstått hva som er vakkert med Angelina Jolie og hun andre aner jeg ikke hvem er.

Jennifer Lawrence er vakreste kvinne og min kjære kjekkeste mann . ferdig snakket 😄 haha!

Anonymkode: fecb2...b4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2020 den 13.09, AnonymBruker skrev:

Vanskelig altså. Jeg kan se at en mann er pen uten at jeg nødvendigvis finner han tiltrekkende. Jeg har visse trekk jeg foretrekker foran andre, som kanskje andre igjen finner mindre tiltrekkende. Poengskalaen er sånn sett litt ubrukelig. 

Ser jeg på det som en "hvem folk flest er enige i kunne blitt fotomodell"-skala, ( og ikke "hvem ser mest tiltrekkende ut for meg personlig"-skala..

Om jeg skulle følge min egen "utseende som appellerer spesielt til meg " så hadde mer eller mindre alle kvinne-navnene jeg kjenner igjen i denne tråden havnet på 4-6-ish , bortsett fra Drew Berrymore, som hadde ligget på en sterk 8-er... 

Tviler på at mange stiller seg bak den 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skalaen for menn: U3AnCZM.jpg

 

Skalaen for kvinner: YlBqElb.png

Anonymkode: 2c927...816

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Skalaen for menn:

 

Skalaen for kvinner:

Anonymkode: 2c927...816

Dette viser bare at skalaen er høyst subjektiv. Både Timothee Chalamet og Nina Dobrev er plassert på 6,5, mens jeg synes begge ligger på minst 9,5.

Anonymkode: 0a604...bb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...