Gå til innhold

IKM juni


minelly

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Amatariel skrev:

Så utrolig irriterende 😖 Man vil jo ha et klart svar!

Ettersom det er rart at så mange tester skulle gitt falsk positiv, så har jeg likevel troen på at det er noe der. At årsaken til negativ CB går på svak urinkonsentrasjon f.eks. Du må nok bare vente til i morgen med ny test...

Dette har gått i hode på meg. kjøpte den  cb digital med kryss. huff. Jeg skulle egentlig ikke teste i dag. Men er det forskjell om man dypper testen i kopp eller ikke ? Kan den ha blitt falsk positiv fordi det kom mye urin på dem ? Tok nemlig kopp i dag tidlig når de ble positive 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Trine bb skrev:

Kan den ha blitt falsk positiv fordi det kom mye urin på dem ? Tok nemlig kopp i dag tidlig når de ble positive 

Nei, jeg mener å bruke kopp er mest stabilt. Jeg har aldri testet på noe annen måte. Følg bruksanvisningen også der - hold testen ned i urinen i ca. 15 sek.

Krysser fingrene for deg i morgen (eller senere om du klarer vente litt til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trine bb skrev:

Nye tester i dag. Er usikker på hvordan jeg kan tolke dem! Hva tenker dere ? ❤️

D533A0D4-5EBD-4091-BFD0-BBADE1D77E51.jpeg

3328D441-C7DC-4BD7-83F8-5455037717F7.jpeg

76B67667-37E6-42B5-A088-C1A1F175A032.jpeg

Ligner på den jeg fikk i dag og! Håper de er positiv🤞😊 Gikk på apoteket i sted for å kjøpe «tidlig test» men kom hjem med vanlig! Nedtur 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, minelly skrev:

Ligner på den jeg fikk i dag og! Håper de er positiv🤞😊 Gikk på apoteket i sted for å kjøpe «tidlig test» men kom hjem med vanlig! Nedtur 😂😂

Åh. Jeg tok en digital nå. Den var negativ. Jeg holder på å bli gal !  når skal du ha mensen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde eggløsning den 24 eller 25. Regner med søndag eller mandag da 🤔 burde ikke digital ha slått ut da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Trine bb said:

Jeg hadde eggløsning den 24 eller 25. Regner med søndag eller mandag da 🤔 burde ikke digital ha slått ut da 

Jeg hadde EL samme tid, venter IKM i helgen, tester fortsatt negativt 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Amy.kw skrev:

Jeg hadde EL samme tid, venter IKM i helgen, tester fortsatt negativt 😩

huff, det er hardt å ønske så sterkt og bli gravid og teste negativt, men man har jo en ny sjanse bare 2 uker etter ikm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gulmentos skrev:

@Trine bb det er sikkert lurt å vente til i morgen tidlig nå, for å ha mest mulig konsentrert urin. Når er ikm?

fikk helt negativ test igjen. så regner med at de testene må være falske eller noe . Haha, jeg klarte ikke å vente til imorgen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Trine bb skrev:

fikk helt negativ test igjen. så regner med at de testene må være falske eller noe . Haha, jeg klarte ikke å vente til imorgen 😅

Det er jo fortsatt tidlig, og urinen er jo ikke veldig konsentrert sånn utpå dagen. Skjønner det er vanskelig å vente 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg tok gleden litt på forskudd tidligere i dag. Jeg er fortsatt kvalm, men har kommet noen bloddråper i truseinnlegget og det pleier å bety at mensen er på vei for min del :( For å holde motet oppe tenker jeg at det kan være festeblødning. Noen som har hatt det og hvordan "ser det ut"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, gulmentos skrev:

Tror jeg tok gleden litt på forskudd tidligere i dag. Jeg er fortsatt kvalm, men har kommet noen bloddråper i truseinnlegget og det pleier å bety at mensen er på vei for min del :( For å holde motet oppe tenker jeg at det kan være festeblødning. Noen som har hatt det og hvordan "ser det ut"?

Hei igjen! det skjedde faktisk meg i min første graviditet jeg blødde 3 dagen før mensen skulle komme, Jeg skjønte jeg var gravid fordi blodet var mer brunt enn rødt hvis du skjønner. Jeg var gravid den gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trine bb skrev:

fikk helt negativ test igjen. så regner med at de testene må være falske eller noe . Haha, jeg klarte ikke å vente til imorgen 😅

Jeg tror du får gode nyheter i morgen tidlig! Uten at jeg bør skrike det for høyt. testene er ofte ganske svake før IKM. Og når jeg ser nærmere på testene dine, ser de bedre ut enn det min gjorde i dag. Der kunne jeg ikke se noe rosafarge.

Skal teste igjen i morgen og i overmorgen og alle dager frem til mensen. Jeg føler jeg må være gravid 😂🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, minelly skrev:

Jeg tror du får gode nyheter i morgen tidlig! Uten at jeg bør skrike det for høyt. testene er ofte ganske svake før IKM. Og når jeg ser nærmere på testene dine, ser de bedre ut enn det min gjorde i dag. Der kunne jeg ikke se noe rosafarge.

Skal teste igjen i morgen og i overmorgen og alle dager frem til mensen. Jeg føler jeg må være gravid 😂🙈

Jeg er øm i puppene , men det kan jo også være mensen. hvorfor tester jeg helt blankt liksom. huff. når skal du teste igjen ? Har en test som ligger her. Jeg prøver å ikke åpne den !! 15 babyplan tester kommer imorgen da. har du bilde av din test ? er de negative og positive eller er alle svake ?

Endret av Trine bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Trine bb skrev:

Jeg er øm i puppene , men det kan jo også være mensen. hvorfor tester jeg helt blankt liksom. huff. når skal du teste igjen ? Har en test som ligger her. Jeg prøver å ikke åpne den !! 15 babyplan tester kommer imorgen da. har du bilde av din test ? er de negative og positive eller er alle svake ?

De fleste er negative. Men har fått to med ekstremt svak strek. Som jeg regner som negativ. Skal teste igjen i morgen tidlig.. vi er nok uansett for tidlig ute å teste begge to tror jeg. Ville prøvd å vente hvis jeg var deg. Til i morgen i allefall. De sier jo at HTC dobler seg annenhver dag i starten. Så kanskje vi er heldig i morgen og får utslag, eller kanskje vi må vente noen dager til. Eller kanskje jeg bare får mensen snart. Men inntil det skjer så håper jeg litt fortsatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har tatt bilde, men får ikke lastet det opp for det er over 4,88 MB, vet ikke hvordan jeg får endret på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, minelly skrev:

De fleste er negative. Men har fått to med ekstremt svak strek. Som jeg regner som negativ. Skal teste igjen i morgen tidlig.. vi er nok uansett for tidlig ute å teste begge to tror jeg. Ville prøvd å vente hvis jeg var deg. Til i morgen i allefall. De sier jo at HTC dobler seg annenhver dag i starten. Så kanskje vi er heldig i morgen og får utslag, eller kanskje vi må vente noen dager til. Eller kanskje jeg bare får mensen snart. Men inntil det skjer så håper jeg litt fortsatt. 

Jeg håper at vi begge får positiv test ! Jeg kommer ikke til å klare og vente til imorgen. Blir en test i kveld. Jeg drikker ikke nå for å få konsentrert urin. jeg håper for oss begge. Hold med oppdatert da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, minelly skrev:

Og jeg har tatt bilde, men får ikke lastet det opp for det er over 4,88 MB, vet ikke hvordan jeg får endret på det?

Du kan redigere det til en mindre versjon hvis du trykker på bilde og redigerer inne på albumet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Trine bb skrev:

Du kan redigere det til en mindre versjon hvis du trykker på bilde og redigerer inne på albumet ditt. 

Får ikke det til. Jeg har iPhone har det noe å si? 
uansett min strek er hvit. Og det er i følge Google klassisk skyggestrek. Altså defekt test. Men jeg har litt troen likevel 🤞 Hvis ikke så håper jeg bare mensen kommer fort, så jeg kan spare testene til neste gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, minelly skrev:

Får ikke det til. Jeg har iPhone har det noe å si? 
uansett min strek er hvit. Og det er i følge Google klassisk skyggestrek. Altså defekt test. Men jeg har litt troen likevel 🤞 Hvis ikke så håper jeg bare mensen kommer fort, så jeg kan spare testene til neste gang! 

Neinei , jeg har iPhone også. Men det går bra altså. jeg håper også. Er jo mange som ikke får positiv test før etter ikm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...