Gå til innhold

IKM juni


minelly

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så spennende, tusen takk for svar! Da er det jo fremdeles håp. Tenker jeg prøver meg på en test i slutten av uken. Min første pp, så vet ikke helt hva jeg skal forvente. Men det hadde vært utrolig gøy med positiv test

Anonymkode: 1af44...e59

Etter min opplevelse tar jeg alltid en g-test når jeg har mensen/blødning iallefall.

Hvis du er 12dpo i dag vil du nok kunne forvente en synlig strek i disse dager om du er gravid ja. Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testa negativt med billigstrimmel 9DPO. Føler murring og er litt "grinete". Noko som er vanlig for meg 7 dager før tanta kjem. Eg synest det er vanskelig å skilje graviditetssymtomer frå andre symptomer. Sist testa eg positivt 11DPO. Føler meg eigentlig gravid, men mistenkje at det kan væra veldig psykisk (det har skjedd før). At man tolker alt som teikn, fordi det passer inn i kontekst. Eg er ikkje dødstrøtt som eg var sist, så antageligvis er eg ikkje gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, mammahjarte skrev:

Testa negativt med billigstrimmel 9DPO. Føler murring og er litt "grinete". Noko som er vanlig for meg 7 dager før tanta kjem. Eg synest det er vanskelig å skilje graviditetssymtomer frå andre symptomer. Sist testa eg positivt 11DPO. Føler meg eigentlig gravid, men mistenkje at det kan væra veldig psykisk (det har skjedd før). At man tolker alt som teikn, fordi det passer inn i kontekst. Eg er ikkje dødstrøtt som eg var sist, så antageligvis er eg ikkje gravid.

Jeg testet også negativt 9dpo. Forrige måned var jeg helt sikker på at jeg var gravid, og tolket alle symptomer dit, så prøver å være litt mer forsiktig denne mnd. Men måtte alikevel teste 🙈  Har kjent litt murring og stikking. Vi får se om jeg klarer å vente til 14dpo før jeg tester igjen 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Emmy_365 said:

Jeg testet også negativt 9dpo. Forrige måned var jeg helt sikker på at jeg var gravid, og tolket alle symptomer dit, så prøver å være litt mer forsiktig denne mnd. Men måtte alikevel teste 🙈  Har kjent litt murring og stikking. Vi får se om jeg klarer å vente til 14dpo før jeg tester igjen 😂🙈

Sikkert lurt XD

Eg leste om folk som testa negativt 9DPO som fekk positiv 10DPO.

Må berre væra tolmodig og ikkje ta heilt av XD


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mammahjarte skrev:

Sikkert lurt XD

Eg leste om folk som testa negativt 9DPO som fekk positiv 10DPO.

Må berre væra tolmodig og ikkje ta heilt av XD


 

Ja, det var det da 😂

Det spørs! 

Men jeg skal få eggløsningstester av ei jeg kjenner som ble gravid og ikke trenger de lenger, så jeg er klar for ny dyst neste måned om det ikke sitter denne måneden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/17/2020 at 10:32 AM, Amatariel said:

Etter min opplevelse tar jeg alltid en g-test når jeg har mensen/blødning iallefall.

Hvis du er 12dpo i dag vil du nok kunne forvente en synlig strek i disse dager om du er gravid ja. Krysser fingrene!

Hei, meg igjen. Testet med RFSU tidlig test i dag og fikk negativ. Blør fremdeles litt, så må vel belage meg på at det var TR som var litt tidlig ute. Hvis jeg fremdeles føler meg kvalm i neste uke tar jeg en test til da.

Anonymkode: 1af44...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom jeg fikk positiv CB Digital Egglønsingstest 11. juni, hvor mange DPO er jeg i dag? :)

Anonymkode: b2a81...992

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom jeg fikk positiv CB Digital Egglønsingstest 11. juni, hvor mange DPO er jeg i dag? :)

Anonymkode: b2a81...992

Om du hadde eggløsning 11. juni er du 8 dpo i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11DPO nå. Lyst å teste. Har ingen symptomer lenger. Verken på graviditet eller mensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, mammahjarte skrev:

11DPO nå. Lyst å teste. Har ingen symptomer lenger. Verken på graviditet eller mensen. 

Det er jo bare å teste 😊

Jeg har bare pittelitt ømhet i puppene, og det er vanlig for meg rett før menstruasjonen kommer, så jeg har egentlig slått fra meg at jeg er gravid nå 🙈 Tester sikkert på søndag eller mandag, men har mistet all tro på at det er noe der. 

Lykke til ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Emmy_365 said:

Det er jo bare å teste 😊

Jeg har bare pittelitt ømhet i puppene, og det er vanlig for meg rett før menstruasjonen kommer, så jeg har egentlig slått fra meg at jeg er gravid nå 🙈 Tester sikkert på søndag eller mandag, men har mistet all tro på at det er noe der. 

Lykke til ❤️ 

I dag er eg 12DPO testa negativt. Det gjekk nok ikkje denna månaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mammahjarte skrev:

I dag er eg 12DPO testa negativt. Det gjekk nok ikkje denna månaden.

Så synd! Jeg tenkte å teste i morgen tidlig. Men jeg tror nok mest sannsynlig at jeg også beveger meg over til ikm juli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Emmy_365 said:

Så synd! Jeg tenkte å teste i morgen tidlig. Men jeg tror nok mest sannsynlig at jeg også beveger meg over til ikm juli. 

Det er jo teoretisk mulig framleis, men eg tenkje strimlene frå babyplan no hadde hatt litt strek. Eg er 100% sikker på eggløsning fordi eg testa det også. Tenkje også at eg ikkje er trøtt nok. Men veninna mi sa at det ikkje er noko automatikk i det, det er ikkje alle som blir slitne. Har veldig lite symptomer på mensen også, tipper den blir forsinka fordi eg har styrt på med tidlig testing XD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:humpe:Jobber med saken:

Sommerfugla - 27 år - B1 - PP6 - EL 19.05 - IKM 01.06

minelly: 32 år - B2 -  P1 - EL 19/5 - IKM 2/6

AnonymBruker - 32 år - B1- PP2 - EL 21.05 - IKM- 4/5 juni 

Spent- 25 år- B1-PP1-EL 22/5- IKM 5/6

AkkMa - 34 år - B2 - PP3 - EL 18.05 - IKM 06.06 (litt usikker pga sa)

Amy.kw - 26 år - B2 - pp2 - EL 24/5 - IKM 8/6

Anonym_09 - 27år - B1 - pp1 - EL 25/5 -IKM 8/6

Ollibolli - 33 år - B2 - pp6 - EL 27.05 - IKM 10.06

tetrao - 30 år - B1 - PP1 - EL 25/5 - IKM 11/6 (litt usikker pga pilleslutt)

Henschi - 24 år- B1- pp2- EL 6/6 - IKM 20/6 

Juss-Jenta - 28 år - B1 - PP3 - EL 07.06 - IKM 22.06

 

Emmy_365- 33 år - B2 - PP1 - EL 8 juni og IKM 22 juni 

Guest90 - 21 år - B1 - PP(3år) - EL 10.06 - IKM 24.06

Havfrue- 28 år- B1- PP14 -EL ca 10/6- IKM ca 24/6

kanidke - 27 år, PP3, b1, IKM 25 juni

Mammahjarte - 32 år - B? - PP1 - EL 8 juni og IKM 25 juni.

Førstegangsprøvene: 31: B1- PP5- EL 13.06-IKM: 27.06

SUPERMIRI - 25 år - B1 - PP5 - EL ca. 14/6 - IKM 28/6 

Frk94 - 26år - B1 - PP3 - EL 14.06 - IKM 28.06

Dame1989 - 30 år - B1 - Pp1 - IKM slutten av juni

 

  :frustrert: Mensen:

Førstegangsprøvene - 31 år - B1 - PP4 - EL 16.05/18.05- IKM 31. 05, men rekker en ny PP i juni 🤷‍♀️

Amatariel - 35 år - B4 - PP1 - EL 21.05 - IKM 03.06

Safira07 - 29 år - B1 - PP1 - EL 21.05 - IKM 04.06

gulmentos - 28 år - B2 - pp3 - EL 21.05 - ikm 04.06

Frk94 - 26år - B1 - PP2 - EL 24.05 - IKM 05.06, rekker også en ny PP i juni 

Firkløveret - 32 år -B1 - PP2 - EL 25.05 - IKM 08.06

Gulli88 - 31 år - B1 - PP3 - EL ca 23.05 - IKM 11.06

Pepsiflax - 29 år - B2 - PP2 - EL 30/5 - IKM 13/6 

Sjela - 32 - B2 - PP1 - EL 02.06 - IKM 16.06

Amy.Kw - 26 år - B2 - PP2 - EL 24/5 - IKM 8/6

Juss-Jenta - 28 år - B1 - PP3 - EL 05.06 - IKM 20.06

  :gravid:Gravid

Vestlending12- 25- B1- PP2- EL 24.05.- IKM 08.06- TB 13.06 🤩😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg negativ graviditetstest i dag, 13 dpo, så da er nok alt håp ute. Da er det bare å vente på menstruasjon før jeg beveger meg over til ikm juli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom i dag. Syklusen min varte da 26 dager som er kortare enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fremdeles ikke fått mensen. Den skulle kommet på mandag. Mest sannsynlig har vi bommet totalt på eggløsning også, siden perioden min er lenger enn vanlig. Nekter å tro at jeg er gravid siden jeg tok negativ test på søndag, men det er vel kanskje en liten sjanse? Håper den kommer snart så vi får begynt å planlegge prøveperioden i juli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Emmy_365 skrev:

Jeg har fremdeles ikke fått mensen. Den skulle kommet på mandag. Mest sannsynlig har vi bommet totalt på eggløsning også, siden perioden min er lenger enn vanlig. Nekter å tro at jeg er gravid siden jeg tok negativ test på søndag, men det er vel kanskje en liten sjanse?

Ja klart, masse sjanse! Spesielt når du ikke har fått mensen og ikke har testet igjen siden søndag. Men nå har du kanskje tatt en ny test igjen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amatariel skrev:

Ja klart, masse sjanse! Spesielt når du ikke har fått mensen og ikke har testet igjen siden søndag. Men nå har du kanskje tatt en ny test igjen!?

Nei, jeg har ikke det 😂 Føler meg så langt fra gravid, så jeg tror liksom ikke det er noe vits 🙈

Tror jeg får mensen i dag. Var bittelitt rosa på papiret i dag tidlig, så jeg har litt is i magen. Kanskje jeg tester i morgen om det ikke skjer noe i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...