Gå til innhold

IKM juni


minelly

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Trine bb skrev:

Hei vennen. Jeg sitter hjemme og vil teste hele tiden også. Har skikkelig ømme pupper og føler at nå er jeg gravid, negative cb tester og positive RFSU. Man blir gal av dette virkelig. Hvilken dpo er du? 

Positiv RFSU skulle vel tilsi at du er gravid? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym_09

Er helt enig med alle her, ventetiden er sinnsykt lang. 😩 

Har selv stikninger, og har hatt de av og på helt siden eggløsningen.. Har testet litt, men er for tidlig enda. Krysser fingrene for et positivt svar til søndag og at dere andre får positivt svar snart🤗😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, frk94 skrev:

Positiv RFSU skulle vel tilsi at du er gravid? 😁

men, streken er svak for det første. For det andre så har jeg tatt tre andre tester som er negative fra cb. skjønner ikke noe selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Trine bb skrev:

Hei vennen. Jeg sitter hjemme og vil teste hele tiden også. Har skikkelig ømme pupper og føler at nå er jeg gravid, negative cb tester og positive RFSU. Man blir gal av dette virkelig. Hvilken dpo er du? 

Er jo et godt tegn at du har fått positiv RFSU!! De er jo kanskje mer sensitive enn cb?

Jeg aner ikke når jeg hadde EL egentlig.. men jeg er enten 14, 10 eller 7 dpo. Og da tenker jeg egentlig bare på når jeg hadde sex😅 for jeg tok ut spiralen i slutten av april, og hadde muligens mensen 2 mai, men det varte bare et par dager noe som er uvanlig for meg.. masse lykke til!! Blir litt smågal av den testingen merker jeg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, minelly skrev:

Er jo et godt tegn at du har fått positiv RFSU!! De er jo kanskje mer sensitive enn cb?

Jeg aner ikke når jeg hadde EL egentlig.. men jeg er enten 14, 10 eller 7 dpo. Og da tenker jeg egentlig bare på når jeg hadde sex😅 for jeg tok ut spiralen i slutten av april, og hadde muligens mensen 2 mai, men det varte bare et par dager noe som er uvanlig for meg.. masse lykke til!! Blir litt smågal av den testingen merker jeg 🙈

Testene er bare negative og positive om hverandre. Jeg ser strek , men mange av mine venninner sier at jeg ser syner og at streken ikke er sterk nok. Så jeg tør ikke få forhåpninger enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trine bb skrev:

Testene er bare negative og positive om hverandre. Jeg ser strek , men mange av mine venninner sier at jeg ser syner og at streken ikke er sterk nok. Så jeg tør ikke få forhåpninger enda. 

Aah da skjønner jeg 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må nok melde meg ut av juni og flytte meg til juli. Trodde jeg fikk mensen for 1,5 uke siden, men tok feil.

Jeg fikk påvist BO i uke 9 og måtte ta medisinsk abort for litt over 6 uker siden.

Jeg har fortsatt ikke fått mensen. Noen som vet hvor lang tid det bør gå før man kontakter lege? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dame1989 skrev:

Jeg må nok melde meg ut av juni og flytte meg til juli. Trodde jeg fikk mensen for 1,5 uke siden, men tok feil.

Jeg fikk påvist BO i uke 9 og måtte ta medisinsk abort for litt over 6 uker siden.

Jeg har fortsatt ikke fått mensen. Noen som vet hvor lang tid det bør gå før man kontakter lege? 

Har lest at om mensen ikke er tilbake innen tre mnd bør man kontakte lege. Jeg er på uke 5 etter tidlig SA, og mensen kommer nok ikke før uke 6 (om det ikke klaffer med spire da). 
 

trist å høre at det ikke klaffa for dere den gangen ❤️ Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester fortsatt blendahvitt på tidligtester, IKM om 4 dager, så jeg trur nok ikke det gikk denne gangen heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en skyggestrek i dag. På en RFSU test, men det er ikke en tidligtest. Jeg «vet» liksom at jeg er gravid! Skjønner ikke noe hvis mensen dukker opp faktisk. Føler meg så sikker.. derfor skjønner jeg ikke disse tullete testene jeg tar 😂 enten så er jeg gal(det virker litt sånn hvis jeg ser logisk på det), eller så er jeg for tidlig med å teste. Og kanskje ikke mer enn 8-11 dpo. 
har googlet rundt og funnet ut at mange ikke får positive tester før en-to uker etter forventet mensen.. så gir ikke helt opp før jeg får den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, minelly skrev:

Fikk en skyggestrek i dag. På en RFSU test, men det er ikke en tidligtest. Jeg «vet» liksom at jeg er gravid! Skjønner ikke noe hvis mensen dukker opp faktisk. Føler meg så sikker.. derfor skjønner jeg ikke disse tullete testene jeg tar 😂 enten så er jeg gal(det virker litt sånn hvis jeg ser logisk på det), eller så er jeg for tidlig med å teste. Og kanskje ikke mer enn 8-11 dpo. 
har googlet rundt og funnet ut at mange ikke får positive tester før en-to uker etter forventet mensen.. så gir ikke helt opp før jeg får den. 

Haha slik hadde jeg det sist PP. Bombesikker på at jeg var gravid. Men på negativ test nr 3 slo jeg meg til ro med at da umulig kunne være det, og da kom tanta 2-3 dager etterpå (20 dager senere enn normalt!) . Denne PP er jeg også ganske sikker at jeg er gravid med uvanlig ømme bryster og økt utflod. Men får se, tar ingenting for gitt lengre. Krysser fingrene for oss alle 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym_09
2 timer siden, gulmentos skrev:

I dag er jeg kvalm, det er ikke noe jeg er til vanlig 🥳  

Så spennende 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nye tester i dag. Er usikker på hvordan jeg kan tolke dem! Hva tenker dere ? ❤️

D533A0D4-5EBD-4091-BFD0-BBADE1D77E51.jpeg

3328D441-C7DC-4BD7-83F8-5455037717F7.jpeg

76B67667-37E6-42B5-A088-C1A1F175A032.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine bb skrev:

Nye tester i dag. Er usikker på hvordan jeg kan tolke dem! Hva tenker dere ? ❤️

 

De ser positive ut 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, gulmentos skrev:

De ser positive ut 😃

Er det sant ? Har hørt mye om skyggestreker og de er svake. men jeg håper ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Trine bb skrev:

Nye tester i dag. Er usikker på hvordan jeg kan tolke dem! Hva tenker dere ?

Jeg tenker også at disse er positive. Det er jo fortsatt tidlig for deg, og man kan ikke forvente noe særlig økning oftere enn annenhver dag. Skjønner man blir utålmodig og vil teste ofte da ;) Men dette ser lovende ut! Hadde jeg fått dette hadde jeg forsøkt en CB digital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Amatariel skrev:

Jeg tenker også at disse er positive. Det er jo fortsatt tidlig for deg, og man kan ikke forvente noe særlig økning oftere enn annenhver dag. Skjønner man blir utålmodig og vil teste ofte da ;) Men dette ser lovende ut! Hadde jeg fått dette hadde jeg forsøkt en CB digital.

Er på apoteket nå. takk jenter ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Amatariel skrev:

Jeg tenker også at disse er positive. Det er jo fortsatt tidlig for deg, og man kan ikke forvente noe særlig økning oftere enn annenhver dag. Skjønner man blir utålmodig og vil teste ofte da ;) Men dette ser lovende ut! Hadde jeg fått dette hadde jeg forsøkt en CB digital.

Den ble negativ. Jeg skjønner ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trine bb skrev:

Den ble negativ. Jeg skjønner ikke 

Så utrolig irriterende 😖 Man vil jo ha et klart svar!

Ettersom det er rart at så mange tester skulle gitt falsk positiv, så har jeg likevel troen på at det er noe der. At årsaken til negativ CB går på svak urinkonsentrasjon f.eks. Du må nok bare vente til i morgen med ny test...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...