Gå til innhold

IKM juni


minelly

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, minelly skrev:

Tok disse i dag! Nå er jeg ikke i tvil. Har nok bare testet alt for tidlig! Testene er sterkere i virkeligheten. 
jeg er gravid!! 🤗❤️

8D2E37E3-79ED-400B-B9DD-5890F1979C05.jpeg

Gratulerer så mye!! 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym_09
1 time siden, minelly skrev:

Tok disse i dag! Nå er jeg ikke i tvil. Har nok bare testet alt for tidlig! Testene er sterkere i virkeligheten. 
jeg er gravid!! 🤗❤️

8D2E37E3-79ED-400B-B9DD-5890F1979C05.jpeg

Gratulerer så mye 🥰😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :) 

Hadde egentlig tenkt til å slenge meg med her tidligere i måneden.
Jeg har en sønn på 2,5 og skulle helst hatt barn nr 2 allerede. Men med grove celleforandringer og konisering, som viste seg å være kreft, ble alt satt litt på vent. Alt ble heldigvis oppdaget så tidlig at jeg slapp noe mer operasjon eller behandling ❤️ men prøvingen ble utsatt 1 år. Så kom corona og det ble utsatt enda 2 mnd 😩
Nå 8.mai fikk jeg endelig tatt ut spiralen!! Hadde første mensdag 10.mai. Tok clear blue eggløsningstester som lenge var sterke, men aldri på maks...
Før forrige graviditet hadde jeg 28 dagers sykluser. Om så stemmer nå, skulle jeg hatt mensen i helgen/søndag.. men ingenting så langt. Aner ikke hvilken DPO det er.. Føøøler jo såklart masse tegn 😆 Kjøpte en graviditetstest isted, og bør vel vente til i morgen tidlig med å ta den, men det er så veldig lenge til!! (måå man vente?😂)

Noen andre som har blitt gravide uten å ha maks på eggløsningstester/finne eggløsningsdagen?
Noen andre som har blitt gravide på første forsøk tidligere?

Lykke til alle sammen, denne måneden eller neste ❤️
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM kom idag, litt som ventet da jeg har testet negativt fra 11 DPO. Bestilt EL tester, håper de snart er på plass så jeg kanskje kan treffe litt mer nøyaktig neste gang.

Krysser fingrene for dere alle, så hopper jeg over i juli gruppa 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg er veldig glad. Noen ganger bare VET man. Men jeg hadde begynt å tro jeg var gal siden alle testene var negativ😅 masse lykke til dere ❤️❤️❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med i denne tråden, jeg 😊 33 år B2 EL 8 juni(i dag) og IKM 22 juni. Har prøvd siden april, men usikker på om jeg har hatt eggløsning, så da blir vel dette p1? Uansett veldig gøy å følge med alle her, og heie på hverandre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, vret skrev:

Noen andre som har blitt gravide uten å ha maks på eggløsningstester/finne eggløsningsdagen?
 

Godt celleforandringene dine ble oppdaget tidlig hos deg! Jeg har hatt to koniseringer, og fått et barn etter den første - så det i seg selv alene er iallefall ikke en hindring for å bli gravid :) Er det hormonspiral du har tatt ut? Vanskelig å si hvordan syklusen oppfører seg akkurat da en liten stund etterpå.

Det er ikke alle som får max på CB nei. Er man en av dem som sliter med det så er det nesten lettere å tolke EL-strimler, ut fra styrken. En gang jeg ble gravid (og derfor vet jeg hadde EL) hadde jeg svake EL-tester bortsett fra to dager. De var markant sterkere enn de svake jeg hadde, selv om også de var langt fra like sterke (og dermed var negative). Så der var min egen tolkning avgjørende - måtte sammenligne med mine egne tester, ikke hva som var "bruksanvisningen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok vanlig test i dag tidlig, som var negativ. IKM kommende torsdag 11.juni, så krysser fingrene for at jeg har testet for tidlig. Har lang syklus, EL var ca 25.mai - og tenkte kanskje at man kan teste litt før IKM da, eller har ikke det noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gulli88 skrev:

Tok vanlig test i dag tidlig, som var negativ. IKM kommende torsdag 11.juni, så krysser fingrene for at jeg har testet for tidlig. Har lang syklus, EL var ca 25.mai - og tenkte kanskje at man kan teste litt før IKM da, eller har ikke det noe å si?

Hvis du vet når du hadde EL skal det være mulig å kunne se en svak strek fra rundt 10 dager etter EL på tidligtester ja. MEN det er noen som ikke får utslag så tidlig (krever viss mengde hcg, og vi produserer alle litt forskjellig) og har litt med kvaliteten på testen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Amatariel skrev:

Hvis du vet når du hadde EL skal det være mulig å kunne se en svak strek fra rundt 10 dager etter EL på tidligtester ja. MEN det er noen som ikke får utslag så tidlig (krever viss mengde hcg, og vi produserer alle litt forskjellig) og har litt med kvaliteten på testen også.

Ok, takk! Jeg tok vanlig test, ikke tidligtest. Litt rød spotting i dag og veldig ømme pupper. Får ta ny test om noen dager😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/8/2020 at 11:09 AM, Amatariel said:

Godt celleforandringene dine ble oppdaget tidlig hos deg! Jeg har hatt to koniseringer, og fått et barn etter den første - så det i seg selv alene er iallefall ikke en hindring for å bli gravid :) Er det hormonspiral du har tatt ut? Vanskelig å si hvordan syklusen oppfører seg akkurat da en liten stund etterpå.

Det er ikke alle som får max på CB nei. Er man en av dem som sliter med det så er det nesten lettere å tolke EL-strimler, ut fra styrken. En gang jeg ble gravid (og derfor vet jeg hadde EL) hadde jeg svake EL-tester bortsett fra to dager. De var markant sterkere enn de svake jeg hadde, selv om også de var langt fra like sterke (og dermed var negative). Så der var min egen tolkning avgjørende - måtte sammenligne med mine egne tester, ikke hva som var "bruksanvisningen".

Takk for beroligende svar på koniseringsbiten :) Heldigvis er jeg ganske positivt anlagt, og regner med at det går bra inntil det motsatte er bevist 🙈

Det var hormonspiral ja. Mirena.

Jeg greide ikke holde meg og tok test midt på dagen i går. Den var negativ... Angret jo da på at jeg ikke hadde ventet til morgenen.
Og mensen har fortsatt ikke kommet.. Forrige gang var syklusen min helt stabil på 28 dager, så håper jo på det samme nå. Og håpet er jo ikke ute før mensen melder sin ankomst...

Har derimot ganske mye utflod. Er det tegn på det ene eller det andre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, vret skrev:

Har derimot ganske mye utflod. Er det tegn på det ene eller det andre...?

Nei jeg tror ikke det. Symptomer på mensen og graviditet er VELDIG like, så egentlig kan man nesten ikke si noe sikkert før man får en positiv test.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Amatariel said:

Nei jeg tror ikke det. Symptomer på mensen og graviditet er VELDIG like, så egentlig kan man nesten ikke si noe sikkert før man får en positiv test.

Tenkte det.. Bare å smøre seg med tålmodighet da :) og evt ta en test mot slutten av uken kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig kom heksa! Etter bare negative tester og etterhvert helt utenfor rekkevidde for uttelling for aksjene vi la inn, er jeg bare glad for å kunne se videre. Lykke til til videre til oss alle! ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom i dag, prøver igjen på neste💕 

:humpe:Jobber med saken:

Sommerfugla - 27 år - B1 - PP6 - EL 19.05 - IKM 01.06

minelly: 32 år - B2 -  P1 - EL 19/5 - IKM 2/6

AnonymBruker - 32 år - B1- PP2 - EL 21.05 - IKM- 4/5 juni 

Spent- 25 år- B1-PP1-EL 22/5- IKM 5/6

AkkMa - 34 år - B2 - PP3 - EL 18.05 - IKM 06.06 (litt usikker pga sa)

Amy.kw - 26 år - B2 - pp2 - EL 24/5 - IKM 8/6

Anonym_09 - 27år - B1 - pp1 - EL 25/5 -IKM 8/6

Ollibolli - 33 år - B2 - pp6 - EL 27.05 - IKM 10.06

tetrao - 30 år - B1 - PP1 - EL 25/5 - IKM 11/6 (litt usikker pga pilleslutt)

Pepsiflax - 29 år - B2 - PP2 - EL 30/5 - IKM 13/6 (bare skreiv noe, aner ikke når EL er etter SA)

Sjela - 32 - B2 - PP1 - EL 02.06 - IKM 16.06

Henschi - 24 år- B1- pp2- EL 6/6 - IKM 20/6 

Juss-Jenta - 28 år - B1 - PP3 - EL 07.06 - IKM 22.06

Guest90 - 21 år - B1 - PP(3år) - EL 10.06 - IKM 24.06

Havfrue- 28 år- B1- PP14 -EL ca 10/6- IKM ca 24/6

Førstegangsprøvene: 31: B1- PP5- EL 13.06-IKM: 27.06

SUPERMIRI - 25 år - B1 - PP5 - EL ca. 14/6 - IKM 28/6 

Frk94 - 26år - B1 - PP3 - EL 14.06 - IKM 28.06

Dame1989 - 30 år - B1 - Pp1 - IKM slutten av juni

 

  :frustrert: Mensen:

Førstegangsprøvene - 31 år - B1 - PP4 - EL 16.05/18.05- IKM 31. 05, men rekker en ny PP i juni 🤷‍♀️

Amatariel - 35 år - B4 - PP1 - EL 21.05 - IKM 03.06

Safira07 - 29 år - B1 - PP1 - EL 21.05 - IKM 04.06

gulmentos - 28 år - B2 - pp3 - EL 21.05 - ikm 04.06

Frk94 - 26år - B1 - PP2 - EL 24.05 - IKM 05.06, rekker også en ny PP i juni 

Firkløveret - 32 år -B1 - PP2 - EL 25.05 - IKM 08.06

Gulli88 - 31 år - B1 - PP3 - EL ca 23.05 - IKM 11.06

  :gravid:Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym_09

Mensen kom på mandag som appen sa..😣 

Men syntes det er no rart. Jeg hadde sinnsyke smerter denne gangen når mens kom. De har aldri vært så ille før. Og når jeg har hatt mye smerter så kommer gjerne blødningsstrømmen i samme skala, men det gjorde det ikke denne gangen. Det var mye mindre enn hva det pleier. Og i dag så er det nesten ingenting.. Sorry for ekkelt innlegg altså🙈..  Natt til i dag(torsdag), fikk jeg aldri sove for jeg begynte å bli kvalm, så her måtte jeg bare stå opp igjen.. Er det noen som har opplevd dette? Kan det være en sjans for at jeg er gravid likevell, eller er det bare ønsketenkning? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:humpe:Jobber med saken:

Sommerfugla - 27 år - B1 - PP6 - EL 19.05 - IKM 01.06

minelly: 32 år - B2 -  P1 - EL 19/5 - IKM 2/6

AnonymBruker - 32 år - B1- PP2 - EL 21.05 - IKM- 4/5 juni 

Spent- 25 år- B1-PP1-EL 22/5- IKM 5/6

AkkMa - 34 år - B2 - PP3 - EL 18.05 - IKM 06.06 (litt usikker pga sa)

Amy.kw - 26 år - B2 - pp2 - EL 24/5 - IKM 8/6

Anonym_09 - 27år - B1 - pp1 - EL 25/5 -IKM 8/6

Ollibolli - 33 år - B2 - pp6 - EL 27.05 - IKM 10.06

tetrao - 30 år - B1 - PP1 - EL 25/5 - IKM 11/6 (litt usikker pga pilleslutt)

Sjela - 32 - B2 - PP1 - EL 02.06 - IKM 16.06

Henschi - 24 år- B1- pp2- EL 6/6 - IKM 20/6 

Juss-Jenta - 28 år - B1 - PP3 - EL 07.06 - IKM 22.06

Guest90 - 21 år - B1 - PP(3år) - EL 10.06 - IKM 24.06

Havfrue- 28 år- B1- PP14 -EL ca 10/6- IKM ca 24/6

Førstegangsprøvene: 31: B1- PP5- EL 13.06-IKM: 27.06

SUPERMIRI - 25 år - B1 - PP5 - EL ca. 14/6 - IKM 28/6 

Frk94 - 26år - B1 - PP3 - EL 14.06 - IKM 28.06

Dame1989 - 30 år - B1 - Pp1 - IKM slutten av juni

 

  :frustrert: Mensen:

Førstegangsprøvene - 31 år - B1 - PP4 - EL 16.05/18.05- IKM 31. 05, men rekker en ny PP i juni 🤷‍♀️

Amatariel - 35 år - B4 - PP1 - EL 21.05 - IKM 03.06

Safira07 - 29 år - B1 - PP1 - EL 21.05 - IKM 04.06

gulmentos - 28 år - B2 - pp3 - EL 21.05 - ikm 04.06

Frk94 - 26år - B1 - PP2 - EL 24.05 - IKM 05.06, rekker også en ny PP i juni 

Firkløveret - 32 år -B1 - PP2 - EL 25.05 - IKM 08.06

Gulli88 - 31 år - B1 - PP3 - EL ca 23.05 - IKM 11.06

Pepsiflax - 29 år - B2 - PP2 - EL 30/5 - IKM 13/6 

  :gravid:Gravid

Endret av PepsiFlax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym_09 skrev:

Mensen kom på mandag som appen sa..😣 

Men syntes det er no rart. Jeg hadde sinnsyke smerter denne gangen når mens kom. De har aldri vært så ille før. Og når jeg har hatt mye smerter så kommer gjerne blødningsstrømmen i samme skala, men det gjorde det ikke denne gangen. Det var mye mindre enn hva det pleier. Og i dag så er det nesten ingenting.. Sorry for ekkelt innlegg altså🙈..  Natt til i dag(torsdag), fikk jeg aldri sove for jeg begynte å bli kvalm, så her måtte jeg bare stå opp igjen.. Er det noen som har opplevd dette? Kan det være en sjans for at jeg er gravid likevell, eller er det bare ønsketenkning? 🤔

Jeg var gravid sist med blødninger. Jeg ville tatt en test om noen dager, så vet du jo helt sikkert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså folkens. Nå har snart halve juni gått. Og nesten ingen er gravide enda? 😮  (mangler vel en oppdatering i lista?)

Da håper jeg det er MASSE odds for dere som er igjen her ❤️ 

Endret av PepsiFlax
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, PepsiFlax skrev:

Altså folkens. Nå har snart halve juni gått. Og nesten ingen er gravide enda? 😮  (mangler vel en oppdatering i lista?)

Da håper jeg det er MASSE odds for dere som er igjen her ❤️ 

Kan du legge meg til i lista? 😊 33 år - B2-PP1- EL 8 juni - IKM 22 juni 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...