Gå til innhold

Carnivore diet. Den naturlige livsstilen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har spist carnivore i over ett år nå og elsker det. Kommer til å fortsette så lenge jeg føler for å fortsette, kanskje resten av livet.

Hva som er best av å gå cold turkey og gradvis tilvenning vet jeg ikke. Hvis du har lagret mye oksalater i kroppen, så vil det nok være best å gå gradvis. Hvis du ikke har, så er det nok hipp som happ. Jeg spiste LCHF i mange år før jeg gikk over til carnivore, og jeg gikk gradvis over. Da slapp jeg oksalat-detoxen som jeg sannsynligvis hadde fått etter noen år med mye spinat og nøtter.

Carnivore er sunt, miljøvennlig og dyrevennlig. Det er faktisk en overraskende stor andel av de som spiser carnivore som er eks-veganere. Veganisme ødela helsa deres og nå reparerer helsa si med kun animalskt. Beitedyr trenger vi for å motvirke ørkenifisering. Man dreper flere dyr med å være veganer enn å være carnivore.

Dere sier det ikke er miljøvennlig... Har dere sett de enorme forskjellene i forurensing rundt om i verden på litt over en måned? Samme antall kuer i verden, folkens, samme antall kuer.

Spis lokalt, spis beitefôret hvis du kan, spis gjerne deler av dyret som andre ikke spiser. Lever er proppfullt av næringsstoffer og gis nesten bort gratis. Mitt triks der er å kutte leveren opp i små biter og så fryse dem. Så spiser jeg dem som "piller", altså svelger dem hele. Ingen leversmak, men alle næringsstoffene.

Jeg har handlet beitefôret kjøtt fra Fritt og Vilt, og fra bønder, og egg kjøper jeg også direkte fra en bonde. Husk at alle bønder har lov til å kjøpe kjøttet tilbake fra slakteriet og da har de lov til å videreselge det. Så du kan finne deg en bonde du stoler på og kjøpe fra ham/henne. Obs, at du da får det i store kvanta. De må kjøpe minst et halvt dyr fra slakteriet, men man kan gå sammen flere personer eller så er det mange bønder som deler opp i litt mindre pakker.

Anonymkode: 66d0a...01e

Hvordan spiser du ila en dag?

blir du fortere mett enn før ? 

Hva m tykktarm betennelse ? 

Anonymkode: 517b5...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har spist carnivore i over ett år nå og elsker det. Kommer til å fortsette så lenge jeg føler for å fortsette, kanskje resten av livet.

Hva som er best av å gå cold turkey og gradvis tilvenning vet jeg ikke. Hvis du har lagret mye oksalater i kroppen, så vil det nok være best å gå gradvis. Hvis du ikke har, så er det nok hipp som happ. Jeg spiste LCHF i mange år før jeg gikk over til carnivore, og jeg gikk gradvis over. Da slapp jeg oksalat-detoxen som jeg sannsynligvis hadde fått etter noen år med mye spinat og nøtter.

Carnivore er sunt, miljøvennlig og dyrevennlig. Det er faktisk en overraskende stor andel av de som spiser carnivore som er eks-veganere. Veganisme ødela helsa deres og nå reparerer helsa si med kun animalskt. Beitedyr trenger vi for å motvirke ørkenifisering. Man dreper flere dyr med å være veganer enn å være carnivore.

Dere sier det ikke er miljøvennlig... Har dere sett de enorme forskjellene i forurensing rundt om i verden på litt over en måned? Samme antall kuer i verden, folkens, samme antall kuer.

Spis lokalt, spis beitefôret hvis du kan, spis gjerne deler av dyret som andre ikke spiser. Lever er proppfullt av næringsstoffer og gis nesten bort gratis. Mitt triks der er å kutte leveren opp i små biter og så fryse dem. Så spiser jeg dem som "piller", altså svelger dem hele. Ingen leversmak, men alle næringsstoffene.

Jeg har handlet beitefôret kjøtt fra Fritt og Vilt, og fra bønder, og egg kjøper jeg også direkte fra en bonde. Husk at alle bønder har lov til å kjøpe kjøttet tilbake fra slakteriet og da har de lov til å videreselge det. Så du kan finne deg en bonde du stoler på og kjøpe fra ham/henne. Obs, at du da får det i store kvanta. De må kjøpe minst et halvt dyr fra slakteriet, men man kan gå sammen flere personer eller så er det mange bønder som deler opp i litt mindre pakker.

Anonymkode: 66d0a...01e

Hva er faren m oksalater i kroppen? 

Anonymkode: 517b5...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har et helv register av animalsk lager å ta av. Det er ingen som sier du må spise kun biff. Du kan spise alt du vil av fisk, reker, fugl, innmat, egg, melkeprdukter, rogn, vilt, reinsdyr, Du kan tilogmed spise bær og annen frukt om du vil det. Noen spiser tilogmed litt poteter og andre grølnnsaker. 

At det er dårlig for miljøet er en myte. Vi kaster så store mengder av all verdens animalsk mat i dag at det ville gitt mat til 11 millioner hvert år.

Anonymkode: f82ca...3e2

Herregud det du beskriver her er jo et ganske vanlig kosthold! Hvertfall for de med cøliaki. Hva er vitsen med å kalle det for en spesiell diett? 

Anonymkode: 6282f...345

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du fortelle litt mer? Hvorfor elsker du det? 

Jeg er oppriktig nysgjerrig og ikke en kritisk miljøfrelst veganer. Har spist slik selv en periode og har vurdert å teste det igjen, men stiller meg skeptisk til hvorfor det skal gjøre meg godt å kutte ut grønnsaker og bær. I tillegg føler jeg det blir upraktisk med tanke på livsstil. Selv så asosial jeg er liker jeg å spise sammen med andre innimellom, både ute og hjemme hos folk. 

Det er også samme grunnen til at jeg trolig ikke kommer til å teste keto igjen. Altfor restriktivt. 

Men jeg spiser gjerne lavkarbo og sunt ellers :)

Anonymkode: 4d927...048

Selv om jeg kommer fra LCHF, så opplevde jeg enda mer forbedringer i helsa enn på LCHF. Og det er rart med det at når man ikke vet om noe annet, så tror man at ting bare skal være sånn.

 

Jeg
har god energi hele dagen
har godt og jevnt humør
har bedre hukommelse
føler meg kognitivt skarpere
sover bedre
drømmer (det gjorde jeg nesten aldri før - og dette er et tegn på B6-mangel)
har fin hud (har alltid slitt med kviser og rødhet)
har tykkere hår
har sterkere negler uten en eneste hvit flekk (hvite flekker på negler er tegn på mineral-mangel)
blir ikke like lett solbrent og brunfargen holder lengre
er aldri oppblåst
har fin avføring en gang om dagen og i mindre mengder enn hver gang tidligere siden jeg spiser mat som i større grad faktisk blir fordøyd av kroppen
fiser ikke
får ikke leamus
hikker ikke (hikking og leamus er et tegn på mild oksalat-forgiftning - som altså er et giftig stoff man finner i planter)
får ikke kramper (har slitt særlig med leggkramper før, som nok var en kombinasjon av oksalatforgiftning og at oksalatene hemmet opptak av mineraler)
har fått bedre utholdenhet
er sterkere
restituerer fortere ettere en treningsøkt
blør mindre under mensen
har mindre menssmerter
er sjelden syk, og når jeg er det går det fort over

Pluss mer. Og alt dette med å bare spise deilig mat. 

 

Er det rart jeg elsker dette kostholdet? Jeg opplevde som sagt forandringer i flere av disse tingene på LCHF også, og har altså opplevd en enda større forbedring på carnivore.

Jeg spiser bare to ganger om dagen, og spiser før jeg går til folk, med mindre de har invitert meg over på middag full vitende om at jeg er carnivore. Det regnes visst som frekt å bare spise kjøttet fordi det er den gode delen. Jeg er enig i at det er den gode delen. ;) Ellers er jeg en veldig lett gjest siden jeg bare drikker vann (liker ikke te eller kaffe en gang, men de fleste på carnivore drikker svart kaffe) eller kanskje litt farris med smak.

Ute er det sjeldent et problem. Ikke ofte jeg spiser ute, men det er nesten alltid noe rent kjøtt på menyen, og hvis ikke så forklarer jeg at jeg bare spiser kjøtt og så har de fikset kjøtt til meg. I USA ser jeg at mange spiser McDonald's burgere (og noen andre fastfoodkjeder). Kun burgeren. 100% kjøtt.

Anonymkode: 66d0a...01e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Motediett? Dette har vært hoved kostholdet til mennesker helt inntil ganske nylig. Er det noe som er motediett så er det pulver kurer og veganisme.

Anonymkode: f82ca...3e2

Selv før vi hadde jordbruk var vi svært avhengig av planter i kostholdet vårt. Det er en grunn til at vi ikke er i stand til å jakte ned et dyr og drepe det med bare hendene. For ikke å snakke om hvor dårlig vi tåler rått kjøtt. Mennesker er ikke carnivore, vi er omnivore, og har godt av et variert kosthold.

Anonymkode: 2ba16...f41

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Motediett? Dette har vært hoved kostholdet til mennesker helt inntil ganske nylig. Er det noe som er motediett så er det pulver kurer og veganisme.

Anonymkode: f82ca...3e2

Lol. Feil. Det er jo helt motsatt!

Frem til nylig levde de fleste på rotgrønnsaker og brød, bare de rike spiste dyrekjøtt. Nå i dag skal alle leve som konger og fråtse i dyrekjøtt. Derfor vi ser at hjerte-karsykdommer, diabetes, kreft og andre livsstilsykdommer går opp helt enormt i vestlige land. 

Anonymkode: d7fd2...c7d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har spist carnivore i over ett år nå og elsker det. Kommer til å fortsette så lenge jeg føler for å fortsette, kanskje resten av livet.

Hva som er best av å gå cold turkey og gradvis tilvenning vet jeg ikke. Hvis du har lagret mye oksalater i kroppen, så vil det nok være best å gå gradvis. Hvis du ikke har, så er det nok hipp som happ. Jeg spiste LCHF i mange år før jeg gikk over til carnivore, og jeg gikk gradvis over. Da slapp jeg oksalat-detoxen som jeg sannsynligvis hadde fått etter noen år med mye spinat og nøtter.

Carnivore er sunt, miljøvennlig og dyrevennlig. Det er faktisk en overraskende stor andel av de som spiser carnivore som er eks-veganere. Veganisme ødela helsa deres og nå reparerer helsa si med kun animalskt. Beitedyr trenger vi for å motvirke ørkenifisering. Man dreper flere dyr med å være veganer enn å være carnivore.

Dere sier det ikke er miljøvennlig... Har dere sett de enorme forskjellene i forurensing rundt om i verden på litt over en måned? Samme antall kuer i verden, folkens, samme antall kuer.

Spis lokalt, spis beitefôret hvis du kan, spis gjerne deler av dyret som andre ikke spiser. Lever er proppfullt av næringsstoffer og gis nesten bort gratis. Mitt triks der er å kutte leveren opp i små biter og så fryse dem. Så spiser jeg dem som "piller", altså svelger dem hele. Ingen leversmak, men alle næringsstoffene.

Jeg har handlet beitefôret kjøtt fra Fritt og Vilt, og fra bønder, og egg kjøper jeg også direkte fra en bonde. Husk at alle bønder har lov til å kjøpe kjøttet tilbake fra slakteriet og da har de lov til å videreselge det. Så du kan finne deg en bonde du stoler på og kjøpe fra ham/henne. Obs, at du da får det i store kvanta. De må kjøpe minst et halvt dyr fra slakteriet, men man kan gå sammen flere personer eller så er det mange bønder som deler opp i litt mindre pakker.

Anonymkode: 66d0a...01e

Har du gode tips om noen som er Carnivore? (På Youtube?)

 

Anonymkode: f82ca...3e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud det du beskriver her er jo et ganske vanlig kosthold! Hvertfall for de med cøliaki. Hva er vitsen med å kalle det for en spesiell diett? 

Anonymkode: 6282f...345

Nei, jeg sa noen. Og det er i mye mindre mengder enn du tro og slettes ikke hver eneste dag eller uke.

Anonymkode: f82ca...3e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Visste ikke at masaiiene og inuittene f.eks. holdt til i Los Angeles. Disse har vært carnivore i generasjoner på generasjoner... til vi hadde dårlig innflytning på inuittene og ga dem vestlig mat... Men vis meg en stamme som er vegansk og har vært vegansk i generasjoner. 

Søk opp hvordan urfrukt så ut... Det var ikke mye næring i dem. Ja, vi spiste dem, men det ga ikke mye næring og vi foretrakk kjøtt. Og da vi begynte med jordbruk ble vi plutselig kortere og feitere. Dette tyder på dårligere kosthold. Selvfølgelig har gener noe å si for høyde, men med et godt kosthold kan man nå sitt fulle høydepotensiale, mens med et ikke-optimalt kosthold blir man lavere enn man kunne blitt. 

Anonymkode: 66d0a...01e

Masaiiene og Inuittene ja. Masaiiene spiser blant annet urter og andre vekster, i tillegg har de en ekstremt aktiv livsstil. Inuittene spiser også bær og gresstyper. Med andre ord, de er ikke på den mote dietten du promoterer. Og hvem har nevnt veganisme her? Du tenker jo ikke over hva du skriver når du svarer. Du forsøker å overføre dietten til urfolk som lever en helt annen livsstil over til 2020. 

Anonymkode: ff1b9...9fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan spiser du ila en dag?

blir du fortere mett enn før ? 

Hva m tykktarm betennelse ? 

Anonymkode: 517b5...9cf

Spiser ca 1/2 kg stekt kjøtt til lunsj og ca 1/2 kg stekt kjøtt til middag, og en halv kopp hjemmelaget beinkraft (koker kraftbein i 12-14 timer, siler av og oppbevarer "geleen" i kjøleskapet i en boks, og noen biter frossen lever (svelger bitene hele, er ikke noen fan av leversmak), av og til noen egg. Av og til ender jeg på 1,5 kg kjøtt hvis jeg har vært veldig aktiv. På en stillesittende dag kan jeg ende på rett over en halv kilo. Jeg teller ingenting. Jeg spiser meg bare mett og så putter jeg restene i kjøleskapet og spiser dem først når jeg blir sulten igjen. Jeg prøvde å spise én gang om dagen en periode, men det ble litt for mye for min sensitive mage, så jeg må dele det i to og da har den det helt fint.

Jeg spiser forskjellige kjøttstykker, mest fra ku. Hvis det er et veldig magert stykke, så spiser jeg litt av stekefettet (har alltid masse stekefett til overs. Av og til spiser jeg morrpølse

En del kjøttdeig siden man da får i seg litt sener og sånt også og det er billigere enn biffer. Jeg fylte opp en stor fryser i høst med kjøtt fra Fritt og Vilt og beitefôret kalv fra en lokal bonde, og har fortsatt igjen fra det. Jeg har nesten ikke vært på butikken siden oktober.

Jeg gikk fra LCHF, så i forhold til LCHF er det noe av det samme. Men i forhold til "vanlig norsk kosthold", så JA. Fett og proteiner alene holder meg mett mye lengre enn hvis jeg spiser karbohydrater til måltidet. Det har med hormoner å gjøre. Karbohydrater gir mye insulin, som stimulerer fettlagring og gjør at jeg må spise mer for å få den energien jeg trenger (det blir som et automatisk trekk på lønna til en konto jeg ikke har tilgang på), blokkerer leptinsignalene (metthetshormon) med mer. Jeg opplever at jeg holder meg mett dobbelt så lenge på samme antal kcal når jeg spiser LCHF/carnivore sammenlignet med "normal norsk kosthold".

Har ikke noen erfaring med tykktarmbetennelse, men jeg har selv IBS og magen har det veldig fint. Jeg googlet det kjapt, og ser at det er lignende IBS og blir også forverret av fiber og mange med tykktarmsbetennelse har opplevd å bli totalt symptomfrie på carnivore.

Anonymkode: 66d0a...01e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet et kosthold er tull når man hele tiden skal sammenligne det med et annet. Når man drar inn veganisme og skal si hvor dårlig det er, så høres hele greia ut som en veganprotest heller enn et bra kosthold. Noen ble så sure over vegansk kosthold at de bestemte seg for å spise kun kjøtt og så begynte de å skryte over hvor bra det er. Om dette kostholdet er så bra burde man heller snakke om hvordan et normalt kosthold er dårlig i forhold. Men nei, man velger å angripe veganisme. Fordi man forsøker skape en fiende og en motstander der dette ekstremkostholdet skal fremstå som en bra løsning. Men man kan ikke angripe normalt kosthold, for da vil jo fremtidige disipler bli fornærmet og ta avstand. Så man må skape en fiende mannen i gata ikke bryr seg om- veganeren

Noen ramser også opp alt som ble bedre av dette kostholdet. Søvnproblemer med mer. Det er ikke normalt å ha disse problemene på et normalt og variert kosthold til å begynne med. Har man så mye problemer har man en sykdom man ikke har fått diagnose på

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg spiser bare to ganger om dagen, og spiser før jeg går til folk, med mindre de har invitert meg over på middag full vitende om at jeg er carnivore. Det regnes visst som frekt å bare spise kjøttet fordi det er den gode delen. Jeg er enig i at det er den gode delen. ;) 

Anonymkode: 66d0a...01e

Det som er frekt er at kjøtt er dyrt og de fleste har ikke råd til å servere kun kjøtt til gjestene. Men det sitter nok langt inne for de fleste å innrømme at de blir provosert over at du tar en slik jafs over lommeboka deres. 

Anonymkode: 81c85...f6e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du gode tips om noen som er Carnivore? (På Youtube?)

 

Anonymkode: f82ca...3e2

Anbefaler videoer av legen Paul Saladino for informasjon om carnivore. Legen Ken Berry har også mye informasjon on carnivore.

Hvis man vil ha litt mer hverdagslig, type vlog-aktig, så har man myzerocarblife (Kelly Hogan) og Strong.Sistas. Sistnevnte er også harde på trening.

 

 

 

Anonymkode: 66d0a...01e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe å tenke på er jo at mennesket før spiste sesongbasert. Spiste frukt og bær og diverse når det var i sesong. Nå spiser vi jo alt mulig hele tiden, hele dagen. 

Anonymkode: 81057...832

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er grunnen til at de fleste som følger denne protestdietten også er flat earthers og antivaxxers? En av de mest kjente som promoterer denne "dietten", Sv3rige, har også sagt at han synes kannibalisme er ålreit. Vanskelig å ta folk på denne dietten seriøst, virker jo helt sykt. 

Men i det minste er det natural selection på gang her. De som lever på dette kommer til å dø tidlig.

Anonymkode: d7fd2...c7d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor skulle jeg det? Du finner samme type videoer om vegetarkost, plantekost osv. Yt er ingen god kilde. Om du vil ha en naturlig livsstil kan du kvitte deg med mobilen og tv-en, men det gjør du vel ikke?

Anonymkode: 46ba9...0b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Masaiiene og Inuittene ja. Masaiiene spiser blant annet urter og andre vekster, i tillegg har de en ekstremt aktiv livsstil. Inuittene spiser også bær og gresstyper. Med andre ord, de er ikke på den mote dietten du promoterer. Og hvem har nevnt veganisme her? Du tenker jo ikke over hva du skriver når du svarer. Du forsøker å overføre dietten til urfolk som lever en helt annen livsstil over til 2020. 

Anonymkode: ff1b9...9fd

Dette er rent tussete. Hvor mange måneder i året har de tilgang på bær? Gress????? De spiser 99% sel og fisk.

Anonymkode: f82ca...3e2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man vet et kosthold er tull når man hele tiden skal sammenligne det med et annet. Når man drar inn veganisme og skal si hvor dårlig det er, så høres hele greia ut som en veganprotest heller enn et bra kosthold. Noen ble så sure over vegansk kosthold at de bestemte seg for å spise kun kjøtt og så begynte de å skryte over hvor bra det er. Om dette kostholdet er så bra burde man heller snakke om hvordan et normalt kosthold er dårlig i forhold. Men nei, man velger å angripe veganisme. Fordi man forsøker skape en fiende og en motstander der dette ekstremkostholdet skal fremstå som en bra løsning. Men man kan ikke angripe normalt kosthold, for da vil jo fremtidige disipler bli fornærmet og ta avstand. Så man må skape en fiende mannen i gata ikke bryr seg om- veganeren

Noen ramser også opp alt som ble bedre av dette kostholdet. Søvnproblemer med mer. Det er ikke normalt å ha disse problemene på et normalt og variert kosthold til å begynne med. Har man så mye problemer har man en sykdom man ikke har fått diagnose på

Det som er frekt er at kjøtt er dyrt og de fleste har ikke råd til å servere kun kjøtt til gjestene. Men det sitter nok langt inne for de fleste å innrømme at de blir provosert over at du tar en slik jafs over lommeboka deres. 

Anonymkode: 81c85...f6e

Kanskje lese tråden før du kommenterer? Det med veganisme var jo svar på veganere / vegetarianere som prøvde å påstå at det er miljøfiendtlig. Og jeg har sammenlignet med vanlig kosthold.

Jo, det er vanlig å ha de fleste av disse problemene. Du har tydeligvis aldri forandret kostholdet ditt til det bedre og sett en forandring. Det er akkurat det jeg snakker om. Man tror at man har en grei helse til man faktisk gjør en positiv endring og ser hvor mye bedre man faktisk kan ha det. Hvis man bare har levd i slummen og aldri har hørt eller sett om noen andre som ikke lever i slummen, så vil man føle at man har det greit fordi man vet ikke om noe annet. Jeg trodde jeg sov godt, jeg trodde jeg var så skarp jeg kunne være, jeg trodde jeg hadde så god energi jeg kunne ha, jeg trodde ikke fising var et problem, jeg trodde ikke hikking var et problem og så videre og så videre.

Jeg sier jo at jeg IKKE spiser bare kjøtt hos folk, med mindre det er noen som har bedt meg på middag selv om de vet at jeg er carnivore, som for eksempel familie og nære venner. De hadde faktisk syntes det var litt frekt hvis jeg kom på middag og hadde spist allerede når de hadde laget mat til meg.

Anonymkode: 66d0a...01e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Kanskje lese tråden før du kommenterer? Det med veganisme var jo svar på veganere / vegetarianere som prøvde å påstå at det er miljøfiendtlig. Og jeg har sammenlignet med vanlig kosthold.

Jo, det er vanlig å ha de fleste av disse problemene. Du har tydeligvis aldri forandret kostholdet ditt til det bedre og sett en forandring. Det er akkurat det jeg snakker om. Man tror at man har en grei helse til man faktisk gjør en positiv endring og ser hvor mye bedre man faktisk kan ha det. Hvis man bare har levd i slummen og aldri har hørt eller sett om noen andre som ikke lever i slummen, så vil man føle at man har det greit fordi man vet ikke om noe annet. Jeg trodde jeg sov godt, jeg trodde jeg var så skarp jeg kunne være, jeg trodde jeg hadde så god energi jeg kunne ha, jeg trodde ikke fising var et problem, jeg trodde ikke hikking var et problem og så videre og så videre.

Jeg sier jo at jeg IKKE spiser bare kjøtt hos folk, med mindre det er noen som har bedt meg på middag selv om de vet at jeg er carnivore, som for eksempel familie og nære venner. De hadde faktisk syntes det var litt frekt hvis jeg kom på middag og hadde spist allerede når de hadde laget mat til meg.

Anonymkode: 66d0a...01e

Dette er jo som en religion. "Du er syk, du bare vet det ikke selv". Ja, alle som føler seg friske har egentlig vrangforestillinger. Alle som er friske og spiser normalt tar feil, de er egentlig syke og vil være det så lenge man ikke velger den Ene Riktige Religionen Carnivore. 

Jeezus

Anonymkode: 81c85...f6e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Anbefaler videoer av legen Paul Saladino for informasjon om carnivore. Legen Ken Berry har også mye informasjon on carnivore.

Hvis man vil ha litt mer hverdagslig, type vlog-aktig, så har man myzerocarblife (Kelly Hogan) og Strong.Sistas. Sistnevnte er også harde på trening.

 

 

 

Anonymkode: 66d0a...01e

Takk! Ja, jeg kjenner til søstrene, de er råe :)

Anonymkode: f82ca...3e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er grunnen til at de fleste som følger denne protestdietten også er flat earthers og antivaxxers? En av de mest kjente som promoterer denne "dietten", Sv3rige, har også sagt at han synes kannibalisme er ålreit. Vanskelig å ta folk på denne dietten seriøst, virker jo helt sykt. 

Men i det minste er det natural selection på gang her. De som lever på dette kommer til å dø tidlig.

Anonymkode: d7fd2...c7d

Kan bekrefte at jeg ikke tror på flat jord eller er imot vaksinering. Kjenner ingen som er opptatt av disse tingene samtidig som de snakker om carnivore, så det er nok en myte noen har skapt seg for å snakke ned på CV folk.

Anonymkode: f82ca...3e2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...