Smurfii Skrevet 6. juli 2022 #201 Del Skrevet 6. juli 2022 jukkapalme skrev (46 minutter siden): Bruker de ikke bh? Har ikke lagt merke til det, jeg. Må følge bedre med neste gang, tror jeg Jeg skjønner ikke at noen med litt størrelse på puppene klarer å gå uten bh, spesielt om de skal filme eller vise seg offentlig. Jeg hadde vært livredd for at noen skulle se det. Kan gå uten hjemme da, men går helst med der også. Jeg synes det viser veldig godt når de har på seg t-skjorte🤭 ja, samme her..😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. juli 2022 #202 Del Skrevet 6. juli 2022 Tror ikke noen av dem bruker BH jeg 😄 Spesielt Pia, som ofte bruker litt mer tettsittende klær, hadde hatt godt av å bruke en støttende BH. Da hadde f.eks den grønne, lange kjolen sett enda bedre ut på henne. Guro tror jeg gir litt mer faen i å bruke BH, uansett antrekk 😄 Hun har nok gitt litt opp generelt, virker det som 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 9. juli 2022 #203 Del Skrevet 9. juli 2022 Miss perfect skrev (På 5.7.2022 den 19.30): Jada, men man har vel fortsatt lov å si sin mening vel?? Har du virkelig aldri sett en person og tenkt at det antrekket satt ikke noe særlig fint på? Jo, men jeg tenker for meg selv og ser bort, jeg kommenterer det ikke til andre. Rett og slett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 9. juli 2022 #204 Del Skrevet 9. juli 2022 Mardina skrev (På 6.7.2022 den 0.43): Jeg er forsåvidt enig med deg. Men samtidig synes jeg det blir litt barnslig å si at det vil de ikke diskutere.... De er liksom ikke åpen for noen form for dialog, virker det som 🤔 Da får man heller la være å svare på den kommentaren eller eventuelt slette den... Det er vel naturlig å kommentere, når man ser hvor dårlig kosthold de egentlig har, for så å bli sur, når noen påpeker det.... Men ja, de er temmelig dårlig på å ta imot kritikk.... Og det tror jeg ikke de kommer til å bli bedre på, med det første heller 🤔 Hvorfor er det naturlig å kommentere andres kosthold? Det er nettopp det det ikke er! Kosthold er privat. Ja, de deler, men det er ikke for oss å legge oss borti. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 9. juli 2022 #205 Del Skrevet 9. juli 2022 Smurfii skrev (På 6.7.2022 den 17.32): Jeg synes det viser veldig godt når de har på seg t-skjorte🤭 ja, samme her..😆 De bruker sports-bh så de bruker da bh.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. juli 2022 #206 Del Skrevet 9. juli 2022 Iso1 skrev (6 timer siden): Hvorfor er det naturlig å kommentere andres kosthold? Det er nettopp det det ikke er! Kosthold er privat. Ja, de deler, men det er ikke for oss å legge oss borti. Vel, der er vi nok uenige 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. juli 2022 #207 Del Skrevet 10. juli 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 30. august 2022 #208 Del Skrevet 30. august 2022 Jeg får litt chucky vibes av skjorta og snekkerbuksa🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. september 2022 #209 Del Skrevet 9. september 2022 Skulle ikke Guro begynne på jobb igjen, når sønnen begynte i barnehagen? 🤔 Hun har jo hatt permisjon veldig lenge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 9. september 2022 #210 Del Skrevet 9. september 2022 Mardina skrev (8 minutter siden): Skulle ikke Guro begynne på jobb igjen, når sønnen begynte i barnehagen? 🤔 Hun har jo hatt permisjon veldig lenge nå. Hun sliter med psyken så antagelig derfor hun ikke jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. september 2022 #211 Del Skrevet 9. september 2022 Kratt_ skrev (6 minutter siden): Hun sliter med psyken så antagelig derfor hun ikke jobber. Det vet jeg. Men trodde hun skulle begynne på jobb igjen, når sønnen startet i barnehagen.... Kanskje hun ikke kommer i jobb igjen.... 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 9. september 2022 #212 Del Skrevet 9. september 2022 Mardina skrev (2 minutter siden): Det vet jeg. Men trodde hun skulle begynne på jobb igjen, når sønnen startet i barnehagen.... Kanskje hun ikke kommer i jobb igjen.... 🤔 Er vel for syk til det kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. september 2022 #213 Del Skrevet 9. september 2022 Kratt_ skrev (4 minutter siden): Er vel for syk til det kanskje. Kanskje det ja. Får litt vondt av henne, når jeg ser hun er på gråten. Håper hun får hjelp snart 😊 Kan ikke være greit å ha det sånn... 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 11. september 2022 #214 Del Skrevet 11. september 2022 Kratt_ skrev (På 9.9.2022 den 21.14): Er vel for syk til det kanskje. Hun skulle ha ulønnet permisjon ut året har hun sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 11. september 2022 #215 Del Skrevet 11. september 2022 Iso1 skrev (2 minutter siden): Hun skulle ha ulønnet permisjon ut året har hun sagt Ok 😊 Får se hva som skjer på nyåret da. Sånn som det er nå så virker det som at hun er for syk til å jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 11. september 2022 #216 Del Skrevet 11. september 2022 Kratt_ skrev (5 minutter siden): Ok 😊 Får se hva som skjer på nyåret da. Sånn som det er nå så virker det som at hun er for syk til å jobbe. Tar nok lang tid før hun er tilbake i jobb ja, men det beste nå er vel å få kontroll på psyken. Og det kan ta tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 13. september 2022 #217 Del Skrevet 13. september 2022 https://www.nrk.no/osloogviken/grensehandel-pa-svinesund_-sparer-flere-tusen-kroner-i-maneden-1.16095041 Hva tenker dere? Er det troverdig at de har et matbudsjett på 3000? Eller bruker de 3000 på dagligvarer i Sverige og kjøper andre ting utenom? Bare Hello Fresh koster vel 1000kr i måneden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 13. september 2022 #218 Del Skrevet 13. september 2022 kira87 skrev (3 timer siden): https://www.nrk.no/osloogviken/grensehandel-pa-svinesund_-sparer-flere-tusen-kroner-i-maneden-1.16095041 Hva tenker dere? Er det troverdig at de har et matbudsjett på 3000? Eller bruker de 3000 på dagligvarer i Sverige og kjøper andre ting utenom? Bare Hello Fresh koster vel 1000kr i måneden? Aner ikke, men hvis det er sant at de bruker Hello Fresh så stemmer jo ikke kart og terreng mtp det hun sier i reportasjen. Matkasse på døra er det første som burde ryke hos alle som kjenner det begynner å bli stramt nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 13. september 2022 #219 Del Skrevet 13. september 2022 kira87 skrev (5 timer siden): https://www.nrk.no/osloogviken/grensehandel-pa-svinesund_-sparer-flere-tusen-kroner-i-maneden-1.16095041 Hva tenker dere? Er det troverdig at de har et matbudsjett på 3000? Eller bruker de 3000 på dagligvarer i Sverige og kjøper andre ting utenom? Bare Hello Fresh koster vel 1000kr i måneden? Jeg synes å huske at Guro sa i en video for ikke så lenge siden at de ikke hadde hatt noen skikkelig plan eller budsjett for maten siden hun fødte, jeg. Hello Fresh har de jo også hatt inntil nå nylig. Så det budsjettet der kan de umulig ha levd etter mange månedene iallfall. Om det virkelig er sant så er det jo helt supert for deres del da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 14. september 2022 #220 Del Skrevet 14. september 2022 (endret) Miss_Sunshine* skrev (16 timer siden): Jeg synes å huske at Guro sa i en video for ikke så lenge siden at de ikke hadde hatt noen skikkelig plan eller budsjett for maten siden hun fødte, jeg. Hello Fresh har de jo også hatt inntil nå nylig. Så det budsjettet der kan de umulig ha levd etter mange månedene iallfall. Om det virkelig er sant så er det jo helt supert for deres del da. Det er bare å lese i kommentarfeltet på gårsdagen vlogg, så ser du hvordan hun regner. Mat som allerede er kjøpt inn for en uke siden, men som de skal spise neste uke er utenfor budsjettet. Mat som inntas på restaurant og kafe er utenfor budsjettet. De beregner 5 middager i uka på middagslisten fordi de vil ha to dager ledig til kosemat, det går heller ikke under de 3000kr. Bursdagsmatinnkjøp, helgekos og take away ligger heller ikke under budsjettet for de 3000kr. Det er klart man «klarer» seg på 3000 når det egentlig bare er suplering av det de allerede har i 3 kjøleskap, 4 frysere og flere matboder. De har også et eget budsjett til det de lager mat på youtube/tiktok, så hvis de lager lunsj og mat foran kamera en dag, så går det innunder youtube-budsjettet. Nå skjønner jeg jo hvorfor de er så glade i å lage mat foran kamera. Det går ikke utover husholdningsbudsjettet. Endret 14. september 2022 av kira87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå