Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som ser på Norwaytwins? Lurer på hvordan det går med Pia, har jo vært under jorden i flere måneder. Vil hun vende tilbake slik at tvillingene gjenoppstår? Vil dynamikken i så fall endres hvis kroppene deres blir motsatt enn da alt startet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartgirl
16 minutter siden, Håbrannfanger skrev:

Hei. Noen som ser på Norwaytwins? Lurer på hvordan det går med Pia, har jo vært under jorden i flere måneder. Vil hun vende tilbake slik at tvillingene gjenoppstår? Vil dynamikken i så fall endres hvis kroppene deres blir motsatt enn da alt startet? 

Ja. Jeg følger med dem, og for noen flotte jenter :)  De virker så jordnære.

Hun Pia har nettopp vært operert som jeg skjønner. Har slett etter en operasjon hun hadde i begynnelsen av januar. 

Endret av Heartgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Heartgirl said:

Ja. Jeg følger med dem, og for noen flotte jenter :)  De virker så jordnære.

Hun Pia har nettopp vært operert som jeg skjønner. Har slett etter en operasjon hun hadde i begynnelsen av januar. 

Ja hun tok gastric bypass i januar men rekovalens er typisk seks uker og hun har vært ute av bildet i nesten fem mnd nå dessverre. Lurer på om de blir de samme igjen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er negativt at de har et så stort forbruk på ting, de viser stadig frem i videoene at de har kjøpt mye nytt og det meste er unødvendig ræl. De har så mye fra før.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, WhiteSwan skrev:

Aner ikke hva som skjer med Pia, hun ble visst dårlig etter operasjon. 

Pia har vært igjennom flere operasjoner etter gastric bypass. Tror det var for nyrestein og galleblæra. Og etter det en operasjon for væskesamling. Også sviktet beina hennes og hun er nå på sykehus for å sjekke hva det er. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Iso1 skrev:

Pia har vært igjennom flere operasjoner etter gastric bypass. Tror det var for nyrestein og galleblæra. Og etter det en operasjon for væskesamling. Også sviktet beina hennes og hun er nå på sykehus for å sjekke hva det er. 

Stakkars, så mye greier..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/17/2020 at 8:48 PM, WhiteSwan said:

Synes det er negativt at de har et så stort forbruk på ting, de viser stadig frem i videoene at de har kjøpt mye nytt og det meste er unødvendig ræl. De har så mye fra før.

Synd de har blitt så såre pga mobbing, og at mange fremdeles hetser de. Da kan man liksom aldri gi de tips som:jeg ser dere gjerne vil rydde og har kjøpt Synnøve sin bok osv. Men dere kan ikke ha en million ting på utstilling på alle ledige flater, det blir rotete. Samme med poser i gangen,  ting oppå skap osv. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
På 18.4.2020 den 8.32, Iso1 skrev:

God bedring til Pia ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har fulgt med på de noen år, synes de er utrolig flinke til å faktisk lage de videoene de lover. Oppdateringer hver dag. Flinke til å handle billig og smart, mye anbefalinger osv. 

Som en annen skriver her så reagerer jeg litt på forbruket av og til. Spesielt i desembermnd. De er jo veldig glad i jul, men ekstremt mange adventskalendere. Til seg selv og hverandre. Juleaften - der andre gir søskenet sitt én julegave, gir de hverandre sikkert 10-15.

Tenker det blir enorme mengder søppel og emballasje. 

Ellers synes jeg det har vært veldig gøy å følge med på alt som har skjedd i Guros liv. Når jeg startet å følge de bodde Pia og Guro sammen og de var ganske annerledes enn de er i dag. Ganske blyge og sjenerte. Så det har vært koselig å følge med på alt fra date periode, til at hun ble samboer og giftet seg. 

Men ja, de er dårlige på konstruktive tilbakemeldinger. Jeg har også prøvd å komme med tips og blir da "satt på plass" i videoen neste dag selv om det ikke var hverken frekt, støtende eller vondt ment det jeg skrev. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Er så synd å se hvor hårsåre de er - som nok helt klart skyldes mobbingen de har vært i gjennom. Men tror nok det generelt er mye enabling og fornektelse ute og går. Guro som har gått tilbake til start-vekt i rekordfart etter sin operasjon, Pia som lå så mye på sofaen etter operasjon (som man forøvrig blir pålagt å ha minst 30 min fysisk aktivitet daglig etter) at hun mistet musklene i beina og nå i midten av 30-årene er avhengig av rullator og har vært på sykehjem for rehabilitering. Guro som må hjelpe Pia med å rydde kjøkken. Samlemanien, som de forøvrig nekter for, men likevel sier at de sliter med å kaste ting fordi de knytter sterke følelser og minner til tingene.

Men de er skikkelig konsekvente og flinke på videoene sine, de bare har noen ekstremt destruktive vaner og mønster i livene sine, som de klikker totalt over om noen tar opp med dem.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/28/2020 at 12:47 PM, PrinsesseNila said:

Guro som har gått tilbake til start-vekt i rekordfart etter sin operasjon, Pia som lå så mye på sofaen etter operasjon (som man forøvrig blir pålagt å ha minst 30 min fysisk aktivitet daglig etter) at hun mistet musklene i beina og nå i midten av 30-årene er avhengig av rullator og har vært på sykehjem for rehabilitering. Guro som må hjelpe Pia med å rydde kjøkken.

Helt tilbake til startvekt er hun vel ikke. Og det var nok en grunn til at Pia ble liggende og ikke fikk trent. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 3.7.2020 den 16.23, Lucy calling skrev:

Helt tilbake til startvekt er hun vel ikke. Og det var nok en grunn til at Pia ble liggende og ikke fikk trent. 

Hvis man ser videoer av Guro før hun opererte, og sammenligner med nå, så er det ikke mange kiloene som skiller. 
Grunnen til at Pia ble liggende var fordi hun ikke fulgte retningslinjene fra sykehuset. Sykehuset sier minimum 30 min fysisk aktivitet hver dag - hun lå på sofaen, så på serier og spiste leverpostei rett av boksen. I tillegg til å slurve med vitaminene sine. Så at hun ble underernært og at kroppen kvitta seg med muskler hun ikke brukte er ikke akkurat et stort mysterium :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PrinsesseNila skrev:

Hvis man ser videoer av Guro før hun opererte, og sammenligner med nå, så er det ikke mange kiloene som skiller. 
Grunnen til at Pia ble liggende var fordi hun ikke fulgte retningslinjene fra sykehuset. Sykehuset sier minimum 30 min fysisk aktivitet hver dag - hun lå på sofaen, så på serier og spiste leverpostei rett av boksen. I tillegg til å slurve med vitaminene sine. Så at hun ble underernært og at kroppen kvitta seg med muskler hun ikke brukte er ikke akkurat et stort mysterium :)

Pia slet med ekstrem kvalme og kastet opp opptil 20 ganger i døgnet. Hun ble dehydrert og fikk ikke i seg næring. Hun hadde sikkert gått de 30 minuttene hvis det hadde vært mulig å gjennomføre. Hun var max uheldig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Candiru skrev:

Pia slet med ekstrem kvalme og kastet opp opptil 20 ganger i døgnet. Hun ble dehydrert og fikk ikke i seg næring. Hun hadde sikkert gått de 30 minuttene hvis det hadde vært mulig å gjennomføre. Hun var max uheldig.

Hun har absolutt vært maks uheldig (i tillegg til mye selvforskyldte problemer) - og det er veldig godt å se at et går så mye bedre nå! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, PrinsesseNila said:

Hun har absolutt vært maks uheldig (i tillegg til mye selvforskyldte problemer) - og det er veldig godt å se at et går så mye bedre nå! 

Det er det jeg mener, hun har vært uheldig. Spise leverpostei rett fra boksen, du får det til å høres ut som hun ikke gadd å gjøre noe etter operasjonen. Man kaster seg ikke inn i en så omfattende operasjon for så å ikke gidde gjøre det som kreves etter operasjon. Hadde hun kommet seg opp av sofaen så hadde hun selvfølgelig gjort det hun skulle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihverfall godt at Pia er tilbake, ho ser så utrolig godt ut nå. Tenker ikke bare med vektnedgangen, men også at hun ser så mye gladere ut nå, og øynene hennes stråler. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl

Godt å se Pia tilbake ja ❤️ Håper hun blir bedre og bedre for hver dag :) De virker som koselige tvillinger, og det er koselig å følge dem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...