AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #81 Skrevet 19. april 2020 Alt handler om utseende og penger så i dont blame u Anonymkode: 2b758...581
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #82 Skrevet 20. april 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Alt handler om utseende og penger så i dont blame u Anonymkode: 2b758...581 Nei, det gjør det ikke. Men det er naturlig å ha preferanser. Jeg ville ikke matchet med en som ikke tok vare på kroppen sin, ikke har tatt utdannelse eller stemte FRP fordi han hadde et generelt hat til samfunnet, basert på at han bare orket å lese overskrifter i de mest tabloide nettavisene. Det ville rett og slett vært en fra en annen planet. Jeg faller ikke nødvendigvis for dem som er billedvakre. Det er utrolig mye skjønnhet i rynker som kommer fordi man er uttrykksfull, liker å eksponere seg for sol, vind og vær, og har en sterk personlighet. Det som var utfordringen her var at han ikke stemte med det indre bildet jeg hadde laget meg. Og som dere sier, mye kunne vært løst over en kopp kaffe, men den muligheten har vi ikke. Jeg føler meg på ingen måte overfladisk som skrev det jeg skrev i HI, men er uvant og usikker på denne måten å bli kjent med folk, og man kan jo bli mørkeredd av alle historiene om galskapen som råder på sjekkesider. Arrangerte forhold er helt vanlig i andre kulturer, men her er vi vant til oppskriften - møtes, bli forelsket - gå videre. IRL. I tillegg så hater jeg å såre andre. Men å si at det bare handler om utseende og penger er for enkelt. Se deg om! Er alle parene du ser ute så utrolig vakre? Ikke i det hele tatt, men de har funnet den som er riktig for DEM. Dersom han her var mye eldre enn han oppga, bevisst hadde prøvd å treffe noen på falske premisser så hadde det vært stopp her. Jeg kjenner ham ikke, og dermed er jeg naturlig skeptisk når noe skurrer. Og som jeg har skrevet før, Jeg går ikke rundt og blir dødskåt på alle man omgås, Hva er da odsene for at en man treffer på nett plutselig skal være den rette? Hvis det finnes noe slikt i det hele tatt da. I allefall så snakkes vi enda, og jeg gleder meg mer og mer til å høre fra ham igjen. Så om det ikke blir true love, så har jeg i alle fall møtt en spennende flørt. Jeg er glad jeg gav ham litt mer tid. Anonymkode: 537ec...109 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #83 Skrevet 20. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det gjør det ikke. Men det er naturlig å ha preferanser. Jeg ville ikke matchet med en som ikke tok vare på kroppen sin, ikke har tatt utdannelse eller stemte FRP fordi han hadde et generelt hat til samfunnet, basert på at han bare orket å lese overskrifter i de mest tabloide nettavisene. Det ville rett og slett vært en fra en annen planet. Jeg faller ikke nødvendigvis for dem som er billedvakre. Det er utrolig mye skjønnhet i rynker som kommer fordi man er uttrykksfull, liker å eksponere seg for sol, vind og vær, og har en sterk personlighet. Det som var utfordringen her var at han ikke stemte med det indre bildet jeg hadde laget meg. Og som dere sier, mye kunne vært løst over en kopp kaffe, men den muligheten har vi ikke. Jeg føler meg på ingen måte overfladisk som skrev det jeg skrev i HI, men er uvant og usikker på denne måten å bli kjent med folk, og man kan jo bli mørkeredd av alle historiene om galskapen som råder på sjekkesider. Arrangerte forhold er helt vanlig i andre kulturer, men her er vi vant til oppskriften - møtes, bli forelsket - gå videre. IRL. I tillegg så hater jeg å såre andre. Men å si at det bare handler om utseende og penger er for enkelt. Se deg om! Er alle parene du ser ute så utrolig vakre? Ikke i det hele tatt, men de har funnet den som er riktig for DEM. Dersom han her var mye eldre enn han oppga, bevisst hadde prøvd å treffe noen på falske premisser så hadde det vært stopp her. Jeg kjenner ham ikke, og dermed er jeg naturlig skeptisk når noe skurrer. Og som jeg har skrevet før, Jeg går ikke rundt og blir dødskåt på alle man omgås, Hva er da odsene for at en man treffer på nett plutselig skal være den rette? Hvis det finnes noe slikt i det hele tatt da. I allefall så snakkes vi enda, og jeg gleder meg mer og mer til å høre fra ham igjen. Så om det ikke blir true love, så har jeg i alle fall møtt en spennende flørt. Jeg er glad jeg gav ham litt mer tid. Anonymkode: 537ec...109 Jeg skriver en setning så skriver du en a4 ark. Greit men det eneste jeg vil er at dere vesener som kalles kvinner innrømmer at dere er golddiggere og er superfiksert på utseende. Verden er forandret nå og eventyret om rike prinsessen og fattige landsby gutten er over. "Nå tidens Gud er penger og profeten er Rothschild". Du sier at du hater å såre andre men det er nettopp det du gjør. Hvis du er så tøff så si til ham at du syns han er stygg da jugepave, for det er det som er sannheten ikkesant? Anonymkode: 2b758...581
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå