AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Ahhr, føler meg så slem! Jeg har textet med en fyr med strålende personlighet, og i kveld tok han mot til seg og tok initiativ til en videochat. Og jeg er nedslått. Han ser mye eldre ut enn det han påstår at han er, og er ikke en som jeg ville vurdert å date om jeg hadde sett ham først. Og han er veldig begeistret. Så hva gjør jeg nå? Jeg vet det høres overfladisk ut å sette det ytre høyt, men jeg synes rett og slett ikke at han er tiltrekkende. Så dermed blir det ikke noe mer. Men han er en så fin type, at jeg på ingen måte vil at han skal føle noe nederlag, så jeg kommer aldri til å ghoste eller si direkte at utseende ikke svarte til forventningene. Hva gjør dere i slike tilfeller? Anonymkode: 537ec...109
Cinnamondiva Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Vel, alle har lov til å bli litt skuffet om utseende ikke tiltrekker, man skal også like utseendet. Vel bare si at du ikke følte at kjemien er helt der 2
Cya89 Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 vel du kan ikke fåt alt i livet. De som har bra utseendet er vanligvis totalt blanke og ukreative. Så du vil hvertfall ikke finne en mann som kan prate med deg like mye og har bra utseendet. Jeg pleier å spørre om en jentes nummer etter ett ord med henne! Så elendig er jeg til å prate om ting! 8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 Alle jenters største eksistensielle dilemma. Aner ikke hva du bør gjøre, det er sikkert vanskelig. Anonymkode: f5d0d...92d 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Har samme greia,virkelig en flott fyr som er omsorgsfull og har en sjelden fin personlighet. La han til på Snap,tok en stund før han tok å sendte selfie. Jeg ble så skuffa! Jeg valgte å bruke lang tid på svar og gjøre meg opptatt. Men han fortsetter med snappingen og hjerteemojiene sine. Dritvanskelig! Anonymkode: ff619...207 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ahhr, føler meg så slem! Jeg har textet med en fyr med strålende personlighet, og i kveld tok han mot til seg og tok initiativ til en videochat. Og jeg er nedslått. Han ser mye eldre ut enn det han påstår at han er, og er ikke en som jeg ville vurdert å date om jeg hadde sett ham først. Og han er veldig begeistret. Så hva gjør jeg nå? Jeg vet det høres overfladisk ut å sette det ytre høyt, men jeg synes rett og slett ikke at han er tiltrekkende. Så dermed blir det ikke noe mer. Men han er en så fin type, at jeg på ingen måte vil at han skal føle noe nederlag, så jeg kommer aldri til å ghoste eller si direkte at utseende ikke svarte til forventningene. Hva gjør dere i slike tilfeller? Anonymkode: 537ec...109 Du har lov til å synes at han ikke er tiltrekkende og har lov til å avslutte. Det vil bare skape enda større konflikter om du fortsetter å gi han falske forhåpninger og ikke avslutter. Han vil bli såret og sint etterhvert fordi han merker at du blir fraværende. Da vil du føle deg enda verre. Har vært der selv. Si at kjemien ikke var der eller at du ikke er keen på å møtes allikevel. Det har alltid blitt tatt godt imot av andre parten, heller det enn å bare unnvike eller fade. Selv synes jeg personligheten er viktigst, åssen han oppfører seg og behandler meg. Har likt menn av forskjellig utseende. Han må ikke være den modellen som mange av disse IG damene går etter, enda jeg får sånne menn etter meg som vil bli kjent og ser etter et forhold med meg. Men oftest har jeg ikke kjemi med de når vi chatter o.l og de blir sure for at jeg er treig og fraværende. Men har truffet en mann nå som jeg trives sammen med og det er helheten i åssen man føler seg med vedkommende, kjemi, følelser og at vedkommende behandler en som en gudinne og at man har felles interesser o.l. Anonymkode: 07270...ad3 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 Må huske på at mobilkamera ikke viser godt hvordan man egentlig ser ut. Selv er jeg pen og søt i virkeligheten, men ser ut som en ape på kamera. Orker ikke ta bilde av meg selv. På gode videokameraer er det null problem. Anonymkode: b685b...fad 28
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Må huske på at mobilkamera ikke viser godt hvordan man egentlig ser ut. Selv er jeg pen og søt i virkeligheten, men ser ut som en ape på kamera. Orker ikke ta bilde av meg selv. På gode videokameraer er det null problem. Anonymkode: b685b...fad Spesielt når kamera er i rett vinkel og ikke sidelengs, hallo gigantisk nese og verdens lengste panne. Hele ansiktet faller ut av proposjoner 😟 Anonymkode: e7b15...5e9 6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #9 Skrevet 14. april 2020 Ja videokamera er helt forferdelig for de fleste, og derfor bruker jeg aldri FaceTime eller skype😅 Har du sett bilder av han, eller var dette første gang du så han? Anonymkode: 9db48...a8d 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #10 Skrevet 14. april 2020 Treff ham og se for deg selv Anonymkode: 53b8c...e8e 13
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #11 Skrevet 14. april 2020 Du bør ikke velge han vekk pga en facetime. Ansiktet blir jo helt skrudd pga linsen. Prøv å møt ham en gang. Du avfeier han jo før du egentlig får sett han på ekte. Anonymkode: a62ce...fc3 19
Resignert Skrevet 14. april 2020 #12 Skrevet 14. april 2020 Jeg møtte en dame over en kaffekopp, etter å ha chattet og sett noen bilder. Det ble med den kaffekoppen, for å si det sånn. Så det er lov å avslutte kontakten. 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #13 Skrevet 14. april 2020 5 timer siden, Cya89 skrev: vel du kan ikke fåt alt i livet. De som har bra utseendet er vanligvis totalt blanke og ukreative. Så du vil hvertfall ikke finne en mann som kan prate med deg like mye og har bra utseendet. Jeg pleier å spørre om en jentes nummer etter ett ord med henne! Så elendig er jeg til å prate om ting! Hvis man bare er ute etter bra sex søker vi utseende først . det er ikke sikkert hun er ute etter noe langavrigt da vet du. Anonymkode: e56d5...8d9
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #14 Skrevet 14. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Må huske på at mobilkamera ikke viser godt hvordan man egentlig ser ut. Selv er jeg pen og søt i virkeligheten, men ser ut som en ape på kamera. Orker ikke ta bilde av meg selv. På gode videokameraer er det null problem. Anonymkode: b685b...fad Skriver under på denne! Kjæresten min sier til og med at det er så rart jeg er så søt i virkeligheten, når jeg er SÅ rar på kamera😂 Anonymkode: 463dc...ebe 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #15 Skrevet 14. april 2020 Men har du ikke sett bilder av han? Bor dere så langt unna hverandre at dere ikke kan treffes nå? Vet det er vanskelig når han er så ivrig og begeistret og du ikke. Da får du si det til han, at du er usikker på om dere er det rette. Hvis han vil møte deg, så møter du han en gang og gir det en sjanse før du bestemmer deg endelig. Anonymkode: 31ffa...041
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #16 Skrevet 14. april 2020 Ta en kaffe med han og si etterpå at du følte det manglet gnist. Anonymkode: aae92...669 10
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #17 Skrevet 14. april 2020 Utseende er viktig, man er ikke overfladisk for det. Man må faktisk like det man ser Anonymkode: 3d68d...a74 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #18 Skrevet 14. april 2020 7 timer siden, Cya89 skrev: vel du kan ikke fåt alt i livet. De som har bra utseendet er vanligvis totalt blanke og ukreative. Så du vil hvertfall ikke finne en mann som kan prate med deg like mye og har bra utseendet. Jeg pleier å spørre om en jentes nummer etter ett ord med henne! Så elendig er jeg til å prate om ting! Dette er jo bare vås! Hvem har sagt at mannen må være en «kjekkas»? Det er snakk om å faktisk like utseende til den man er sammen med. Jeg ville aldri ha blitt sammen med en tykk mann f eks, de tiltrekker meg ikke overhodet, spiller ingen rolle da om mannen er aldri så bra. Anonymkode: 3d68d...a74 8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #19 Skrevet 14. april 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Ahhr, føler meg så slem! Jeg har textet med en fyr med strålende personlighet, og i kveld tok han mot til seg og tok initiativ til en videochat. Og jeg er nedslått. Han ser mye eldre ut enn det han påstår at han er, og er ikke en som jeg ville vurdert å date om jeg hadde sett ham først. Og han er veldig begeistret. Så hva gjør jeg nå? Jeg vet det høres overfladisk ut å sette det ytre høyt, men jeg synes rett og slett ikke at han er tiltrekkende. Så dermed blir det ikke noe mer. Men han er en så fin type, at jeg på ingen måte vil at han skal føle noe nederlag, så jeg kommer aldri til å ghoste eller si direkte at utseende ikke svarte til forventningene. Hva gjør dere i slike tilfeller? Anonymkode: 537ec...109 Som mann ville jeg satt pris på om dama avsluttet det raskt istedenfor å kaste bort mitt og hennes tid på noe som egentlig vil aldri bli til noe. Just saying.... Anonymkode: 29da3...1f8 7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #20 Skrevet 14. april 2020 Skriv med ham en liten stund til og så sier du at du har en annen som du har skrevet med som du har valgt å gå videre med istedet da du ikke vil date flere samtidig. Anonymkode: 4fa58...89b 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå