Gå til innhold

Skuffet over utseende....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lov å bli skuffet over utseendet.

Det er jo ofte helheten man tiltrekkes av. Når man blir kjent med en person og liker personligheten blir ofte personen penere også. Nå liker du personligheten, så det er usikkert om han blir så mye penere i dine øyne. 

Anonymkode: f173d...58d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var mye som ikke var direkte ideelt her... Men jeg er ikke spesielt dreven på dette greiene her, så det ble ikke foretatt noen geografisk utsiling før jeg begynte å svare. Så dermed rotet jeg meg opp i dette her. Vi får gi det en sjangse til, og så dør det vel ut. Jeg er forresten ikke nødvendigvis på jakt etter en partner for life, så det er ikke så farlig om det er litt avstand. Han vet hvilket fylke jeg bor i, men tok kontakt likevel, så han kan vel neppe være helt desperat. Eller kanskje det er det man er? Ah - jeg tror ikke jeg er egnet for nettdating. 

Anonymkode: 537ec...109

Hehe, spikeren på hodet.

Hvis jeg hadde sett en veldig overvektig mann med facetattoo, langt pistrete rødt skjegg og en liten rottehale i grønn strikk i nakken så hadde jeg heller ikke klart å se bort i fra det. 

Stol på magefølelsen din TS. 

Anonymkode: 0bee9...cd9

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ahhr, føler meg så slem! Jeg har textet med en fyr med strålende personlighet, og i kveld tok han mot til seg og tok initiativ til en videochat. Og jeg er nedslått. Han ser mye eldre ut enn det han påstår at han er, og er ikke en som jeg ville vurdert å date om jeg hadde sett ham først. Og han er veldig begeistret. Så hva gjør jeg nå? Jeg vet det høres overfladisk ut å sette det ytre høyt, men jeg synes rett og slett ikke at han er tiltrekkende. Så dermed blir det ikke noe mer. Men han er en så fin type, at jeg på ingen måte vil at han skal føle noe nederlag, så jeg kommer aldri til å ghoste eller si direkte at utseende ikke svarte til forventningene. Hva gjør dere i slike tilfeller? 

Om dere ikke bor så langt unna hverandre, så kan dere jo kanskje møtes kort på en cafe f.eks, eller gå en tur et sted? Det kan jo hende at han fremstår annerledes IRL? Finnes folk som er veldig lite fotogene

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Lothlorien- said:

Om dere ikke bor så langt unna hverandre, så kan dere jo kanskje møtes kort på en cafe f.eks, eller gå en tur et sted? Det kan jo hende at han fremstår annerledes IRL? Finnes folk som er veldig lite fotogene

Hun har skrevet at han bor på andre siden av landet.

Anonymkode: de0e8...1ba

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ta en kaffe med han og si etterpå at du følte det manglet gnist. 

Anonymkode: aae92...669

Merkelig nok sa samboeren min det om oss og, men han synes vi hadde en god tone ellers og ville prøve. Vi har bodd sammen i flere år nå. Kjærligheten kom den. 

Folk i dag "må" ha gnisten med én gang, ellers er det ikke noe å ta vare på. Så går de gjennom endeløse møter fordi de vil ha gnisten. Er samme som de som skal ha en hvit ridder - de venter inn i evigheten. 

Anonymkode: 1482f...802

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun har skrevet at han bor på andre siden av landet.

Anonymkode: de0e8...1ba

Oki, da er det vel mindre aktuelt (leste bare trådstarters første innlegg).

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man bare er ute etter bra sex søker vi utseende først . det er ikke sikkert hun er ute etter noe langavrigt da vet du.

Anonymkode: e56d5...8d9

og, ville du klart å stå for snakkingen med en bra utseende mann? det ville du ikke. Han må likevel stå for meste av pratingen og imponere deg ikke sant? dette er noe som bra utseende menn ikke har utviklet, mens ikke så bra utseendet menn har utviklet. Så dere har mer sjanse med å like personligheten til styggere menn siden de vet alltid hva de skal si. Som denne karen ts snakker om som har personlighet hun liker. Det var den eneste grunnen til at hun snakket med ham i første plass! selv om hun er kun ute etter sex så er det kun hans kommunikasjons evner som har ført til at hun svarte ham. Hans utseendet alene ville ikke ført til chat engang. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for mange kloke svar! Problemet med å møtes, er at han bor på andre siden av landet. Han hadde ikke bilde på profilen sin, og normalt ville jeg ikke gitt noe særlig oppmerksomhet da, men han hadde veldig god tekst, og sendte meg noen morsomme meldinger. Selvfølgelig har han ikke facebook, så det var ikke så lett å snuse opp noen ansiktsbilder heller. Jeg trodde han ville sende meg et bilde, og fikk sjokk da han rett og slett ringte meg opp. Det var en kort samtale og han var fremdeles både høflig og morsom, men som sagt ikke helt som jeg hadde forestilt meg. Men det er et godt råd å gi det en sjangse til. Jeg tror det kom litt brått på. 

Veldig rart å ikke ha FB eller noe. Og hvorfor bli sammen med en mann på andre siden av landet? Avstanden er jo nok her til at du kan bruke det som en unnskyldning. 

Anonymkode: 3d68d...a74

• Liker 1
Skrevet

Enig med de som sier: Ta en kaffe med han. 

Mye kan endre seg når du treffer han fysisk. Gjør det ikke det kan du bare si at du ikke følte kjemi og tiltrekning, og derfor ikke ser for deg at det er et poeng å fortsette kontakten. Det finnes de som likevel vil hevde at man kan ha kontakt og se om dette vil vokse frem. I de tilfellene har jeg svart at er det ikke er noe jeg ønsker. Jeg ønsker å føle en interesse helt fra start, fordi det er det som drar relasjonen videre fra min side. 

Å ikke føle kjemi og tiltrekning har ikke nødvendigvis noe med utseende å gjøre. 

Gjest Peanut
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig rart å ikke ha FB eller noe. Og hvorfor bli sammen med en mann på andre siden av landet? Avstanden er jo nok her til at du kan bruke det som en unnskyldning. 

Anonymkode: 3d68d...a74

Jeg har ikke lenger Fb. Samboeren har aldri hatt det. Han bodde oppi nord et sted og flyttet ned og inn til meg. 
Er jo nok av folk som møter folk på nett mens de bor borti gokk. Norge er ikke sååå stort i det store og hele :sleep:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke ute etter en som nødvendigvis er smørpen, sjarm og et ansikt med karakter kan holde i massevis, i tillegg til at han må ta vare på kroppen sin og like å være aktiv. Men han her lignet mer på en eldre kar. Søren og. Men jeg skal holde avtalen om å snakkes i kveld, så får vi ta en titt til. Huff, stakkars fyr, han skulle bare visst... Dette er den første gangen jeg noen sinne har aktivt prøvd å møte noen jeg ikke kjenner via nett, og jeg har jo prøvd å gi et ærlig inntrykk av meg, både alder, utseende og bosted (ca) likevel er det så utrolig mange som hverken har rett alder, som kommer fra et helt annet sted i landet, eller har helt andre interesser, og det synes også på dem, som tar kontakt. Er det slik det gjøres? Bare bredså en copy/paste melding til alle av det motsatte kjønn og se hva som biter på? Jeg kan ikke forstå at det er meningsfylt?

AnonymBruker
Skrevet

Skal du spørre han om alderen han har sagt stemmer?

Anonymkode: 293a0...09c

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal du spørre han om alderen han har sagt stemmer?

Jeg hadde  tenkt til det, og i tillegg prøve å studere ham litt nærmere. Fem minutt før avtalt tid, så ringer det selvfølgelig på døren min og jeg får besøk. Dermed ble det bare teksting, like sjarmerende og begeistret, men det ble jo litt amputert fra min side, Jeg bad om bilde, men nei, han vil bare vise seg "live". Så dermed er mysteriet fremdeles ikke oppklart. Og nå MÅ jeg jo finne ut av dette. 

AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde  tenkt til det, og i tillegg prøve å studere ham litt nærmere. Fem minutt før avtalt tid, så ringer det selvfølgelig på døren min og jeg får besøk. Dermed ble det bare teksting, like sjarmerende og begeistret, men det ble jo litt amputert fra min side, Jeg bad om bilde, men nei, han vil bare vise seg "live". Så dermed er mysteriet fremdeles ikke oppklart. Og nå MÅ jeg jo finne ut av dette. 

Bare for å følge opp, joda, som dere sier så skyltes det nok litt cam. Han er nok ikke eldre enn han sier, fin modulert stemme, og utseendet er helt ok. Hyggelig, smart, morsom og oppmerksom. Men det manglet likevel det som skulle til, for at jeg ble betatt. Ikke fordi han ikke så bra nok ut, men det er ER tydeligvis ikke bare å sjekke av på en liste. Det blir ikke noe mer, og han kommer til å lure på hvorfor, og jeg har ikke annet svar enn at jeg ikke ble betatt. Litt det samme som at man ikke går rundt og faller for alle man kjenner og møter i andre sammenhenger, selv om de er flotte typer. Jeg har aldri forstått hvordan noen kan slå opp med en, bli sammen med naboen, deretter neste... Vi er mennesker er sikkert bare skrudd ulikt sammen, og jeg erkjenner at dette ikke er måten jeg bør gå frem på for å treffe noen som jeg forelsker meg i. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er sånn som meg, som må møte vedkommende raskt i stedet for å chatte lenge sammen? Hvis jeg chatter lenge, så blir fallhøyden større (fordi jeg har laget meg en forestilling av hvordan vedkommende ser ut). 

Ønsker deg lykke til! Og takk for oppdateringen 😊

• Liker 1
Skrevet

Er du ikke seksuelt tiltrukket dump han. Ikke kast bort unødvendig tid.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner skuffelsen din godt, TS.
Jeg har opplevd det samme og det har ingenting med å være overfladisk. Personlighet betyr mer enn utseende for meg.
Men det jeg ble veldig skuffet over var at han jeg traff på datingside viste seg å være helt annerledes i virkelighet fordi han la ut bilder som var over 15 år gamle.
Jeg synes det er skikkelig uærlig og feigt å gjøre det.
Jeg fortalte han det og brøt kontakten med han. Dårlig utgangspunkt å begynne med å lure folk.

AnonymBruker
Skrevet

La det dabbe ut, eller si at du ser mer på han som en venn nå enn du gjøre i begynnelsen. Du kan også si at du har falt for en annen eller noe.

Jeg har opplevd dette før, og man må være ærlig med seg selv, er man ikke keen så er man bare ikke det. 

Anonymkode: 2a448...f56

AnonymBruker
Skrevet

Vel, skal love deg at video chat og bilder kan lure.. en vakker person kan faktisk se mindre bra ut på bilder/video, mens i virkeligheten kan man få helt sjokk over at de faktisk er utrolig vakre og sjarmerende. Du dømmer han, og fortjener han ikke. 

Anonymkode: 575cd...9de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 14.4.2020 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Ahhr, føler meg så slem! Jeg har textet med en fyr med strålende personlighet, og i kveld tok han mot til seg og tok initiativ til en videochat. Og jeg er nedslått. Han ser mye eldre ut enn det han påstår at han er, og er ikke en som jeg ville vurdert å date om jeg hadde sett ham først. Og han er veldig begeistret. Så hva gjør jeg nå? Jeg vet det høres overfladisk ut å sette det ytre høyt, men jeg synes rett og slett ikke at han er tiltrekkende. Så dermed blir det ikke noe mer. Men han er en så fin type, at jeg på ingen måte vil at han skal føle noe nederlag, så jeg kommer aldri til å ghoste eller si direkte at utseende ikke svarte til forventningene. Hva gjør dere i slike tilfeller? 

På videochat ser man av og til ikke helt lik ut og eldre enn virkeligheten...jeg gjør det. Derfor hater jeg videochat. Du må møte vedkommende for å vurdere....

Anonymkode: edc28...162

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...