Gå til innhold

Skuffet over utseende....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 14.4.2020 den 1.44, AnonymBruker skrev:

Har samme greia,virkelig en flott fyr som er omsorgsfull og har en sjelden fin personlighet.

La han til på Snap,tok en stund før han tok å sendte selfie. Jeg ble så skuffa! 

Jeg valgte å bruke lang tid på svar og gjøre meg opptatt. Men han fortsetter med snappingen og hjerteemojiene sine. Dritvanskelig!

Anonymkode: ff619...207

Har du møtt ham før, eller bare snappet med ham?

Anonymkode: 365da...1d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 14.4.2020 den 1.00, Cya89 skrev:

De som har bra utseendet er vanligvis totalt blanke og ukreative. Så du vil hvertfall ikke finne en mann som kan prate med deg like mye og har bra utseendet. 

Du høres litt bitter ut. 

Anonymkode: 7c385...182

AnonymBruker
Skrevet
På 14.4.2020 den 16.15, Cya89 skrev:

og, ville du klart å stå for snakkingen med en bra utseende mann? det ville du ikke. Han må likevel stå for meste av pratingen og imponere deg ikke sant? dette er noe som bra utseende menn ikke har utviklet, mens ikke så bra utseendet menn har utviklet. Så dere har mer sjanse med å like personligheten til styggere menn siden de vet alltid hva de skal si. 

Dette er så bullshit, at det skal være automatikk i at pene folk er kjedelige og gjennomsnittlige har en spennende personlighet...

• Liker 2
Skrevet

Rart hvordan folk fortsetter å foreslå "ta en kaffe" etter at det gjentatte ganger har blitt påpekt at fyren bor på den andre siden av landet. :P

Ellers enig med de som påpeker at video som regel ser fryktelig ut. Har man "feil" ansiktstrekk vil problemer med brennvidde, vinkel og lyssetting få en som ser helt greit ut til å bli et monstrøst troll. Ideelt sett bør man bruke et objektiv på 50-90mm (typisk webcam/frontkamera er rundt 24mm), ha godt lys, gjerne litt fra siden (de fleste bruker bare ambient rombelysning) og kameraet i vater og vinklet rett fremover (det sitter altfor lavt på laptop og er vinklet oppover, og håndholdt telefon er nesten aldri holdt rett).

Personlig takker jeg helst nei til videochat, siden jeg ender opp med å se så teit ut på grunn av alt det der. Får tre meter bred panne, minst. Samtidig er det jo virusfanteri på gang, så har tenkt tanken på capture card, systemkamera og nifty fifty...

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

På videochat ser man av og til ikke helt lik ut og eldre enn virkeligheten...jeg gjør det. Derfor hater jeg videochat. Du må møte vedkommende for å vurdere....

Anonymkode: edc28...162

Dette er så sant. Ser flere nevne dette også i denne tråden. Få høre at jeg har stram og fin hud i ansiktet og fine trekk, men på mobilkamera så syns jeg at jeg ser direkte grusom ut, og det er nesten like før jeg bestiller en time for en ansiktsløft😄 Til og med mannen min har påpekt at jeg ikke ser sånn ut i virkeligheten. Jeg føler meg håpløs i sånne kameraer og unngår FaceTime for alt det er verdt, noe flere av mine ellers så pene bekjentskaper også gjør. Tror de fleste er mye penere enn de er på sånne kameraer ja. Men bor dere langt unna hverandre Ts så kan jo det i seg selv være grunn nok, men si ifra nå og ikke drøy det ut.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du høres litt bitter ut. 

bitter på hva? dette er kun sant. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 4/14/2020 at 1:30 AM, AnonymBruker said:

Alle jenters største eksistensielle dilemma. Aner ikke hva du bør gjøre, det er sikkert vanskelig.

Anonymkode: f5d0d...92d

On 4/14/2020 at 1:23 PM, AnonymBruker said:

???

Anonymkode: de0e8...1ba

"Alpha fux, beta bux"

Dilemmaet bunner ut i trangen til å maksimere "alpha fux"-siden av ligningen, men helst uten at det går alt for mye utover "beta bux"-siden av ligningen.

Kombinert med at kvinner har et relativt kort fertilitetsvindu, og at det er mye som helst skal være etablert før man i det hele tatt kommer til forplantning, ender man da opp i en tilstand av kronisk underskudd på tid. Dette forsterkes ytterligere ved at man innerst inne vet at jo dårligere tid man har, jo mer blir man tvunget til å bevege seg mot "beta bux"-siden av ligningen.

Derfor har kvinner ofte en "backup plan", som typisk er en mann som er mer på "beta bux"- siden av ligningen enn det man optimalt ønsker å ende opp med.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fortsatt kontakt, og han vinner seg for hver dag på personlighet, og har også vent meg til utseende. Han vokser på meg, men jeg har jo gitt beskjed om at jeg ikke er et kort å satse alt på, som er fra den andre siden av landet. Men han fortsetter likevel å ta kontakt, selv om han er klar over rammefaktorene, og vi har hyggelig kontakt. . MEN som den nooben jeg er, så gikk jeg på en smell seint i går kveld...

Gikk inn på sjekkesiden, og oppdaget at i den ene fanen så kunne jeg se BÅDE profilbilder og album samtidig, og det var bare å dra fingeren opp, så kom neste frem. Gjorde det sikkert på femti bilder før jeg sovnet, og så to tre personer som jeg kunne vurdert å bli kjent med. Genialt! Så i morges våknet jeg til en mobil tett med varsler fra lykkelige menn. Det viser seg at hver gang jeg gjorde det, så fikk vedkommende et varsel om at jeg like, eller matchet eller hva det nå måtte være. Så nå er alle fra gullaguten69 fra Nordtrøndelag som liker gravemaskiner og katter, til Slavegutt som vil at jeg skal slå ham mens jeg sier strengt at han er en slem, slem gutt - helt i hundre fordi jeg har lagt an på dem.... Jeg tror jeg dør.

Anonymkode: 537ec...109

AnonymBruker
Skrevet
På 14.4.2020 den 13.24, AllahBallah skrev:

Bare si det som det er, at han bør være forsiktig med å sende bilder til damer i fremtiden. Han burde egentlig være forsiktig med å vise seg overhodet. Hvilken kvinne kan vel falle for en mann med hans utseende? Han må i såfall finne seg ei fæl tjukkas som dame - ei der bare er glad for å overhodet få seg no.

Det enkle - og ærlige - er ofte det beste :)

Klem :) 

Ja men da er han vel en fæl tjukkas selv da!!

Anonymkode: f9758...662

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon..... Vanligvis gidder jeg ikke å snakke med folk uten bilde på datingsider... Men han her fanget interessen min så innmari..... Og etter flere dager med geriljateksting frem og tilbake sendte han bilde, og hjertet mitt sank i magen.... Han var på ingen måte tiltrekkende..... 

Vi fortsatte å tekste, kanskje med noe mindre intensistet fra min side... Og jeg syntes han var rett og slett litt masete.... 

Sent en kveld etter et arrangement var vi på samme sted til samme tid, og vi skulle møtes kort.... Vel... Han var like hyggelig, men like lite tiltrekkende.... Det var allikevel "noe" ved han som gjorde at jeg måtte treffe han igjen..... Han var nå hodestups betatt og jeg ikke..... Treffer han to ganger til for å gå tur... Siste gangen tar han tak i hånda mi... Og herregud, jeg ble helt varm inni meg og det var bare så riktig.... Jo flere ganger vi traff hverandre jo bedre likte jeg han..... Jeg ser jo fortsatt at han ikke er typisk kjekk mann, men alle kan jo ikke være det..... 

Så kom korona, og karantene, mye jobbing, karantene igjen, mer jobbing, hjemmeskole osv og jeg går å lengter etter å kysse han igjen, kose med han igjen...... 

Gi han er sjanse du ❤️

Anonymkode: cace2...e62

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har vært i samme situasjon..... Vanligvis gidder jeg ikke å snakke med folk uten bilde på datingsider... Men han her fanget interessen min så innmari..... Og etter flere dager med geriljateksting frem og tilbake sendte han bilde, og hjertet mitt sank i magen.... Han var på ingen måte tiltrekkende..... 

Vi fortsatte å tekste, kanskje med noe mindre intensistet fra min side... Og jeg syntes han var rett og slett litt masete.... 

Sent en kveld etter et arrangement var vi på samme sted til samme tid, og vi skulle møtes kort.... Vel... Han var like hyggelig, men like lite tiltrekkende.... Det var allikevel "noe" ved han som gjorde at jeg måtte treffe han igjen..... Han var nå hodestups betatt og jeg ikke..... Treffer han to ganger til for å gå tur... Siste gangen tar han tak i hånda mi... Og herregud, jeg ble helt varm inni meg og det var bare så riktig.... Jo flere ganger vi traff hverandre jo bedre likte jeg han..... Jeg ser jo fortsatt at han ikke er typisk kjekk mann, men alle kan jo ikke være det..... 

Så kom korona, og karantene, mye jobbing, karantene igjen, mer jobbing, hjemmeskole osv og jeg går å lengter etter å kysse han igjen, kose med han igjen...... 

Gi han er sjanse du ❤️

Anonymkode: cace2...e62

Så fin historie<3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 17.4.2020 den 13.25, Cya89 skrev:

bitter på hva? dette er kun sant. 

At pene folk er dumme/overflatiske mens gjennomsiktige er dype og balanserte? Du har sett for mye såpeopera. 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Alpha fux, beta bux"

Dilemmaet bunner ut i trangen til å maksimere "alpha fux"-siden av ligningen, men helst uten at det går alt for mye utover "beta bux"-siden av ligningen.

Kombinert med at kvinner har et relativt kort fertilitetsvindu, og at det er mye som helst skal være etablert før man i det hele tatt kommer til forplantning, ender man da opp i en tilstand av kronisk underskudd på tid. Dette forsterkes ytterligere ved at man innerst inne vet at jo dårligere tid man har, jo mer blir man tvunget til å bevege seg mot "beta bux"-siden av ligningen.

Derfor har kvinner ofte en "backup plan", som typisk er en mann som er mer på "beta bux"- siden av ligningen enn det man optimalt ønsker å ende opp med.

Du bør lese anna enn incel-media. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 14.4.2020 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Ahhr, føler meg så slem! Jeg har textet med en fyr med strålende personlighet, og i kveld tok han mot til seg og tok initiativ til en videochat. Og jeg er nedslått. Han ser mye eldre ut enn det han påstår at han er, og er ikke en som jeg ville vurdert å date om jeg hadde sett ham først. Og han er veldig begeistret. Så hva gjør jeg nå? Jeg vet det høres overfladisk ut å sette det ytre høyt, men jeg synes rett og slett ikke at han er tiltrekkende. Så dermed blir det ikke noe mer. Men han er en så fin type, at jeg på ingen måte vil at han skal føle noe nederlag, så jeg kommer aldri til å ghoste eller si direkte at utseende ikke svarte til forventningene. Hva gjør dere i slike tilfeller? 

Hva med å bli kjent med han før du konkluderer? Du høres utrolig overfladisk ut. Dessuten er vel ikke videochat akkurat stedet man får best mulig inntrykk av utseende til folk.

Og jeg tar meg nok en gang i å undres over hvordan kvinner skal "slippe unna" med dette. Hadde en mann sagt noe tilsvarende nedlatende om en kvinne vet vi hva reaksjonene hadde blitt.....

Anonymkode: ac202...da5

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med å bli kjent med han før du konkluderer? Du høres utrolig overfladisk ut. Dessuten er vel ikke videochat akkurat stedet man får best mulig inntrykk av utseende til folk.

Og jeg tar meg nok en gang i å undres over hvordan kvinner skal "slippe unna" med dette. Hadde en mann sagt noe tilsvarende nedlatende om en kvinne vet vi hva reaksjonene hadde blitt.....

Anonymkode: ac202...da5

Hva med å lese hele tråden før du konkluderer? Du høres utrolig overfladisk ut. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mann ser ikke bra ut på bilder 🙈 Men i virkeligheten har han en dritkjekk «aura» som ikke kommer frem på bilder/video. 

Anonymkode: b3493...d7d

AnonymBruker
Skrevet
På 14.4.2020 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Ahhr, føler meg så slem! Jeg har textet med en fyr med strålende personlighet, og i kveld tok han mot til seg og tok initiativ til en videochat. Og jeg er nedslått. Han ser mye eldre ut enn det han påstår at han er, og er ikke en som jeg ville vurdert å date om jeg hadde sett ham først. Og han er veldig begeistret. Så hva gjør jeg nå? Jeg vet det høres overfladisk ut å sette det ytre høyt, men jeg synes rett og slett ikke at han er tiltrekkende. Så dermed blir det ikke noe mer. Men han er en så fin type, at jeg på ingen måte vil at han skal føle noe nederlag, så jeg kommer aldri til å ghoste eller si direkte at utseende ikke svarte til forventningene. Hva gjør dere i slike tilfeller? 

Jeg synes egentlig det er noe ved alle, når jeg bare blir litt kjent med dem. På en måte kommer skinner personligheten da frem gjennom utseendet også. Det er mange mennesker jeg ikke har syntes det var noe ved med da jeg traff dem, men som jeg etter å ha blitt kjent med dem synes er super-sjarmerende.  Jeg hadde uten tvil møtt vedkommende og sett hvordan ting funket IRL :) 

Anonymkode: dbfdb...60f

AnonymBruker
Skrevet

Mange dømmer deg ned fullstendig pga utseendet. Jeg bruker aldri videochat pga man ser unaturlig ut der.

Har kun bilder.

Men jeg møter så raskt som mulig, er ikke så kresen på utseendet selv. Men hun må være litt slank/formfull som liker å trene styrketrening 2-3 dager i uka, da jeg liker det selv. Orker ikke høre på slike som unnskylder seg at de ikke vil kroppen sin godt 2 ganger i uka, du aner ikke hvilket utbytte man får av styrketrening.

Tips: møt så fort som mulig!! Ikke kast bor tid på chatting.

Mange har "fake" bilder som er tatt på skrå ovenfra, som lyver skikkelig.

Så skryter de av toppturer og andre ting. Som regel løgn.

Anonymkode: 7f8f4...bf5

• Liker 1
Gjest MrTeddy29
Skrevet

folk dømmer for fort over utsendet over internettet.

Det folk ikke legger merke til er at og ta bilde og vise seg i virkeligheten er en STOR forskjell.

Og finne en person som har en fantastisk personlighet og er omsorgsfull og ikke bryr seg om bare en ting er vanskelig i disse tider.

Ta sjanser og prøv... Hvem vet? Kanskje når du ser han i virkeligheten så kommer sommerfuglene med engang.

Synd at vi er i det årstallet at utsendet er alt.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
På 14.4.2020 den 8.27, AnonymBruker skrev:

Utseende er viktig, man er ikke overfladisk for det. Man må faktisk like det man ser 

Anonymkode: 3d68d...a74

Helt enig. Selv er jeg sammen med en skalla og halvfeit fyr, men jeg elsker at han ser ut som han gjør og øynene mine hviler godt på ham.

En fyr kan godt være modellpen, men det er ikke dermed sagt jeg ville vært sammen med ham for det, alle har sine preferanser og det handler om det du sier, man må like det man ser :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...