Gjest CecilieX Skrevet 6. juni 2021 #421 Del Skrevet 6. juni 2021 Shopgirl2014 skrev (9 minutter siden): Influencere er ikke omfattet av medieansvarsloven (som ikke gjelder medier som har markedsføring som hovedformål), selv om de tjener penger på virksomheten sin. Journalister har en annen tilgang til informasjon og hendelser (pressefrihet) enn det influencere har, og det forplikter. Jeg trodde vi snakket om negativ påvirkning og konsekvenser for leserne. Det er jo saken her. Alle som når ut til et publikum bør jo ta ansvar for hvordan de påvirker med innholdet sitt. Det er relativt mye som er lovlig som likevel ikke er etisk greit. Jeg kjenner dog igjen argumentasjonen. Gud forby at de må ta ansvar på det de poster. Det er det å ha et publikum som forplikter. Om du er medlem her eller der har lite å si for effekten av påvirkningen. Det personlige forholdet til leseren som influenceren dyrker er jo enda mer effektfullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 6. juni 2021 #422 Del Skrevet 6. juni 2021 Lin11 skrev (20 timer siden): Dette er da forbi thighgap. Tenker at det er viktig at man tar det de som har erfaringer innenfor emne på alvor, når de mener at dette ikke er ok. Jeg synes ikke folk som ser ut på en bestemt måte skal måtte begrense seg selv, fordi noen kan bli støtt. Jeg skulle ønske vi var rausere med hverandre. Jaymie skrev (21 timer siden): Dette blir rett og slett bare for dumt. Akkurat som man kritiserer bilder for å være seksualiserte så må man få kritisere bilder hvor det helt opplagt er lagt mye arbeid i å fremstå som thinspo. Vinkling og posering er ikke vagt, det er helt opplagt. Ingen kritiserer tynne folk for å legge ut helt vanlige bilder i naturlig setting/ posering. Synes ikke det kan sammenlignes med og spille på sex.. Det er bilder av en kvinne som tar en selfie i singlett. Eller som har blitt vaksinert. Hvordan er ikke det en naturlig setting? Det blir bare spekulasjoner og begynne og snakke om vinkler. Og selv om det kanskje ligger noe i det, hva er verst? Og diskutere kroppene til andre på nett, eller og legge ut selfies hvor du viser mye hud? Hva hvis hun hadde vært overvektig, hadde de samme bildene vært ok? Skal ikke hun få lov til å ta bildene fordi hun har den kroppen hun har? For det er jo kropp det handler om! Vi kan snakke om vinkler osv, men det er fortsatt vinkelen av hennes kropp. Og si at dette har ingenting med kropp og gjøre mener jeg blir for dumt. Lafamiglia skrev (23 timer siden): "Lollipop" er navnet på en bestemt type posering, og ikke en kommentar på kropp Men dette vet ikke alle. Det kan fortsatt tolkes negativt. Har sagt det jeg vil si nå, melder meg ut av diskusjonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 6. juni 2021 #423 Del Skrevet 6. juni 2021 miaw skrev (9 minutter siden): Synes ikke det kan sammenlignes med og spille på sex.. Det er bilder av en kvinne som tar en selfie i singlett. Eller som har blitt vaksinert. Hvordan er ikke det en naturlig setting? Det blir bare spekulasjoner og begynne og snakke om vinkler. Og selv om det kanskje ligger noe i det, hva er verst? Og diskutere kroppene til andre på nett, eller og legge ut selfies hvor du viser mye hud? Hva hvis hun hadde vært overvektig, hadde de samme bildene vært ok? Skal ikke hun få lov til å ta bildene fordi hun har den kroppen hun har? For det er jo kropp det handler om! Vi kan snakke om vinkler osv, men det er fortsatt vinkelen av hennes kropp. Og si at dette har ingenting med kropp og gjøre mener jeg blir for dumt. Jeg sammenligner det med seksualiserte bilder fordi det er gjort et aktivt valg for å se tynnest mulig ut. Akkurat som seksualiserte bilder poseres og vinkles for å få stor rumpe (eksempel) så fremheves kragebein, fugleperspektiv og unaturlige poseringer for å få den «thinspo» stilen. Det er ikke spekulasjon å snakke om vinkler. Er man litt kjent med film/ foto så kjenner man igjen de forskjellige vinklene og hva det gjør med fremstillingen av motivet (her personen). Har du vært innom proana miljøet så vil du se at de har spesifikke vinkler de ofte bruker, og triks til poseringer for å fremheve bl.a. kragebein, ribbein osv. Med naturlig setting så mener jeg altså at man ikke sprer bena i en ukomfortabel posisjon, strammer skuldrene bakover, strekker halsen opp og frem, fremhever kragebein og alle andre poseringer som faktisk er ubehagelig å utføre (og man ikke hadde gjort om kameraet ikke var tilstede). Det er ikke et vanlig bilde når man velger å være i ukomfortable stillinger som kun er for å se tynnere ut. I tråden om Helene Drage ser du at poseringer for å gjøre seg tynnere får kraftig kritikk når det er overvektige som legger det ut også, men det blir en annen målgruppe hos IS med potensielle større konsekvenser. Det spesielle er jo også at IS er fullt klar over at dette er triggende, men poster opplysning og thinspo side ved side. Hun målretter seg ofte mot unge ved å skrive om tunge tema på en forståelig måte, og når så mange unge har et forstyrret syn på kropp og mental helse så blir dette en dårlig kombinasjon. IS må for all del legge ut bilder av seg selv, i private og offentlige settinger. Men, hun bør bli mer varsom om hva hun egentlig fremmer med poseringene/ vinklene hun aktivt velger. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 6. juni 2021 #424 Del Skrevet 6. juni 2021 Reagerer mest på selfier med tydelig bevisst vinkling av kamera og posering der hvor innholdet i posten ikke har noe sammenheng med bildet. Er ellers for at alle med kropp, være den liten eller stor, skal få plass i sosiale medier. MEN innhold/tekst skal passe til bildet. Ikke ta bilde av rumpa og skriv "god helg" liksom... Ikke at det var sikta not IS, mer generelt og rettet mot litt for mange treningsinfluensere. IS er dyktig og en viktig stemme, men dessverre syntes jeg troverdigheten svekkes veldig slik det er nå. Å jobbe, hjelpe andre og gjøre friske ting er absolutt viktig, men en må også være i stand til å ta vare på egen helse. Å ha anoreksi er ingens skyld, men det er vedkommendes ansvar å jobbe bevisst med det. Og det syntes jeg ikke det virker som om blir gjort her. Godt mulig det jobbes i kulissene, og det håper jeg. Håper vi får se en sterkere og lykkeligere IS som klarer å bruke erfaringene sine til noe fruktbart - ikke bare for andre men også for seg selv. Ulempen med å være i hennes posisjon er at hun har mye erfaring fra psykiatrien og selv er utdannet sykepleier. Å ta i mot råd og hjelp når en er ekspert selv er ikke enkelt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineDreams Skrevet 7. juni 2021 #425 Del Skrevet 7. juni 2021 (endret) I likhet med mange andre i dette forumet synes jeg selvsagt at IS skal få legge ut bilder av seg selv i sosiale medier - slik som alle andre - men jeg reagerer også veldig på poseringene og vinklene. Jeg kjenner igjen så mange av mine gamle favorittvinkler og -poseringer fra da jeg var dypt inni SF, det vil si de vinklene og poseringene som får en til å se aller tynnest ut. Og jeg synes det er ekstremt synd, fordi mange av tekstene hennes er veldig gode, men når de ligger under slike bilder ser jeg meg nødt til å styre unna. Noe jeg også synes er litt vanskelig å forholde meg til er hvordan hun får holde på tilsynelatende uten konstruktiv kritikk på SoMe. Så vidt jeg har kunnet se er kommentarfeltene hennes overveldende positive, og ingen av de andre store samfunnsdebattantene og kjendisene virker å se noe problematisk. Det er flere kloke, flinke samfunnsdebattantaer og kjendiser jeg rett og slett har måttet avfølge fordi de deler så mye av Ingeborgs innlegg på f.eks. stories. Selv om tekstene sikkert er kjempegode, så er det de (tilsynelatende) pro-ana-inspirerte bildene som popper opp og gir meg et slag i trynet. Etter å ha sjekket ut instragrammen til IS før jeg skrev dette innlegget, må jeg si at jeg rett og slett ble sjokkert av hvor mange bilder hun legger ut fra da hun var pasient og ekstremt undervektig. Jeg husker for noen år siden det var en debatt om hvorvidt SF-biografier er mer skadelige enn de er hjelpsomme, og da snakker vi kun om tekst - ikke bilder. I SF-recovery-miljøene jeg tidligere har vært innom på instagram er det nesten opplest og vedtatt at å legge ut slike bilder er skadelig for både en selv og følgerne sine. At hun kan dele så mye som er så ufattelig triggende for så mange, såpass ukritisk, føler jeg sier alt om hvor syk hun faktisk er og hvor problematisk det er at det er fortsatt er henne de inviterer for å snakke om skadelige slanketrender og kroppspress på TV. Endret 7. juni 2021 av KristineDreams Skrivefeil 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 7. juni 2021 #426 Del Skrevet 7. juni 2021 KristineDreams skrev (1 time siden): I likhet med mange andre i dette forumet synes jeg selvsagt at IS skal få legge ut bilder av seg selv i sosiale medier - slik som alle andre - men jeg reagerer også veldig på poseringene og vinklene. Jeg kjenner igjen så mange av mine gamle favorittvinkler og -poseringer fra da jeg var dypt inni SF, det vil si de vinklene og poseringene som får en til å se aller tynnest ut. Og jeg synes det er ekstremt synd, fordi mange av tekstene hennes er veldig gode, men når de ligger under slike bilder ser jeg meg nødt til å styre unna. Noe jeg også synes er litt vanskelig å forholde meg til er hvordan hun får holde på tilsynelatende uten konstruktiv kritikk på SoMe. Så vidt jeg har kunnet se er kommentarfeltene hennes overveldende positive, og ingen av de andre store samfunnsdebattantene og kjendisene virker å se noe problematisk. Det er flere kloke, flinke samfunnsdebattantaer og kjendiser jeg rett og slett har måttet avfølge fordi de deler så mye av Ingeborgs innlegg på f.eks. stories. Selv om tekstene sikkert er kjempegode, så er det de (tilsynelatende) pro-ana-inspirerte bildene som popper opp og gir meg et slag i trynet. Etter å ha sjekket ut instragrammen til IS før jeg skrev dette innlegget, må jeg si at jeg rett og slett ble sjokkert av hvor mange bilder hun legger ut fra da hun var pasient og ekstremt undervektig. Jeg husker for noen år siden det var en debatt om hvorvidt SF-biografier er mer skadelige enn de er hjelpsomme, og da snakker vi kun om tekst - ikke bilder. I SF-recovery-miljøene jeg tidligere har vært innom på instagram er det nesten opplest og vedtatt at å legge ut slike bilder er skadelig for både en selv og følgerne sine. At hun kan dele så mye som er så ufattelig triggende for så mange, såpass ukritisk, føler jeg sier alt om hvor syk hun faktisk er og hvor problematisk det er at det er fortsatt er henne de inviterer for å snakke om skadelige slanketrender og kroppspress på TV. Jeg tror det er viktig å ta høyde for at hun fortsatt er syk. Hun har jo snakket om tilbakefall under corona, og man vet jo ikke om dette tilbakefallet er gått over, eller om hun fortsatt sliter. Jeg tenker at hun må få gjøre jobben sin selv om hun er syk, og at hun kan få uttale seg om temaer i media uavhengig av hennes egen lidelse. Men jeg skjønner kritikken du kommer med her. Det er derimot et ganske sensitivt tema, og jeg tror det ville blitt ramaskrik om en av hennes mer kjente venner/kollegaer skulle konfrontere hun med dette på sosiale medier. At kommentarfeltene hennes er utelukkende positive kan også bety at hun sletter hat og andre kommentarer. Noe som bare er på sin plass. Om hun får pro-ana kommentarer er det jo også bra at hun sletter de. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineDreams Skrevet 7. juni 2021 #427 Del Skrevet 7. juni 2021 Almando skrev (40 minutter siden): Jeg tror det er viktig å ta høyde for at hun fortsatt er syk. Hun har jo snakket om tilbakefall under corona, og man vet jo ikke om dette tilbakefallet er gått over, eller om hun fortsatt sliter. Jeg tenker at hun må få gjøre jobben sin selv om hun er syk, og at hun kan få uttale seg om temaer i media uavhengig av hennes egen lidelse. Men jeg skjønner kritikken du kommer med her. Det er derimot et ganske sensitivt tema, og jeg tror det ville blitt ramaskrik om en av hennes mer kjente venner/kollegaer skulle konfrontere hun med dette på sosiale medier. At kommentarfeltene hennes er utelukkende positive kan også bety at hun sletter hat og andre kommentarer. Noe som bare er på sin plass. Om hun får pro-ana kommentarer er det jo også bra at hun sletter de. Jeg er helt enig i at hun må få gjøre jobben sin selv om hun er syk. Men, selv om man selvfølgelig skal ha medfølelse og empati for det en annen sliter med, så mener jeg at det at hun er syk ikke "unnskylder" vinklene, poseringene, og "throwback"-bildene. Jeg synes hun har et ekstra ansvar som en profilert person, uansett. Om hun ikke trigges av det selv, ville det overraske meg veldig om hun, som har slitt med dette så lenge, ikke er klar over hvordan veldig mange andre trigges av slike ting. Men det er forsåvidt veldig sant det du sier, om at det hadde vært merkelig om noen andre offentlige personer skulle konfrontert henne med dette PÅ SoMe. Det hadde jo vært mer naturlig å ta privat. Og det er klart, det kan hende at noen faktisk har snakket med henne om dette privat, men at hun ikke er enig og da velger å fortsette med å poste slik hun gjør. Det var mest ment som en liten følelsesmessig utblåsning fra min side, over hvordan folk kommenterer hvor utrolig fantastisk bra det hun skriver er, og deler og slenger disse bildene opp i stories, uten å være klar over at lignende bilder fjernes fra insta fordi det er pro-ana content. Det bare føles så unødvendig, og gjør at en eller så nyttig profil for mange blir vanskelig å forholde seg til. Jeg er også helt enig i at å slette regelrett hat og pro-ana kommentarer er på sin plass og viktig. Så lenge man ikke sletter alt av kritikk (det vil si kritikk som er skrevet på en saklig måte og ikke kvalifiserer som hat) er jeg helt cool med det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokofilla Skrevet 9. juni 2021 #428 Del Skrevet 9. juni 2021 Anoreksi er en form for selvskading. Hva hvis hun kuttet seg isteden? Hva hvis armene hennes var fulle av sår, sting og arr? Skulle hun da også få vise bilder av kroppen sin som den er i den rollen hun har som journalist og påvirker? Anoreksi og selvskading i form av kutting har i bunn og grunn de samme mekanismene, men forskjellig uttrykk. Som samfunn godtar vi lettere anoreksi fordi det å være tynn og ha selvkontroll er et ideal vi strekker oss etter. Bilder av selvskading kan være ekstremt triggende for mange, akkurat slik som bilder av en anorektiker kan være ekstremt triggende for mange. Nå er det sånn at alle vet at Ingeborg har og har hatt anoreksi. Alle så at hun hadde fått tilbakefall før hun selv bekreftet det. Ingeborg viser ikke bare en tynn kropp, men hun viser en anorektisk kropp (som hun selv bekrefter ved å si at hun er syk igjen). Derfor kan hun gjerne kle på seg litt mer til hun har kommet seg ut av anoreksiklørne igjen. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almando Skrevet 9. juni 2021 #429 Del Skrevet 9. juni 2021 Krokofilla skrev (6 timer siden): Anoreksi er en form for selvskading. Hva hvis hun kuttet seg isteden? Hva hvis armene hennes var fulle av sår, sting og arr? Skulle hun da også få vise bilder av kroppen sin som den er i den rollen hun har som journalist og påvirker? Anoreksi og selvskading i form av kutting har i bunn og grunn de samme mekanismene, men forskjellig uttrykk. Som samfunn godtar vi lettere anoreksi fordi det å være tynn og ha selvkontroll er et ideal vi strekker oss etter. Bilder av selvskading kan være ekstremt triggende for mange, akkurat slik som bilder av en anorektiker kan være ekstremt triggende for mange. Nå er det sånn at alle vet at Ingeborg har og har hatt anoreksi. Alle så at hun hadde fått tilbakefall før hun selv bekreftet det. Ingeborg viser ikke bare en tynn kropp, men hun viser en anorektisk kropp (som hun selv bekrefter ved å si at hun er syk igjen). Derfor kan hun gjerne kle på seg litt mer til hun har kommet seg ut av anoreksiklørne igjen. Jeg syns ikke det er rettferdig å sammenligne en sykelig undervektig kropp med sår og arr etter selvskading. Jeg har arr på lårene mine etter selvskading, mener du virkelig at jeg skal dekke til beina mine i offentlighet for å skåne andre? Om jeg legger ut et bilde av meg i helfigur hvor man ser lårene og arrene, så er jeg ansvarlig for andres psykiske helse og skyld i at andre kan finne på å kutte seg igjen? Og ikke kom her å fortell meg at det er noe annet, for det er det ikke. Syns det er dumt du har fått så mange likes på dette innlegget her. Du ber rett og slett de som har slitt og sliter, om å gjemme seg til de er bra igjen. Det er ikke sånn det fungerer. Ingeborg kan ikke bare logge av og ikke vise seg frem til hun har blitt frisk og fått en "normal" kropp. Den siste kommentaren der, som jeg har uthevet.... Sånt er ikke greit å si, syns jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokofilla Skrevet 9. juni 2021 #430 Del Skrevet 9. juni 2021 Almando skrev (1 minutt siden): Jeg syns ikke det er rettferdig å sammenligne en sykelig undervektig kropp med sår og arr etter selvskading. Jeg har arr på lårene mine etter selvskading, mener du virkelig at jeg skal dekke til beina mine i offentlighet for å skåne andre? Om jeg legger ut et bilde av meg i helfigur hvor man ser lårene og arrene, så er jeg ansvarlig for andres psykiske helse og skyld i at andre kan finne på å kutte seg igjen? Og ikke kom her å fortell meg at det er noe annet, for det er det ikke. Syns det er dumt du har fått så mange likes på dette innlegget her. Du ber rett og slett de som har slitt og sliter, om å gjemme seg til de er bra igjen. Det er ikke sånn det fungerer. Ingeborg kan ikke bare logge av og ikke vise seg frem til hun har blitt frisk og fått en "normal" kropp. Den siste kommentaren der, som jeg har uthevet.... Sånt er ikke greit å si, syns jeg. Jeg skriver i innlegget mitt at hun i rollen som journalist og påvirker bør tenke over om bildene hun deler av kroppen sin er hensiktsmessige for oss og for henne. Jeg håper hun på privaten kler seg i det hun vil og er på stranda i bikini. Jeg ønsker ikke at hun skal skjule seg, men er det nødvendig i den offentlige rollen hun har? Jeg har selv kroppen full av arr etter selvskading. Jeg jobber med barn og jeg skjuler bevisst arrene mine når jeg er på jobb. Når jeg ikke er på jobb så skjuler jeg de ikke. Noen ganger kan det være fornuftig å skjule tegn på sykdom, men det betyr ikke at man skal skamme seg. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flytendesåpe Skrevet 9. juni 2021 #431 Del Skrevet 9. juni 2021 Almando skrev (2 timer siden): Jeg syns ikke det er rettferdig å sammenligne en sykelig undervektig kropp med sår og arr etter selvskading. Jeg har arr på lårene mine etter selvskading, mener du virkelig at jeg skal dekke til beina mine i offentlighet for å skåne andre? Om jeg legger ut et bilde av meg i helfigur hvor man ser lårene og arrene, så er jeg ansvarlig for andres psykiske helse og skyld i at andre kan finne på å kutte seg igjen? Og ikke kom her å fortell meg at det er noe annet, for det er det ikke. Syns det er dumt du har fått så mange likes på dette innlegget her. Du ber rett og slett de som har slitt og sliter, om å gjemme seg til de er bra igjen. Det er ikke sånn det fungerer. Ingeborg kan ikke bare logge av og ikke vise seg frem til hun har blitt frisk og fått en "normal" kropp. Den siste kommentaren der, som jeg har uthevet.... Sånt er ikke greit å si, syns jeg. Uenig med deg. Det handler om den påvirkningskraften enhver influencer/offentlig person sitter med. Hun er utrolig dyktig til å kiritsere andre for alt mellom himmel og jord nettopp fordi de er offentlige personer og har mange følgere. Hun er offentlig og har flere tusen følgere så hun har et _ansvar_ hun kan ikke gjemme seg bak " jeg er syk derfor kan jeg poste hva enn jeg vil" på samme måte som andre offentlige personer ikke kan gjemme seg bak psykisk sykdom som en årsak til at de har tatt plastiske operasjoner, forskjellen er at de kanskje reklamerer for rumpeplastikk mens Ingeborg viser det klart og tydelig i bilder, bilder som noen ganger ikke har noe som helst relevans med teksten. Hva har åpen munn og "søvnig" pose med vaksiner å gjøre? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Trolltunga Skrevet 10. juni 2021 Populært innlegg #432 Del Skrevet 10. juni 2021 Det er dette jeg føler er problemet - at bilder skal tilsynelatende vise så tynn kropp som mulig. Hun som er så bevisst på å være korrekt i debatt og kritisk til at andre påvirkes av influensere etc., her er det enten reell ubevissthet som snakker, eller sykdommen som overstyrer fornuften til å forstå at bilder i slike vinkler ikke fremmer særlig mye sunt. Blir en dobbeltmoral her, synes jeg. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg GhostHug Skrevet 10. juni 2021 Populært innlegg #433 Del Skrevet 10. juni 2021 Trolltunga skrev (3 minutter siden): Det er dette jeg føler er problemet - at bilder skal tilsynelatende vise så tynn kropp som mulig. Hun som er så bevisst på å være korrekt i debatt og kritisk til at andre påvirkes av influensere etc., her er det enten reell ubevissthet som snakker, eller sykdommen som overstyrer fornuften til å forstå at bilder i slike vinkler ikke fremmer særlig mye sunt. Blir en dobbeltmoral her, synes jeg. Dette er et textbook pro-ana bilde. Dere som til nå har sagt dere ikke ser forskjellen på Ingeborg sine bilder og «alle andre slanke» som poster normale bilder av kroppen sin med lite klær, bør iallfall etter dette bildet forstå hva vi prøver å si. Her er det to tykke streker under, det skriker alvorlig syk. Jeg håper Ingeborg får god hjelp, for denne sykdommen er brutal og nådeløs. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 10. juni 2021 #434 Del Skrevet 10. juni 2021 Uff, fikk vondt av å se på Instagram storyen hennes! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 10. juni 2021 #435 Del Skrevet 10. juni 2021 Hva tenker dere om dette fra våren 2018? Poseringen altså 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 10. juni 2021 #436 Del Skrevet 10. juni 2021 (endret) Jeg syns at Aftenposten burde være forsiktige med å tillat denne kombinasjonen av journalist og influenser. Endret 10. juni 2021 av Hallepalle2 Fjernet deler av teksten som jeg angret på 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 10. juni 2021 #437 Del Skrevet 10. juni 2021 n_97 skrev (1 time siden): Hva tenker dere om dette fra våren 2018? Poseringen altså Dette er et normalt bilde av en tynn person, her ser jeg ingen pro-ana posering. Trolltunga skrev (3 timer siden): Det er dette jeg føler er problemet - at bilder skal tilsynelatende vise så tynn kropp som mulig. Hun som er så bevisst på å være korrekt i debatt og kritisk til at andre påvirkes av influensere etc., her er det enten reell ubevissthet som snakker, eller sykdommen som overstyrer fornuften til å forstå at bilder i slike vinkler ikke fremmer særlig mye sunt. Blir en dobbeltmoral her, synes jeg. Dette er et pro-ana bilde. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri Ja Skrevet 10. juni 2021 #438 Del Skrevet 10. juni 2021 Hallepalle2 skrev (49 minutter siden): Jeg syns at Aftenposten burde være forsiktige med å tillat denne kombinasjonen av journalist og influenser. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri Ja Skrevet 10. juni 2021 #439 Del Skrevet 10. juni 2021 n_97 skrev (2 timer siden): Hva tenker dere om dette fra våren 2018? Poseringen altså n_97 skrev (2 timer siden): Hva tenker dere om dette fra våren 2018? Poseringen altså Syns du det er greit å dra frem ett bilde fra 2018 …. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 10. juni 2021 #440 Del Skrevet 10. juni 2021 Hun har virkelig min sympati. Dette er trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå