Boogie Skrevet 29. september 2005 Forfatter #181 Del Skrevet 29. september 2005 Flott kjole!!! Gratulerer!!! ← Takk Koselig med besøk Corazon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 29. september 2005 #182 Del Skrevet 29. september 2005 Innom en . Ha en fin kveld. Ser ut som det er blitt svar på fugle/risproblemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 29. september 2005 Forfatter #183 Del Skrevet 29. september 2005 Vi må jo tenke på fuglene med smulene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 30. september 2005 Forfatter #184 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Toastmasteren er på plass Det ble førstevalget!! Det er da sjefen til sambo som skal holde styr på oss Han er bare så herlig og munter den fyren der. Må sies at vi er en del sammen, så vi kjenner hverandre godt hele den gjengen(10 stk med følge) på jobben til sambo.. Så deilig å ha det i boks Endret 30. september 2005 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
methea Skrevet 30. september 2005 #185 Del Skrevet 30. september 2005 Hei! Måtte jo innom deg og se hva for en du er! Gratulerer med nydelig kjole! Kjempeflott er den! Ser ut til at vi er ca likt med planlegging hittil, men for min del har det hele stoppet litt opp. Hverdagen er så dominerende i perioder, men skal skifte fokus igjen nå. Her inne er det jo så mange med gode ideer og forslag, en kan jo ikke la være å tenke bryllup! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 30. september 2005 #186 Del Skrevet 30. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #187 Del Skrevet 30. september 2005 Så deilig å ha toastmaster i boks. Vi fikk 3.valget vårt på toastmaster og var vel egentlig litt skeptiske til hvordan det ville gå. Da vi hadde møte med han en uke før bryllupet hadde han ikke begynt å forberede seg engang Men det gikk kjempefint, han var litt morsom uten å være overmorsom, og hadde fin kontroll på middagen og alle talerne. Kunne ikke vært bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 30. september 2005 Forfatter #188 Del Skrevet 30. september 2005 Hei! Måtte jo innom deg og se hva for en du er! Gratulerer med nydelig kjole! Kjempeflott er den! Ser ut til at vi er ca likt med planlegging hittil, men for min del har det hele stoppet litt opp. Hverdagen er så dominerende i perioder, men skal skifte fokus igjen nå. Her inne er det jo så mange med gode ideer og forslag, en kan jo ikke la være å tenke bryllup! :rosasmil: ← Ja, her er det bare å snappe opp idèer, mye fint å se på også Jeg har også hatt en rolig periode hva gjelder bryllupsplanlegging. Men nå som vi er ferdig med september(hektisk måned), vil det nok ta seg opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 30. september 2005 Forfatter #189 Del Skrevet 30. september 2005 Så deilig å ha toastmaster i boks. Vi fikk 3.valget vårt på toastmaster og var vel egentlig litt skeptiske til hvordan det ville gå. Da vi hadde møte med han en uke før bryllupet hadde han ikke begynt å forberede seg engang Men det gikk kjempefint, han var litt morsom uten å være overmorsom, og hadde fin kontroll på middagen og alle talerne. Kunne ikke vært bedre ← Hadde han ikke???? Gosj, da hadde jeg gruet meg som brud..Godt det gikk bra da, og at dagen ble vellykket Heidi!!! Jeg hadde en mnd på meg før jeg skulle være toastmaster, og det trengte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 30. september 2005 Forfatter #190 Del Skrevet 30. september 2005 ← En god til deg også Jettes!!! Godt vi fant ut hva røstipoteter var for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 30. september 2005 #191 Del Skrevet 30. september 2005 Kjekt at du har funnet toastmaster. Det er jo så viktig med en dyktig toastmaster. Ha en "smulefri" dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 30. september 2005 #192 Del Skrevet 30. september 2005 En god til deg også Jettes!!! Godt vi fant ut hva røstipoteter var for noe ← Jepp Hva skulle jeg gjort uten deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 30. september 2005 #193 Del Skrevet 30. september 2005 Oj, toastmaster i boks, grattis! Tror vi skal spørre om det i helga, hvis onkelen til min kjære er hjemme.. spennende! Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 30. september 2005 Forfatter #194 Del Skrevet 30. september 2005 Kjekt at du har funnet toastmaster. Det er jo så viktig med en dyktig toastmaster. Ha en "smulefri" dag . ← Takk for det høstdamen Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 30. september 2005 Forfatter #195 Del Skrevet 30. september 2005 Jepp Hva skulle jeg gjort uten deg ← Godt vi har hverandre, og mange andre til som kan være med å hjelpe med å finne svar på mange spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 30. september 2005 Forfatter #196 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Oj, toastmaster i boks, grattis! Tror vi skal spørre om det i helga, hvis onkelen til min kjære er hjemme.. spennende! Håper du får ei fin helg! ← Har mast på sambo flere ganger om han har fått spurt. Så igår kveld fikk jeg vite at nå var det i boks!!! Godt med alt som er ok Håper dere får et positivt svar i helga da Litjtuppa!! Ønsker deg iallefall en god helg Endret 30. september 2005 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #197 Del Skrevet 30. september 2005 Grattis med toastmaster!!! (vi manglar framleis vår.... mon tro om vi skal sette ut ei etterlysing på nettsida vår.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 30. september 2005 #198 Del Skrevet 30. september 2005 grattis med toastmaster!! Vi har ikke fikset det enda. Men er vel noe vi må begynne å få avklart. Et spørsmål i den forbindelse... Tilbyr dere toastmaster noe for å gjøre jobben? God-helg- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 30. september 2005 #199 Del Skrevet 30. september 2005 Gratulerer så mye med toastmaster i boks! Toastmaster i boks ja... hermetisk da tenker jeg.. Det høres jo ut som at planleggingen er godt i rute, og det er jo alltid en bra ting! Kos deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 30. september 2005 Forfatter #200 Del Skrevet 30. september 2005 Grattis med toastmaster!!! (vi manglar framleis vår.... mon tro om vi skal sette ut ei etterlysing på nettsida vår.... ) ← Syns jeg ser teksten for meg; Toastmaster med selskapserfaring osv.....søkes :grine2: Herlig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg