Gå til innhold

Nyfødt gaver, hva liker du å få?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjemmestrikk var det aller koseligste!

 

Andre gaver som ble mye brukt: ullteppe til baby, ulldress, vognpose, basic klær som omslagsbodyer osv. 

Når det gjelder klær så skriver jeg under på at det ikke er vits i å kjøpe klær som brukes måneder i tid. 57-62 er kanskje de aller safeste størrelsene for babyer som ikke er født ennå (ikke alle passer inn i 50 og noen bruker lang tid på å passe inn i 68) med tanke på sesong.

Ellers så må jeg innrømme at man fort får MYE babyklær, enten i gave eller arv, så personlig synes jeg det er kjekkere å få færre plagg, men med litt mer kvalitet enn å få en megagave. Fikk en 10-pakk med bodyer av noen til min andre baby og hadde allerede klær fra første også, så rakk jo ikke å bruke alt. Trenger ikke å bruke mye penger liksom, men bedre å kjøpe ett ullplagg (hvis sesongen er rett) enn 10 bomullsplagg. 

 

Anonymkode: d6823...10f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.4.2020 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Nr1 babyteppe

Nr2 middag/bakverk

Anonymkode: fce2b...88b

Helt enig!

Anonymkode: 5a22d...14d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk baby i september, fikk blant annet tre ulltepper. Gull verdt alle. Et i babynest, et lite, heklet til å ha over ham på ettermiddagsluren, og et til å dekke åpning i vogna mot sol feks. 

Anonymkode: eff54...05a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk baby i september, fikk blant annet tre ulltepper. Gull verdt alle. Et i babynest, et lite, heklet til å ha over ham på ettermiddagsluren, og et til å dekke åpning i vogna mot sol feks. 

Anonymkode: eff54...05a

Ulltepper er virkelig gull 🤩 

Et lite apropos bare; åpningen på vognen bør aldri dekkes til! Det kan bli veldig varmt, veldig fort og det kan også forårsake opphopning av co2 selv om det er hull i teppet. Helsetepper skal heller ikke foran selv om de er masse hull i feks. 

Anonymkode: 50e06...b9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk baby i september, fikk blant annet tre ulltepper. Gull verdt alle. Et i babynest, et lite, heklet til å ha over ham på ettermiddagsluren, og et til å dekke åpning i vogna mot sol feks. 

Anonymkode: eff54...05a

https://www.p4.no/nyheter/--livsfarlig-a-dekke-til-barnevogn/artikkel/620118/

Anonymkode: a156a...e56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare ser for meg at om jeg gir noe hjemmelaget til min svigerinne så kommer det ikke til å være bra nok. Hun har en tendens til å finne negative i alt sånt. 

Anonymkode: eecb3...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...