Gå til innhold

(Hvor mange ganger) kommer dere på et ligg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er vanlig? Har venninner som snakker om 2-3 orgasmer hver gang. Jeg kommer gjerne én gang med typen, men ganske ofte kommer jeg ikke i det hele tatt. Kom to ganger en gang på et ONS, men det var bare skjedd den ene gangen..

Anonymkode: 784c1...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er vanlig? Har venninner som snakker om 2-3 orgasmer hver gang. Jeg kommer gjerne én gang med typen, men ganske ofte kommer jeg ikke i det hele tatt. Kom to ganger en gang på et ONS, men det var bare skjedd den ene gangen..

Anonymkode: 784c1...3d2

mann her. jeg har ligget med nesten 100 kvinner over en periode på 10 år. alle forskjellige, både rase, kroppstype osv. jeg vil si at alle kvinner er forskjellige og det er dere. det gjelder der nede også. noen er supersensitive og kommer bare jeg blåser på klitten, mens andre må ha både dildo i fitta og ræven opg hånd på klitten samtidig for å komme en gang.

jeg tror nok du er sist nevnte som er mindre sensitiv der nede og det er helt normalt, at det er litt vanskeliger for deg å komme. de 2 siste jeg har vært sammen med har f.eks vært slik. helt motsatte. hun første var kjempetrang og uansett hvor mye jeg durte på kjørte kuken inn som en rakett der og fingret henne samtidig, så tok det kanskje 20 min med penetrering før hun kom og det var slitsomt

hun andre som jeg nylig var sammen med var vid der nede. hun hadde født barn. men hun kom hele tiden av ingenting. første gang jeg traff henne bare gnikket jeg litt på skritet hennes med armen, utenfor tightsen og hun kom 2-3 ganger. når vi hadde vanlig sex også så sprutet hun flere ganger og kom hele tiden

så det er heltr normalt kjære deg. jeg vil anbefale deg å fokusere på klitoris vist du vil prøve å få flere eller sterke orgasmer

du kan f.eks kjøpe denne    https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/womanizer-duo-black/

dette er en vibrator, det er ikek selve penetreringen du kommer fra, det er trykkbølgene mot klitten du kommer til å få sinnsyke orgasmer. det er en tut der du skal press mot klitten og trykke på knappen, da sender den vibrasjoner mot klitten og under. dette har fått alle , til og med de vanskeligste til å komme mange ganger. du kan spørre om han vil bruke den med deg etter sex, det funker, da er du allerede klar

vil advare deg om å ikke bruke den for mye. går rykter om at man blir mindre sensitiv der nede om man bruker den for ofte

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han du er sammen med ikke gir deg orgasme så er du sammen med en som er dårlig i senga. 

Jeg har ligget med en del uten orgasme eller bare en orgasme som jeg tvinger frem, mens de gode elskerne jeg sparer på og velger som kjæreste får jeg 2-7 orgasmer med. 

Anonymkode: 53c78...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis han du er sammen med ikke gir deg orgasme så er du sammen med en som er dårlig i senga. 

Jeg har ligget med en del uten orgasme eller bare en orgasme som jeg tvinger frem, mens de gode elskerne jeg sparer på og velger som kjæreste får jeg 2-7 orgasmer med. 

Anonymkode: 53c78...f45

Er det så enkelt altså? Jeg kan liksom ikke se for meg hvordan det skal kunne skje meg.

Anonymkode: 784c1...3d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som regel ferdig etter en orgasme.. Trenger litt tid på å bli klar igjen, blir ekstremt sensitiv og vil IKKE at han har direkte kontakt med klitoris etter orgasme. De fleste vil som regel prøve å få meg til å komme flere ganger men en orgasme holder massevis for meg 😅

Anonymkode: 6eebd...bda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er forskjellige. Det ser du bare på postene som postes her. 

Jeg kommer hver gang. Og etterpå trenger jeg litt tid før han kan ta direkte på klitoris igjen. Det kan ta litt tid før neste orgasme kommer. Men det er fordi jeg er anspent og redd for at den følsomme klitten skal bli for hardt behandlet. Jeg klarer å komme 2-8 ganger når jeg onanerer. Men da gjør jeg det jo selv og vet nøyaktig hvordan jeg vil ha det. For det er forskjell fra gang til gang. 

Er det som er vanskelig, det er forskjell fra gang til gang. Så om kjæresten gjør riktig en gang, kan det være feil neste gang. 

Anonymkode: 215d7...899

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver gang og 1-2 ganger.

Prøvd å stimulere klitoris mens dere har sex? Det funker veldig bra her.

Anonymkode: 81523...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

0

🧡Det er så ondt å se💭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang. Men dessverre som oftest etter at han er ferdig.. Syns ikke det er like gøy, for da er jo han tilfredsstilt og det er liksom mer sånn..  Nå skal hun komme også. Føles litt fremtvunget.

Anonymkode: 3f1d6...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gang. Men dessverre som oftest etter at han er ferdig.. Syns ikke det er like gøy, for da er jo han tilfredsstilt og det er liksom mer sånn..  Nå skal hun komme også. Føles litt fremtvunget.

Anonymkode: 3f1d6...e81

Ganske normal følelse for mange av oss menn, som vet at vi er ferdige når vi har kommet.  "nå har hun fått sitt, så nå ligger hun bare her med rumpa i været, og venter på at jeg skal bli ferdig" . 

Det du gjør feil, er å ikke kreve ditt på forhånd.  

Anonymkode: 789c8...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han du er sammen med ikke gir deg orgasme så er du sammen med en som er dårlig i senga. 

Jeg har ligget med en del uten orgasme eller bare en orgasme som jeg tvinger frem, mens de gode elskerne jeg sparer på og velger som kjæreste får jeg 2-7 orgasmer med. 

Anonymkode: 53c78...f45

Det er bullshit. Jeg har aldri noen gang "fått" orgasme av en mann(eller dame), og det har ingenting med dem å gjøre. Alle eksene mine har hatt utrolig stamina, de har gått ned på meg, jeg har vært gjennom hver eneste sexstilling med alle, og pikken til kjæresten er tykkere enn håndleddet mitt så det handler ikke om det heller. Jeg har hatt sex i 10 år og ikke en eneste mann har fått meg til å komme - men de tror sikkert det selv. Jeg kan helt fint komme mens vi har sex liksom, men jeg må HELT SELV vinkle meg akkurat riktig og variere tempoet slik bare jeg kan kjenne er passelig. Det varierer omtrent fra dag til dag. Kan helt fint komme 4-5 ganger når jeg gidder, men det er ingenting mannen kan gjøre med det. 

Anonymkode: c2fb8...27a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feil

Endret av bullehurk
sitering kom på feil sted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange som han lar meg. 
Gjerne et sted mellom 10 og 30. 

Anonymkode: cd97f...f21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det er sex for begge. Så kommer jeg flere ganger, type 5-10 ganger. 

Er det en rask ridetur kommer jeg ikke. 

 

Anonymkode: 32f07...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er som regel ferdig etter en orgasme.. Trenger litt tid på å bli klar igjen, blir ekstremt sensitiv og vil IKKE at han har direkte kontakt med klitoris etter orgasme. De fleste vil som regel prøve å få meg til å komme flere ganger men en orgasme holder massevis for meg 😅

Anonymkode: 6eebd...bda

Samme som meg. Kan ta en runde to etter en pause. Men uaktuelt noe før.

Anonymkode: 93927...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bullshit. Jeg har aldri noen gang "fått" orgasme av en mann(eller dame), og det har ingenting med dem å gjøre. Alle eksene mine har hatt utrolig stamina, de har gått ned på meg, jeg har vært gjennom hver eneste sexstilling med alle, og pikken til kjæresten er tykkere enn håndleddet mitt så det handler ikke om det heller. Jeg har hatt sex i 10 år og ikke en eneste mann har fått meg til å komme - men de tror sikkert det selv. Jeg kan helt fint komme mens vi har sex liksom, men jeg må HELT SELV vinkle meg akkurat riktig og variere tempoet slik bare jeg kan kjenne er passelig. Det varierer omtrent fra dag til dag. Kan helt fint komme 4-5 ganger når jeg gidder, men det er ingenting mannen kan gjøre med det. 

Anonymkode: c2fb8...27a

Altså, skal ikke sex være samarbeid? Partnerens orgasme er vel et felles ansvar? Sånn sett har ingen kvinne noen gang gitt meg orgasme, i større eller mindre grad må jeg jobbe for den selv. Og det er helt greit :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...