Gå til innhold

(Hvor mange ganger) kommer dere på et ligg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske normal følelse for mange av oss menn, som vet at vi er ferdige når vi har kommet.  "nå har hun fått sitt, så nå ligger hun bare her med rumpa i været, og venter på at jeg skal bli ferdig" . 

Det du gjør feil, er å ikke kreve ditt på forhånd.  

Anonymkode: 789c8...f91

Hvis jeg kommer først, så er jeg jo fortsatt gira på å fortsette sexen. Er fortsatt kåt. Så det stemmer nok ikke for alle, på samme måte som mange menn gjerne kan leve seg inn i det at kvinnen skal komme, selv når de har kommet selv. Handler om man føler at den andre ønsker det og syns det er deilig å tilfredsstille deg, eller om de gir følelsen av at nå må du også bli ferdig..

Men kan kanskje bli flinkere til å være den som kommer først, blir bare utålmodig og vil ha pikken inn i meg 😅 

Anonymkode: 3f1d6...e81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvorfor, men sex er veldig annerledes med han jeg er med nå. Han har faktisk litt mindre kuk enn eksen, men kukhodet er større. Det er mer wow-følelse akkurat når han går inn i meg og gjennom hele sexen-egentlig. Men det er veldig mykt. Kanskje pga kjemien mellom oss. Det er ikke skuffende. Bare annerledes. Jeg kan ikke helt forklare det. Men det er veldig avhengighetsskapende. Selv om han ikke alltid varer så lenge at jeg kommer av bare det. Han kommer ikke for tidlig altså, bare blir lett myk igjen. Det hender han blir hard igjen av å kysse. Så er det på an igjen. Han har også begynt å skjønne at han kan bruke hender på meg. Han er flink til å sette av tid til sex. Mye tid. 

Mens med eksen var det mer sånn at det bygde seg opp jevnt og trutt og jeg kom hardt 1-2 ganger. Han var lenger og hardere. Mer sånn at jeg blei "tatt". Vi hadde også mer/oftere sex, og mer kjappiser. 

Anonymkode: 27f07...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 ganger...
Jeg tror ikke jeg har hatt en partner som er god i senga. Har vært mye fokus på han, og generelt lite fokus på meg.
Tror jeg har utviklet en forsvarsmekaniske siste åra, for selv om jeg kan komme på egenhånd, så klarer jeg ikke komme (selv ved mekanisk hjelp) når partneren min er til stede.

Bonus for min partner er at jeg kan mine ting ut over det vanlige, så jeg har pleid å få mye skryt og alle har blitt sjokkert over at de kunne så lite om seg selv.

Anonymkode: 8a2be...553

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han du er sammen med ikke gir deg orgasme så er du sammen med en som er dårlig i senga. 

Jeg har ligget med en del uten orgasme eller bare en orgasme som jeg tvinger frem, mens de gode elskerne jeg sparer på og velger som kjæreste får jeg 2-7 orgasmer med. 

Anonymkode: 53c78...f45

tipper du er tidlig i 20 årene ?

alle er forskjellige der nede , både kvinner og menn og at man ikke oppnår orgasme har lite med den andre å gjøre. Kvinner har mye vanskeligere for å nå klimaks og noen er både dypere, mindre sensitiv og kommer kun ved direkte stimulering på klitoris. du høres ut som en fjortiss

Anonymkode: 902b4...6c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvorfor, men sex er veldig annerledes med han jeg er med nå. Han har faktisk litt mindre kuk enn eksen, men kukhodet er større. Det er mer wow-følelse akkurat når han går inn i meg og gjennom hele sexen-egentlig. Men det er veldig mykt. Kanskje pga kjemien mellom oss. Det er ikke skuffende. Bare annerledes. Jeg kan ikke helt forklare det. Men det er veldig avhengighetsskapende. Selv om han ikke alltid varer så lenge at jeg kommer av bare det. Han kommer ikke for tidlig altså, bare blir lett myk igjen. Det hender han blir hard igjen av å kysse. Så er det på an igjen. Han har også begynt å skjønne at han kan bruke hender på meg. Han er flink til å sette av tid til sex. Mye tid. 

Mens med eksen var det mer sånn at det bygde seg opp jevnt og trutt og jeg kom hardt 1-2 ganger. Han var lenger og hardere. Mer sånn at jeg blei "tatt". Vi hadde også mer/oftere sex, og mer kjappiser. 

Anonymkode: 27f07...e3f

dvs han første kjæresten din var mer hardhendt og han nye er litt mindre aggresiv. same story diffrent wrapping. har hørt denne tusen ganger. tror de fleste kvinner liker en mann som tar styringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.4.2020 den 10.46, AnonymBruker skrev:

Hvis han du er sammen med ikke gir deg orgasme så er du sammen med en som er dårlig i senga. 

Jeg har ligget med en del uten orgasme eller bare en orgasme som jeg tvinger frem, mens de gode elskerne jeg sparer på og velger som kjæreste får jeg 2-7 orgasmer med. 

Anonymkode: 53c78...f45

👍  Som jeg skulle ha skrevet det selv.    :5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2020 den 10.03, Daman90 skrev:

mann her. jeg har ligget med nesten 100 kvinner over en periode på 10 år. alle forskjellige, både rase, kroppstype osv. jeg vil si at alle kvinner er forskjellige og det er dere. det gjelder der nede også. noen er supersensitive og kommer bare jeg blåser på klitten, mens andre må ha både dildo i fitta og ræven opg hånd på klitten samtidig for å komme en gang.

jeg tror nok du er sist nevnte som er mindre sensitiv der nede og det er helt normalt, at det er litt vanskeliger for deg å komme. de 2 siste jeg har vært sammen med har f.eks vært slik. helt motsatte. hun første var kjempetrang og uansett hvor mye jeg durte på kjørte kuken inn som en rakett der og fingret henne samtidig, så tok det kanskje 20 min med penetrering før hun kom og det var slitsomt

hun andre som jeg nylig var sammen med var vid der nede. hun hadde født barn. men hun kom hele tiden av ingenting. første gang jeg traff henne bare gnikket jeg litt på skritet hennes med armen, utenfor tightsen og hun kom 2-3 ganger. når vi hadde vanlig sex også så sprutet hun flere ganger og kom hele tiden

så det er heltr normalt kjære deg. jeg vil anbefale deg å fokusere på klitoris vist du vil prøve å få flere eller sterke orgasmer

du kan f.eks kjøpe denne    https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/womanizer-duo-black/

dette er en vibrator, det er ikek selve penetreringen du kommer fra, det er trykkbølgene mot klitten du kommer til å få sinnsyke orgasmer. det er en tut der du skal press mot klitten og trykke på knappen, da sender den vibrasjoner mot klitten og under. dette har fått alle , til og med de vanskeligste til å komme mange ganger. du kan spørre om han vil bruke den med deg etter sex, det funker, da er du allerede klar

vil advare deg om å ikke bruke den for mye. går rykter om at man blir mindre sensitiv der nede om man bruker den for ofte

Hvem av de 2 vil du helst ligge med en gang til om du må velge?:)

Anonymkode: 98a3b...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer 1-2 ganger. Sjelden gang 3. Jeg Kan oppnå opp til 3. Etter d sliten

Anonymkode: cfa7c...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri... Har kommet under samleie med èn. Det var min første partner og jeg tror det var korte klitorisorgasmer ved at jeg red og gnidde meg på ham. Siden da har det aldri skjedd. Føler jeg går glipp av noe fantastisk :(

Anonymkode: d3519...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

0 ganger...
Jeg tror ikke jeg har hatt en partner som er god i senga. Har vært mye fokus på han, og generelt lite fokus på meg.
Tror jeg har utviklet en forsvarsmekaniske siste åra, for selv om jeg kan komme på egenhånd, så klarer jeg ikke komme (selv ved mekanisk hjelp) når partneren min er til stede.

Bonus for min partner er at jeg kan mine ting ut over det vanlige, så jeg har pleid å få mye skryt og alle har blitt sjokkert over at de kunne så lite om seg selv.

Anonymkode: 8a2be...553

Signerer den!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2020 den 13.59, AnonymBruker skrev:

Så mange som han lar meg. 
Gjerne et sted mellom 10 og 30. 

Anonymkode: cd97f...f21

Blir omtrent forbanna av å lese at det kan være så enkelt for noen...

Anonymkode: d3519...ca3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2020 den 13.59, AnonymBruker skrev:

Så mange som han lar meg. 
Gjerne et sted mellom 10 og 30. 

Anonymkode: cd97f...f21

Dett tror jeg ikke på i de hele tatt... Hvor mange sekunder varer orgasmene dine siden du rekker å komme opp til 30 ganger på en økt? Eller bruker du flere timer hver gang du har sex?

Anonymkode: 36206...d0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på hvor lenge han "holder ut". Kan styre selv hvor mange ganger jeg vil komme. Har jeg først kommet i mål én gang, blir de neste lettere. Kommer som pærler på en snor.

Men gidder ikke fortsette etter at han har kommet, det er kjedelig. Noen ganger er det så sensitivt at jeg kommer nesten med en gang jeg berører der nede (kommer bare av klitoris stimulering) og elsker å bruke vibrator samtidig med penetrering. Det er det beste ❤️

Forventer å få orgasme hver gang og blir gretten om han kommer for raskt eller ikke gidder noe foreplay hvis han vet han ikke holder ut så lenge.

Ærlig talt, min orgasme er like essensiell som hans. 

Anonymkode: 1a663...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Dett tror jeg ikke på i de hele tatt... Hvor mange sekunder varer orgasmene dine siden du rekker å komme opp til 30 ganger på en økt? Eller bruker du flere timer hver gang du har sex?

Anonymkode: 36206...d0e

Kan bare snakke for meg selv, noen varer lenger andre varer kort. Noen orgasmer er bare "blaff". Samtidig så kan jeg komme såpas tett at man nesten kan definere alt som en lang serieorgasme.

Så kanskje mellom 5 og 15 sekunder hver gang? Og når hun der nede først er aktivert så er det lett å komme rett etter hverandre med bare såvidt en touch.

Trenger ikke bruke flere timer da

Anonymkode: 1a663...1ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden færre enn to og flere enn fem.

Anonymkode: abef4...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dett tror jeg ikke på i de hele tatt... Hvor mange sekunder varer orgasmene dine siden du rekker å komme opp til 30 ganger på en økt? Eller bruker du flere timer hver gang du har sex?

Anonymkode: 36206...d0e

Jeg er så heldig at jeg får serieorgasmer, og mulitorgasmer 😃
Og ja, vi holder på veldig lenge 😄 

Anonymkode: cd97f...f21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd flere serieorgasmer på kvinner på ONS, stikk i strid med at kvinner må føle seg trygg på partneren. Ikke faket de heller, men jeg tror det kommer av at de fleste av dem var skikkelig sprengkåte og onanerte ofte? Oftes fikk de multiorgasme av fingring kombinert med oral🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer "alltid". Minst en gang, kanskje 2-3, men maks 10, det er sjeldnere, rett og slett fordi jeg ikke er så utholdende lenger. :) Fornøyd med et par.

Og for min del har det null og niks med mannen å gjøre, jeg har kommet med alle jeg har ligget med; bare jeg får "gnikket" meg mot kroppen hans så er det nok for meg.. Og da styrer jeg det liksom litt selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kom like lett som mange her ☹

Anonymkode: 3f1d6...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...