Gå til innhold

(Hvor mange ganger) kommer dere på et ligg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt mellom 1-20+. Problemet mitt er at jeg "spruter" nesten hver gang. Alt blir vått. Føler at jeg ødelegger både seng og sofa. Slik har det vært siste 5 årene. Skulle ønske jeg kunne ha "normal" sex igjen. Jeg er nå i midten av 40 årene. Jeg mener å huske at første gang jeg fikk orgasme med en mann var jeg i midten av 30 årene. For meg har det vært viktig at mannen viste hva han skulle gjøre for å tilfredsstille meg. 

Anonymkode: 670a2...435

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer alltid når jeg har sex, og kan få flere orgasmer etter hverandre, men ofte er det så intenst første gang at det holder i massevis for meg. Skal jeg ha mange orgasmer risikerer jeg også å bli sår på klitten, noe jeg ikke merker så godt når det står på, men etterpå, noe som fører til at jeg ikke blir så gira på sex igjen på en stund. Så vil heller ha oftere sex og orgasme, enn mange på en gang og sjeldnere.. Har også merket at muskulaturen i underlivet blir svakere etter en intens orgasme og da får mannen problemer med å komme. Liker best at mannen kommer først, det gjør meg alltid utrolig kåt når han kommer, så da kommer jeg også. 

Anonymkode: 7247f...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 ganger. 

Mannen kommer også 2-3 ganger, mulriorgasme

Anonymkode: 88f15...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Veldig urettferdig, jeg kommer bare en gang.Hun kommer minst fem ganger og sikkert over ti visst vi holder på en stund.

Anonymkode: 28812...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2020 den 6.21, AnonymBruker skrev:

Savner du sexen med.exen så.mye at du.vil igjen? 

Anonymkode: ccfbb...1aa

Savner ikke sex med eksen nei. Slutt er slutt.

På 5.4.2020 den 9.52, Daman90 skrev:

dvs han første kjæresten din var mer hardhendt og han nye er litt mindre aggresiv. same story diffrent wrapping. har hørt denne tusen ganger. tror de fleste kvinner liker en mann som tar styringen

Han var ikke hardhendt, men du gjetta rett i at han er mer dominant på flere måter enn én. Det var også litt av problemet i forholdet. Når det kom til stykket skulle alle ting være på hans måte. Til og med bruddet skulle han regissere. Jeg skulle bare akseptere bruddet med et smil og finne ny. Vel, som sagt så gjort. Tok meg 2 mnd.

Han andre kan være hardhendt. Han er sterk og kan slå meg til jeg skriker, han har slått til meg så hardt at jeg fikk blåmerke på kinnet en gang. Men han går også mer motsatt vei, og kan like godt å bli dominert selv. Han er god til å hengi seg, bedre enn kvinner jeg har hatt sex med. Og han er ikke noe flau fordi han liker å bli penetrert. Han er en sta og vanskelig mann, men med meg er han ofte myk som smør. Jeg elsker det. Og når han puler meg er det annerledes. Som at han puler hjertet mitt. Vanskelig å forklare. Kanskje vi bare passer bedre sammen. Kanskje det er noe med kroppen hans som stimulert klitten samtidig. Hvem vet. Det er ihverfall jævlig deilig. 

Anonymkode: 27f07...e3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2020 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Alt mellom 1-20+. Problemet mitt er at jeg "spruter" nesten hver gang. Alt blir vått. Føler at jeg ødelegger både seng og sofa. 

Anonymkode: 670a2...435

Jeg har brukt mye håndklær, og ved større mengder også Attens/Tena bed og slikt som har plastunderside. Lurer på å kjøpe noe på nett som kan vaskes. 

Anonymkode: 27f07...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer som regel én gang, noen ganger 2 men da er det fordi vi går inn for det. Men kommer som regel hver gang, og det har aldri skjedd med noen andre enn min nåværende mann. Før fikk jeg ALDRI orgasmer under sex med noen. 

Anonymkode: 8ece4...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2020 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Alt mellom 1-20+. Problemet mitt er at jeg "spruter" nesten hver gang. Alt blir vått. Føler at jeg ødelegger både seng og sofa. Slik har det vært siste 5 årene. Skulle ønske jeg kunne ha "normal" sex igjen. Jeg er nå i midten av 40 årene. Jeg mener å huske at første gang jeg fikk orgasme med en mann var jeg i midten av 30 årene. For meg har det vært viktig at mannen viste hva han skulle gjøre for å tilfredsstille meg. 

Anonymkode: 670a2...435

Hva?! Er det ødeleggende at du spruter? Jeg har klart det én gang, alene og mannen min dør av lengsel for at det skal skje igjen😅 

Anonymkode: 8ece4...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren på som er godt over 40 kommer mellom 3 og 7 ganger når vi ligger i lag, men da hjelper hun til med sin MX-Fighter som er forsynt rett fra strømnettet. Men etter en slik seanse må hun ha noen dagers pause siden hun blir litt øm der nede.

Hard stimuli av området rundt klitoris er det som skal til for henne.

Anonymkode: 3780a...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2020 den 10.46, AnonymBruker skrev:

Hvis han du er sammen med ikke gir deg orgasme så er du sammen med en som er dårlig i senga. 

Jeg har ligget med en del uten orgasme eller bare en orgasme som jeg tvinger frem, mens de gode elskerne jeg sparer på og velger som kjæreste får jeg 2-7 orgasmer med. 

Anonymkode: 53c78...f45

Men mener du at det er mannen sitt ansvar at dama skal komme? 

For det første er det snakk om å passe sammen seksuelt. 

Jeg har aldri kommet under sex, oralsex, forspill osv. Aldri. Det er fordi JEG ikke klarer å slappe av. 

Ikke sikkert dine tidligere partnere har vert dårlige selv om du ikke har fått orgasme. Kanskje dere rett og slett ikke passet sammen på det området. Dette er ikke en sur kommentar altså, men jeg synes det er synd at menn som faktisk prøver å gjøre det godt for dama skal føle han er dårlig. Ofte bare fordi dama ikke slapper av

 

Anonymkode: 5745d...e0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2020 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Alt mellom 1-20+. Problemet mitt er at jeg "spruter" nesten hver gang. Alt blir vått. Føler at jeg ødelegger både seng og sofa. Slik har det vært siste 5 årene. Skulle ønske jeg kunne ha "normal" sex igjen. Jeg er nå i midten av 40 årene. Jeg mener å huske at første gang jeg fikk orgasme med en mann var jeg i midten av 30 årene. For meg har det vært viktig at mannen viste hva han skulle gjøre for å tilfredsstille meg. 

Anonymkode: 670a2...435

Kjenner til problemet. 🙈 Og jeg blir litt hysterisk over søl i madrassen osv. 
Noen ganger er det deilig å bruke lakklaken, da kan man søle så mye man vil! 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Missy77 skrev:

Noen ganger er det deilig å bruke lakklaken, da kan man søle så mye man vil! 😅

Prøvde det før, men da skvatt sølet alle veier...

Anonymkode: 27f07...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva?! Er det ødeleggende at du spruter? Jeg har klart det én gang, alene og mannen min dør av lengsel for at det skal skje igjen😅 

Anonymkode: 8ece4...fa1

Det kan komme mengder 😉

Anonymkode: 27f07...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frietøyler
På 28.4.2020 den 21.27, Missy77 skrev:

Kjenner til problemet. 🙈 Og jeg blir litt hysterisk over søl i madrassen osv. 
Noen ganger er det deilig å bruke lakklaken, da kan man søle så mye man vil! 😅

 

På 28.4.2020 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Prøvde det før, men da skvatt sølet alle veier...

Anonymkode: 27f07...e3f

Det er lurt å legge lakk lakenet på først, deretter et stretch laken oppå det, da skvetter det ikke alle veier og madrassen berger for flekker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sier som ex-kona "det bare går og går"

Anonymkode: 45cfd...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...