Gå til innhold

Synes ikke menn er tilrekkende


Conall

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Men jeg syns også generellt at kvinner er langt mer sexy enn menn. Liza Bonet, dama til Jason fks. Må være verdens vakreste par! 

Syns ikke mange menn er sexy av utseendet. Kvinner er. 

Men som sagt. Menns personlighet er sexy. Eller kan være da 🙂 det er det jeg faller for. 

Kanskje vi kvinner er penere evolusjonsmessig? Menn må jo ha LYST på oss? ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Conall skrev:

Kanskje vi kvinner er penere evolusjonsmessig? Menn må jo ha LYST på oss? ;) 

Mulig? Men i dyreriket er hankjønn vakrere. Med flere farger osv. Vet da søren jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se en mann og tenke at han er kjekk men det er lysår mellom hver gang. Tiltrekkes ikke av kjekke menn på film men tiltrekkes mye lettere av personlighet. Dr House, Gunvald (i Beck filmene), alle rollefigurene til Jeff Goldblum. En av få menn jeg synes er kjekke er Mads Mikkelsen. 

Anonymkode: f715e...024

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir absolutt tiltrukket av flotte menn. Synes det er mange digge menn der ute. Det skjer titt og ofte at jeg ser en mann og tenker "oh la la" 😁

Anonymkode: af75c...7b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Conall said:

Kanskje vi kvinner er penere evolusjonsmessig? Menn må jo ha LYST på oss? ;) 

Kanskje idealene for kvinner er nærmere det som er "objektivt" pent enn hva tilfellet er for menn. Sånn som endel av mennene i Vikings er jo dritlekre synes jeg og mange andre vet jeg, men det er ingen som flyr rundt i øyenskygge og krigsmaling, tredagers og fyldig langt hår på gata i Oslo. 

Anonymkode: a422f...85c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir absolutt tiltrukket av flotte menn. Synes det er mange digge menn der ute. Det skjer titt og ofte at jeg ser en mann og tenker "oh la la" 😁

Anonymkode: af75c...7b0

Heldig! Har aldri skjedd meg 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir absolutt tiltrukket av flotte menn. Synes det er mange digge menn der ute. Det skjer titt og ofte at jeg ser en mann og tenker "oh la la" 😁

Anonymkode: af75c...7b0

Enig at det er mange kjekke menn altså. Men fra å se det til å bli tiltrukket er jo himmelvid forskjell. Hm. Vi er forskjellige. Men jeg tror at kvinner faller mer for personlighet enn utseendet sånn generellt. I personlighet handler det kanskje mye om selvtillit og makt. ? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Conall skrev:

Kanskje vi kvinner er penere evolusjonsmessig? Menn må jo ha LYST på oss? ;) 

Fjern sminken og smykkene, og du fjerner skjønnheten i samme slengen. Kvinner er ofte vakre i deres ungdom, men etterhvert som de blir eldre har de en tendens til å forfalle fort.

Årsaken til dette er at menn har en høyere kollagen konsentrasjon i huden enn kvinner som gjør at huden eldres raskere hos gjennomsnittskvinnen. Vil anta det er en evolusjonær årsak for å øke sannsynligheten for at unge og fruktbare kvinner med mindre risiko for fødselskomplikasjoner faktisk blir befruktet.

At menn må ha lyst på dere er jo en ting, men i motsetning til kvinner har en brunstig mann lyst til å høvle over det meste av kvinnfolk, mens en kvinne er langt mer selektiv når det gjelder seksualpartnere. Så det burde vel være omvendt av hva du foreslår hvis du bruker det lille du har fått utdelt av hjerneceller og synapser?

Som en heterofil mann må jeg si at jeg stadig vekk beundrer mitt gudbenådede ansikt i speilet, og sjelden har jeg obeservert en kvinne av samme kaliber. Kanskje bare trådstarter burde slutte å prøve og kapre en av oss Påfugler, og heller nøye seg med en gråhegre?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kaptein Klein skrev:

Fjern sminken og smykkene, og du fjerner skjønnheten i samme slengen. Kvinner er ofte vakre i deres ungdom, men etterhvert som de blir eldre har de en tendens til å forfalle fort.

Årsaken til dette er at menn har en høyere kollagen konsentrasjon i huden enn kvinner som gjør at huden eldres raskere hos gjennomsnittskvinnen. Vil anta det er en evolusjonær årsak for å øke sannsynligheten for at unge og fruktbare kvinner med mindre risiko for fødselskomplikasjoner faktisk blir befruktet.

At menn må ha lyst på dere er jo en ting, men i motsetning til kvinner har en brunstig mann lyst til å høvle over det meste av kvinnfolk, mens en kvinne er langt mer selektiv når det gjelder seksualpartnere. Så det burde vel være omvendt av hva du foreslår hvis du bruker det lille du har fått utdelt av hjerneceller og synapser?

Som en heterofil mann må jeg si at jeg stadig vekk beundrer mitt gudbenådede ansikt i speilet, og sjelden har jeg obeservert en kvinne av samme kaliber. Kanskje bare trådstarter burde slutte å prøve og kapre en av oss Påfugler, og heller nøye seg med en gråhegre?

 

Får du deg noe om dagen? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Conall skrev:

Får du deg noe om dagen? 😉

Ut i fra det han skriver så har han nok med sjølrunk. 

Anonymkode: f715e...024

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange hotte menn.

Problemet er at de bare er på TV 😅

(Og da ser man ikke at de er lave eller andre skuffende trekk)

Aldri opplevd å møte noen virkelig fine menn i virkeligheten.

Så du er ikke rar.

 

 

Anonymkode: d143b...432

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Fjern sminken og smykkene, og du fjerner skjønnheten i samme slengen. Kvinner er ofte vakre i deres ungdom, men etterhvert som de blir eldre har de en tendens til å forfalle fort.

Årsaken til dette er at menn har en høyere kollagen konsentrasjon i huden enn kvinner som gjør at huden eldres raskere hos gjennomsnittskvinnen. Vil anta det er en evolusjonær årsak for å øke sannsynligheten for at unge og fruktbare kvinner med mindre risiko for fødselskomplikasjoner faktisk blir befruktet.

At menn må ha lyst på dere er jo en ting, men i motsetning til kvinner har en brunstig mann lyst til å høvle over det meste av kvinnfolk, mens en kvinne er langt mer selektiv når det gjelder seksualpartnere. Så det burde vel være omvendt av hva du foreslår hvis du bruker det lille du har fått utdelt av hjerneceller og synapser?

Som en heterofil mann må jeg si at jeg stadig vekk beundrer mitt gudbenådede ansikt i speilet, og sjelden har jeg obeservert en kvinne av samme kaliber. Kanskje bare trådstarter burde slutte å prøve og kapre en av oss Påfugler, og heller nøye seg med en gråhegre?

 

Bitre menn som ikke får seg noe. Skulle bare ønske dere visste at når jeg som kjempe vakker kvinne får lyst på en mann, ja da er det ikke pga utseende 😉 

Endret av Conall
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Fjern sminken og smykkene, og du fjerner skjønnheten i samme slengen. Kvinner er ofte vakre i deres ungdom, men etterhvert som de blir eldre har de en tendens til å forfalle fort.

Årsaken til dette er at menn har en høyere kollagen konsentrasjon i huden enn kvinner som gjør at huden eldres raskere hos gjennomsnittskvinnen. Vil anta det er en evolusjonær årsak for å øke sannsynligheten for at unge og fruktbare kvinner med mindre risiko for fødselskomplikasjoner faktisk blir befruktet.

At menn må ha lyst på dere er jo en ting, men i motsetning til kvinner har en brunstig mann lyst til å høvle over det meste av kvinnfolk, mens en kvinne er langt mer selektiv når det gjelder seksualpartnere. Så det burde vel være omvendt av hva du foreslår hvis du bruker det lille du har fått utdelt av hjerneceller og synapser?

Som en heterofil mann må jeg si at jeg stadig vekk beundrer mitt gudbenådede ansikt i speilet, og sjelden har jeg obeservert en kvinne av samme kaliber. Kanskje bare trådstarter burde slutte å prøve og kapre en av oss Påfugler, og heller nøye seg med en gråhegre?

 

Noen kvinner blir penere med årene. De som ser veldig voksne ut i ung alder (som unge voksne), blir yngre i utseende mens alderen blir høyere. Det er kanskje ikke så vanlig, men det er en del av de. 

Anonymkode: 17777...3e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen kvinner blir penere med årene. De som ser veldig voksne ut i ung alder (som unge voksne), blir yngre i utseende mens alderen blir høyere. Det er kanskje ikke så vanlig, men det er en del av de. 

Anonymkode: 17777...3e6

Det tror jeg er en livsløgn. Beklager

Anonymkode: 3f4fc...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Conall skrev:

Får du deg noe om dagen? 😉

 

13 minutter siden, Conall skrev:

Bitre menn som ikke får seg noe. Skulle bare ønske dere visste at når jeg som kjempe vakker kvinne får lyst på en mann, ja da er det ikke pga utseende 😉 

 

upset.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katerinaa1998

De aller fleste menn er helt uinteressante, men det er noen få som ser såpass tiltrekkende ut at jeg bare stirrer på dem helt til de snur seg, og da ser jeg bort fordi det blir flaut. Jeg har tenkt å prøve å holde øyekontakten selv etter at de har sett meg for å se hva som hender, men har ikke blitt så modig ennå.

Endret av Katerinaa1998
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg er en livsløgn. Beklager

Anonymkode: 3f4fc...37e

Et eksempel : Dronningen vår. Hun nermer seg 85 år. Ser det sånn ut? Nei, det gjør det virkelig ikke. Hun så nesten eldre ut for alderen sin for 25-35 år siden. 

Anonymkode: 17777...3e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen kvinner blir penere med årene.

Anonymkode: 17777...3e6

Absolutt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Conall skrev:

Kanskje vi kvinner er penere evolusjonsmessig? Menn må jo ha LYST på oss? ;) 

Jeg ser mange flere penere menn på gata enn damer. Så tror hankjønn er heldigst på de fleste områder uansett art. Ser at menn synes greie damer er mer enn bra nok og synes de er smellvakre. Mens jeg «meh», glad jeg ikke ser sånn ut. Jeg vet da faen hva menn ser etter i damer egt, det er i hvert fall ikke utseendet eller personlighet. Noen ser på personlighet. Men vi damer ser mer på utseendet til hverandre og til menn, enda de fleste mener det ikke er riktig, så juger de. De fleste damer tar han høye og mørke mannen om de får sjans. 

Anonymkode: d84d1...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et eksempel : Dronningen vår. Hun nermer seg 85 år. Ser det sånn ut? Nei, det gjør det virkelig ikke. Hun så nesten eldre ut for alderen sin for 25-35 år siden. 

Anonymkode: 17777...3e6

Prinsessen som er gift med sønnen til kongen vår, er ikke akkurat et blikkfang, hun har også blitt omtalt som gråmus og de fattet ikke hva han fant tiltrekkende ved henne som kjæreste eller kone. Noen har i hvert fall draget uansett åssen de er eller ser ut. Noen bare tar og tar, men får flotte partnere servert på sølvfat. Men datteren til kongen vår er nydelig og vakker uansett alder.

Anonymkode: d84d1...970

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...