Gå til innhold

Synes ikke menn er tilrekkende


Conall

Anbefalte innlegg

Hei. 
Jeg tenker aldri: «for en kjekk mann». Synes ikke menn er tiltrekkende egentlig. Hvis jeg blir forelsket er det andre ting som setter det i gang. Har jo vert forelsket i menn før.
 

Går aldri rundt å ser på menn, eller synes noen er tiltrekkende. Kan derimot synes kvinner er mer sexy å se på. 
 

Det jeg lurer på er om kvinner tiltrekkes av menn mer enn det jeg beskriver over her? Er det normalt å se på menn å tenke at de er kjekke? Hvordan føler andre kvinner det rundt menn når det kommer til tiltrekning? :)

Endret av Conall
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja stir hobby her å se på kjekke menn. Er flere jeg syns er så kjekke at jeg omtrent mister pusten. Men trenger ikke være ansikts pen. Mer hvordan de fører seg 😊 Men det er se og ikke røre. Men ting er nok mer sammensatt vil jeg tro hva en liker med noen😊

Anonymkode: fad15...8bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tiltrekkes i alle fall av menn. Kan ofte tenke at en mann er kjekk. Er gift og synes mannen min er kjekk/pen og sexy. Liker å se på og ta på kroppen hans. Er det noe jeg er sikker på her i livet, er det det at jeg er 100 % heterofil ;) Finner ikke kvinner sexy i det hele tatt. 

Anonymkode: ad960...818

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler absolutt ikke alltid om utseendet. Noen faller for intelligens. Les deg opp litt på hva en blir tiltrukket og faller for 🙂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tiltrekkes veldig av noen kjekke menn, typ bli tungpusta ved synet av han og kjenne hjertet slå og at jeg blir varm i kinnene og det eneste jeg tenker på er at han skal komme bort og snakke til meg, samtidig som jeg er livredd for det fordi jeg tenker at det er once in a lifetime i såfall. Føles helt krise inni meg, men har heldigvis fått høre at det ikke synes så godt utenpå. MEN dette dreier seg om få menn, ser kanskje én i måneden. Utover det er jeg ganske likegyldig og må bli glad i han som venn før jeg begynner å tenke på han på den måten...

Anonymkode: a422f...85c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Det handler absolutt ikke alltid om utseendet. Noen faller for intelligens. Les deg opp litt på hva en blir tiltrukket og faller for 🙂

Jeg synes ingen menn er kjekke 🤨 På tinder klarer jeg ikke å trykke like på en, fordi jeg ikke føler menn er tiltrekkende utseendemessig. Hvis jeg møter en jeg har spesiell kontakt med kan jeg bli forelsket, men da ikke i utseende. Helt andre gnister og faktorer som slår inn. Det må altså være en enorm gnist som kommer, og da spiller det nesten ingen rolle hvordan han ser ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns menn kan være veldig tiltrekkende og kjekke! Absolutt. Syns også at kvinner kan være vakre og sexy. Forskjellen er at jeg som heterofil kvinne blir seksuelt tiltrukket av flotte menn. Og de har liksom en større "makt" over meg på en måte. Dårlig formulert, gjerne. Men når en mann er sexy og vakker så blir jeg interessert på en måte jeg ikke blir med kvinner selv om jeg kan oppleve kvinner som ekstremt nydelige. 

Anonymkode: 87b47...077

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tiltrekkes i alle fall av menn. Kan ofte tenke at en mann er kjekk. Er gift og synes mannen min er kjekk/pen og sexy. Liker å se på og ta på kroppen hans. Er det noe jeg er sikker på her i livet, er det det at jeg er 100 % heterofil ;) Finner ikke kvinner sexy i det hele tatt. 

Anonymkode: ad960...818

Høres herlig ut 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et eksempel så syns jeg Jason Momoa er helt surrealistisk vakker. Men jeg føler ingen tiltrekning seksuelt. Boris Johnson derimot... Så så rart og lite enkelt er det

  😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Bare et eksempel så syns jeg Jason Momoa er helt surrealistisk vakker. Men jeg føler ingen tiltrekning seksuelt. Boris Johnson derimot... Så så rart og lite enkelt er det

  😆

Haha, what....! 😅Totalt med deg ang Jason Mamoa, men Boris Johnson 😅

Anonymkode: 87b47...077

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha, what....! 😅Totalt med deg ang Jason Mamoa, men Boris Johnson 😅

Anonymkode: 87b47...077

😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Jeg elsker blikkene til Boris J. Jeg ser at fyren er smart, og at han har temperament. Altså...Jeg vet ikke. Men sånn er det altså. Jeg har aldri blitt tiltrukket av et flott utsende. Alt går på personlighet. 

Ikke så lett vår natur da  🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell. Jeg har en venninne som er veldig oppmerksom på menn, kommenterer at menn i filmer er kjekke osv. Jeg tenker sjelden på dette. Kan ha noe med at jeg har vært med min mann lenge og aldri vurderer å bytte han ut. Men jeg tror egentlig bare folk er ulike på dette. Men jeg tenker aldri at andre damer er sexy eller tiltrekkende. Men jeg er nok veldig hetero. 

Anonymkode: 663da...4cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan tiltrekkes veldig av noen kjekke menn, typ bli tungpusta ved synet av han og kjenne hjertet slå og at jeg blir varm i kinnene og det eneste jeg tenker på er at han skal komme bort og snakke til meg, samtidig som jeg er livredd for det fordi jeg tenker at det er once in a lifetime i såfall. Føles helt krise inni meg, men har heldigvis fått høre at det ikke synes så godt utenpå. MEN dette dreier seg om få menn, ser kanskje én i måneden. Utover det er jeg ganske likegyldig og må bli glad i han som venn før jeg begynner å tenke på han på den måten...

Anonymkode: a422f...85c

Jeg som skrev dette kan legge til at det ikke er typisk menn som alle synes er kjekke som utløser denne følelsen, det er et veldig vidt spenn av typer. Har tenkt på hva som kan være fellesnevnere og tror det går mer på holdning og utstråling enn utseende i seg selv 😍

Anonymkode: a422f...85c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det handler absolutt ikke alltid om utseendet. Noen faller for intelligens. Les deg opp litt på hva en blir tiltrukket og faller for 🙂

Les deg opp😂😂😂

Det er jo alle forum-herskeeteknikkers mor👍

Anonymkode: 947be...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg syns også generellt at kvinner er langt mer sexy enn menn. Liza Bonet, dama til Jason fks. Må være verdens vakreste par! 

Syns ikke mange menn er sexy av utseendet. Kvinner er. 

Men som sagt. Menns personlighet er sexy. Eller kan være da 🙂 det er det jeg faller for. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Les deg opp😂😂😂

Det er jo alle forum-herskeeteknikkers mor👍

Anonymkode: 947be...1ae

Men det går vel også an å skrive på en hyggelig måte? Som her 😉

Anonymkode: a422f...85c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Les deg opp😂😂😂

Det er jo alle forum-herskeeteknikkers mor👍

Anonymkode: 947be...1ae

Hæ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som skrev dette kan legge til at det ikke er typisk menn som alle synes er kjekke som utløser denne følelsen, det er et veldig vidt spenn av typer. Har tenkt på hva som kan være fellesnevnere og tror det går mer på holdning og utstråling enn utseende i seg selv 😍

Anonymkode: a422f...85c

Herlig da! Jeg har bare vert tiltrukket kanskje 5 ganger, så en gang i mnd da er du heldig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Conall said:

Herlig da! Jeg har bare vert tiltrukket kanskje 5 ganger, så en gang i mnd da er du heldig 😉

Det var for å kaste ut et tall på hvor ofte det skjer. Er ikke regelmessig 😛

Anonymkode: a422f...85c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...