Gå til innhold

Synes ikke menn er tilrekkende


Conall

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser mange flere penere menn på gata enn damer. Så tror hankjønn er heldigst på de fleste områder uansett art. Ser at menn synes greie damer er mer enn bra nok og synes de er smellvakre. Mens jeg «meh», glad jeg ikke ser sånn ut. Jeg vet da faen hva menn ser etter i damer egt, det er i hvert fall ikke utseendet eller personlighet. Noen ser på personlighet. Men vi damer ser mer på utseendet til hverandre og til menn, enda de fleste mener det ikke er riktig, så juger de. De fleste damer tar han høye og mørke mannen om de får sjans. 

Anonymkode: d84d1...970

Hankjønn er heldigst på de fleste områder, så hvorfor blir menn ofte avvist når de sjekker opp damer? Hvorfor er det så mange voldtektsmenn hvis vi er heldige på de fleste områder? Det kryr av voldteksmenn i fengsler. Det er fordi de er heldige, ikke sant feminist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sånn som deg. Jeg elsker menn er altså ikke lesbisk men få menn er tiltrekkende utseendemessig. Det er få som er på nivå med David Beckham eller Harlem i Jan Thomas søker drømmeprinsen. De kan jeg kikke på å tenke er attraktive men usedvanlig sjeldent jeg ser det i gata eller på Tinder.. Mange bra kropper på tinder da men det er jo heller ikke nok om ikke ansiktet er attraktivt. Alle mennene jeg har vært med og fått crush på har vært pga personligheten ja. 

Anonymkode: 4a0f2...530

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, menn er som regel ikke så kjekke. Ihvertfall ikke når noen er rene drittsekker som bare skal komme i buksa på kvinner. Glad jeg er i sølibat nå inntil videre

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prinsessen som er gift med sønnen til kongen vår, er ikke akkurat et blikkfang, hun har også blitt omtalt som gråmus og de fattet ikke hva han fant tiltrekkende ved henne som kjæreste eller kone. Noen har i hvert fall draget uansett åssen de er eller ser ut. Noen bare tar og tar, men får flotte partnere servert på sølvfat. Men datteren til kongen vår er nydelig og vakker uansett alder.

Anonymkode: d84d1...970

Hva slags livserfaring har de som mener det her? 
Jeg feks synes hun er en av de vakreste kvinnene jeg har sett❤️ (Martha) 

Anonymkode: 32d8c...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Conall skrev:

Hei. 
Jeg tenker aldri: «for en kjekk mann». Synes ikke menn er tiltrekkende egentlig. Hvis jeg blir forelsket er det andre ting som setter det i gang. Har jo vert forelsket i menn før.
 

Går aldri rundt å ser på menn, eller synes noen er tiltrekkende. Kan derimot synes kvinner er mer sexy å se på. 
 

Det jeg lurer på er om kvinner tiltrekkes av menn mer enn det jeg beskriver over her? Er det normalt å se på menn å tenke at de er kjekke? Hvordan føler andre kvinner det rundt menn når det kommer til tiltrekning? :)

Jeg har hatt tider hvor jeg er mer tiltrukket av kvinner, nå er jeg mest tiltrukket av menn. Selv om ei dame er dødspen betyr ikke det at jeg har lyst på henne. 

Jeg har funnet ut hva som er min "type" menn å falle for, hva slags ansiktstrekk jeg faller for og personlighet og sånt også selvfølgelig. Men jeg har definitivt hatt noen crushes som har vert basert på at de var ekstremt kjekke 😅 så ja, jeg er veldig tiltrukket av noen, ikke mange, men noen.

Anonymkode: 57342...4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, SoWhat? skrev:

Enig at det er mange kjekke menn altså. Men fra å se det til å bli tiltrukket er jo himmelvid forskjell. Hm. Vi er forskjellige. Men jeg tror at kvinner faller mer for personlighet enn utseendet sånn generellt. I personlighet handler det kanskje mye om selvtillit og makt. ? 

Denne tråden handler om tiltrekning og ikke hva man faller for. Det er kanskje noe en del ikke greier å kjenne forskjell på, men f.eks at man faller for noen ved første blikk er kun basert på tiltrekning for eksempel. At en del menn er deilige betyr jo ikke at jeg har falt for dem eller vil være sammen med dem, men er jo seksuelt tiltrukket likevel. For eksempel er det menn på instagram som er deilige, men de vet det selv og de har kanskje 500 bilder på profilen sin bare av seg selv og hele livet deres handler om utseendet. Jeg synes jo de er deilige likevel.

Anonymkode: af75c...7b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Et eksempel : Dronningen vår. Hun nermer seg 85 år. Ser det sånn ut? Nei, det gjør det virkelig ikke. Hun så nesten eldre ut for alderen sin for 25-35 år siden. 

Anonymkode: 17777...3e6

Sonja holder seg bra! Men som alle var hun penere som ung enn som 80-åring...

Anonymkode: 3f4fc...37e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva slags livserfaring har de som mener det her? 
Jeg feks synes hun er en av de vakreste kvinnene jeg har sett❤️ (Martha) 

Anonymkode: 32d8c...112

Det er vel Martha hun skriver at er nydelig og pen, mens hun shamer Mette-Marit. Jeg synes Martha har en veldig seksuell aura og utstråling som ikke MM har, men MM er penere, mer sånn klassisk pen.

Anonymkode: a422f...85c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel Martha hun skriver at er nydelig og pen, mens hun shamer Mette-Marit. Jeg synes Martha har en veldig seksuell aura og utstråling som ikke MM har, men MM er penere, mer sånn klassisk pen.

Anonymkode: a422f...85c

Jeg leste feil sorri 👻

Anonymkode: 32d8c...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2020 den 6.48, Cinnamondiva skrev:

Nei, menn er som regel ikke så kjekke. Ihvertfall ikke når noen er rene drittsekker som bare skal komme i buksa på kvinner. Glad jeg er i sølibat nå inntil videre

Huffa meg. Har du brent deg på bad bois nå? Og da er ingen menn kjekke?😂

Du tar grådig feil her. Vil glatt si at det er flere attraktive menn der ute

Biologisk sett sliter kvinner mer med overvekt og flere kvinner sliter med overvekt enn det menn gjør. Kvinner vlir også gravid iløpet av 20 eller 30 årene og derfra går det bare rett nedover hormonelt. Menn sitt testosteron kan holde seg stabilt i evigheter

En annen ting er at kvinner bruker store deler av livet sitt på utseende. Sminke hver dag i flere år gjør at de fleste ser ut som gollum fra ringenes herre uten noe sminke på.

Kvinner bruker også falske vipper, falskt hår, falske pupper, falsk rumpe, falske negler og faker  utssende sitt viser en side  de overhodet ikke ser ut. De fleste ser ut som troll helt 100 prosent uten sminke

Menn derimot gjør nesten ingenting. Noen kan bruke voks i håret. Trene. Ta solarium? Ellers gjør ikke menn noe særlig og vi bruker 5 min på badet kontra noen som bruker 2 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2020 den 21.44, Conall skrev:

Det jeg lurer på er om kvinner tiltrekkes av menn mer enn det jeg beskriver over her? Er det normalt å se på menn å tenke at de er kjekke? Hvordan føler andre kvinner det rundt menn når det kommer til tiltrekning? :)

Jeg synes mannen min er kjekk, ja. 

Anonymkode: 1cef4...a62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2020 den 12.21, Daman90 skrev:

Biologisk sett sliter kvinner mer med overvekt og flere kvinner sliter med overvekt enn det menn gjør. 

Nå bare finner du på ting.

Menn sliter mer med overvekt enn kvinner. 

Anonymkode: 1cef4...a62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2020 den 22.12, SoWhat? skrev:

Det handler absolutt ikke alltid om utseendet. Noen faller for intelligens. Les deg opp litt på hva en blir tiltrukket og faller for 🙂

Nerdene er framtida!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...