Gå til innhold

Den forferdelige følelsen når dama man er forelsket i og som man trodde var en likesinnet, blir sammen med en styrtrik player


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, jabx said:

Hvordan vet du at han er player?

Uansett, you dodged a bullet!

Er ikke verre enn å scrolle Instagramen hans og se at hun er den femte pene dama på kjærestebilder med han siden juli 2017. Haha huff...

Men ja, begynner vel å se det samme. Kjærlighet gjør blind...

Også ser jeg at jeg må være mer frempå neste gang jeg er i en sånn situasjon. Hadde nok for stor respekt for de tingene som kom i veien.

Anonymkode: 4beb2...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun trenger vel ikke å ha vært falsk mot deg. Det er ikke alltid man forelsker seg i noen som har like holdninger som seg selv. Kjærlighet kan gjøre blind for henne også, eller han kan være en god mann på andre måter for henne. Man velger ofte ikke hvem man forelsker seg i.

Anonymkode: 5f16c...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 år og du fikk ikke fingern ut av ræva. Ikke rart hun gikk videre. Dette var nok ikke meant to be, suck it up og gå videre. 

Anonymkode: e1ba3...d70

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bohrman
8 hours ago, AnonymBruker said:

Også ser jeg at jeg må være mer frempå neste gang jeg er i en sånn situasjon. Hadde nok for stor respekt for de tingene som kom i veien.

Anonymkode: 4beb2...d35

Lærdommen kan like gjerne være at du gjorde klokt i å ikke være for frempå. Tenk om du hadde sittet der med unger, huslån og felles økonomi, og så hadde de hypergamiske instinktene kicket inn. Det gjelder å holde ryggen klar, spør du meg, og ikke sette seg i en situasjon som en dag vil bli unødvendig komplisert. Det kunne man med relativt større trygghet gjøre i 1920, men ikke i 2020.

Endret av Bohrman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke verre enn å scrolle Instagramen hans og se at hun er den femte pene dama på kjærestebilder med han siden juli 2017. Haha huff...

Men ja, begynner vel å se det samme. Kjærlighet gjør blind...

Også ser jeg at jeg må være mer frempå neste gang jeg er i en sånn situasjon. Hadde nok for stor respekt for de tingene som kom i veien.

Anonymkode: 4beb2...d35

Og hva så? Fem på tre år er ikke mange. Med mindre alle er kyssebilder kan det være søsteren og venninnene hans for alt du vet, eller at han rett og slett er en snill og raus fyr som stoler for fort på folk og disse damene han har vært sammen med har vært utro mot han og dermed ført til brudd. Betyr ikke at han har playet de bare fordi det ikke funka, og playere kan også få følelser og bli klar for noe seriøst. Du er bare sjalu. Suck it up. 

Anonymkode: 9e3e4...ec6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2020 den 9.05, AnonymBruker skrev:

Har du fortalt henne hva du faktisk føler da? Om han er mye eldre enn henne så er det en god sjanse for at det faktisk ikke varer. Det er nok spennende en stund, bli vartet opp osv., men det kommer en tid hvor hun nok tar til vettet, om hun ønsker familie, barn osv. Spørsmålet er vel mer om du faktisk vil ha henne etter dette da. (For å si det motsatt vei, som kvinne i 40 -årene så ville ikke jeg rørt en mann på samme alder som dater damer i 20-åra)

Anonymkode: 3df4d...c60

Hvordan kan du vite at unge kvinner ik vil ha en mann i 40 årene? . Min venninnes mann er 30 år eldre. Og de har en voksen datter på 22. En annen jeg kjenner er 25 og gift med en mann på 46. Det er ikke kun alder som avgjør hvem man ender opp med. 

Anonymkode: ef2ab...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vite at unge kvinner ik vil ha en mann i 40 årene? . Min venninnes mann er 30 år eldre. Og de har en voksen datter på 22. En annen jeg kjenner er 25 og gift med en mann på 46. Det er ikke kun alder som avgjør hvem man ender opp med. 

Anonymkode: ef2ab...e12

Hvis han var i 40 årene når de ble gravide må hun ha vært under 18 år siden de har barn på 22 så det henger ikke på grep. 

Anonymkode: 9e3e4...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Og hva så? Fem på tre år er ikke mange. Med mindre alle er kyssebilder kan det være søsteren og venninnene hans for alt du vet, eller at han rett og slett er en snill og raus fyr som stoler for fort på folk og disse damene han har vært sammen med har vært utro mot han og dermed ført til brudd. Betyr ikke at han har playet de bare fordi det ikke funka, og playere kan også få følelser og bli klar for noe seriøst. Du er bare sjalu. Suck it up. 

Anonymkode: 9e3e4...ec6

Mulig vi har ulik definisjon av player. Jeg mener ikke noe vondt med det. Bare at han har hatt mange pene damer på kort tid. Og ja, det er kjærestebilder. 

Selvfølgelig er jeg sjalu. Hva tror du ellers tråden handler om? 😅

Anonymkode: 4beb2...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, O.G. said:

Enda en sånn "alle jenter er gold digger" tråd. 

Har beklaget generaliseringen tidligere. Var ikke ment sånn.

Anonymkode: 4beb2...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig vi har ulik definisjon av player. Jeg mener ikke noe vondt med det. Bare at han har hatt mange pene damer på kort tid. Og ja, det er kjærestebilder. 

Selvfølgelig er jeg sjalu. Hva tror du ellers tråden handler om? 😅

Anonymkode: 4beb2...d35

Men det er ditt eget problem at du er sjalu og skulle ønske du hadde suksessen hans, både med damer og med penger. Du kan ikke prosjisere ditt selvhat over på å bashe og slenge dritt om henne, for det er det ingen legitim grunn til. 

Anonymkode: 9e3e4...ec6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2020 den 8.41, AnonymBruker skrev:

Var bare en utblåsning der her, sorry hvis jeg valgte noen feil ord og vendinger som støtet noen. Jeg mente ikke å generalisere at alle jenter tiltrekkes av penger hvis det er det dere reagerte på. Mente at hva hun sier om verdier, ønsker og håp for kjærlighetslivet kanskje ikke er den beste indikatoren for hva hun faktisk tiltrekkes av..men dumt av meg å skrive det på en generaliserende måte.

Og ja, jeg hadde sjansen og feilet. Det gjør det ikke akkurat enklere å håndtere.

Anonymkode: 4beb2...d35

Du har helt rett, det vi faktisk gjør er en mye bedre indikator på hvem vi enn det vi sier at vi gjør. Når det er sagt er det mange som går i fella med å bli altfor lenge i uforpliktenderelasjoner uten å ta den praten om "hvor er vi på vei". Det kan føre til mange skuffelser. Og ikke for å strø salt i såret, men kan hende denne investoren har sine gode sider også. Uansetterkjætlighetssorg tungt og man må bare gjennom den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2020 den 12.31, Bente1234 skrev:

Hun er golddigger... passer bra til en styrtrik player... bare pass på å hold deg og ikke ta henne tilbake den dagen hun angrer på valget sitt.... Finn en mer ikke så materalistisk jente isteden. Det er mange av de og. Lykke til.

Jamaaann smher har du viseord. Hvis han er rik og hun er gold digger. Hva skal han med bare ei dame da? Hun kommer tilbake fordi hun vet at du er en fjols som skal ta henne tilbake med åpne armer. Jeg har vært der selv før, bedre å gi henne skyldfølelse og gå videre med livet så kak hun tenke dag og natt på feilen hun har gjort. 

Anonymkode: 03261...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jamaaann smher har du viseord. Hvis han er rik og hun er gold digger. Hva skal han med bare ei dame da? Hun kommer tilbake fordi hun vet at du er en fjols som skal ta henne tilbake med åpne armer. Jeg har vært der selv før, bedre å gi henne skyldfølelse og gå videre med livet så kak hun tenke dag og natt på feilen hun har gjort. 

Anonymkode: 03261...01b

Jamaaan 😂 

Hun liker ikke han som har startet tråden engang så hun kommer ikke tilbake til han når hun har funnet prinsen sin vettu. 

Anonymkode: 9e3e4...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Men det er ditt eget problem at du er sjalu og skulle ønske du hadde suksessen hans, både med damer og med penger. Du kan ikke prosjisere ditt selvhat over på å bashe og slenge dritt om henne, for det er det ingen legitim grunn til. 

Anonymkode: 9e3e4...ec6

Vet at det er mitt eget problem. At jeg slenger dritt om henne er din tolkning! Hvor gjør jeg det? Jeg snakker om den forferdelige følelsen min. Alt om henne er bare beskrivelser.

Anonymkode: 4beb2...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Svartfugl said:

Du har helt rett, det vi faktisk gjør er en mye bedre indikator på hvem vi enn det vi sier at vi gjør. Når det er sagt er det mange som går i fella med å bli altfor lenge i uforpliktenderelasjoner uten å ta den praten om "hvor er vi på vei". Det kan føre til mange skuffelser. Og ikke for å strø salt i såret, men kan hende denne investoren har sine gode sider også. Uansetterkjætlighetssorg tungt og man må bare gjennom den.

Takk for kloke ord. Hyggelig med noen som ser at det er kjærlighetssorg som er poenget her.

Anonymkode: 4beb2...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS havnet i vennefella, eide ikke initiativ, og mistet sjansen sin. Tafatt, og klarer allikevel å legge skylda på dama. Helt utrolig. For øvrig vet du ikke noe om denne mannen hun er blitt sammen med. Selv om han har mye penger og har den jobben han har, kan han være en god mann. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Era Vulgaris said:

TS havnet i vennefella, eide ikke initiativ, og mistet sjansen sin. Tafatt, og klarer allikevel å legge skylda på dama. Helt utrolig. For øvrig vet du ikke noe om denne mannen hun er blitt sammen med. Selv om han har mye penger og har den jobben han har, kan han være en god mann. 

Skjønner at jeg traff en nerve her. Skal aldri brette ut om kjærlighetssorg på dette nettstedet igjen i hvertfall. De fleste av dere er jo bare ute etter å vri kniven rundt.

Anonymkode: 4beb2...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at jeg traff en nerve her. Skal aldri brette ut om kjærlighetssorg på dette nettstedet igjen i hvertfall. De fleste av dere er jo bare ute etter å vri kniven rundt.

Anonymkode: 4beb2...d35

Nerve? 

Jeg oppfattet ikke startinnlegget som et uttrykk for kjærlighetssorg, men sutring for at dama du var interessert i, valgte en annen. Og da hun gjorde det, var hun plutselig et dårlig menneske. Merkelig logikk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Era Vulgaris said:

Nerve? 

Jeg oppfattet ikke startinnlegget som et uttrykk for kjærlighetssorg, men sutring for at dama du var interessert i, valgte en annen. Og da hun gjorde det, var hun plutselig et dårlig menneske. Merkelig logikk.

Det er vel fordi du som de andre leter etter ting å kritisere. Jeg er ikke objektiv, men "den forferdelige følelsen" lyser i hvertfall mot meg når jeg ser HI. At dere tolker beskrivelser av henne som kritikk, sier jo mer om dere enn om meg. At du leser "et dårlig menneske" inn i det jeg skriver er faktisk din egen vurdering, ikke min. Jeg har bare sagt at hun ikke var den jeg trodde hun var. 

Anonymkode: 4beb2...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...