Gå til innhold

Den forferdelige følelsen når dama man er forelsket i og som man trodde var en likesinnet, blir sammen med en styrtrik player


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gratulerer TS, du har "dodget" en golddigger, så vær glad for det! Hun kom over ham (eller han valgte henne), så droppet hun deg med en gang. Dette er en typisk falsk golddigger. 

Og slike finnes det mange av!

Anonymkode: de8ab...6ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kjærlighet gjør blind. Man ser ikke alle de røde flaggene alltid. Spesielt ikke i starten. Vær glad du slapp å finne ut av det ved å bli sammen med henne.

Anonymkode: 3215f...1d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer TS, du har "dodget" en golddigger, så vær glad for det! Hun kom over ham (eller han valgte henne), så droppet hun deg med en gang. Dette er en typisk falsk golddigger. 

Og slike finnes det mange av!

Anonymkode: de8ab...6ac

Og like mange falske menn som bare er med dama inntil noe yngre og penere kommer hans vei. Ikke alle er like lojale. 

Anonymkode: 4595a...a34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i mye av det de andre skriver her, men jeg kan også forstå følelsene dine. Kanskje ikke så sammenlignbart, men jeg har blitt skuffet når menn jeg har datet har sagt at de liker "naturlige damer som ikke er så opptatt av utseende" (meg), for så å velge sminkedukka med fillers og botox. Man føler seg jo litt utilstrekkelig og lurt. Til neste gang må du lære deg å være mer frempå, virker som du hadde sjansen og kunne få henne. Du må også prøve å tenke at dere ikke var en så god match allikevel. Lykke til videre. :)

Anonymkode: c9032...ab2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du brukt 1,5 år uten å bli No fast? Kanskje hun vil ha noe meir seriøst? 

Anonymkode: 0ccd6...709

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør selvsagt vondt nå, men jeg vil likevel gratulere deg. Du unngikk nok ei kule. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dama var ute etter godfølelse, noe hun hadde med deg, og  som hun også fikk med sin investor. Litt forskjellige godfølelser, og forkjellige typer godfølelse kan friste i forskjellige faser av livet.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du har vært tafatt?

"Vært noe hver gang"

Hun fant vel endelig en mann som klarer ta avgjørelser ;)

10 ganger mer tiltrekkende.

Anonymkode: 4fc68...19f

Evt var det ikke nok tak i henne til å satse på TS. Trenger ikke å være hans skyld i det hele tatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, norw said:

Evt var det ikke nok tak i henne til å satse på TS. Trenger ikke å være hans skyld i det hele tatt. 

Han skrev jo selv at han ikke turte satse....

Så virker mer som han vil ha henne nå som han ikke kan få henne.

Anonymkode: 4fc68...19f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha henne da jeg føler hun har vært falsk mot meg. Samtidig er det det eneste jeg vil... Ja, har sagt hva jeg føler og hun har sagt det samme tilbake. Men jeg har aldri greid å ta det steget og si at jeg vil at vi skal satse uansett hva som står i veien for det...for har som sagt vært noe hver gang. 

Anonymkode: 4beb2...d35

Unnskyldning. Du var jo aldri seriøs med dette forholdet, så da kan du bare takke deg selv. Trodde du at hun skulle være en booty call for alltid? 

Anonymkode: 07c13...5c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke hvordan denne andre mannen faktisk er. Vi vet ikke om det er aldersforskjell inni bildet. Vi vet ikke om de har hatt noe tidligere. Vi vet egentlig ingenting om bakgrunnen for at hun er sammen med den andre mannen.

Vi vet bare at TS har vært forelsket i henne og ingenting seriøst har skjedd i løpet av halvannet år ...

Skal det virkelig ikke mer til for å stemple noen som golddigger i disse dager?

Anonymkode: 4dd0b...50e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meningen at dere skulle vært sammen, sjanger eller ei - det ville skjedd naturlig. 
Det er ingen som "planlegger" å bli kjærester, det faller helt naturlig hvis det er ment å skje.. 

Siden det ikke skjedde, så har noe stoppet deg/dere ? Det betyr i mine øyne at det ikke var ment ti å skje ❤️ 

Husk; alt skjer for en grunn 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier heller ALLE KAN BLI FANGET OG LURT AV EN NARSISSIST!

Følg med på henne du, kanskje hun trenger noen til å hjelpe henne ut av det om ikke lenge...

Anonymkode: 03243...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han skrev jo selv at han ikke turte satse....

Så virker mer som han vil ha henne nå som han ikke kan få henne.

Anonymkode: 4fc68...19f

Men vi vet ikke hvorfor. Kan være minst like mye hennes "skyld". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier heller ALLE KAN BLI FANGET OG LURT AV EN NARSISSIST!

Følg med på henne du, kanskje hun trenger noen til å hjelpe henne ut av det om ikke lenge...

Anonymkode: 03243...dcf

Hvorfor tror du han er narsissist? 

Anonymkode: 4791a...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg sier heller ALLE KAN BLI FANGET OG LURT AV EN NARSISSIST!

Følg med på henne du, kanskje hun trenger noen til å hjelpe henne ut av det om ikke lenge...

Anonymkode: 03243...dcf

Kanskje han er en slektning av Simon Leviev.

Anonymkode: 2596b...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha henne da jeg føler hun har vært falsk mot meg. Samtidig er det det eneste jeg vil... Ja, har sagt hva jeg føler og hun har sagt det samme tilbake. Men jeg har aldri greid å ta det steget og si at jeg vil at vi skal satse uansett hva som står i veien for det...for har som sagt vært noe hver gang. 

Anonymkode: 4beb2...d35

Nettopp, du var tafatt, han var ikke. There's that så slutt å klag. 

Anonymkode: 9e3e4...ec6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøst trenger hun jo ikke være en "gold digger" bare fordi hun ble sammen med en mann som har hatt suksess. Kanskje er han rett og slett sjarmerende og har andre gode kvaliteter, og status samt resultatene av denne er noe veldig mange kvinner finner attraktivt, uten at det nødvendigvis ligger noen bevisst refleksjon rundt dette. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Har vært forelsket i en jente i halvannet år og flere ganger har vi vært nære å bli sammen. Vi sitter til langt på natt enten sammen eller snap og snakker om alt fra politikk til kjærlighet til korona. Vi danser sammen, kliner, noen ganger har vi hatt sex og noen ganger har vi oppført oss som vi var sammen i korte perioder, før noe kom i veien. Eksamensperioder, ferier, vonde ting i familien. Trodde virkelig hun og jeg var like, at hun likte og mislikte de samme tingene som meg. Så får jeg høre at hun har blitt sammen med en 40 år gammel investor og leser avisinnlegg fra vedkommende som er så langt unna alt hun er og står for (trodde jeg) at jeg føler verden min brister. Hvordan kan jeg ta så feil av et menneske? Føler at kjærlighetssorgen som i seg selv er helt jævlig er multiplisert av følelsen av å bli svikta verdimessig... Trengte bare en utblåsning...skjønner at hun er tapt for meg og at jeg sikkert har rosemalt og at hva jenter til syvende og sist tiltrekkes av ikke har så mye å gjøre med inntrykket de gir..

Anonymkode: 4beb2...d35

Hvordan vet du at han er player?

Uansett, you dodged a bullet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud så dømmende du er HI. Du fremstiller deg selv som moralsk og den andre mannen som en overfladisk fyr som kun er opptatt av penger og ikke har noen andre verdier i livet sitt. 
 

Jeg kunne aldri vært sammen med en så dømmende og smalsporet fyr med så dårlig selvtillit som deg. 

Anonymkode: 56e32...bf3

Det er ene og alene du som leser det inn i teksten min. Jeg var faktisk veldig tydelig på at det jeg synes er så jævlig er at hun ikke er så lik meg og har så like verdier som meg som hun ga uttrykk for. Har ikke ett sted skrevet at mine verdier er bedre enn andre. Unødvendig angrep.

Anonymkode: 4beb2...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...