Gå til innhold

Den forferdelige følelsen når dama man er forelsket i og som man trodde var en likesinnet, blir sammen med en styrtrik player


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mennesker forandrer seg og tester jo gjerne ut nye sider av seg selv om de får muligheten. Etter så lang tid har du hatt god tid på deg til å ta forholdet videre. Hvis det var sånn at du bare fløy med vinden og skulle bare vente å se sånn som henne, så ble det jo ikke noe forhold ut av det dere hadde og holdt på med. Når dere var sammen noen perioder, og noen perioder ikke, så ga du uttrykk for at noe forhold ikke var så viktig for deg og at du ikke var interessert i noe seriøs. 

Er bare å ta det som en lære penge, en erfaring du kan bruke senere. Vær hyggelig og grei mot henne og gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, juliet capulet said:

Mennesker forandrer seg og tester jo gjerne ut nye sider av seg selv om de får muligheten. Etter så lang tid har du hatt god tid på deg til å ta forholdet videre. Hvis det var sånn at du bare fløy med vinden og skulle bare vente å se sånn som henne, så ble det jo ikke noe forhold ut av det dere hadde og holdt på med. Når dere var sammen noen perioder, og noen perioder ikke, så ga du uttrykk for at noe forhold ikke var så viktig for deg og at du ikke var interessert i noe seriøs. 

Er bare å ta det som en lære penge, en erfaring du kan bruke senere. Vær hyggelig og grei mot henne og gå videre.

Ja, enig. Har begynt å tenke litt sånn etter at jeg laget tråden. Forstår at det er naturlig at man oppdager/utforsker nye sider ved seg selv og at det å møte nye mennesker kan trigge det også. Hjalp også å prate lenge med henne og høre henne reflektere over de samme tingene selv. Takk for innspill :)

Anonymkode: 4beb2...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for kloke ord. Hyggelig med noen som ser at det er kjærlighetssorg som er poenget her.

Anonymkode: 4beb2...d35

Ja, kjærlighetssorg suger. Dessverre har KG aldri vært stedet om du ønsker trøst eller støtte. Det er alltid noen som liker å være kjipe her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2020 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Penger. Du gikk glipp av en gold digger.

Anonymkode: 63e39...75f

hahhahah SHOTS FIRED😂

 

nei men seriøst ts. utseende og fasade kan dessverre bedre og det gjorde hun også, du dodget en massive bullet. bare bra for deg. Noen kvinner kan kjøpes, de er egentlig bare en dyr hore, bytter sex mot penger

her sier du at hun holder på med studier og han er rik 40 åring. regner med at hun er tidlig i 20 årene da og at hun melker han for penger mens hun er fattig student. klarer du ikke sette kortene sammen selv ? dette er bare sex mot penger egentlig og sier mye om henne. trash

Endret av Daman90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/30/2020 at 11:38 PM, AnonymBruker said:

Har vært forelsket i en jente i halvannet år og flere ganger har vi vært nære å bli sammen. Vi sitter til langt på natt enten sammen eller snap og snakker om alt fra politikk til kjærlighet til korona. Vi danser sammen, kliner, noen ganger har vi hatt sex og noen ganger har vi oppført oss som vi var sammen i korte perioder, før noe kom i veien. Eksamensperioder, ferier, vonde ting i familien. Trodde virkelig hun og jeg var like, at hun likte og mislikte de samme tingene som meg. Så får jeg høre at hun har blitt sammen med en 40 år gammel investor og leser avisinnlegg fra vedkommende som er så langt unna alt hun er og står for (trodde jeg) at jeg føler verden min brister. Hvordan kan jeg ta så feil av et menneske? Føler at kjærlighetssorgen som i seg selv er helt jævlig er multiplisert av følelsen av å bli svikta verdimessig... Trengte bare en utblåsning...skjønner at hun er tapt for meg og at jeg sikkert har rosemalt og at hva jenter til syvende og sist tiltrekkes av ikke har så mye å gjøre med inntrykket de gir..

Anonymkode: 4beb2...d35

Problemet er egentlig at du skjønner ikke damer. Og har friendzonet deg selv. 

Om noen andre lykkes med henne tipper jeg at det er fordi han er fokusert på hans egen jobb og karriere og selv om de har det gøy får hun så mye oppmerksomhet fra han som hun fikk fra deg. 
 

Ja han er 40 og rik. So what? Det er ikke saken. Han skjønner damer, kan spillet og spiller bra. 
 

Tips til deg. Fremdrift med beste dame:

Ha det gøy, har bra sex, snakke litt - ferdig. Ikke være for tilgjengelig. Ikke være hennes chat og telefon kamerat. Gir henne altid litt mindre tid enn du egentlig har. Investere resten i deg selv: jobb, utdanning, alt som du må ha for å har muligheter i liv uansett om en dame liker deg eller ikke. 
 

Du får sikkert annerledes råd fra mange damer. Men: de som tiltrekker damer er ikke helt de som de klarer å innrømme. 
 

Hilsen mann 50 år. 

Anonymkode: dbace...16e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dere gidde å holde liv i denne tråden. Don't feed the troll. 

Anonymkode: 73aea...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Troll eller ikke, dette er et tema som opptar mange og som jeg som kvinne kjenner meg igjen i.

Han som jeg hadde hangup i i flere år, går nå for kvinner som er så forskjellige fra meg at jeg spyr. Jeg skal ikke snakke om hvilken type kvinner, for ikke å tråkke noen på tærne, men å oppleve at den man trodde var ''sjelevenn'' går for noen som er så forskjellig fra en trodde personen var, er ekstra smerte på toppen av det å bli avvist.

Fordelen her er at handling jo sier mer enn ord og da hjelper det å bli kvitt følelsene.

Anonymkode: 1ca11...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...