Gå til innhold

Greit at han fortsatt er på tinder...?


Katharina85

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg får litt kalde føtter av hele greia....Jeg ble veldig betatt av denne mannen, og nå er jeg redd jeg bare ender opp med kjærlighetssorg hvis jeg reiser med han på en ukes ferie og han ikke vil noe mer enn sex.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp.

Jepp.

Du har allerede vært i et dårlig forhold, TS. Før du begynner å møte menn, burde du lære deg grundig hvordan du går frem og hva du ser etter, og hva du ikke må tro på, så du ikke havner i et nytt dårlig forhold.

Det vil alltid være noen som møter ektefellen på tinder, det vil alltid være noen som går fra elskere til kjærester, det vil alltid være noen som har barn med en annen og likevel gifter seg med prinsen. Men det er unntakene, ikke regelen!

Du kan like gjerne se helt bort fra de unntakene, og heller forsøke å bli kjent med menn som er i miljøer hvor du vet at de er seriøse. F.eks vennene til dine venninners ektemenn, eller noen som har en hobby du liker, eller noen som er blitt kvalitetsstemplet av noen du er trygg på. Ikke bare sleng ut snøret på internett, der er det jevnt over bare useriøse folk som utnytter deg for alt du er verdt. 

Anonymkode: 9b70f...8f2

Takk anonym, likte svaret ditt her...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han legger ikke noe langsiktig i dere to og er derfor på jakt etter andre. Jeg hadde ikke dratt på tur med han om jeg ville noe mer. Det blir bare en sexhelg. 

Anonymkode: 6045d...546

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Katharina85 said:

Kjenner jeg får litt kalde føtter av hele greia....Jeg ble veldig betatt av denne mannen, og nå er jeg redd jeg bare ender opp med kjærlighetssorg hvis jeg reiser med han på en ukes ferie og han ikke vil noe mer enn sex.....

Men det var jo du som bare var ute etter en elsker??

Anonymkode: 5603d...bae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Katharina85 skrev:

Kjenner jeg får litt kalde føtter av hele greia....Jeg ble veldig betatt av denne mannen, og nå er jeg redd jeg bare ender opp med kjærlighetssorg hvis jeg reiser med han på en ukes ferie og han ikke vil noe mer enn sex.....

Da tar du og spør ham direkte. Kan ikke du bare skrive til ham det du skriver her? Da slipper du å bli frustrert i ettertid. 

Anonymkode: 6a5fe...be3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det var jo du som bare var ute etter en elsker??

Anonymkode: 5603d...bae

Ja, det var det jeg i utgangspunktet ville. Men jeg fikk følelser for denne mannen, og det kan ikke jeg styre?? Og det har jeg fortalt han, han var enig i det at hvis kjærligheten blomstrer på ferie, vil han også noe mer....

Men da venninnen min fant han på tinder ble jeg utrolig såret og skuffa, og det henger nok sammen med at jeg har følelser for denne mannen og skjønner nå at han er ute og jakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da tar du og spør ham direkte. Kan ikke du bare skrive til ham det du skriver her? Da slipper du å bli frustrert i ettertid. 

Anonymkode: 6a5fe...be3

Ja, men er veldig redd for å ta det opp med han...redd for å ødelegge alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katharina85 skrev:

Ja, men er veldig redd for å ta det opp med han...redd for å ødelegge alt...

Nei. DU ødelegger ikke med å spørre.  Det er bare svarene hans som kan ødelegge. Tenk på deg selv, først og fremst. Er det noe som plager deg, så spør du bare. 

Anonymkode: 6a5fe...be3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Katharina85 skrev:

Ja, det var det jeg i utgangspunktet ville. Men jeg fikk følelser for denne mannen, og det kan ikke jeg styre?? Og det har jeg fortalt han, han var enig i det at hvis kjærligheten blomstrer på ferie, vil han også noe mer....

Men da venninnen min fant han på tinder ble jeg utrolig såret og skuffa, og det henger nok sammen med at jeg har følelser for denne mannen og skjønner nå at han er ute og jakter.

Hvis kjærligheten blomstrer på FERIE? For pokker, kjære deg, for det første er det vanskelig nok å finne greie menn på tinder når man skriver at man vil ha noe Seriøst, å skrive på tinder at du vil ha en elsker tiltrekker det mest useriøse av useriøse. Ts, han har ikke følelser for deg, og de kommer ikke til å dukke opp på ferie heller, han skal på knulleferie, MED DEG! Hadde han hatt følelser for deg, hadde du visst det! Han sier en ting, at du er høydepunktet, men se hva han gjør! Han snaper, men ringer han? Skriver han noe konsist og ordentlig?

Du har vært i et dårlig forhold, bearbeidet du det og jobbet nok med deg selv etterpå? Hvis ikke kan du fort bli utnyttet pga ditt ønske om å være elsket og ville elske, snakker av erfaring. 

Anonymkode: 1da4c...8e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Katharina85 skrev:

Ja, men er veldig redd for å ta det opp med han...redd for å ødelegge alt...

Ødelegge hva? Sett grenser for deg selv! Gå og se deg selv i speilet og si "jeg vil ikke på ferie fordi jeg innser jeg gikk inn i dette på feil premisser, jeg vil ikke ha en elsker, jeg vil ha en kjæreste". Så tar du og jobber med deg selv, den tankegangen om ikke å ta opp ting i tilfelle du ødelegger, ødelegger DEG. 

Anonymkode: 1da4c...8e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg var deg,ville jeg bedt denne venninnen chatte litt videre med ham,,,for å se hvor langt han går. Be henne flørte og antyde i retning av det seksuelle. Se om han tar agnet. Ikke si til ham at du vet han fortsatt er på Tinder. Da vil han bare lyve. Nå har du tiden frem til ferien. Når du chatter med ham,så hold hodet kaldt.Si at siden du i utgangspunktet ønsket en elsker,men nå har begynt å få følelser,at du mener det er lurt å vente med sex. Særlig hva denne turen angår....( lurt kanskje å ikke si DET direkte, men i små drypp over tid,,,og med andre ord ) Si om noen uker at dere bør bestille enkeltrom hver for dere,,og at du gleder deg til å bli bedre kjent med ham under ferien. Søk opp ting å gjøre -dit dere skal- av attraksjoner og aktiviteter,,,og forespeil disse med forventning. Var det om 3mnd.dere skulle reise ? Bygg opp " forholdet " de 2 kommende mnd.via meldinger,,,men pass på å ikke investere hjertet ditt ENDA,, ikke fortell ham det dypeste i din sjel eller hemmeligheter.  Fordi : om han kommuniserer med flere samtidig,,,så sier det sitt.Men vær imøtekommende og god.Om noen uker ,vil du da se ( med din venninne på laget) hva hans intensjoner er. Og én ting til: om han virker sjenert,,,så er ofte de de mest smarte ifht manipulasjon.  Uansett : du bør ikke hoppe til sengs med ham før du VET at han er seriøs. Men det viktigste av alt - pass på hjertet ditt ❤

Anonymkode: 102e2...fec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom jeg var deg,ville jeg bedt denne venninnen chatte litt videre med ham,,,for å se hvor langt han går. Be henne flørte og antyde i retning av det seksuelle. Se om han tar agnet. Ikke si til ham at du vet han fortsatt er på Tinder. Da vil han bare lyve. Nå har du tiden frem til ferien. Når du chatter med ham,så hold hodet kaldt.Si at siden du i utgangspunktet ønsket en elsker,men nå har begynt å få følelser,at du mener det er lurt å vente med sex. Særlig hva denne turen angår....( lurt kanskje å ikke si DET direkte, men i små drypp over tid,,,og med andre ord ) Si om noen uker at dere bør bestille enkeltrom hver for dere,,og at du gleder deg til å bli bedre kjent med ham under ferien. Søk opp ting å gjøre -dit dere skal- av attraksjoner og aktiviteter,,,og forespeil disse med forventning. Var det om 3mnd.dere skulle reise ? Bygg opp " forholdet " de 2 kommende mnd.via meldinger,,,men pass på å ikke investere hjertet ditt ENDA,, ikke fortell ham det dypeste i din sjel eller hemmeligheter.  Fordi : om han kommuniserer med flere samtidig,,,så sier det sitt.Men vær imøtekommende og god.Om noen uker ,vil du da se ( med din venninne på laget) hva hans intensjoner er. Og én ting til: om han virker sjenert,,,så er ofte de de mest smarte ifht manipulasjon.  Uansett : du bør ikke hoppe til sengs med ham før du VET at han er seriøs. Men det viktigste av alt - pass på hjertet ditt ❤

Anonymkode: 102e2...fec

Takk for svar...

Noen uker siden min venninne matchet med han på tinder. Det var min venninne som skrev til han først etter 2 dager. Samtalen gikk kun i dagligdagse ting som hva de jobbet med etc...Etterhvert sluttet han å svare på meldinger og fjernet henne som match. Vet jo at han ikke har mulighet til å treffe noen nå her i Norge, hvertfall i disse koronatider. Så lurer på om han bare er ute etter å chatte med andre damer eller om han avtaler treff..?

Han var veldig klar de første gangene vi møttes at han ikke ville ha sex da, at han ønsket å bli bedre kjent....

Og han nevner stadig at han gleder seg til alt det vi  vi skal gjøre sammen på ferie, trening turer god mat etc... og at sex bare blir en bonus. Men er dette bare et spill fra hans side, er det løgn eller mener han det han sier....

Men kjenner at jeg blir skeptisk og har vanskelig for å stole på menn pga forhistorien min.Tenker nå at jeg garantert ender opp med å bli skuffa -igjen.

Og jeg VET at det var jeg som ville ha en elsker i utgangspunktet, min jeg fikk (dessverre) følelser for denne mannen og ønsker mer.

Kan nevne at jeg er en oppegående kvinne med god jobb og utdannelse, og ser bra ut, aldri hatt problemer med å tiltrekke meg menn.

Grunnen til at jeg var på tinder for å finne noen er at hverdagen er hektisk, der tiden går til unger 50% og mye jobbing. Derfor lite tid til å dra ut og treffe folk fysisk på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katharina85 skrev:

Grunnen til at jeg var på tinder for å finne noen er at hverdagen er hektisk, der tiden går til unger 50% og mye jobbing. Derfor lite tid til å dra ut og treffe folk fysisk på byen.

Men de mennene du treffer på tinder kommer i mye større grad enn andre menn, til å føkke til hverdagen for deg. Ergo er det å søke noen på tinder, fordi man har liten tid til å sjekke ut menn, litt som å tisse i buksa for å holde varmen. Det er en dårlig løsning på sikt. 

På sikt er det bedre å bruke god tid, selv om du er utålmodig nå.

Hvis du har lett for å tiltrekke deg menn har du en bekymring mindre.

Da kan du fokusere fullt og helt på hvem du vil ha i livet ditt, bruke tid på investeringen, og så er sjansen ganske høy for at du får han. 

Anonymkode: 9b70f...8f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Katharina85 skrev:

Ja, men er veldig redd for å ta det opp med han...redd for å ødelegge alt...

Jeg skrev et innlegg til deg i går.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg bare omgjort det innlegget til en melding, sendt den meldingen til han, slettet og blokkert han.

Da behøver du ikke å tenke noe mer på denne mannen her. Her er et eksempel;

 

Hei Per!

Jeg har vært i et dårlig forhold. Før jeg begynner å møte menn, må jeg lære meg grundig hvordan jeg går frem og hva jeg ser etter, og hva jeg ikke må tro på, så jeg ikke havner i et nytt dårlig forhold.

Det vil alltid være noen som møter ektefellen på tinder, det vil alltid være noen som går fra elskere til kjærester, det vil alltid være noen som har barn med en annen og likevel gifter seg med prinsen. Men det er unntakene, ikke regelen!

Jeg velger å se helt bort fra de unntakene, og heller forsøke å bli kjent med menn som er i miljøer hvor jeg vet at de er seriøse. F.eks vennene til mine venninners ektemenn, eller noen som har en hobby jeg liker, eller noen som er blitt kvalitetsstemplet av noen jeg er trygg på.

Jeg må av denne grunn avslutte kontakten mellom oss, og håper du forstår dette. Ønsker deg alt godt videre! :) 

Hilsen Kari. 

 

Dette er en helt kurant måte å avslutte på, hvor du slipper å si noe som helst om at du har sett hva han skriver til din venninne, eller annet drama.

Og du høres også ut som den fornuftige av dere to, hvis du sender denne meldingen. 

Anonymkode: 9b70f...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev et innlegg til deg i går.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg bare omgjort det innlegget til en melding, sendt den meldingen til han, slettet og blokkert han.

Da behøver du ikke å tenke noe mer på denne mannen her. Her er et eksempel;

 

Hei Per!

Jeg har vært i et dårlig forhold. Før jeg begynner å møte menn, må jeg lære meg grundig hvordan jeg går frem og hva jeg ser etter, og hva jeg ikke må tro på, så jeg ikke havner i et nytt dårlig forhold.

Det vil alltid være noen som møter ektefellen på tinder, det vil alltid være noen som går fra elskere til kjærester, det vil alltid være noen som har barn med en annen og likevel gifter seg med prinsen. Men det er unntakene, ikke regelen!

Jeg velger å se helt bort fra de unntakene, og heller forsøke å bli kjent med menn som er i miljøer hvor jeg vet at de er seriøse. F.eks vennene til mine venninners ektemenn, eller noen som har en hobby jeg liker, eller noen som er blitt kvalitetsstemplet av noen jeg er trygg på.

Jeg må av denne grunn avslutte kontakten mellom oss, og håper du forstår dette. Ønsker deg alt godt videre! :) 

Hilsen Kari. 

 

Dette er en helt kurant måte å avslutte på, hvor du slipper å si noe som helst om at du har sett hva han skriver til din venninne, eller annet drama.

Og du høres også ut som den fornuftige av dere to, hvis du sender denne meldingen. 

Anonymkode: 9b70f...8f2

Det høres også ut som hun nettopp har sett på "he's just not that into you"

Anonymkode: c467b...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres også ut som hun nettopp har sett på "he's just not that into you"

Anonymkode: c467b...9d4

Haha!

Vel, jeg tenkte på den filmen da jeg leste tråden. 

En fin-fin film å se med en kopp te og pysj og ansiktsmaske på en søndag, ETTER at hun har sendt den meldingen.

La Ginnifer Goodwin bli din beste venninne!

😂😃

Anonymkode: 9b70f...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...