Gå til innhold

Greit at han fortsatt er på tinder...?


Katharina85

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger litt hjelp fra dere...

Jeg traff en mann på tinder for 3-4 måneder siden. Jeg hadde skrevet i profilen min at jeg i første omgang var ute etter en elsker, en å reise sammen med og at det etterhvert kan utvikle seg til noe mer. Dette fordi jeg var i et vanskelig forhold tidligere og vil ta det litt rolig i begynnelsen.

Mannen jeg kom i kontakt med hadde skrevet i annonsen sin at han var ute et seriøst forhold, men at han ble veldig nyskjerrig på meg. 

Kan nevne at han for tiden jobber i et annet land langt vekke, men skal tilbake her om ca et år. Han er hjemme innimellom, og vi møttes for første gang i desember og en gang i januar. Vi fant tonen med en gang, kjemien var på topp noe vi begge var enige om. Derfor bestilte vi en ukes ferie sammen til sommeren. Han kommer ikke hjem før det, men vi holder kontakten dagliig på snapchat.

Må nevne at han er ikke så veldig på å chatte nå som i starten(som jeg også stusser litt over), men blir noen ord hver dag. Men han skriver at jeg er høydepunktet hans og at han virkelig ser fram til reisen i sommer.

For en måned siden fikk jeg et bilde tilsendt av en venninne som er på tinder. Der var det bilde av profilen til denne mannen som hun tok screenshot av.

Dvs han er fortsatt aktiv på tinder. Hun hadde sveipet til høyre (jeg sa hun skulle gjøre det for å se hva som skjedde) og fikk match med han. Han begynte å chatte med henne.

Hva tenker dere?

Jeg fortalte han etter 2. daten at jeg er interessert i noe mer seriøst med han, men at vi ser hvordan det går i ferien hvor vi får masse tid til å snakke sammen, noe som han var enig i.

Er det greit han er på tinder(jeg slettet tinder etter 2. daten med han)? Hva hadde dere gjort? Kjenner det er veldig sårt dette, men kanskje jeg ikke kan forvente at han skal slette tinder siden vi ikke har et seriøst forhold?

Må nevne at han virket som en utrolig snill og ordentlig mann, men.......

Skal jeg reise på ferie med han, eller virker han som en skjørtejeger?

Håper noen vil hjelpe meg....

 

 

Endret av Katharina85
feilstavelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Katharina85 said:

Jeg hadde skrevet i profilen min at jeg i første omgang var ute etter en elsker

 

18 minutter siden, Katharina85 said:

virker han som en skjørtejeger

Du sa du ville ha en elsker, han er villig til å ha sex med deg. Men han skylder deg ingenting. 

Anonymkode: 786f4...99e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La mannen få kose seg på Tinder. Så ser du om han fremdeles er interessert i deg når han kommer tilbake om et år

Anonymkode: 535f2...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Du sa du ville ha en elsker, han er villig til å ha sex med deg. Men han skylder deg ingenting. 

Anonymkode: 786f4...99e

Ja, men vi ble enige om at vi hadde såpass god kjemi, og at vi ser hvordan det går på ferie om 3 måneder før vi evt. bestemmer oss for om at dette er seriøst eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La mannen få kose seg på Tinder. Så ser du om han fremdeles er interessert i deg når han kommer tilbake om et år

Anonymkode: 535f2...84c

Vi reiser på en ukes ferie om 3 måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Katharina85 skrev:

Vi reiser på en ukes ferie om 3 måneder...

Det får du nå se an nå i disse koronatider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at det er sånn alle folkene på tinder er. Klarer ikke holde seg til en, må hele tiden se etter noe bedre.

Hvorfor logger du ikke bare av tinder og finner en ordentlig mann?

Anonymkode: 9b70f...8f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Du sa du ville ha en elsker, han er villig til å ha sex med deg. Men han skylder deg ingenting. 

Anonymkode: 786f4...99e

Hun var jo også på tinder.

Er det rart det går galt? 🤔

Anonymkode: 9b70f...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Katharina85 skrev:

Hei!

Trenger litt hjelp fra dere...

Jeg traff en mann på tinder for 3-4 måneder siden. Jeg hadde skrevet i profilen min at jeg i første omgang var ute etter en elsker, en å reise sammen med og at det etterhvert kan utvikle seg til noe mer. Dette fordi jeg var i et vanskelig forhold tidligere og vil ta det litt rolig i begynnelsen.

Mannen jeg kom i kontakt med hadde skrevet i annonsen sin at han var ute et seriøst forhold, men at han ble veldig nyskjerrig på meg. 

Kan nevne at han for tiden jobber i et annet land langt vekke, men skal tilbake her om ca et år. Han er hjemme innimellom, og vi møttes for første gang i desember og en gang i januar. Vi fant tonen med en gang, kjemien var på topp noe vi begge var enige om. Derfor bestilte vi en ukes ferie sammen til sommeren. Han kommer ikke hjem før det, men vi holder kontakten dagliig på snapchat.

Må nevne at han er ikke så veldig på å chatte nå som i starten(som jeg også stusser litt over), men blir noen ord hver dag. Men han skriver at jeg er høydepunktet hans og at han virkelig ser fram til reisen i sommer.

For en måned siden fikk jeg et bilde tilsendt av en venninne som er på tinder. Der var det bilde av profilen til denne mannen som hun tok screenshot av.

Dvs han er fortsatt aktiv på tinder. Hun hadde sveipet til høyre (jeg sa hun skulle gjøre det for å se hva som skjedde) og fikk match med han. Han begynte å chatte med henne.

Hva tenker dere?

Jeg fortalte han etter 2. daten at jeg er interessert i noe mer seriøst med han, men at vi ser hvordan det går i ferien hvor vi får masse tid til å snakke sammen, noe som han var enig i.

Er det greit han er på tinder(jeg slettet tinder etter 2. daten med han)? Hva hadde dere gjort? Kjenner det er veldig sårt dette, men kanskje jeg ikke kan forvente at han skal slette tinder siden vi ikke har et seriøst forhold?

Må nevne at han virket som en utrolig snill og ordentlig mann, men.......

Skal jeg reise på ferie med han, eller virker han som en skjørtejeger?

Håper noen vil hjelpe meg....

 

 

Veldig rart at du vil på ferie med en du egentlig ikke kjenner. Han skriver nok til deg som han skriver til andre damer, useriøs type.

Anonymkode: 9f3ba...ba4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun var jo også på tinder.

Er det rart det går galt? 🤔

Anonymkode: 9b70f...8f2

Jeg var IKKE på tinder...Jeg sletta tinder etter 2. daten. Det var min venninne som så profilen hans der og sendte en screenshot til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Katharina85 said:

Ja, men vi ble enige om at vi hadde såpass god kjemi, og at vi ser hvordan det går på ferie om 3 måneder før vi evt. bestemmer oss for om at dette er seriøst eller ikke...

Der har du jo svaret ditt.. Om tre måneder skal dere finne ut av om det er seriøst eller ikke. Dermed er det jo ingen forpliktelser enda og du kan ikke forvente at han skal følge dine fotspor uten at dere engang har pratet om det?

Anonymkode: eeb8f...3c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo du som skrev du var ute etter no useriøst...

Du fikk jo det du ba om i profilen din.

Anonymkode: 7b409...1e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at det er sånn alle folkene på tinder er. Klarer ikke holde seg til en, må hele tiden se etter noe bedre.

Hvorfor logger du ikke bare av tinder og finner en ordentlig mann?

Anonymkode: 9b70f...8f2

Tinder er nytt for meg, og har ingen erfaringer med denne appen. Men skjønner nå at dette kanskje er en useriøs app....?

Men mannen virka utrolig hyggelig og ordentlig, og mye til felles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var jo du som skrev du var ute etter no useriøst...

Du fikk jo det du ba om i profilen din.

Anonymkode: 7b409...1e9

Ja, men vi var enige om på 2. daten at dette var noe vi ville bygge videre på pga. god kjemi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der har du jo svaret ditt.. Om tre måneder skal dere finne ut av om det er seriøst eller ikke. Dermed er det jo ingen forpliktelser enda og du kan ikke forvente at han skal følge dine fotspor uten at dere engang har pratet om det?

Anonymkode: eeb8f...3c6

Hun har svaret allerede!

Han er ute etter et seriøst forhold.

Men han har ikke funnet noen han vil være seriøs med enda. Så møter han TS på tinder, som tilbyr sex og reiser. Så takker han ja til det. Sex og reiser er ventepølse mens han venter på Den Store Kjærligheten.

Man må nesten velge hva man vil være, vil man være ventepølse eller vil man være Den Store Kjærligheten? 

TS kan ikke annonsere at hun er ventepølse, og så sier han ja til det, og så plutselig vil hun være Den Store Kjærligheten.

Man har MYE høyere krav til kjærlighet enn til sex.

Det er INGENTING her som tilsier at han er på vei til å bli forelsket i TS. 

Anonymkode: 9b70f...8f2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Katharina85 skrev:

Ja, men vi var enige om på 2. daten at dette var noe vi ville bygge videre på pga. god kjemi...

Det sier han jo kun fordi han vet at hvis han ikke sier det, så vil du ikke gi han den sexen du lovet i profilen...

Anonymkode: 9b70f...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Katharina85 skrev:

Jeg var IKKE på tinder...Jeg sletta tinder etter 2. daten. Det var min venninne som så profilen hans der og sendte en screenshot til meg.

Jo, det var du, det var der du traff han. 

Anonymkode: 9b70f...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der har du jo svaret ditt.. Om tre måneder skal dere finne ut av om det er seriøst eller ikke. Dermed er det jo ingen forpliktelser enda og du kan ikke forvente at han skal følge dine fotspor uten at dere engang har pratet om det?

Anonymkode: eeb8f...3c6

Ja, forsåvidt enig i det....Så dating er greit inntil vi vet at dette er seriøst? Så det vil si at jeg også kan logge meg inn på tinder og date andre i mellomtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var jo du som skrev du var ute etter no useriøst...

Du fikk jo det du ba om i profilen din.

Anonymkode: 7b409...1e9

Korrekt.

Hvorfor skulle han bli forelsket når han allerede har sett elskerinne-annonsen hennes?

Anonymkode: 9b70f...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Katharina85 skrev:

Hei!

Trenger litt hjelp fra dere...

Jeg traff en mann på tinder for 3-4 måneder siden. Jeg hadde skrevet i profilen min at jeg i første omgang var ute etter en elsker, en å reise sammen med og at det etterhvert kan utvikle seg til noe mer. Dette fordi jeg var i et vanskelig forhold tidligere og vil ta det litt rolig i begynnelsen.

Mannen jeg kom i kontakt med hadde skrevet i annonsen sin at han var ute et seriøst forhold, men at han ble veldig nyskjerrig på meg. 

Kan nevne at han for tiden jobber i et annet land langt vekke, men skal tilbake her om ca et år. Han er hjemme innimellom, og vi møttes for første gang i desember og en gang i januar. Vi fant tonen med en gang, kjemien var på topp noe vi begge var enige om. Derfor bestilte vi en ukes ferie sammen til sommeren. Han kommer ikke hjem før det, men vi holder kontakten dagliig på snapchat.

Må nevne at han er ikke så veldig på å chatte nå som i starten(som jeg også stusser litt over), men blir noen ord hver dag. Men han skriver at jeg er høydepunktet hans og at han virkelig ser fram til reisen i sommer.

For en måned siden fikk jeg et bilde tilsendt av en venninne som er på tinder. Der var det bilde av profilen til denne mannen som hun tok screenshot av.

Dvs han er fortsatt aktiv på tinder. Hun hadde sveipet til høyre (jeg sa hun skulle gjøre det for å se hva som skjedde) og fikk match med han. Han begynte å chatte med henne.

Hva tenker dere?

Jeg fortalte han etter 2. daten at jeg er interessert i noe mer seriøst med han, men at vi ser hvordan det går i ferien hvor vi får masse tid til å snakke sammen, noe som han var enig i.

Er det greit han er på tinder(jeg slettet tinder etter 2. daten med han)? Hva hadde dere gjort? Kjenner det er veldig sårt dette, men kanskje jeg ikke kan forvente at han skal slette tinder siden vi ikke har et seriøst forhold?

Må nevne at han virket som en utrolig snill og ordentlig mann, men.......

Skal jeg reise på ferie med han, eller virker han som en skjørtejeger?

Håper noen vil hjelpe meg....

 

 

Han bor og jobber i et land langt borte, og er hjemme i Norge av og til. Og skriver på Tinder at han er ute etter noe seriøst, dette er klassisk player-profil i mine øyne.

Og at han attpåtil er på Tinder enda sier nok om han for meg, du burde dumpe han og be han ta med noen andre på ferie. Eller så drar du på ferien alene. Han her er ingenting å samle på, for alt det du vet, noe jeg sterkt mistenker, så har han nok en kjæreste/elsker i det landet han jobber i + mange andre land. Håper du ser selv hva han gjør mot deg, istedenfor å måtte spørre her. For, for meg er det ganske obvious at han ikke er seriøs en plass :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...