Gå til innhold

Greit at han fortsatt er på tinder...?


Katharina85

Anbefalte innlegg

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Korrekt.

Hvorfor skulle han bli forelsket når han allerede har sett elskerinne-annonsen hennes?

Anonymkode: 9b70f...8f2

Dette endret seg etter 2. daten, jeg sa jeg ville gjerne bygge videre på dette siden vi hadde en utrolig fin kjemi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Rosatoast skrev:

For, for meg er det ganske obvious at han ikke er seriøs en plass :P 

Det er det for de fleste. 

Anonymkode: 9b70f...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Katharina85 skrev:

 

Dette endret seg etter 2. daten, jeg sa jeg ville gjerne bygge videre på dette siden vi hadde en utrolig fin kjemi...

Nei, det gjorde ikke det.

For deg, kanskje, men TYDELIGVIS ikke for han. Ellers hadde han jo droppet å sjekke opp andre damer. Kan dette bli noe mer tydelig enn det er? 

(Svaret er nei.)

Anonymkode: 9b70f...8f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør jo ikke skrive at du er på utkikk etter en elsker da... Hvertfall ikke når du tydeligvis ønsker en kjæreste. Da vil jeg tro at du tiltrekker deg de ekleste mennene...

Anonymkode: 29237...886

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bare nevne at dette er en skilt mann på 45 år....Og jeg fikk ikke inntrykk av at han var en player i det hele tatt. Var en rolig og litt sjenert mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du bør jo ikke skrive at du er på utkikk etter en elsker da... Hvertfall ikke når du tydeligvis ønsker en kjæreste. Da vil jeg tro at du tiltrekker deg de ekleste mennene...

Anonymkode: 29237...886

Var det jeg var i utgangspunktet etter dårlig erfaring fra tidligere forhold... Ting kan endre seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjorde ikke det.

For deg, kanskje, men TYDELIGVIS ikke for han. Ellers hadde han jo droppet å sjekke opp andre damer. Kan dette bli noe mer tydelig enn det er? 

(Svaret er nei.)

Anonymkode: 9b70f...8f2

For meg, og tydeligvis ikke for han, hva da?

Forstår ikke heelt hva du egentlig svarer på og retter til her, men gjetter at DU ikke syntes det var tydelig at han ikke er seriøs, og bare player hu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser etter helt andre ting i en kjæreste enn man gjør i et knull. Det er ikke sånn at man kan bare si at man vil bytte roller.

Du har et helt annet marked å bevege deg i når du ser etter en kjæreste enn når du ser etter sex. Menn faller ikke for kvinner som vil knulle. De faller for damer som de må jobbe for å få. 

Anonymkode: 9b70f...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Katharina85 skrev:

Vi bare nevne at dette er en skilt mann på 45 år....Og jeg fikk ikke inntrykk av at han var en player i det hele tatt. Var en rolig og litt sjenert mann..

Ja, da har han garantert en hel masse damer å velge i, og ingen hast med å finne noen. 

Anonymkode: 9b70f...8f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rosatoast skrev:

For meg, og tydeligvis ikke for han, hva da?

Forstår ikke heelt hva du egentlig svarer på og retter til her, men gjetter at DU ikke syntes det var tydelig at han ikke er seriøs, og bare player hu?

?

Jeg skrev det til TS, ikke til deg. 

Anonymkode: 9b70f...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katharina85 skrev:

Ting kan endre seg? 

Nei!

Det er som å gå på butikken og betale og du får tilbake fem kroner. Og så sier du til dama i kassen om ikke hun heller kan gi deg femti, for du har mer lyst på femti enn på fem...

Anonymkode: 9b70f...8f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg tinderen din tilbake 👍

Anonymkode: 6a5fe...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Få deg tinderen din tilbake 👍

Anonymkode: 6a5fe...be3

Hvis hun ønsker seg en kjæreste så bør hun jo holde seg langt unna tinder!

Anonymkode: 9b70f...8f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

Jeg skrev det til TS, ikke til deg. 

Anonymkode: 9b70f...8f2

Hvorfor siterer du meg da? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette vært meg, ville jeg lagd med Tinder-bruker igjen. For å finne han på Tinder, og "slå opp" med han der inne 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så det jeg tolker utifra de svarene jeg har er at denne mannen tydeligvis ikke er ute etter noe seriøst/er en player siden jeg var ute etter noe uforpliktende/ en  elsker i første omgang. 

Så da tenker jeg det bare gjør vondt verre å reise på en ukes ferie med han, siden det er stor fare for at jeg blir forelsket i denne mannen og det er liten sjanse for at det blir noe mer...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, det var du, det var der du traff han. 

Anonymkode: 9b70f...8f2

Ja og så? MÅ det gå galt med forhold bare fordi folk møtes på tinder? Jeg kjenner flere som har funnet ektefellen sin der. Slutt å vær så dømmende.

Anonymkode: 5603d...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Katharina85 said:

Så det jeg tolker utifra de svarene jeg har er at denne mannen tydeligvis ikke er ute etter noe seriøst/er en player siden jeg var ute etter noe uforpliktende/ en  elsker i første omgang. 

Så da tenker jeg det bare gjør vondt verre å reise på en ukes ferie med han, siden det er stor fare for at jeg blir forelsket i denne mannen og det er liten sjanse for at det blir noe mer...?

Det kan ikke vi vite. Send han en melding og spør hvorfor han fortsatt er på tinder. Det bør du klare hvis du skal på ferie med han.

Anonymkode: 5603d...bae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Katharina85 skrev:

Så det jeg tolker utifra de svarene jeg har er at denne mannen tydeligvis ikke er ute etter noe seriøst/er en player siden jeg var ute etter noe uforpliktende/ en  elsker i første omgang. 

Så da tenker jeg det bare gjør vondt verre å reise på en ukes ferie med han, siden det er stor fare for at jeg blir forelsket i denne mannen og det er liten sjanse for at det blir noe mer...?

Jepp.

Jepp.

Du har allerede vært i et dårlig forhold, TS. Før du begynner å møte menn, burde du lære deg grundig hvordan du går frem og hva du ser etter, og hva du ikke må tro på, så du ikke havner i et nytt dårlig forhold.

Det vil alltid være noen som møter ektefellen på tinder, det vil alltid være noen som går fra elskere til kjærester, det vil alltid være noen som har barn med en annen og likevel gifter seg med prinsen. Men det er unntakene, ikke regelen!

Du kan like gjerne se helt bort fra de unntakene, og heller forsøke å bli kjent med menn som er i miljøer hvor du vet at de er seriøse. F.eks vennene til dine venninners ektemenn, eller noen som har en hobby du liker, eller noen som er blitt kvalitetsstemplet av noen du er trygg på. Ikke bare sleng ut snøret på internett, der er det jevnt over bare useriøse folk som utnytter deg for alt du er verdt. 

Anonymkode: 9b70f...8f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...