Gå til innhold

Er det bare jeg som er helt gal i hodet, eller er det slik at alle familier i Norges land har denne skålen/bollen?!

Fremhevede innlegg

Gjest Lama_Drama
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 0.15):

Nille??

Anonymkode: 55291...625

Samvirkelaget

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernetåka
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men vet noen hvor disse ble solgt da? Vi fikk ha dem i dukkestua ettersom vi faktisk ikke kunne knuse dem ;) Rekner med de ikke var dyre?

https://www.retro-en-design.co.uk/a-40708318/arcoroc-sierra-green/arcoroc-sierra-glassware-drinking-glasses-in-green/#description

De så vonde ut å drikke av? Smaker det annerledes med farga glass?

Skrevet

Jeg har glass fra denne serien (fikk mamma sine....) og det er de aller beste!! Skulle så gjerne hatt flere, mulig å få kjøpt slike noen plass i dag?

Anonymkode: 7aa47...f1b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 23.17):

Ble EPA åHLENS, tro

Det er mulig, Epa-butikkene ble solgt og fikk nye navn. Her hvor jeg bor mener jeg å huske Epa ble til Domus.

Anonymkode: 16706...9c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 10.16):

Det er mulig, Epa-butikkene ble solgt og fikk nye navn. Her hvor jeg bor mener jeg å huske Epa ble til Domus.

Anonymkode: 16706...9c3

Takk for svar

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 11.52):

Jeg har glass fra denne serien (fikk mamma sine....) og det er de aller beste!! Skulle så gjerne hatt flere, mulig å få kjøpt slike noen plass i dag?

Ka gjør debest?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ka gjør debest?

Eneste glass som kan holde på kullsyre🙌🏻😄 perfekt buet form👍🏻

• Liker 2
Skrevet

Jeg har den, men vet ikke hvor den kommer fra😳 Kanskje det er alle nordmenns daemon. 

• Liker 1
Skrevet

Mannen kom fra lokal bruktbutikk i går og var sjelestolt: Han hadde funnet en bolle til. Nå har vi tre boller, ei mugge og fem fat.

• Liker 4
Skrevet

Jeg rydda i et skap og fant noen små skåler i denne serien 🙈

Anonymkode: 5bbde...3e3

• Liker 1
Skrevet

Fantes ikke i hjemmet jeg vokste opp i, og ingen i familien vår hadde noe slikt. Så det tidvis når jeg var på besøk hos andre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har den ikke men jeg synes den er en veldig fin skål.

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk at denne tråden har fått hele 14 sider! Det sier litt om hvor vanlig denne bollen er. :) Jeg har lest det meste, og det ser jo ut som om de fleste kjenner bollen eller andre ting i den samme serien ganske godt. 

• Liker 6
Skrevet
Ullvott skrev (9 minutter siden):

Fantastisk at denne tråden har fått hele 14 sider! Det sier litt om hvor vanlig denne bollen er. :) Jeg har lest det meste, og det ser jo ut som om de fleste kjenner bollen eller andre ting i den samme serien ganske godt. 

Ble sjokkert selv! Jeg var helt sikker på at jeg kom til å bli angrepet for å være så bastant på at alle har denne bollen. 😂
Derfor tok jeg den som AB, slik at jeg slapp å bli angrepet med nick i alle fall. Var ikke forberedt på at så mange faktisk viste til denne serien. 

-ts

Anonymkode: 8cc39...34e

• Liker 2
Skrevet

Mamma har den og asjettene. Haha

Anonymkode: 28b2c...759

Skrevet

Synes de i den serien er fine. Foreldrene mine har selvfølgelig disse :)

Anonymkode: 0fc91...466

• Liker 2
Skrevet

Elsker denne tråden :)

• Liker 2
Skrevet

Bor du i Trondheim så har Gjenbruksbutikken på Saupstad flere fat og asjetter i denne serien. 

Anonymkode: 070ee...280

Skrevet

Gøy. Husker det fra barndommen. Litt som kahlervasen for 6 (?) år siden, som alle hadde. Bare at man ikke bytta ut lije mye og ofte før i tida. 

Anonymkode: 7ae95...e89

• 2 uker senere...
Skrevet

Enda ei mugge no. Ikald saft til sommeren.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...