Gå til innhold

Kafkas Beretninger

Kafka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trening er bare dumt,- blir bare idrettsskader av det :sjarmor:

Har du det bra Kafka? Nå er det ikke lenge til jeg flytter til varmen :sjenert: Kanskje du skal komme en tur du også? Kommer faktisk noen fra KG nedover :ler: Kan jo lage et KG-treff, med billig vin og god mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening er bare dumt,- blir bare idrettsskader av det :sjarmor:

Har du det bra Kafka?  Nå er det ikke lenge til jeg flytter til varmen :sjenert: Kanskje du skal komme en tur du også?  Kommer faktisk noen fra KG nedover :ler: Kan jo lage et KG-treff, med billig vin og god mat.

:ler: nei nei, trening er godt for kropp og sjel det! :icon_smile:

Ah! Det kunne være noe. Man skal ikke se bort ifra det, Flower! Ikke rart du gleder deg iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, alle sier jo det og jeg skulle sikkert gjøre det, MEN nå er jeg så gammel at jeg ikke får dårlig samvittighet lenger,- og det er godt det :ler:

Kan jo snart begynne med eldretrim på Gran Canaria :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, alle sier jo det og jeg skulle sikkert gjøre det, MEN nå er jeg så gammel at jeg ikke får dårlig samvittighet lenger,- og det er godt det :ler:

Kan jo snart begynne med eldretrim på Gran Canaria :sjarmor:

:ler: der sier du noe! Tenk så deilig å stå der nede under solen og strekke ut mot blå bølger! Det kommer til å bli ren nytelse, vær du sikker!

Jøsses, nå er det lenge siden jeg har sittet her så lenge som jeg har gjort i kveld :overrasket: Gøy å titte innom her en stund igjen :) Masse flott folk skriver, og som man kan bruke videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, Kafka :klem: Du minte meg på at jeg har lyst til å drive med Tai Chi. Det blir fint ved bølgene, vet du.

Koselig å ha deg her inne igjen,da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal du ha, Kafka :klem: Du minte meg på at jeg har lyst til å drive med Tai Chi.  Det blir fint ved bølgene, vet du.

Koselig å ha deg her inne igjen,da :sjenert:

Visst! Det er toppen saker :icon_smile: Hm. Når jeg bodde i københavn lå det TC og meditasjons studior på annenhvert gatehjørne. Vet om et par i osl også, men det ser ikke ut til å ha kommet for fullt ennå. Med stresset de fleste av oss lever i blandt tror jeg det kommer til å bli mer og mer av det etterhvert :)

Topp å være titte innom igjen også, Flower!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :)

Syns jeg må legge inn en gratulasjonshilsen til deg her også :gratulerer: Gratulerer så mye med 30 årsdagen!

Sender over en stor skål med malteseris og pepperkvernen :ler:

:kys_2:

Endret av Marillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: Håper du har fått mange gode kaker og mange gode klemmer???

Her får du noen klemmer fra meg ihvertfall :klem::klem::klem::klem:

30 er da et jubileum å feire det,da :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :)

Syns jeg må legge inn en gratulasjonshilsen til deg her også :gratulerer:  Gratulerer så mye med 30 årsdagen!

Sender over en stor skål med malteseris og pepperkvernen :ler:

:kys_2:

NAMS! Man takker :bukke: Også Maltesersis da!! Takk, takk :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: Håper du har fått mange gode kaker og mange gode klemmer???

Her får du noen klemmer fra meg ihvertfall :klem:  :klem:  :klem:  :klem:

30 er da et jubileum å feire det,da  :overrasket:

:ler: joda. Og jeg har feiret jeg :) Det er et par uker siden jeg fyllte år nå og dette var strengt tatt ikke ment å komme frem her på kg (selv om det ikke gjør noe altså!). Bare Marillia som fikk nyss om det, og se hvordan det gikk :ler:

Tusen tusen takk :bukke: Veldig hyggelig :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer  :gratulerer:

Men hei, Lille Ballerina!

Tusen takk da :bukke:

Håper du har det flott på tå :icon_smile:

Men du!! :overrasket: Herre min hatt! Tenk at jeg ikke har nevnt dette for deg tidligere :overrasket::forvirret: Gudene må vite hva jeg tenkte på.

Har du sett Amelia ?

Den er rett og slett FANTASTISK, og et mesterverk hva dans angår, og MÅ sees! Vet ikke om den finnes å få på dvd, men let deg gal dersom du kan! Den er verdt det :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yupp, har sett den. Fin film.

:overrasket:

:grine2:

Men?? Entusiasmen, Lille Ballerina! Entusiasmen, hvor ble den av?? :ler:

Etterpå, 25:15 går 'Mafiabrødre' og da får jeg besøk, og vi skal kose oss og se film! Den har jeg ikke sett på lenge, lenge og gleder meg som bare det :icon_smile: Ikke så mye 'dans' men.. :forvirret:

Vet du.. Hver sommer så opptrer disse verdenstjernene innenfor ballett fra NY (husker ikke på rappen hva de heter? Du vet kansje hvem jeg mener?) i københvan :) I fjor sommer var de på Tivoli og det var så mye som 6000 besøkende eller noe slikt, fordelt på 2 dager. Det må du få med deg neste sommer!

Endret av Kafka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Chrizzy

:overrasket: Næmenn, herremin hatt, du har jo hatt bursdag!!!!!!!!!!!!!!

Gratulere me dagen så kjempe kjempe masse :kys_2: :kys_2: :kys_2:

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

:babygutt::babygutt: Lillegutt :ler: Sånn ca et halvt år yngre enn mæ :)

Skreiv bare før æ hadde fått lest mer enn to tre siste innlegg, har sikker vært stor fest, en stor dag, for en stor mann :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser balletten på tivoli ca en gang i året, har sesongkort på tivoli. Fin atmosfære, men aldri noe nytt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: du redder meg inn med 'lillegutt' :ler:

Tusen takk da, Chrizzy :bukke:

Jeg ble litt feiret i natt også faktisk :icon_smile: :ler: så det har vært mange store dager nå :icon_smile:

Var i Frognerparken i går. A-HA spilte jo skal vite! Det var kjempe, men de kunne godt tråkket til 'liiiittebitt' til syns jeg. De er så 'snille gutter' og nærmest lusker inn der. Men det var kult ess! Selv om jeg hadde litt vansker med å komme i kontakt med noen en stund der. Men jeg møtte henne senere og så kom natten :)

Har du det bra da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser balletten på tivoli ca en gang i året, har sesongkort på tivoli. Fin atmosfære, men aldri noe nytt egentlig.

Sant det, Lille.

Men.. Du har altså se.k. hvert år? Hvordan kan dette ha seg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...