Gå til innhold

Kafkas Beretninger


Kafka

Anbefalte innlegg

Goood helg, Kafka-gutten :klem: Håper du får en fin helg med venninnen din :sjarmor:

Spesielle planer i helgen eller?

Jeg er buden til kusinen min i morgen kveld og da pleier det å bli både mye godt å spise og mye godt å drikke :wow:

Det virker som om du klarer å nyte alle årstidene på en flott måte, skulle ønske jeg også kunne det :sjenert:

Ja, er ikke den lille historien fin?  Om vi nå er sommerfugler eller mennesker,- ikke godt å si og egentlig ikke særlig interessant heller tenker jeg.  Vi er det vi er og så får vi gjøre det beste ut av det.  :klem:

Heiheihei!

Gjør det? :ler: joda, jeg er blitt flinkere til å 'nyte' de 4. Før absolutt hatet jeg vinteren! Da var det bare sommer, båt o slikt som gjalt. Nå derimot tar jeg imot med åpne armer, og det - er jeg glad for :) Jeg liker kansje ekstra godt disse mellom-årstidene. Høsten, hvor ting øyensynlig tar farvel - men bare dersom man ikke ser godt etter, for det er ikke annet enn en ny start. Velkommen skal den være. Det samme med våren. Så høst igjen. Det imellom altså. Ting som tar litt tid ender alltid opp med å bli det beste. Alltid.

Jeg MÅ i seng nå. Om kun få timer sitter jeg ved titter jeg ut av vinduet hvor andre titter inn. Noen timer må jeg ha.

Jeg jobber litt denne helgen, og bortsett fra det skal jeg kansje på konsert, litt ut å spise. Og noen vil ha meg med på noe søndag som jeg ikke har fått vite.

Endeløse drømmer :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble ikke noe kort denne gangen, så jeg får slenge inn en hilsen her :ler:

Du har vært opptatt skjønner jeg, har jo ikke sett noe til deg nesten!?!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooood helg, Kafka  :klem:

Håper den blir bra?  Med frokost i det grønne ?, gode venner, god musikk, god mat og alt annet godt også :sjarmor:

Hei Flower, og takk for det! Jeg hadde det herlig skal vite! Du også regner jeg med :icon_razz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ikke noe kort denne gangen, så jeg får slenge inn en hilsen her :ler:

Du har vært opptatt skjønner jeg, har jo ikke sett noe til deg nesten!?!

:klem:

:ler: godt å ha deg hjemme igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet! Så dere likte dette altså?! :icon_smile:

Godt! Skulle bare mangle faktisk :ler:

Alikevel skal det sies at denne karen på langt nær har fått tak i det beste av live-opptak, samt at låtene han har lagt ut på langt nær er hva han burde ha lagt ut ;)

Men 'Untitled' her, og særdeles dens avsluttning med gjenngående 'how does it feel' gjerne må rulle rundt og rundt i timesvis alikevel :icon_smile:

God weekend!

Endret av Kafka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså... hilse Prepple? Utrolig vanskelig spm å svare på. Jeg tror faktisk jeg så han her om dagen. Jeg satt på en kafe og en som ligna gikk forbi, men jeg kunne aldri i verden tro at det var han (gikk et stykke unna). Samme kveld så jeg på "tre brødre" at han jobber rett ved der. Dagen etter var jeg og hørte en kamerat spille på en pub, og snakka litt med noen som jobber der og fikk vite at han bor like ved puben. Det ble litt mye for meg nesten. Så hilse han? Hm, du får vurdere det, men ikke si noe til meg. Haha!

Håper ellers det står bra til. Jeg klarer ikke helt å henge med på "nye" kg... hihi. Men prøver å kikke innom innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...
Gjest Chrizzy

:overrasket: Hvor er min gode KG-venn blitt av? Ser alltid etter deg når jeg logger meg på, men ser ikke navnet ditt noen steder :riste:

Regner med at du har det bare fint i disse herlige høst dagene, bader deg i det fine lyset kanskje, i en park, eller ute på veranda med pledd på, godt selskap og alt som er fint :) Men jeg savner nu deg her litt da :roll:

Her er alt bare bra, skjer spennende ting og jeg har tatt tak i saker som har ligget på hyllen alt for lenge, det er flott og jeg er mer optimistisk og sterkere enn på lenge, skikkelig løvinne føler jeg meg som :ler:

Nå må du ha det kjempe fint :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Altså... hilse Prepple? Utrolig vanskelig spm å svare på. Jeg tror faktisk jeg så han her om dagen. Jeg satt på en kafe og en som ligna gikk forbi, men jeg kunne aldri i verden tro at det var han (gikk et stykke unna). Samme kveld så jeg på "tre brødre" at han jobber rett ved der. Dagen etter var jeg og hørte en kamerat spille på en pub, og snakka litt med noen som jobber der og fikk vite at han bor like ved puben. Det ble litt mye for meg nesten. Så hilse han? Hm, du får vurdere det, men ikke si noe til meg. Haha!

Håper ellers det står bra til. Jeg klarer ikke helt å henge med på "nye" kg... hihi. Men prøver å kikke innom innimellom.

:ler: dette hadde jeg glemt :icon_smile:

Så du 3 brødre som ikke er brødre (eia etc.. ) når de var hos preple? Han virket ikke særlig fornøyd der han stod :ler:

Jeg har det helt villt bra! Har ikke vært her på evigheter selv og det var kansje når de fornyet forumet jeg kastet inn håndklet også? Min ikke 'på grunn av'. Alt ser flott ut her, da er det heller jeg som flyr høyt og lavt tenker jeg :) Flott at du benyttet kikken til å kikke innom meg da :icon_razz:

Håper du har det flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kafka!  Hvor er duuuuuu  :overrasket:

Har et tips til en link som du kanskje kan ha nytte av: 

http://www.vitenskapskafeen.no/

Håper du har det bra? Flower :klem: til deg

Men hei til deg også, Flower! Jeg har vært litt her og der, bare ikke 'her'. Takker for tipset. Kjenner godt til denne fra tidligere, men flott at du sier ifra alikevel! Er en smule mulefunken da jeg misset astrofestivalen nå for et par dager siden :forvirret: Der hadde det vært skikkelig ball å være! F-16 simulator kunne jeg lese dagen derpå i aftenposten, fysikknøtter og masser av andre ville ting som planetariumer m.m. :frustrert: argh! Og jeg som hadde gått og gledet meg til dette i ukesvis og alle ting (kan ikke annet enn å skylde på meg selv - men skal man først utdele skyld så kan man lige så godt starte med seg selv, sant :) )

Jeg har det topp toPP TOPP!! Dèt, trenger du ikke bekymre deg over :tommelsmil:

Hei! Har du flyttet til èspania nå???? Hm. Pluttselig slår det meg at det var noe av det siste jeg hørte fra deg.. Vel, har du så håper jeg du har kommet vel til rette og lever i sus og dus under palmene!

Hold av en plass i solen til meg! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...