Gå til innhold

Kafkas Beretninger


Kafka

Anbefalte innlegg

:frustrert:  Har du gått i hi?

:ler:

Nei nei nei! Eller.. tja, tjo, tje... :forvirret::ler:

Jeg har på ingen måte gått i noe hi. På langt nær! Jeg har bare ikke vært her på en stund :) Men det har du tenker jeg :ler:

Flott! KG er jo en toppen plass, så det kan jeg godt forstå. Har det skjedd noe nytt her da? Utenom det vanlige altså? Eller kansje bare masser av helt ordinære, dagligdagse FLOTTE ting - er jo ikke å kimse av det heller :icon_smile:

Lykkelig eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket:  Hvor er min gode KG-venn blitt av? Ser alltid etter deg når jeg logger meg på, men ser ikke navnet ditt noen steder  :riste:

Regner med at du har det bare fint i disse herlige høst dagene, bader deg i det fine lyset kanskje, i en park, eller ute på veranda med pledd på, godt selskap og alt som er fint  :)  Men jeg savner nu deg her litt da  :roll:

Her er alt bare bra, skjer spennende ting og jeg har tatt tak i saker som har ligget på hyllen alt for lenge, det er flott og jeg er mer optimistisk og sterkere enn på lenge, skikkelig løvinne føler jeg meg som  :ler:

Nå må du ha det kjempe fint  :klem:

Ha! Ja det var leenge siden chrizzy! Hvordan har du det??? Hm. Det har ikke blitt så mye park i det siste faktisk. Jøsses! Der sa du noe :overrasket: Men jeg bader meg i mye fint alikevel! Godt selskap mangler det ikke på, ei heller andre fine ting så alt vel og mer enn det her :icon_smile: Å være savnet tror jeg må være noe av det beste som finnes (tror du ikke?) så tusen takk for det! Og tilbake til deg også :icon_razz:

Visst! Det der er jeg sååååååååå tilhenger av! Vel, ikke noen medaljevinner i det selvsagt - men jeg tror på det å få UT fingeren og ta tak i ting! Så absolutt! Tiden er knapp og vi må skynde oss! :ler: jeg blir til stadighet fortalt at jeg gir inntrykk av å ha dårlig tid - og jeg svarer som sant er jeg.. At JAVISST HAR JEG DÅRLIG TID!!! :overrasket: Vi har dårlig tid alle sammen tror jeg. Det er klart man ikke skal stresse, for det er liksom noe annet igjen, men vi har for dårlig tid til å miste dyrbar tid. Til å 'gå glipp av'. Jeg vil ikke det! Jeg vil gripe. Sikkelig hardt, når jeg ser noe spesielt :icon_smile:

:ler: men dette høres så bra ut, og jeg er så altfor, altfor dårlig til det... Men det er en start i det minste! Å ville. Det må begynne der - også blir man flinkere hele tiden.

De siste 5 årene har jeg funnet ut mer og mer hva jeg vil tror jeg. Funnet mer ut av hvem jeg er og det er et skikkelig kick aot også :ler: Vi har potensiale til mye chrizzy, det må vi ikke glemme.

På dette punket i livet mitt befinner jeg meg ikke helt ulikt calvin og hobbes her,

http://www-cgi.cnn.com/US/9512/calvin/calvin_hobbes.jpg

Livet er herlig chrizzy! Ha det best!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nei nei nei! Eller.. tja, tjo, tje...  :forvirret:  :ler:

Jeg har på ingen måte gått i noe hi. På langt nær! Jeg har bare ikke vært her på en stund :) Men det har du tenker jeg  :ler:

Flott! KG er jo en toppen plass, så det kan jeg godt forstå. Har det skjedd noe nytt her da? Utenom det vanlige altså? Eller kansje bare masser av helt ordinære, dagligdagse FLOTTE ting - er jo ikke å kimse av det heller  :icon_smile:

Lykkelig eller?  :)

Godt å se at du er innom her av og til. Du er savnet, vet du - så du kan godt komme litt oftere :ler:

Noe nytt har det vel ikke skjedd, men det er jo stillere her enn ellers, hvorfor vet jeg dog ikke. Jeg er nok her mye enda, har ikke helt gått lei, så jeg er her vel mer enn hva jeg egentlig har tid til!

For tiden er jeg svært så lykklig :hjerter_rundt: Har det bedre nå enn på lenge, og har mye godt og fint å se frem til også ;) Og ingenting er vel bedre enn det?

Og bak en hver sky finnes det alltid sol, ikke sant?

Sender over hjemmelaget is med malteserkuler :sjarmor:

:klem: Ha det så bra så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tenkte jeg skulle legge et lite besøk til dagboken din, siden du har fått meg i et slikt godt humør nå midt på natten ;) , og siden du liker Ane Brun, "Fryd", sommerfugler og god poesi :)

Kommer gjerne innom og hilser på en annen gang også :)

Legger fra meg et av mine

favoritt-dikt før jeg tusler ut i natten ;)

I held a jewel

"I held a jewel in my fingers

And went to sleep

The day was warm, and winds were prosy

I said, "Twill keep"

I woke - and chide my honest fingers,

The Gem was gone

And now, an Amethyst remembrance

Is all I own..."

~poem by Emily Dickinson~

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du er her jo svært sjelden, men regner med du kommer innom før jul, så derfor legger jeg igjen noen juleklemmer til deg her :ler:

God jul, og riktig godt nyttår :nissekonekyss::klem: :nissekonekyss:

*sender over sykkelbudet med julegave*

Endret av Marillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

:nisse: Et lite julepakkerim… :nisse:

Vi pakker pakker

åpner pakker

alle-skal-ha-sitt-pakker

små pakker

store pakker

vente-til-etter-maten-pakker

snille pakker

ville pakker

pass-nå-faller-treet-pakker!!

godtepakker

selskinnshatter

fire nye dørmatter

lange pakker

runde pakker

leketøy til alle katter

rare pakker

tullepakker

akebrett til akebakker

myke pakker

harde pakker

vi blir stiv i våre nakker!!

glemte pakker

knuste pakker

finner INGEN merkelapper!!

tre pakker

to pakker

en pakke...

så bukke-nikke-neier vi…

og takker!

:hjerte: :hjerte: Ha en riktig God Jul!! :hjerte: :hjerte:

Stoooor jule :klem: fra...

Anette

Håper du får en riktig fin jule og nyttårshelg, Kafka!! :):)

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):blomst::gratulerer::bursdag:

Jeg ønsker deg et riktig godt Nytt År!! ~ Håper du får mange fantastiske opplevelser i det nye året... og takk for det gamle!!

:bursdag::gratulerer::blomst::)

Stoooor nyttårs :klem: fra...

meg!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Chrizzy
Ha! Ja det var leenge siden chrizzy! Hvordan har du det??? Hm. Det har ikke blitt så mye park i det siste faktisk. Jøsses! Der sa du noe :overrasket: Men jeg bader meg i mye fint alikevel! Godt selskap mangler det ikke på, ei heller andre fine ting så alt vel og mer enn det her :icon_smile: Å være savnet tror jeg må være noe av det beste som finnes (tror du ikke?) så tusen takk for det! Og tilbake til deg også :icon_razz:

Visst! Det der er jeg sååååååååå tilhenger av! Vel, ikke noen medaljevinner i det selvsagt - men jeg tror på det å få UT fingeren og ta tak i ting! Så absolutt! Tiden er knapp og vi må skynde oss!  :ler: jeg blir til stadighet fortalt at jeg gir inntrykk av å ha dårlig tid - og jeg svarer som sant er jeg.. At JAVISST HAR JEG DÅRLIG TID!!!  :overrasket: Vi har dårlig tid alle sammen tror jeg. Det er klart man ikke skal stresse, for det er liksom noe annet igjen, men vi har for dårlig tid til å miste dyrbar tid. Til å 'gå glipp av'. Jeg vil ikke det! Jeg vil gripe. Sikkelig hardt, når jeg ser noe spesielt :icon_smile:

:ler: men dette høres så bra ut, og jeg er så altfor, altfor dårlig til det... Men det er en start i det minste! Å ville. Det må begynne der - også blir man flinkere hele tiden.

De siste 5 årene har jeg funnet ut mer og mer hva jeg vil tror jeg. Funnet mer ut av hvem jeg er og det er et skikkelig kick aot også :ler: Vi har potensiale til mye chrizzy, det må vi ikke glemme.

På dette punket i livet mitt befinner jeg meg ikke helt ulikt calvin og hobbes her,

http://www-cgi.cnn.com/US/9512/calvin/calvin_hobbes.jpg

Livet er herlig chrizzy! Ha det best!!  :vinke:

Heia :)

Jeg har det bare fint! Nå har jeg endelig fått internett, og en splitter ny maskin som funker som bare det, er helt herlig.

Jeg har fått jobb, selv om jeg enda holder på med siste året mitt, så det blir litt hektisk til tider, men jeg trives. Tar 1 1/2 års studie ved siden av, så jeg håper jeg ikke har tatt for mye av her, tror det skal gå fint (bank, bank, bank).

Dårlig tid ja, når jeg bodde på landet, jeg og en venninne leide et kjempe stort hus, med låve, en gammel traktor, høns og hester, det var i alle fall en skikkelig gammel land handel der, det var alltid den samme mannen som satt i kassa når jeg kom, han klagde alltid over at jeg hadde så dårlig tid, han rista på hodet og kunne ikke skjønne hvorfor jeg var sånn. Men det fikk meg jo til å tenke på, hvorfor er jeg så travel akkurat nå, hva er vitsen? Men klart egentlig så gjør vi både for lite og for mye, det er bare hva vi gjør...

:ler: Tommy og tigern er så bra, jeg fikk forbud mot å lese den på en av mine tidligere arbeidsplasser for jeg kunne ikke slutt å flire og ble sendt på bakrommet flere ganger, for ikke å sjenere gjestene. Det var nesten ille :ler:

Det er jo kjempe lenge siden du har vært her, håper du kommer innom igjen snart :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Chrizzy
:ler: fantastisk godt sagt chrizzy! Tilbake til deg!  :reise:

Du! Jeg satt å leste litt i dagboka di nå. Måtte flire litt når jeg så det siste innlegget du har skrevet. For det ser jamen ut som du drar avgårde, vinker i bilen :ler:

Håper du har en goooooooood tur :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta
For det ser jamen ut som du drar avgårde, vinker i bilen  :ler:

Håper du har en goooooooood tur  :klem:

Har du forlatt oss for godt? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...