Gå til innhold

Kafkas Beretninger


Kafka

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hallo! :vinke:

Tenkte jeg skulle skrive en sommerhilsen i dagboka di!

Håper du får en kjempeflott sommer, og at du finner sola! :wink: Og selvsagt spiser masse is (og litt frukt innimellom) Og så snakkes vi når jeg kommer tilbake!

Klem fra Marillia :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo! :vinke:  

Tenkte jeg skulle skrive en sommerhilsen i dagboka di!  

Håper du får en kjempeflott sommer, og at du finner sola!  :wink:  Og selvsagt spiser masse is (og litt frukt innimellom) Og så snakkes vi når jeg kommer tilbake!

Klem fra Marillia :klem:

Javisst skal jeg ha en herlig sommer, Marillia! Med bøttevis av is, frukt og alt godt som hører med! (har startet for lenge lenge siden tom :ler: )

:tommelsmil:

Ønsker deg en vidunderlig sommer i èspania, alt inkludert :P Send et kort!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :P

Skulle det ha skjedd noe med programmet til jazzen :o

Ikke noen store endringer tror jeg, de sa ikke noe om det på møtet idag ihvertfall.

Blir litt godt å komme i gang igjen, var mange gamle fjes men også noen nye på funksjonærmøtet idag. Akkurat som det pleier :wink: Og like kaotisk som det pleier også, men vi vet jo alle at festivalen blir bra så kaoset hører med :hoppe:

Skal sørge for å høre endel musikk, bli kjent med nye,spennende mennesker (skal jo treffe englefjes :P ), spise mye godt (også rennende frukter, vennen min er en sånn sunn treningstype så jeg må love å spise sunt når jeg blir sliten :sjarmor: ) og drikke endel godt sprudlende med fuktige dråper som renner nedover glasset :sikle::perebrus:

Kos deg,da Kafka. Og får du og venninnen din lyst til å ta en dagstur så går det altså busser hele døgnet til/fra Oslo, og det er et yrende liv med gratis musikk hele dagen :danse:

Sommer :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :P

Skulle det ha skjedd noe med programmet til jazzen :o

Ikke noen store endringer tror jeg, de sa ikke noe om det på møtet idag ihvertfall.

Blir litt godt å komme i gang igjen, var mange gamle fjes men også noen nye på funksjonærmøtet idag. Akkurat som det pleier :wink: Og like kaotisk som det pleier også, men vi vet jo alle at festivalen blir bra så kaoset hører med :hoppe:

Skal sørge for å høre endel musikk, bli kjent med nye,spennende mennesker (skal jo treffe englefjes :P ), spise mye godt (også rennende frukter, vennen min er en sånn sunn treningstype så jeg må love å spise sunt når jeg blir sliten :sjarmor: ) og drikke endel godt sprudlende med fuktige dråper som renner nedover glasset :sikle::perebrus:

Kos deg,da Kafka. Og får du og venninnen din lyst til å ta en dagstur så går det altså busser hele døgnet til/fra Oslo, og det er et yrende liv med gratis musikk hele dagen :danse:

Sommer :klem: til deg

Jeg har det så herlig som man kan ha det på varme sommerdager for tiden! :-) Griller, spiser is, bader og har det bare så deilig som det går ann!

Det høres ut som om du har det svært fint selv! Kos deg på jazzen med englefjes :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Fint at du koser deg i sommeren!

..og du også håper jeg Fight! Dager som dette.. Jeg har det helt villt godt!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Ingen Kafka.. er du trollbundet av kvinnfolk et etter annet sted :ler: Hmmm... :roll: Klem iallefall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kafka! :)

Håper du har en fin sommer!

Må bare si at jeg synes du er så flink til å skrive og formulere deg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Kafka :kul: Du har ikke vært så mye her inne i varmen du heller ser jeg :sjarmor: Regner med at du koser deg med gode, lange samtaler med gode venner?

Vi fikk en kjempefestival i år igjen :danse: Du skulle vært der da vettu! Skal få laget et referat i dagboka mi, kanskje i kveld kanskje en annen kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei!

Her kommer et "kort" fra meg i varmen (puh) - jeg har det kjempeflott, alt er bare helt supert. Solen skinner, havet er varmt og dagene lange og late. Det er alt for mye god mat og drikke, og masse flott aa se og oppleve. Her skulle du ha vaert...

Kos deg der hjemme, og nyt sommeren i Oslo.

Klem fra M :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kafka :hoppe: Maisen har nå fått nytt navn, hva syns du?? Gått litt i hippie-mimringen.....

Håper du har det bra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu, long time. :) Middis har forflytta seg til hjemlige trakter siden sist.

Har du det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gooood sommerklem til deg  :rolleyes:

Lige så Lille Ballerina! For en sommer vi har hatt de siste ukene!! Finner nesten ikke ord for hvor deilig dette har vært! Nå ser solen ut til å speiles andre steder en stund, men det gjør vel heller inget. Den kommer sikkert igjen :)

Håper du har det skjønnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kafka! :)

Håper du har en fin sommer!

Må bare si at jeg synes du er så flink til å skrive og formulere deg=)

Åh! Du skulle bare visst cosmo! Villt herlig fra tidlig morgen til sen sen kveld! Du også håper jeg :) Skal vanskelig gjøres å ikke ha det best nå, sant :)

Takk da, og fortsatt god sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Kafka  :kul: Du har ikke vært så mye her inne i varmen du heller ser jeg  :sjarmor: Regner med at du koser deg med gode, lange samtaler med gode venner?

Vi fikk en kjempefestival i år igjen  :danse: Du skulle vært der da vettu! Skal få laget et referat i dagboka mi, kanskje i kveld kanskje en annen kveld  ;)

Ja visst! Det var sikkert kjempe flott (eh.. ) Flowerpower! :ler: Grattiss med nytt nic da! Holdt på å si Maisen jeg nå :forvirret: Flott om du hadde skrevet et slit referat, så fikk man et innsyn i dagene deres der :)

Håper du har det fint! Jeg har hatt, og har det herlig selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...