Gå til innhold

Kafkas Beretninger


Kafka

Anbefalte innlegg

:wink: Titter like innom for å sige HEI  :heiajente:

Hei dk! :vinke: Sykkelen min står parkert nede på sofie kælderen, kunne du hentet den er du snill? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*krøller seg opp i et hjørne*

:ler: det tviler jeg ikke et sekund på Lille Ballerina :ler:

Håper du har en fin dag! Det er deilig ute nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke::klem:

Hei *Dina* !

Lenge siden, håper du har det herlig disse sommerdagene - know i am :-) Jeg er ikke her så mye for tiden. Men flott at du stikker innom og sier hei :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kafka! Måtte bare hilse på. :blomst_opp:

Hei Caprice! Avataren din så jeg som reklame-shoot for et eller annet her om dagen faktisk! Hun var på cnn, er italiensk og så absolutt vakker. Så nok en gang, flott avatar du valgte deg :-)

Flott du stakk innom, nå skal jeg ut under solen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en deilig helg i det fine været! Jeg reiser bort i helgen, og håper på masse SOOOL!!!!! :kul::kul:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en deilig helg i det fine været! Jeg reiser bort i helgen, og håper på masse SOOOL!!!!! :kul::kul:

:klem:

Hei igjen *Dina* og takk for det - og ikke minst god tur!! I følge avisene i dag så må vi muligens reise nordover for å følge solen.. ? Vi håper den blir litt øst en stund også :)

GOd tur! Jeg har det herlig så herlig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :P

Bare innom som snarest og sier hei :hoppe:

Hjelper vennen min med oppussing og flytting + at jazzen begynner til uka, så jeg blir nok ikke mye å se her inne fremover nå.........

Saftige frukter som renner :sikle: mmmmmm deilig...

SommerKlemmer fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hallosann sveisann, hvordan går det med deg?

Ha en ypperlig fin fredag og kos deg i finværet :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er snill og du er søt.. Du får meg til å legge hodet mitt i bløt.. og spise grøt...

Et lite dikt bare.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann  :P  

Bare innom som snarest og sier hei  :hoppe:  

Hjelper vennen min med oppussing og flytting + at jazzen begynner til uka, så jeg blir nok ikke mye å se her inne fremover nå.........

Saftige frukter som renner  :sikle: mmmmmm deilig...

SommerKlemmer fra meg  :klem:

Heisann selv Maisen!

Visst begynner jazzen nå ja! Har det skjedd noe spesielt med prog. der tro?

Har tittet litt på http://www.oslojazz.no/ og http://festival.jazz.dk/start.asp?l=1 Det er ting man definitivt må se :Nikke: Det er bare for leit at NHØP er borte nå, for han hadde jeg gledet meg så fælt til å se igjen..

Oppussing er som oftest gøy! Litt slit, men mest gøy når resultatene begynner å vise seg :-)

:ler: jeg har spist så uendelig mye deilig frukt i det siste, at det burde holde for tiår fremover :ler: Men mer skal det bli! Det er en av sommerens virkelige goder, sant :Nikke:

Gode dager til deg, Maisen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallosann sveisann, hvordan går det med deg?

Ha en ypperlig fin fredag og kos deg i finværet  :blomst_opp:

Hei ~Alwa~ !

Med meg går det super bra ser du :-) Jeg koser meg villt om dagen, og håper det gjør det for deg ligeså :Nikke:

Takk og tilbake til deg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er snill og du er søt.. Du får meg til å legge hodet mitt i bløt.. og spise grøt...

Et lite dikt bare..  :sjenert:

Skrevet det selv? Kjempe det der, Lille Ballerina :P

Vet du.. Jeg vet om et magisk lite sted i sverige hvor du kunne danset faktisk :-) Det er et lite drømmested man ikke tror før man ser. Det har lange haver å gå seg vill i, med vidstrakte, grønne -trær som strekker seg skyhøyt - faktisk helt til troposfæren, Lille Ballerina :Nikke:

Wow! :ler: jeg får noen 'bilder' i ny og ne.. Noen skulle saktens hengt opp en huske under ett av disse trærne og tatt et bilde av deg huskende under himmelen, ikledt ballerina kjole hvor du holder skoene i den ene hånden, sant :Nikke: Jeg ser det nå! Det hadde blitt villt bra! :P

Vi må gjøre det en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chrizzy

:o Hm :ler:

Nei jeg vet ikke hvem de andre var. Jeg hadde i alle fall et rosa pledd i masse fine farger på meg når jeg skulle sove. Det som var litt komisk var at jeg og en av de andre jentene lå med kroppen på gulvet og hodet på madrassen, reneste Pippi stil. Men der og da var det helt naturlig :ler:

Du satt ikke oppi et hjørne sånn inne klemt, du satt bare innerst mot hjørnet. Før vi kom dit gikk jeg og du i en gang og pratet, tror jeg, og det var veldi koselig :) Det var egentlig bare det, pluss et par små prate detaljer som jeg ikke orker å skrive her :ler:

Uff å uff å nei, jeg har ikke fått hørt på henne enda, men det kommer, kommer, kommer :) Jeg bare nyter dagene med venninner og familie, og føler meg plutselig som en helt fri fugl, og det er deilig, tror jeg trengte det :danse:

Ha en super duper kjempe fin helg Boyfriend :ler::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Hm :ler:

Nei jeg vet ikke hvem de andre var. Jeg hadde i alle fall et rosa pledd i masse fine farger på meg når jeg skulle sove. Det som var litt komisk var at jeg og en av de andre jentene lå med kroppen på gulvet og hodet på madrassen, reneste Pippi stil. Men der og da var det helt naturlig :ler:

Du satt ikke oppi et hjørne sånn inne klemt, du satt bare innerst mot hjørnet. Før vi kom dit gikk jeg og du i en gang og pratet, tror jeg, og det var veldi koselig :) Det var egentlig bare det, pluss et par små prate detaljer som jeg ikke orker å skrive her :ler:

Uff å uff å nei, jeg har ikke fått hørt på henne enda, men det kommer, kommer, kommer :) Jeg bare nyter dagene med venninner og familie, og føler meg plutselig som en helt fri fugl, og det er deilig, tror jeg trengte det :danse:

Ha en super duper kjempe fin helg Boyfriend :ler::vinke:

:-)

Hey chrizzy!! Godt at du har det godt! Jeg har hatt en vidunderlig weekend her, og kommer først inn døren nå for noen min. siden. Nå skal jeg hoppe i dusjen, kaste på meg en joggebukse, sette Princes Pruple Rain skive på repeat og bare slappe heeeeeeeeelt av - Noe man trenger for øyeblikket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...