Gå til innhold

Pi@ venter...


Pi@

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et symptom i dag  :sjenert:

Våkna ved 7 tida i dag tidlig og hadde vondt i magen, kjentes ut som menssmerter, litt slik krampeaktig. Konklusjon: Festesmerter....... :blunke1:  :ler:

Ganske utrolig hva jeg får meg sjøl til å tro....

:ler: Høres ut som meg for tiden! Jeg har noen tidvis stikkende og tidvis dumpe smerter på høyresiden, og jeg er helt sikker på at det er festesmerter e.l. :ler:

Vi får krysse fingrene for oss selv i neste uke, Pi@!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal prøve å lage en liten liste, slik at jeg kan se på den når jeg begynner og lure:

-1.dag: mensen

-ca 12.dag: EL, med EL slim

-ca 14.dag: ømme pupper

-ca 21.dag: mensmurring

-ca 26.dag: ekstremt ømme pupper

-ca 28.dag: mensen

Telle telle telle.... På dag 21.... Se på lista.... Oy, mensmurring.... Kjenne etter.... Ja, det har jeg.... F*** dvs mensen sånn ca om ei uke..... :sur:

BLÆÆÆÆÆ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sender mensen dit peppern gror* :frustrert: Ikke gi opp vennen :klem: *sender mange gode og oppmuntrende tanker* :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Melli og Lille Ballerina, stor :klem: tilbake

Det her mensenstyret blir jo bare værre og værre, sikkert fordi jeg går rundt og kjenner etter alt mulig. Før jeg virkelig hadde lyst til å bli mamma var jeg bare litt øm i magen dagen før og samme dagen som mensen kom. (greit nok så var jeg litt sur og grinete og var veldig godtesjuk ei ukes tid før.....) Nå blir det jo bare flere og flere ting som kommer inn... Øm i magen en ukes tid, ømme pupper i to uker, hvor har det tenkt å ende.... Jeg må nok bare se til å bli gravid snart :erter:

Er trøtt i dag. Stakkars "lille" hunden min hovna kraftig opp i hele ansiktet i går, bare helt plutselig på kvelden. Ringte til dyrlegen som bare sa jeg skulle se det an (null forståelse for at det er "lille babyen" min, og at jeg ble veldig bekymra), så da var jeg våken hver 3. time for å se hvordan det gikk...... Kan tenke meg hvordan jeg blir som mor...... Var nok bare et insektstikk og hun ser bedre ut i dag, så da går det sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende at det er symptomer på noe annet enn mensen, da...? :wink:

Stakkars vofsen! Jeg blir også fort bekymret når det er noe i veien med hunden vår. I går når vi badet han, så så jeg plutselig blod dryppe i badekaret. Men jeg tror bare det var pappas hundefløyte som vofsen hadde funnet bak i stasjonsvognen til pappa på vei hjem i går og tygget opp - at han hadde fått et lite sår i munnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Er ikke lett med de symptomene.

Jeg tenker også hele tiden slik.

Også er jeg noen ganger litt kvalm på mårran og da er jeg sikkert gravid da også!

Hehe...

Ha en fin dag, med mange symptomer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende at det er symptomer på noe annet enn mensen, da...? :wink:

Alle graviditetssymptomene mine har til nå vært mensensymptomer, så jeg tolker det dit hen nå også :tristbla:... Men klart jeg håper, og på mandag/tirsdag (alt ettersom hvor lenge jeg orker å vente...) blir det testing, hvis ikke dumme teite :kjempesinna: har kommet da......

Det her er altfor spennende greier til å måtte vente 14.dager før man får vite resultatet.... Jeg vil vite det nå.... og så vil jeg ha to blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, to blå - to blå - to blå...vi vil at Pi@ skal få to blå! NÅ!!! :sur::sjarmor:

Heier i vei, jager tante vekk og krysser alt jeg kan for at hun blir borte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Ja er det ikke merkelig hvor mye rart som dukker opp etterhvert som tiden går? Alt er et symptom til slutt!! Men jeg har skjerpa meg bra denne runden syns jeg.........! Men så er nok tanta rett rundt svingen nå da....Og det gjør meg ikke akkurat happy nei :tristbla:

Håper hun holder seg unna deg og at det bor et lite babyfrø hos deg nå!

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melli

Uff og uff, det er ikke noe gøy å ikke vite. :sur: Det er slitsomt å gå å lure og kjenne ekstra godt etter symptomer, og da er det veeeeldig lett å innbille seg saker og ting (snakker av erfaring) :sjenert:

Vi må jo håpe til det kan bevises at det ikke skjedde denne mnd. *krysser fingrer for deg* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gooood helg!

Og HusjHusj og Fusj - "bort-med-deg-tante-vibber" sendes din vei...

Ha´ræ vekk ditt spøkels!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei! Tenkte jeg skulle overføre noen positive tanker :klem: Prøv å finn på noe morsomt, så kan tankene vandre litt til noe annet :rosasmil: (Selv om det ikke er så lett) :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er utålmodig, det er mye venting i dette gamet her...

Jeg prøver å se for meg livet mitt fremover, men klarer ikke tenke lengre enn til neste EL og deretter til neste IKM. Det er akkurat som jeg har fått en ny tidsregning i livet :sjarmor:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:grine: og :grine: og :grine:

:kjempesinna: kom i dag og jeg er så lei meg. Jeg visst at den var rett rundt hjørnet, men jeg har måttet grine litt for det. Får tro at det går bedre neste måned :overrasket:

Ble litt ekstra hardt å få mensen rett etter at jeg hadde besøkt ei god venninne av meg med ei utrolig nydelig jente på 2 uker. Hun var så fin.

Det er så mye som surrer rundt i hodet mitt akkurat nå, men jeg bare orker ikke skrive om det.

Siden sambo lenge har vært MIKE så kjennes det ut som vi har holdt på med det her i evigheter og ikke bare prøvd 2 ganger

Jeg bare begynner å grine igjen hvis jeg skriver mer om det. Skal heller gå innom dagbøkene til dere andre og se om dere har gjort noe spennende i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pi@,

Uff, det var ikke noe hyggelig :tristbla:...

MEN: Ny måned, nye muligheter - jeg tar nok snart følge med deg inn i neste PP, og DA skal vi klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Pi@ vennen...

Huff så dumt med den sa*** tanta...Jeg vet godt hvordan du har det. Og man må bare gråte og få det ut... Men det er bra urettferdig og leit ja.

Eneste jeg kan tøste deg med er at når den har kommet blir man lei seg og skuffet og deppa...Mens man har den blir man sint og forbannet på den...Men når den forsvinner blir man bare glad for å bli kvitt den slik at man kan prøve mer!

Sånn er det i alle fall for meg...

Sender deg mange :klem: og gode tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...