Gå til innhold

Pi@ venter...


Pi@

Anbefalte innlegg

Takk for besøk i boka mi! Koselig det!

Nemi er kult!! Lenge siden jeg har lest det...hmm...

Skulle trena og gjort hundre ting jeg også, men er man syk så må man visst bare være det...

Ha en fortsatt fin mandag! Sender deg blå tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER MED DAGBOK :rosasmil:

Og jeg sier som flere andre nå blir det spennende å se fram mot IKM. Håper det klaffer allerede - det hadde jo vært toppers! Og det virker jo som om du har noen symptomer da................................ :sjenert:

Ønsker deg en god dag!

Klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok, og velkommen til oss!

Jammen blir det ikke spennende frem til IKM!

Jeg skal følge med.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Grattis med ny dabok! Og velkommen til prøvergjengen! Håper det klaffer raskt for dere, det skal bli spennende å følge med!!

Stor :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjenner jeg meg i bra form igjen :kul: og jeg har ikke lengre ømme pupper, men di er fortsatt like "store" og fine :wink:. Litt rart for det er nå jeg bruker å få ømme pupper, før mensen. Uansett fint å måtte slippe å holde på puppa når jeg løper opp trappa hjemme.

Ellers har jeg funnet ut at jeg MÅ slutte å tenke symptomer, jeg blir fullstendig gal av det. Jeg har ingen tro på at jeg er gravid på første forsøk. Har bare så veldig lyst.... Jeg er så dum at jeg tror den gangen det klaffer så kommer jeg til å ha en slik følelse av at det er anderledes.

Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ta en test på mandag, hvis jeg ikke har fått mensen, eller om jeg skal vente. Er kanskje fint å bare bli ferdig med det og slippe å lure på det. Eneste dumme er at testene er så dyre, og så er det så bortkasta hvis jeg får :kjempesinna: en halv dag etterpå.

Ååhh arg hvorfor skal jeg tenke på det nå, masse bortkasta energi. Nå er det bare å vente, nyte livet og glemme hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå som jeg kjenner meg igjen..........!!

Vi er visst bare ekstra håpløse på tenking vi damer........Tenk så lettvint mennene har det! De tenker seg i allefall ikke ihjel :ler:

Lykke til!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Må bare le...endelig en som gjør som meg...holder på puppa idet vi løper opp trappen!!! MÅ jo det da, ellers er det jo bare så vondt! :tunge1:

Det gikk ikke for oss i denne første pp´n gitt, men det er kanskje for mye forlangt!?

Blir spennende med dere da...følger spent med og håper tante holder seg laaangt borte! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte egentlig jeg skulle holde meg unna KG i dag, men.....

Det er så godt å ha dere her. Så fint å ha noen som har det på samme måten, og som skjønner. :klem2: Ikke bestandig så lett for Pi@far og skjønne alt, og ikke alle venninnene som jeg har lyst til å diskutere prøvinga med.

Ellers kom mensmurringa i går kveld.... Slik den bruker å gjøre uka før mensen :-x Er nok bare luftslott i hue mitt alle symptomene på spire, sjølom di er høyst reelle.

Bestillte tester på internett i går, 5stk for 100kr, så da kan jeg teste på mandag (hvis :kjempesinna: ikke allerede har kommet). Jeg synes det er bedre med en negativ test enn å vente på mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å holde seg unna nei!! Man blir helt hekta!

Det er, som du sier, veldig godt å ha jentene her inne! Deilig å kunne få sagt hva som helst og få gode råd og hilsninger!

Så er det ikke alltid mannen i huset henger helt med nei :ler: Kanskje ikke så rart siden vi blir litt småsprøe!

Sambo pleier å spørre om jeg ikke har brukt opp KG eller hele internett snart når jeg blir sittende i timesvis foran pc`n :ler:

En dag må våre luftslott også bli til virkelighet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin st Hans til deg og Charmina :kul:

Ja, ja så har tanta så vidt sneket seg fram :tunge1: og det var tidlig. Har vist kasta meg på trenden til Skytte og Orkidèen :tunge1:. Bare tull alt sammen.

Er bare bitte litt så kan ikke kalles mensen ennå, men snart.....:tunge1: Ingen reaksjon akkurat nå, annen enn at jeg faktisk er litt letta over å vite hva som skjer. Hodet mitt tenker slik: "OK jeg er ikke gravid". Vi får se hva som skjer når Pi@far kommer hjem og ser på meg med "jeg føler med deg og vet at du er lei deg"-blikket.

Får bruke testene mine en annen gang da :roll:

Det fine er at da kan jeg ta med en kjempefest til helga når min super duper svigerfar har jubileum :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt med tanta da Pi@. Det er nok sånn at vi kjenner veldig etter symptomer når vi prøver å få barn ja! Også er det da noen som meg som ikke aner at de er gravide før de er over 3 mnd på vei :o

Håper det klaffer neste gang :wink: Og testene de holder seg jo.

HA en kjempefin helg!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Xavia

Gratulerer med dagbok, Og masse lykke til videre med prøvingen!

Jeg gikk også rundt å følte meg som en symptomjeger, og ble nesten helt flau over meg selv...

Men. nå viste det seg at mine symptomer faktisk stemte -jeg var gravid!

Håper dere snart lykkes også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melli

Synd at tanta kom, men det er bedre at den kommer enn at den lurer deg og bare haler ut tiden, for da begynner symptomjakten da :roll: . Det er godt å være to når skuffelsen kommer, så du får kose deg med mannen din å spise noe ekstra godt siden tanta kom. :wink:

Ha en kjempe fin helg! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og tanta har forresten reist vekk igjen...

Hmmmmmmmmmmm er du sikker på at det var tanta som har vært der da?????

merkelig :klø: Kanskje du må ta en test snart alikevel?

Leit når man krangler-sender deg en klem og håper det blir bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er snill du Charmina :klem2:

Nå har jeg kjøpt meg så mange tester at det ikke er noe problem å teste, når de kommer i posten..... Har hatt slik forsvinnende mens før, kom tidlig og forsvant, for så og dukke opp igjen i full styrke. :-? Bra sikker på at det er slik denne gangen også, kjennes veldig slik ut på magen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er snill du Charmina :klem2:  

Nå har jeg kjøpt meg så mange tester at det ikke er noe problem å teste, når de kommer i posten..... Har hatt slik forsvinnende mens før, kom tidlig og forsvant, for så og dukke opp igjen i full styrke. :-?  Bra sikker på at det er slik denne gangen også, kjennes veldig slik ut på magen min.

Hmmm, var visst sånn jeg hadde det denne måneden...tante er en ordentlig luring! :sur:

Men håper den holder seg heeelt borte hos deg da, slik at du snart kan teste positivt!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...