Gå til innhold

Pi@ venter...


Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det kan jeg garantere at det er ! :Nikke:

Signerer denne :ler:

Men samtidig ville jeg jo gjort det tusen ganger bare for å oppleve det vidunderlige øyeblikket når du endelig får se vidunderet komme ut :hjerte:

Synd med tanta snuppa, men det kommer flere sjangser vet du :trøste:

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Innom for å ønske deg noen fine sommeruker. Jeg reiser til Hellas i morgen tidlig, så det blir ikke KG på meg før om noen uker.

Masse lykke til med prøvinga, så fort tanta har sagt takk for seg!

Klem fra Xavia. :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig koselig å se at det er så mange som har vært innom med hyggelige innlegg i dagboka mi. Jeg blir så glad :P

Nå har jeg telt og sett på når neste sjans blir. Og EL skal komme rundt den 10. Så da får jeg og Pi@far kaste oss rundt og :kline: ved di tider (og litt før det også.....)

Har som mål å prøve og tenke minst mulig på det den har måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til min kjære kommer hjem på lørdag..så får vi :kline: , vi også.. :roll: Håper helga blir flott for deg :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du er på ferie, eller koser deg i finværet :P Tasset innom iallefall :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt 5 herlige dager på fjellet :kul:. Var egentlig litt for varmt, men jeg kom hjem med en fin brunfarge (noe ugjevn, men men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Deilig med brunfarge og tur på fjellet! Kanskje det gjør kroppen mer mottakelig for babyfrø?! Det satser jeg på i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg jeg sliter med det nye forumet og så finner jeg ikke de smileyene jeg vil ha..... :angry: og så er linken min feil og aventaern min borte og alt er trist (orker ikke ordne det akkurat nå tror jeg)

Har virkelig skjedd litt av hvert di siste dagene :rolleyes:. Jeg fikk fast jobb, ca 50% i butikk på mandag og i går hadde jeg min første dag. Først fikk jeg avslag, men så skjedde dette, og det var jo moro. Kan nok bli slitsomt med så mye jobb i tillegg til å skrive masteroppgava, men jeg er vant til å ha mye å gjøre så det går nok fint (trodde jeg søkte på jobb som lørdagshjelp jeg B), men jeg sier ikke nei takk). Har jo uansett 3 måneders prøvetid, så da ser jeg hvordan det går.

Hvis det er meningen at jeg skal bli gravid denne måneden så er frøet sådd :D så nå blir det spennende. Har lovet meg sjøl og ikke være slik på symptomjakt, jeg blir bare helt ødelagt. Dessuten har jeg jo 5 tester liggende slik at jeg kan teste IKM hvis tanta ikke har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Pi@

Tenk om dere allerede har sådd et frø da... fantastisk tanke!

Vi har akkurat begynt å prøve, og jeg setter stor pris på å følge andre i samme situasjon.

-og gratulerer med ny jobb!

Endret av Tigi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Grattis med ny jobb da! :klappe:

Og her skal jeg følge med fremover, kanskje dere har laget et lite frø..? Blir spennende!

Ha en fin torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var superbra å følge så nøye med forrige måned på alle mulige symptomer, for da kjenner jeg igjen de vanlige menssymptomene denne måneden. Nå har nemlig puppene mine blitt dritømme, slik de var etter EL sist. Det dukker opp flere og flere ting i forbindels med mensen for hver gang, slike ting jeg ikke har lagt merke til før. Sikkert fordi jeg går og virkelig kjenner etter hele tida.

Skal prøve å lage en liten liste, slik at jeg kan se på den når jeg begynner og lure:

-1.dag: mensen

-ca 12.dag: EL, med EL slim

-ca 14.dag: ømme pupper

-ca 21.dag: mensmurring

-ca 26.dag: ekstremt ømme pupper

-ca 28.dag: mensen

Jeg har konsekvent 16 dager mellom EL slim (og da regner jeg med EL) og mensen. Slik har det vært i de 6 månedene jeg har sjekka dette og det er jo innenfor normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppi. Gratulerer med ny jobb :klem: Så bra! Håper du ikke stresser så altfor mye med prøvingen og så videre.. Er viktig å la kroppen og tanker roe seg ned, selv om det ikke er så enkelt i flekkene.. :dagens-rose: *stor klem fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra det er sommervær i nord, og jeg og hunden skal på fjelltur tenkte jeg. :sjarmor:

I går var kjæresten så søt, ringte hjem fra jobb for å fortelle hvor spennende han syntes det er fram mot IKM. Og så tenkte han litt på hvordan det ble med fødselpenger nå som jeg har fått meg jobb osv.

Nå er det 9 dager til jeg kan teste :hoppe:. Har foreløpig ingen symptomer....... (er jeg ikke flink???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende snuppa :klem: Dagene går sikkert saaaaaakte... :ler: Endelig er sommerværet tilbake ja.. Skal bytte ut varme klær med noe lettere. Vi fortjener litt sol på kroppen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Heia Pi@!

Lenge siden jeg har vært innom nå...men ferien gjør sitt med nettforbindelsen...*s*

Uansett, G R A T U L E R E R så masse med jobb!!! Det er jo strålende! ;)

Og så deilig at det er sommer i nord også!

Håper du får en flott uke - heier på deg og håper tante uteblir neste gang!!! *kryss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et symptom i dag :sjenert:

Våkna ved 7 tida i dag tidlig og hadde vondt i magen, kjentes ut som menssmerter, litt slik krampeaktig. Konklusjon: Festesmerter....... :blunke1: :ler:

Ganske utrolig hva jeg får meg sjøl til å tro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...