Gå til innhold

Pi@ venter...


Pi@

Anbefalte innlegg

Ville bare gi deg en stooor :klem:

Vi må bare holde ut med tantekluss...Vi er flere så vi får bare blåse ut frustrasjonen. Det er utrolig godt å få det ut!

Kjedelig å krangle med mannen...Men sånn blir det nå noen ganger...Men det er ekkelt og vondt der og da. Håper dere er supersnuskekosevenner nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og sambo er superdupervenner nå, ingen fare. Er bare å snakke ut litt så er alt bra, og så blir det så bra *** etterpå.... :sjarmor:

Hadde en hyggelig kveld i går med feiring av svigerfar.

Tanta er forsatt ikke kommet.... Men jeg har mensenmage så det holder, og puppa er ømme så det holder. Skjer det ikke noe i dag blir det testing i morra, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeleine

Tar meg en tur innom dagboka di jeg Pi@. Godt å lese at du og samboeren er gode venner igjen og at du hadde en kjekk feiring med svigerfar igår.

Blir spennede om det blir testing på deg i morgen :hoppe:

Uansett lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende morgendag. :klem:

Fint å høre at dere hadde flott feiring av svigerfar.

Håper du har en fortsatt fin søndagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj blir spennende å se i morgen da! Håper testen blir positiv! Og om ikke kommer det nye sjangser min venn!

Krysser fingrene!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakk bare innom for å gi deg litt "jeg liker å vaske og rydde" gen... :P god uke til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,oi,oi så spennende med testing da!! Håper du tester positivt og bryter denne klussinga vi visstnok har havnet i :roll:

Sender deg flere tonn med lykke til :ler:

Go natt Pi@mor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dagen blir fin i dag - og kommer tilbake for å se om du har testet - er jo så spennende vet du :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testene kom ikke i posten i dag :-x, så da må jeg vente med testinga til i morra (eller til di kommer) eller til tanta kommer....

Og jeg som hadde psyka meg opp til å teste :roll: , ja, ja... Posten tar litt tid her av og til i nord-Norge. Tusen takk for alle gode tanker Madeleine, pondusa, MissS, Charmina, Lille Ballerina og Skytte. Dere er helt topp :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve å holde ut til i morgen :blomst_opp: *krysser fingre og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*lurer på om "rydde og vaske" genet enda er virksom hos Pi@' :roll: Eller om det forsvant.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydde og vaske-genet fungerte utmerket Lille Ballerina. I går rydda og vaska jeg hele huset. Er kjempefornøyd :kul: .

Så kom tante veldig veldig teit :sur:. Skjønte at NOE måtte skje i går, det kjentes om puppene skulle sprenges. De har ikke vært så vonde noen gang før. Og kl 6 i dag våkna jeg av kramper i magen, gjorde så j****** vondt. Karra meg opp og fikk tatt paracet, trodde jeg skulle dø før tabletten virka. (og en fødsel er sikkert 100 ganger vondere..... :-? ) Har virkelig fått mensen fra helvete denne gangen, har ikke hatt værre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeleine

Du får ta litt ekstra godt vare på deg selv nå som mensen er der og plager deg Pi@ :trøste:

Kos deg med et blad eller noe du liker. Håper du føler deg bedre om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...