Gå til innhold

Pi@ venter...


Pi@

Anbefalte innlegg

Gradvis kom drømmen om barn. Den utviklet seg sakte og vokste seg stor og sterk. Til slutt ble den nesten altoppslukende. Pi@far kjente det ikke på den måten. Han han hadde ikke tenkt på det, han syntes det var skummelt. En tid med frustrasjoner fulgte, gråting og vanskelige samtaler og tanker. Pi@ ville beskytte sin kjære, men det er vanskelig å skjule ting for den som står deg så når.

Nå har det kommet en ny tid.

Pi@ og Pi@far har gjort sitt første forsøk på å lage Pi@barnet. Pi@far synes fortsatt at det er litt skummelt, men vil gjerne prøve.

Det er en spennende tid den lille Pi@familien har begitt seg ut på, og som jeg ønsker å dele med dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk.

Lurer litt på om di som prøver lenge er like spente hver gang? Jeg prøver å tenke minst mulig på det, men jeg går og kjenner etter symptomer. Og di er jo som kjent akkurat di samme som mens-symptomene :tunge1: , og di har jeg allerede nok av....

Litt morsomt at min kjære er helt overbevist om at jeg skal bli gravid første gang vi prøver, men i går ble han litt usikker fordi jeg var skikkelig sur og grinete (premenstruell). Da sa han bare: "Du får nok mensen allikevel"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok og velkommen som prøver!

Håper dere slipper den store ventetiden. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig koselig at så mange har vært innom og lagt igjen en hilsen :P Jeg prøver å lese igjennom dagbøkenen deres også, men det tar litt tid.

Jeg er helt ferdig i dag. Må være varmen (24 i skyggen...), orka knapt å gå 500meter for å kjøpe is. Det er ILLE. Og så trøtt jeg er. Prøvd å lese en artikkel, men håpløst. Vært slik noen dager nå, trodde det var pga en tablettkur (ikke skadelig for evt. baby), men nå er det flere dager siden jeg slutta og det er bare blitt værre.

Kanskje det er et symptom :wink:

Nei, jeg skal slutte å tenke slik....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melli

Du er en symptomjeger du også :wink: ,det var jeg også, helt ekstrem. Får håpe det virkelig er et graviditetssymptom for deg da og ikke bare bivirkninger. Kos deg videre i varmen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, velkommen skal du være Pi@!!!

:vinke:

Så kjekt å lese her, for det du beskriver rundt Pi@far og det hele...det er som å lese om meg og min kjære!!! Har hatt det på akkurat samme måten! Godt å vite at man ikke er alene... Og nå har også vi gjort vårt første forsøk, enda vi ikke kaller oss "prøvere", for DET er fremdeles for skummelt!

Håper å bli bedre kjent med det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god helg blomst :dagensrose: og en lykke til med å snart få spire i magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad når jeg ser at dere har vært innom :)

Hadde vorspiel hjemme i går, jeg drakk selvfølgelig ikke. Ingen spørsmål før jeg traff ei venninne som jeg ikke har sett på lenge som vet hvor barnesjuk jeg er. Hun spurte rett ut om jeg var på vei, jeg ble sprut rød og sa nei.

Ellers har jeg superømme pupper, som har blitt så store, har a-cup så jeg merker fort om di vokser..... Begynner nesten å få litt håp, men skal prøve å la være å innbille meg for mye, da blir jeg bare så utrolig skuffa når tanta kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,oi,oi!!!! Når har du IKM?? Må holde oss oppdatert! Påtide det blir noen med to blå i juni! Ingen enda så langt.......Ha en fortsatt fin fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Gratulerer med dagbok!

Koselig å se at det er flere som er prøvere!

Blir spennende å følgem med deg framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jo komme med litt info om meg sjøl og Pi@far da, siden lille ballerina spør så pent.

Jeg er 24 og Pi@far er snart 30. Vi har vært sammen i 2år. Jeg holder på med siste året på master, mens sambo er i fast jobb. Jeg synes det er det perfekte utgangspunktet for å få barn, kanskje rart for noen men...

Og til Skytten: IKM ca 27. juni, så jeg er tidlig ute med symptomene :ler:

Ellers har jeg hatt en hyggelig helg med fest og familieselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare så nyskjerrig :roll: Synes det er greit å vite litt om om de ulike dagbokskriverne :P Håper uka di blir flott :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh jeg er så sliten og trøtt :Gjesp:. Et ork samme hva jeg skal gjøre. Prøver å tvinge meg til å fungere som normalt og gjøre det vanlige, men har mest lyst til bare å ligge på sofaen eller sove. Har kjøpt meg Nemi og skal kose meg med det 8) og så skal jeg trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...