Lille Ballerina Skrevet 31. juli 2005 #121 Del Skrevet 31. juli 2005 Du må ikke tenke på å stikke av fra KG! Være her sammen med oss Håper du får det koselig i bryllup, og får vært sammen med gode venner. Venner og familie kan gjøre underverker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #122 Del Skrevet 31. juli 2005 Har nettopp fått vite at et vennepar av oss venter barn, jeg er kjempglad på deres veiene, men jeg må innrømme at det stikker litt. Off jeg føler meg så fæl som tenker slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. juli 2005 #123 Del Skrevet 31. juli 2005 Neida du er ikke fæl! Det er helt naturlig å føle det slik, har hatt det slik selv mange ganger. Vi er jo glade for dem, men det er jo naturlig at man får litt vondt når man så gjerne vil selv..Vi er jo ikke fæle fordet. Vi unner jo vennene våre barn selvsagt! Syns ikke du skal føle deg fæl jeg... Igår snakket jeg med ei i slekta mi som fortalte at hun var 5mnd påvei nå, og jeg ble kjempeglad! Men vi sakket også om prøvingen vår og at jeg var misunnelig! Er jo ikke misunnelig på en ondskapsfull måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 1. august 2005 #124 Del Skrevet 1. august 2005 Du er ikke fæl, du er bare et menneske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. august 2005 Forfatter #125 Del Skrevet 1. august 2005 Dere har vel rett Skytte og Lille Ballerina. Men jeg liker ikke å være misunnerlig. Ti hi har forresten skjedd noe ganske morsomt i dag..... Var en viss Pi@far som ikke akkurat hoppa av i svingen , jeg bare holdt meg fast jeg ..... Og vi var begge enige om at det var veldig bra . Er for lenge til EL til at det skal skje noe, men da har han ikke helt panikk i alle fall. Har det veldig fint i dag, sjølom sambo blir borte i noen dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. august 2005 #126 Del Skrevet 1. august 2005 Åååå.....!!! Så bra vennen!! Godt å høre! Å fint at du har det bra! Skal se det blir saker når Pi@far kommer hjem etter å ha savnet deg ei stund Det ordner seg alltid for snille piker pleier jeg å si, så du skal se det ordner seg snart dette også! Natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 1. august 2005 #127 Del Skrevet 1. august 2005 nåh..det ordner seg for slemme piker også Det vet jeg alt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. august 2005 Forfatter #128 Del Skrevet 2. august 2005 Kan ikke i mine villeste fantasier tro at du er slem pike Lille Ballerina. Tror jeg har innfunnet meg med at det ikke blir noen prøving denne måneden, så jeg har bestemt meg for at jeg skal bare kose meg med Pi@mannen når han kommer tilbake og ikke tenke på prøving. Har hørt så mange som sier at det ikke skjer noe når man stresser meg å bli gravid, og lest om så mange som ikke blir gravide først den måneden di ikke prøver, så nå bruker jeg all energi på å ikke tenke på prøving. Det vil egentlig si at jeg bruker akkurat like mye tid som vanlig på temaet, MEN jeg tenker på å ikke tenke på det . Og så passer jeg på å gjøre singelting nå som Pi@far er borte (ikke sjekke opp andre, men di små tingene som man gjorde før man fikk kjæreste og samboer....). Det er dritbra, og anbefalles på det sterkeste. Faktisk godt å være litt alene også. Jeg er litt rar på det, og trives faktisk veldig bra i mitt eget selskap (jeg har jo hundene så jeg er jo egentlig aldri alene). Må innrømme at jeg faktisk havna på en liten snurr i går..... Jeg bruker veldig sjelden å drikke, men jeg satt og så på en film og kosa meg med et lite glass, som ble et til og enda ett, og etter at jeg hadde vært på do i 2etg så var det plutselig et trinn mere i trappa enn jeg trodde , jeg klarte å holde meg på beina, men overraskelsen var stor . Var litt trøtt på jobb i dag, men, men.... Har enda en innrømmelse å komme med også. Jeg telte dager i går (sjølom jeg hadde bestemt meg for ikke å gjøre det) om den lille hendelsen muligens kunne gå innenfor EL-perioden, men NEI, det er veldig lite sannsynlig. Det spiller ingen rolle, nå går jeg 99% for å tenke på hva som er bra med ikke å ha barn (kankje egentlig nærmere 49%, eller....). Poenget er at jeg prøver å tenke på at det ikke er så ille slik ting er nå heller (les jeg prøver å ikke bli fullstendig gal) Oy, jeg hadde mye på hjertet i dag. Er nok på grunn av at jeg fortsatt er i veldig godt humør, og det har jeg ikke vært på en god stund nå, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. august 2005 #129 Del Skrevet 2. august 2005 Kanskje ting skjer uten at du vet noe om det. Skjønner at det er vanskelig å ikke tenke på det, men jeg håper alt ordner seg til slutt. Det er deilig å være alene noen ganger å bare bruke tid på en selv. Min kjære har besøk av en kompis i kveld, så jeg skal bare sose rundt og bruke tid på meg selv Hmmm tvnorge har utrolig mye rart de sender på tv.. Sitter å ser på "match me", men det sier kanskje mer om meg Jaja.. Må se til å få gjort noe fornuftig. Puss och kram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. august 2005 #130 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Var ikke meningen å poste flere ganger... Grunnen er nevnt nedenfor.. Endret 2. august 2005 av Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. august 2005 #131 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Still fixing.. :grine2: Endret 2. august 2005 av Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. august 2005 #132 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Tuddeliduuu... Endret 2. august 2005 av Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. august 2005 #133 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Bare meg.. Endret 2. august 2005 av Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. august 2005 #134 Del Skrevet 2. august 2005 Oi, skal si du har formert deg i dag, Lille Ballerina! Men, hvordan har DU det, Pi@? Noen fremgang, eller kanskje dere ikke har snakket om det? Er vel litt viktig å ikke mase også, gi han litt tid før man lufter tanken igjen... Og som du skriver, hvis han lar det slå til uten å hoppe av i svinge, så får han heller skylde seg selv hvis noe skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. august 2005 #135 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Å steike.. Veeel... jeg har et svar på det.. det var en feil i forumet i dag, og det gikk ikke å poste dagbokinnlegg, så jeg prøvde flere ganger..det må vist ha blitt lagt til uansett uffeluffe.. var ikke min feil..så det så.. Endret 2. august 2005 av Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. august 2005 #136 Del Skrevet 3. august 2005 Heisann! Så bra å se at du koser deg! Godt for kropp og sjel det! Ha en finfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. august 2005 Forfatter #137 Del Skrevet 3. august 2005 LB, LB, LB, LB, LB, LB Hvilken ære å få så mange innlegg av ei så søt og snill jente Ingen grunn til bekymring Orkidèen, jeg har det helt supert for tida, og helt enig med deg om at hopper ikke Pi@far av, så får han takke seg sjøl........ Mitt gode humør fortsetter . I dag tok det helt av under alene-middagen. Synging, dansing, KG og spising samtidig..... Det kan man ikke gjøre med sambo i huset Og det fortsetter under desserten (kaffe latte og snus (siste kan i alle fall ikke finne sted med sambo i huset)). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 3. august 2005 #138 Del Skrevet 3. august 2005 Humre humre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. august 2005 Forfatter #139 Del Skrevet 4. august 2005 I dag er det vist EL-tid. Har i alle fall EL-slim, når jeg blir ordentlig prøver igjen har jeg lyst til å prøve EL-tester for å se om det faktisk stemmer at jeg har EL når det kommer slik slim, og at alt er slik jeg tror det er. Sambo er borte til i morra, så da slipper jeg å tenke på at det ikke blir noen prøving denne måneden. Tror det er fint, eller så hadde jeg sikkert blitt sur og lei meg og begynt å grine. EL kom litt tidligere enn vanlig denne måneden. Hadde først forventa at det skulle skje i morra eller på lørdag, ja, ja. Slik er nå engang kroppen, litt uforutsigbar.... Den skjønte sikkert at det var best for psyken min at det ble EL mens Pi@far var borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. august 2005 Forfatter #140 Del Skrevet 4. august 2005 Tenkte jeg skulle finne fram mens-symptom-lista mi, slik at jeg kan se hva jeg har å se fram til...... -1.dag: mensen -ca 12.dag: EL, med EL slim -ca 14.dag: ømme pupper -ca 21.dag: mensmurring -ca 26.dag: ekstremt ømme pupper -ca 28.dag: mensen ← Oy så heldig jeg er, om et par dager så kan jeg begynne å holde på puppene når jeg løper opp trappa. Forrige syklus var det litt krøll. Fikk EL etter 13 dager og mensen 13 dager etter EL (16 dager er normalt) Ja, Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg