Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, hobbykokken skrev:

Noen som har fått idag? 

Jaaaaaa! Endelig lå den der 😄

Ikke fått hverken melding eller mail 😊

Anonymkode: f0c8e...b03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fått. Skal innrømme at jeg begynner å bli skikkelig utålmodig. 🤪

Anonymkode: 0934d...a20

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har fått. Har ikke fått melding 

Anonymkode: 1182d...f70

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske de ga beskjed om når hver pulje får sin. Hater å vente, vil ha en dato å forholde meg til😅 Noen som vet om de sender ut alfabetisk, eller hvordan de gjør det? Tålmodighet er en dyd (som jeg ikke har🤦‍♀️)

Anonymkode: ca6bf...77f

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske de ga beskjed om når hver pulje får sin. Hater å vente, vil ha en dato å forholde meg til😅 Noen som vet om de sender ut alfabetisk, eller hvordan de gjør det? Tålmodighet er en dyd (som jeg ikke har🤦‍♀️)

Anonymkode: ca6bf...77f

De sender ikke alfabetisk, nei.

Sønnen min kommer etter meg i alfabetet og fikk på torsdag i første pulje. Jeg har ikke fått noe ennå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har heller ikke fått noe..  irriterende. 

AnonymBruker
Skrevet

Herlig å se at det er flere utålmodige😅 

Jeg har heller ikke fått enda, og jeg tror vi er blitt straffet for utålmogheten vår og får sist🙈

Anonymkode: 47283...7b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk i dag, har ikke fått SMS eller Mail.

Anonymkode: 95b2b...668

AnonymBruker
Skrevet

Den lå klar hos meg i dag, ikke fått noen melding.

Anonymkode: 0eea9...c4a

AnonymBruker
Skrevet

Hang in there! Var skikkelig utålmodig selv så ble glad når jeg så at den hadde kommet 😊

Fikk mail 5 timer etter at jeg hadde åpnet skattemeldingen.

Nå starter ventingen på at pengene skal komme på konto 😂

Anonymkode: f0c8e...b03

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk i dag.. ikke fått sms eller mail. fuck skatteetaten, går jo ikke ant å stole på dem! 

Anonymkode: 4eeba...4fe

AnonymBruker
Skrevet

😋 Fortsatt ikke fått... 

Mensen, hormoner, permittering og hjemmeskole (har et barn)... samtidig som man skal være tålmodig... mhm.... fungerer strålende.... jeg elsker disse dagene der jeg bare må gå og vente... jeg har regnet på det og lurer på om jeg kanskje ender opp på restskatt... jeg har hatt veldig variabel inntekt en del måneder i fjor... så det er veldig vanskelig å vite hvordan dette slår ut. Noen måneder så har jeg hatt 25.000 kr og andre har jeg hatt 8.000 kr.... Argh... jeg vil vite... 

hvorfor måtte de ha dette systemet akkurat i år? nå syns jeg ekstremt synd på meg selv... 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😋 Fortsatt ikke fått... 

Mensen, hormoner, permittering og hjemmeskole (har et barn)... samtidig som man skal være tålmodig... mhm.... fungerer strålende.... jeg elsker disse dagene der jeg bare må gå og vente... jeg har regnet på det og lurer på om jeg kanskje ender opp på restskatt... jeg har hatt veldig variabel inntekt en del måneder i fjor... så det er veldig vanskelig å vite hvordan dette slår ut. Noen måneder så har jeg hatt 25.000 kr og andre har jeg hatt 8.000 kr.... Argh... jeg vil vite... 

hvorfor måtte de ha dette systemet akkurat i år? nå syns jeg ekstremt synd på meg selv... 

Nå høres jeg kanskje veldig dramatisk ut... når man ikke ser kroppsspråket og stemmen... Jeg kan si sånne ting med et smil om munnen og le litt... Bare som en utblåsning over en smule frustrerende situasjon... så ikke ta meg så ekstremt alvorlig... ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk mail klokken 1150 i dag om at den var tilgjengelig; dette går ganske smidig synes jeg :) 

Anonymkode: da674...810

AnonymBruker
Skrevet

Sjekker og sjekker🤪

Anonymkode: 49c5d...235

• Liker 1
Skrevet

Har fått den, men ingen melding eller mail om det. Sjekka som en idiot i noen dager nå da, kanskje de ble lei av maset mitt. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Andre som har opplevd dette?
Jeg gikk inn og da sto alle tallene der med en gang, måtte ikke trykke på noe for å åpne skattemeldingen, sjekket tall og valgte "lever inn". Kom så til kvittering og sendte inn alt og godtok alt. Det sto dato for levert og at jeg ville få kvittering i innboksen hos altinn.
Så oppdaterte siden seg og da sto det samme som før, altså samme som i går den siden med "Sjekk, endre skattemelding. status: ikke levert". Altså samme melding/bilde som vist tidligere i tråden. Så oppdaterte siden igjen og da kom det en rosa boks med følgende melding "Vi kan ikke vise deg skattemeldingen nå. Vi jobber med å vise deg skattemeldingen din, men det kan ta litt tid. Forsøk gjerne å laste inn siden på nytt eller prøv igjen senere."
Når jeg logger ut også inn igjen så kommer bare den meldingen opp. Jeg får ikke sett noe annet og det er to knapper "prøv på nytt" og "logg ut". 
Ikke fått noe kvittering på altinn enda. 

jeg vil nok tro den er levert..... men at det kanskje tar litt tid før det registreres? eller? Andre som fikk det samme etter å ha levert? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Andre som har opplevd dette?
Jeg gikk inn og da sto alle tallene der med en gang, måtte ikke trykke på noe for å åpne skattemeldingen, sjekket tall og valgte "lever inn". Kom så til kvittering og sendte inn alt og godtok alt. Det sto dato for levert og at jeg ville få kvittering i innboksen hos altinn.
Så oppdaterte siden seg og da sto det samme som før, altså samme som i går den siden med "Sjekk, endre skattemelding. status: ikke levert". Altså samme melding/bilde som vist tidligere i tråden. Så oppdaterte siden igjen og da kom det en rosa boks med følgende melding "Vi kan ikke vise deg skattemeldingen nå. Vi jobber med å vise deg skattemeldingen din, men det kan ta litt tid. Forsøk gjerne å laste inn siden på nytt eller prøv igjen senere."
Når jeg logger ut også inn igjen så kommer bare den meldingen opp. Jeg får ikke sett noe annet og det er to knapper "prøv på nytt" og "logg ut". 
Ikke fått noe kvittering på altinn enda. 

jeg vil nok tro den er levert..... men at det kanskje tar litt tid før det registreres? eller? Andre som fikk det samme etter å ha levert? 

Japp, samme her.

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😋 Fortsatt ikke fått... 

❤️ klemmer deg ❤️ Hold ut- kaoset blir mindre, smått om senn... 

Gode vibber sendes🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Wednesday Addams skrev:

Japp, samme her.

får håp det bare betyr at de må registrere at det er levert inn før det endres. og at det ikke har hengt seg opp igjen. 
Vanligvis så stresser jeg ikke over sånt, siden før så var det jo ikke noe snakk om å få pengene tidligere om du leverte inn tidlig. Jeg trenger de pengene! er ikke mye da, bare 600 kr men jeg skal kjøpe meg bøker for det fortjener jeg når jeg sitter i karantene! En liten karantene-gave fra meg selv til meg selv. 🤣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...