Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca. 280000 som får den i dag.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har fått skattemeldingen? Jeg oppdaterer altinn i ett, men ingen ny melding

Anonymkode: c82d5...108

Nei. Den kommer en gang mellom 18.mars og 31.mars så ikke hold pusten...

Anonymkode: f0c8e...b03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På skatteetaten sine sider står det at man får beskjed når din skattemelding er mulig å åpne. Derfor anmodes man om å vente med innlogging til beskjed er mottatt. Det hjelper ikke å overbelaste nettet i disse tider. 

Anonymkode: 1df07...d3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

På skatteetaten sine sider står det at man får beskjed når din skattemelding er mulig å åpne. Derfor anmodes man om å vente med innlogging til beskjed er mottatt. Det hjelper ikke å overbelaste nettet i disse tider. 

Anonymkode: 1df07...d3c

Det har ingenting med disse tider å gjøre. Skatteetaten kneler hvert eneste år mår skattemeldigen kommer. I år vil ikke bli anderledes, selv om de prøver å fordele utover flere dager. Vi vet jo mailen kommer lenge etter meldingen er inne på altinn. Hvert eneste år får jeg meldingen dagen etter jeg har fått meldingen. G altinnappen er alt nede. Same as last year.

Anonymkode: 362ea...4b2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ingenting med disse tider å gjøre. Skatteetaten kneler hvert eneste år mår skattemeldigen kommer. I år vil ikke bli anderledes, selv om de prøver å fordele utover flere dager. Vi vet jo mailen kommer lenge etter meldingen er inne på altinn. Hvert eneste år får jeg meldingen dagen etter jeg har fått meldingen. G altinnappen er alt nede. Same as last year.

Altinn-appen brukes ikke lengre. 
https://www.altinn.no/nyheter/altinn-appene-fjernes/

Anonymkode: 7f94d...b4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er visst bare de som fikk den nye typen skattemelding i fjor som får idag. 280.000 var med å testa den, og de blir belønnet i år som de første.

Anonymkode: 7404a...921

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er visst bare de som fikk den nye typen skattemelding i fjor som får idag. 280.000 var med å testa den, og de blir belønnet i år som de første.

Anonymkode: 7404a...921

Min samboer fikk den nye skattemeldingen i fjor, og han har ikke mottatt skattemeldingen sin enda.

Anonymkode: c690e...4f1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk min før klokka 10... Sjekket vel ca halv ti, før jeg leste at den egentlig skulle komme klokka 10.. Så da ble det gode nyheter :)

Hadde forresten den nye skattemeldingen i fjor....

Anonymkode: c3a65...ed3

AnonymBruker
Skrevet

Fikk min rundt kl 12. Visste ikke at jeg var en av de som fikk den nye i fjor heller jeg da🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: a430c...f55

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk min rundt kl 12. Visste ikke at jeg var en av de som fikk den nye i fjor heller jeg da🤷🏼‍♀️ 

Fikk du varsel?

Anonymkode: 47283...7b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du varsel?

Anonymkode: 47283...7b4

Fikk mail ja.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fikk mail ja.

Urettferdig rett og slett🥶

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk mail ja.

Men fikk du baksmell eller penger igjen. Her må vi lage teorier om hvorfor vi andre ikke har fått noe😁

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men fikk du baksmell eller penger igjen. Her må vi lage teorier om hvorfor vi andre ikke har fått noe😁

Fikk igjen👍🏼

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk igjen👍🏼

Var det jeg viste, blir det baksmell her. Så lengre tid det tar, større baksmell🤣

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 17.3.2020 den 13.46, AnonymBruker skrev:

Den blir sendt ut i morgen, men du kan ikke logge inn før du har mottatt varsel.

Anonymkode: f674e...c67

Joda du kan logge inn. Jeg var nettopp innlogget for å endre en e-postadresse. Jeg har ikke fått skattemeldingen enda. Om du trykker «har ikke fått skattemelding» blir du automatisk henvist til en annen side enn innloggingsdetaljer men du kommer deg uansett inn ved å logge inn på vanlig måte

Anonymkode: 259c5...be6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda man kommer seg inn. Har vært der 10000 ganger idag. Bare å trykke " jeg har fått beskjed" elns så kommer man inn. Folk må slutte å skrive om ting de ikke har peiling på. E ikke rart at folk blir usikker når uvitne folk som tror de vet alt.

Anonymkode: aaf27...b2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda man kommer seg inn. Har vært der 10000 ganger idag. Bare å trykke " jeg har fått beskjed" elns så kommer man inn. Folk må slutte å skrive om ting de ikke har peiling på. E ikke rart at folk blir usikker når uvitne folk som tror de vet alt.

Anonymkode: aaf27...b2f

Hvorfor har du vært der så mange ganger?🥴

Anonymkode: e588d...695

• Liker 10
Skrevet

Noen andre som har fått? Fortsatt ikke fått mail ☹️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...