Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, galaxy skrev:

Haha våknet vel i ni tida. Den tikker alltid inn på morgenen. Det har den alltid gjort. Aldri opplevd å få melding midt på dagen men mindre det er en forsinkelse hos skatteetaten ved utsendelse av aksellerer e-post. Om du ikke har fått den på morgenen så kommer den neppeutover dagen

Takk for svar 😄

Anonymkode: f0c8e...b03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 😄

Har du sjekket i dag?

Anonymkode: dff8d...9db

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sjekket i dag?

Den kommer vel ikke i helgen?

Anonymkode: 7bd40...803

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, galaxy skrev:

Haha våknet vel i ni tida. Den tikker alltid inn på morgenen. Det har den alltid gjort. Aldri opplevd å få melding midt på dagen men mindre det er en forsinkelse hos skatteetaten ved utsendelse av aksellerer e-post. Om du ikke har fått den på morgenen så kommer den neppeutover dagen

Eposter kan komme senere. Min sønn fikk epost kl 10:30 på torsdag.

Anonymkode: 575c3...5c9

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sjekket i dag?

Ja..😆

Men nei..ikke noe enda 😜 Kjekt å ha noe annet å tenke på enn bare corona 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja..😆

Men nei..ikke noe enda 😜 Kjekt å ha noe annet å tenke på enn bare corona 😊

😆

Helt enig, en må ha håpet oppe om noe. :) 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sjekker hver dag flere ganger 😂 står alltid at den ikke er klar. Men nå kommer dette bildet opp.. men når jeg trykker bare laster den siden igjen og igjen, får ikke se! Har ikke fått beskjed om at den er klar heller 

F81B6725-8D47-4C2B-9477-2B72D41BAFEC.jpeg

Anonymkode: 648a0...29d

Den samme meldinga kom opp her også i dag. Den var der ikke i går kveld. 

Kan de ikke heller ha 2/3 fastsatte dager de sender ut på? Så slipper man gå å håpe i potensielt 2 uker 😫

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Den samme meldinga kom opp her også i dag. Den var der ikke i går kveld. 

Kan de ikke heller ha 2/3 fastsatte dager de sender ut på? Så slipper man gå å håpe i potensielt 2 uker 😫

Samme her, var ikke sånn i går men i dag fikk jeg det opp.

Anonymkode: 7bd40...803

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, galaxy skrev:

Våkna ril SMS om at den var klar i går

Er du født tidlig på året? Tidlig i måneden? Er du tidlig i alfabetet? Tidlig postnummer?

De må jo ha et slags system for hvordan de sendes ut.

Kanskje det går på hvor mye som er fylt ut. Har du få eller mange utfylte poster?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tjenesten er midlertidig utilgjengelig

Vi kan ikke vise deg skatteforholdene dine akkurat nå. Vi jobber med å løse feilen, og håper du prøver igjen snart.

Tenesta er mellombels utilgjengeleg

Vi kan ikkje vise deg skattetilhøva dine akkurat no. Vi jobbar med å løyse feilen og håpar at du prøver igjen snart.

The service is temporarily unavailable

We cannot show you your tax affairs right now. We are working to resolve the problem. Please try again soon.

Anonymkode: 8bcea...543

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, applestories skrev:

Er du født tidlig på året? Tidlig i måneden? Er du tidlig i alfabetet? Tidlig postnummer?

Kanskje det går på hvor mye som er fylt ut. Har du få eller mange utfylte poster?

Det kommer an på månen også på det tidspunktet man ble født. Om den var full eller halv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tjenesten er midlertidig utilgjengelig

Vi kan ikke vise deg skatteforholdene dine akkurat nå. Vi jobber med å løse feilen, og håper du prøver igjen snart.

Tenesta er mellombels utilgjengeleg

Vi kan ikkje vise deg skattetilhøva dine akkurat no. Vi jobbar med å løyse feilen og håpar at du prøver igjen snart.

The service is temporarily unavailable

We cannot show you your tax affairs right now. We are working to resolve the problem. Please try again soon.

Anonymkode: 8bcea...543

De er lei av oss..straffen vi får er den meldinga der..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på månen også på det tidspunktet man ble født. Om den var full eller halv. 

😂

Rart det ikke har lekket ut hvordan de avgjør hvem som får når. De la nok ned siden i helga som straff fordi vi er så mange som er innom i tilfelle. ;) Er vanskelig å stole på at sms eller mail kommer når den blir lagt ut, det er ikke det vi har erfaring fra tidligere. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂

Rart det ikke har lekket ut hvordan de avgjør hvem som får når. De la nok ned siden i helga som straff fordi vi er så mange som er innom i tilfelle. ;) Er vanskelig å stole på at sms eller mail kommer når den blir lagt ut, det er ikke det vi har erfaring fra tidligere. 

Savner den tiden da vi alle logget inn kl 2359 og lå i mørket og så på den rundingen som antydet at siden forsøkte å laste inn. Og den lastet og lastet og lastet..akk. det var tider det. Og alle oppdateringen på facebook neste dag som omhandlet skatteoppgjøret!

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
På 21.3.2020 den 10.19, AnonymBruker skrev:

Eposter kan komme senere. Min sønn fikk epost kl 10:30 på torsdag.

Anonymkode: 575c3...5c9

Ja e-post kan henge litt etter men det er sjeldent du får beskjed klokka 16 på dagen. De fleste av oss får det vel på SMS og ikke epost lenger. 
men er sant det, e-post kan henge litt. 

Anonymkode: 259c5...be6

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, applestories skrev:

Nei. Jeg er hverken født tidlig på året eller tidlig i måneden. Men jeg har feks en veldig enkel skattemelding. Har ingen lån, ingen gjeld, ingen aksjer eller fond osv. Ei venninne av meg har heller ikke gjeld, lån osv men ho har ikke fått den enda

Anonymkode: 259c5...be6

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typisk. Den var verken full, halv eller mørk den dagen jeg ble født. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, applestories skrev:

Typisk. Den var verken full, halv eller mørk den dagen jeg ble født. :sjenert:

No skattemelding for you!

Next!

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, applestories skrev:

nei, det er tilfeldig.

Anonymkode: 66d28...8f8

Skrevet

Noen som har fått idag? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...