Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er siden nede nå? Får logget inn men står at tjenesten er utilgjengelig🙄

Anonymkode: 4b63e...0c8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså er du oppriktig nå? Har dere de siste dagene sittet og revet dere i håret fordi dere har innloggingsproblemer pga stor pågang? Tør ikke tenke på hvordan det har vært tidligere om årene da...sånn sett så er det jo myyyyye bedre at dette problemet oppstår 1-2 dager i året enn hver dag i en periode på over 2 uker...

Anonymkode: f0c8e...b03

har du tenkt på om det påvirker situasjonen at hele skatteetaten jobber fra hjemmekontor for tiden?  tror du tusenvis av mennesker som bare må sjekke hele tiden, selv om de får klar beskjed om at det ikke er nødvendig, virker positivt eller negativt på kapasiteten til systemene?

Anonymkode: 66d28...8f8

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har du tenkt på om det påvirker situasjonen at hele skatteetaten jobber fra hjemmekontor for tiden?  tror du tusenvis av mennesker som bare må sjekke hele tiden, selv om de får klar beskjed om at det ikke er nødvendig, virker positivt eller negativt på kapasiteten til systemene?

Vel, jeg som har sjekket 3-6 dager daglig i snart 1 uke har ikke hadd noe trøbbel med å logge inn....

Anonymkode: f0c8e...b03

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fått, men kom opp sånn «se skattemeldingen» og når jeg trykket der måtte jeg gjennom hele innloggingen på nytt.

Ble ufør i fjor, fikk en stor etterbetaling av nav og kjøpte hus, så kanskje derfor det tar så lang tid hos meg?

Anonymkode: 98165...67f

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fått, men kom opp sånn «se skattemeldingen» og når jeg trykket der måtte jeg gjennom hele innloggingen på nytt.

Ble ufør i fjor, fikk en stor etterbetaling av nav og kjøpte hus, så kanskje derfor det tar så lang tid hos meg?

Skjer her og. Går gjennom innlogginga men kommer meg ikke inn så jeg får sett noe.  

Anonymkode: aba33...cb6

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ingenting å si. Jeg har ikke fått jeg heller, å jeg har vanlig inntekt 

Anonymkode: a8202...cce

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt rart at de skal få problemer med sine datasystemer om vi går inn på vår side. Det er jo ikke vanlig. Jeg jobber i nav og vi får ikke problemer av at folk logger seg inn på min side på nav.no. Det har jo ikke noe med oss å gjøre. 

Anonymkode: dff8d...9db

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen er ordinære arbeidstakere og fikk skattemeldingene våre i går.
E-postvarselet kom kl 12.38. 

Anonymkode: dd83a...9fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer også bare tilbake til innloggingssiden.. 

Anonymkode: 0f558...dbb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nå. Ikke fått melding. 😊 (fikk igjen, men tviler på det har noe betydning på når man får skattemeldingen)..

Anonymkode: 7cf50...2ea

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk nå. Ikke fått melding. 😊 (fikk igjen, men tviler på det har noe betydning på når man får skattemeldingen)..

Du fikk ikke varsel på.epost eller sms først? 

Anonymkode: b2d97...a23

AnonymBruker
Skrevet

jeg sjekket nå, og skattemeldingen min er klar, men ikke mottatt mail eller sms.

Anonymkode: 6b9ea...16e

AnonymBruker
Skrevet

Har nå logget inn 5 ganger og blir bare sendt tilbake til innlogg igjen, gir opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nå logget inn 5 ganger og blir bare sendt tilbake til innlogg igjen, gir opp.

Mulig de har gjort det slik at de som ikke har fått den blir sendt tilbake til innloggingen da kanskje?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig de har gjort det slik at de som ikke har fått den blir sendt tilbake til innloggingen da kanskje?

Hm godt mulig, jeg tenkte jeg skulle prøve siden flere her sier at de har fått den uten varsel først..

Skrevet

Jeg har fått min i dag, sjekket og der var den, Har ikke fått noe varsling på mail eller sms ...:phaedra:

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm godt mulig, jeg tenkte jeg skulle prøve siden flere her sier at de har fått den uten varsel først..

Går man rett til innbpks på altinn så kommer man rett inn.

Anonymkode: 362ea...4b2

Skrevet

Fått skattemelding. 

Ikke varsling på epost/sms

Skrevet

Min skattemelding var klar i går morges, men mailen kom ikke før ca. kl. 15

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du fikk ikke varsel på.epost eller sms først? 

Nei, og har fortsatt ikke fått varsel om at den er klar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...