Gå til innhold

Ex On The Beach 2020

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 31.3.2020 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med sminken til Maria lurer jeg på... Foundationen hennes ser grønngrå ut.

Anonymkode: 2d7cf...54b

Hun er faktisk syk lik Eva Peron (Evita)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 29.3.2020 den 0.37, AnonymBruker skrev:

Synes det er blitt en trend i at menn er litt feminine... Ser ofte (unge) menn i kåpe, skjerf, perfekt hår, bena i kryss osv osv

Men eksen til Melina fra sesong 1 virket også veldig homofil😂

Anonymkode: c03d1...7b8

Gutta skal jo helst kline med hverandre og suge hverandre og sånn på EOTB, det er nyeste trend .

Anonymkode: b74f4...db5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 1.4.2020 den 5.15, Gorilla skrev:

Veldig uprofesjonelt å fremstille seg slik på TV (ref flaske i rumpa) når man har en slik type jobb. Jeg lurer veldig på hva som skjer med jobben videre og om det kommer noen reaksjoner på oppførselen hans.

Jeg synes bare det å melde seg på er grunn til oppsigelse, uansett yrke 😅 og jeg har vanligvis  høy terskel for oppsigelse, altså . 

Anonymkode: b74f4...db5

• Liker 7
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Selv om Melina ikke gjengjelder følelsene kan hun ha såpass respekt for han at hun ikke behandler han ufint. 

Anonymkode: 2d7cf...54b

Hun har nå sagt flere ganger at hun trenger "space", og det neste Sindre gjør er bare å sno seg enda nærmere og henge enda mer rundt Melina. Forstår henne godt hun ikke får puste. 

Han må nok snart slippe løs ballesekken og la valnøttene henge og gro fritt 

• Liker 8
Skrevet (endret)

SÅ lenge det kommer til noe så overfladisk som sex virker Melina fullstendig på og med på alt, men med en gang noen faktisk er glad i henne, blir "klengete" som hun kaller det og det virker som det er følelser, så er piggene ute. Det er ikke uvanlig for noen hvis de har vært utsatt for noe i barndommen, men dette vet man jo ikke.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Melina er tidligere barnevernsbarn som har vokst opp i barnevernsbolig og fosterhjem. Er kanskje derfor hun er som hun er. Det at hun nå er kjendis hjelper ikke akkurat på å bli voksen.

Skjønner godt Melina blir lei av Sindre, hun er der inne for å ha det gøy, men Sindre klenger på henne hele tiden, selv når hun sier hun trenger avstand. Blir ganske flau på Sindre sine vegne egentlig.

Anonymkode: 8ada9...b13

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk skikkelig vondt av Sindre. Han gikk nok inn med en tanke om at hans og Melinas følelser skulle være de samme som de var på utsiden, men så var realiteten en annen. På meg virker det som de har hatt en kjæresterelasjon, spesielt siden hun har sagt at hun elsket han. 

Syntes synd på han, han virket som en genuin snill gutt 😀 Virket ikke som han ble venner med mange i huset, han satt mye alene eller den ene festen hvor han sov. Der av er det ikke rart at han hadde håp om at Melina skulle være der for han når han kom inn for å være med jenta han har følelser for. 

Syntes Melina’s oppførsel mot han er ufyselig. Virker som hun bruker han for å garantert få litt skjermtid. Kanskje hun var redd noen andre skulle få oppmerksomheten i denne sesongen? 

Det virker også som om Melina vet hvem som skal hjem? Når de snakker om det når de spise frokost så sier hun: jeg tror du blir overraska? 

Anonymkode: 97813...027

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Anonymanda skrev:

Fy søren så likt!!!

Anonymkode: 9b8e4...495

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy søren så likt!!!

Hæ klarte ikke å se det overhodet...

• Liker 4
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Evita_(cropped).JPG

• Liker 5
Skrevet (endret)
20 timer siden, Hatsumomo skrev:

SÅ lenge det kommer til noe så overfladisk som sex virker Melina fullstendig på og med på alt, men med en gang noen faktisk er glad i henne, blir "klengete" som hun kaller det og det virker som det er følelser, så er piggene ute. 

Trist er det uansett

Endret av Gorilla
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så kjipt at brødrene kom inn igjen...

Anonymkode: 248c9...a34

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
På 2.4.2020 den 19.37, AnonymBruker skrev:

Istedenfor enten John eller Maria burde Pernille blitt sendt hjem... Sikkert en kjempeherlig jente i virkeligheten, men veldig kjedelig på skjermen. 

Anonymkode: ccb3e...338

De beholder nok henne for det kommer jo en av hennes ekser etterhvert 👌

Anonymkode: 1e589...dac

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Anonymanda skrev:

Syns hun er lik Lady Gaga jeg 😋

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 timer siden, Gorilla skrev:

Har Melina vært åpen 

Det var litt om dette når første sesong gikk. Hun var åpen om en trøblete barndom og plassering barnevernshjem osv, men sa ikke noe om det. Det kom fram på en eller annen måte i diskusjonstrådene, om det var noen som kjente til oppveksten hennes eller noe. Husker ikke direkte. Men jeg skal ikke være bastant, da jeg ikke vet såklart. Har forandret på innlegget.

Endret av Hatsumomo
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de ligner alle tre 😄

• Liker 1
Gjest Malika
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Maria mangler alt av den karismaen som Lady Gaga har, selv om de deler noen trekk.

Skrevet (endret)

Melina er skada fra barndommen.hun vil jage bort de som bryr seg om henne,hun er vant til å bli skuffa,så er nok en overlevelsesmekanisme.hun beskytter seg og heller skuffer andre enn omvendt.men hun sårer mange på veien og det er trist å se på.

Endret av Tears in heaven
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

De beholder nok henne for det kommer jo en av hennes ekser etterhvert 👌

Hvordan vet du det? Så kjedelig, håpet hun skulle bli sendt ut neste episode eller noe, hun gjør jo ingenting ut av seg.

Anonymkode: ccb3e...338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...